Woehoej!quote:Op maandag 9 november 2015 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
De ene buitenmuur is helemaal niet zo vochtig als ik dacht
![]()
Ik was een beetje bang wat er tevoorschijn zou komen als de tegels er af waren. Nu de andere buitenmuur nog.
Txs voor het delen van die ervaring. Ik plak wel gewoon binnen goed af.quote:Op maandag 16 november 2015 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poe, na 4 dagen drogen is het stucwerk in de badkamer maar net droog genoeg om tegels tegenaan te plakken. We zijn wel erg blij want we beginnen het een beetje zat te worden om steeds naar boven te gaan voor het toilet.
Verder heb ik zaterdag de radiator uit het toilet gespoten met radiatorlak. Maar aangezien de hele tuin vol ligt met puin, planten, dozen, etc had ik niet zoveel ruimte. Ik zat half onder de tafel op de tegels. En natuurlijk waait er zant over de radiator net nadat ik hem had gespoten. En toen waaide een flap krant er op. En toen ging het regenen. Echt een succesverhaal![]()
Hij ziet er nog niet zo erg uit als ik had gedacht echter, dus ik ga hem zo nog even schuren en nog eens spuiten. Dit keer wel met een roller erbij zodat ik eventueel kan corrigeren.
Tja, ik weet ook niet of ik ga spuiten. Zie een kwast en een pot verf ook prima zitten, eigenlijk. Die moet trouwens wel nog op het boodschappenlijst, de radiatorlakquote:Op maandag 16 november 2015 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof dat ik dat ook zou doen in het vervolg. Ik hoop dat er nog wat van de radiator te maken is bij ons. Zo niet, dan toch hoor.
Er zijn twee wanden getegeld![]()
Ik heb Hammerite lak bij Toolstation gekocht. Het stuift minder dan ik dacht dus misschien doe ik er mijn radiatorbuizen in huis ook wel mee. Eerst morgen die radiator maar even mooier maken, dat heeft het meeste haast.quote:Op maandag 16 november 2015 12:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet of ik ga spuiten. Zie een kwast en een pot verf ook prima zitten, eigenlijk. Die moet trouwens wel nog op het boodschappenlijst, de radiatorlak
Gisteren hebben er de hele dag elektrische kachels aangestaan in het toilet en vanochtend ook nogquote:Op maandag 16 november 2015 13:01 schreef Puala het volgende:
4 dagen droogtijd voor stucwerk is ook wel wat kort in deze periode.. Niet gek dat t maar nét droog genoeg was.
Handig als je scheuren wilt. Te snel drogen is niet slimquote:Op maandag 16 november 2015 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gisteren hebben er de hele dag elektrische kachels aangestaan in het toilet en vanochtend ook nog![]()
De tegels zitten op de wanden. Niet helemaal zoals gepland en van die mozaiekmatjes zijn kutdingen blijkt nu. Ze zijn eigenlijk alleen leuk als je je ombouw aan kunt passen qua formaat aan je tegelmatjes
Maar goed, we hopen zo kort mogelijk van ons nieuwe toilet te kunnen genieten
De klusser had ook gezegd dat elektrische kachels alleen konden op de laatste dag, De eerste drie dagen heeft de deur van het toilet gewoon opengestaan. Het raampje stond trouwens wel open tijdens de kachels. En ik had ook nog maar een vochtvreter neergezet. Tja, of het verstandig was weet ik niet, we zullen het zienquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Handig als je scheuren wilt. Te snel drogen is niet slim![]()
En als je een vochtige omgeving hebt kan je nog zo snel willen drogen, maar als het niet weg kan blijft het vochtig![]()
Maar fijn dat het toch nét droog genoeg was.
Och, als t maar verkoopbaar wordquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De klusser had ook gezegd dat elektrische kachels alleen konden op de laatste dag, De eerste drie dagen heeft de deur van het toilet gewoon opengestaan. Het raampje stond trouwens wel open tijdens de kachels. En ik had ook nog maar een vochtvreter neergezet. Tja, of het verstandig was weet ik niet, we zullen het zien
Ah, wat balen zeg! En het was net zo netjes geworden allemaal.quote:Op zondag 22 november 2015 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er lekt water daar waar de pot aan de muur is bevestigd. Morgen even bellen maar.
De verzekering gaat een schadeexpert langssturenquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb mijn claim bij de verzekering ingediend. Van de 2741,62 die het ons gekost heeft om een nieuwe waterleiding te leggen en een nieuw toilet te plaatsen hoop ik 1586,12 vergoed te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |