SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 26-06-2015 09:41:20 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voorspelbare maar goede TT
Uiteraard heb ik net wel bietensmoothie over de hele keuken geknoeid, ook voorspelbaar..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Horror/witwerkblad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:23 schreef Guard het volgende:
Gefeliciteerd! Wat ga je doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Gisteren voor het eerst 15km gelopen, dat ging verrassend goed.
Bij wijze van test voor de ekiden heb ik bewust wat harder dan ldl tempo gelopen en heb ik de laatse km gekeken of ik nog wedstrijdetempo aankan.
Al met al zeer tevreden.
http://app.endomondo.com/workouts/548081149/10707661![]()
Het duurt nog even, maar succes alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn nieuwe column(er wordt nog wat gestoeid met de foto erboven)
Training gister was leukWel wat weinig gelopen uiteindelijk: 2x 10 minuten, wel lekker op 5:20-5:30. Verder fietsen. De gebieden waar we liepen daar had ik alleen al eens gelopen. De mix van verschillende niveau's was echt leuk: iemand die net de Mar-a-thon in 3u17 had gelopen, ik, iemand die rustig af en toe een 5k hobbelt en iemand die eigenlijk niet meer zovaak loopt. Uiteindelijk liepen we ruim 14 km in 1u14 oid.
Het is een signaal en een uitnodiging voor mensen die vinden dat ze niet buiten kunnen lopen. Oók ík loop buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool dat jij gewoon een foto met onderkin hier plaatst.![]()
![]()
Leuk stukjequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
Training gister was leukWel wat weinig gelopen uiteindelijk: 2x 10 minuten, wel lekker op 5:20-5:30. Verder fietsen. De gebieden waar we liepen daar had ik alleen al eens gelopen. De mix van verschillende niveau's was echt leuk: iemand die net de Mar-a-thon in 3u17 had gelopen, ik, iemand die rustig af en toe een 5k hobbelt en iemand die eigenlijk niet meer zovaak loopt. Uiteindelijk liepen we ruim 14 km in 1u14 oid.
[..]
Het is een signaal en een uitnodiging voor mensen die vinden dat ze niet buiten kunnen lopen. Oók ík loop buiten![]()
Alleen dat over die grote koptelefoons, daar ben ik het niet mee eens![]()
![]()
SuerteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar las ik nou in het vorige deel ook dat RD ging solliciteren
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
@TT
Je vergat Jalalalala
BIER EN BIETEN JALALALALA *KLAPKLAPKLAP*![]()
Tof verhaal Quoi!quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is een signaal en een uitnodiging voor mensen die vinden dat ze niet buiten kunnen lopen. Oók ík loop buiten![]()
![]()
Hij omschreeft het iets vager... dat hij een sollicitatiebrief ging schrijven. Dus het kan ook nog zo zijn dat hij een (voorbeeld)brief voor iemand anders schrijft.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
SuerteMaar las ik nou in het vorige deel ook dat RD ging solliciteren
Of er komt een interessante functie vrij bij de (vrijwillige?) brandweer waar hij bij is of zo?![]()
Plannen voor morgen: 13,7 km over het Tourparcours. Verzamelen tussen 18:15 en 18:30 op Utrecht C. We wandelen om 18:30 richting de start (ongeveer 10 minuten); wie er dan is, mag meelopen.![]()
ID-kaart mee, voor als je wordt staande gehouden door de politie...quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:17 schreef pijll het volgende:
Plannen voor morgen: 13,7 km over het Tourparcours. Verzamelen tussen 18:15 en 18:30 op Utrecht C. We wandelen om 18:30 richting de start (ongeveer 10 minuten); wie er dan is, mag meelopen.![]()
![]()
"zeg snor, moet je niet gaan actie voeren of zo?"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb net nog even een klein souvenirtje van de Veluwezoom eruit getrokken. Heel vaag. De teek zat tussen mijn wijs- en middelvinger en toch heb ik het 3 dagen niet gezien. Hoe dan.
![]()
Oei, das best lang!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:52 schreef Devv het volgende:
Ik heb net nog even een klein souvenirtje van de Veluwezoom eruit getrokken. Heel vaag. De teek zat tussen mijn wijs- en middelvinger en toch heb ik het 3 dagen niet gezien. Hoe dan.
Oppassen voor rode ring enzo...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er zijn nog geen rode ringen maar ik heb op advies van de huisarts wel wat voorgeschreven gekregen. En natuurlijk deze week even in de gaten houden. Ik mocht eventueel deze week nog langs komen als er toch vlekken zouden komen.![]()
Barefootrunning devant la lettre. Ik moest een end rennen voor de trein, maar had onmogelijke schoenen aan. Dan maar uit en op blote kakkies.Dat wist ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Leuk stukje![]()
Alleen dat over die grote koptelefoons, daar ben ik het niet mee eens![]()
![]()
Heb je 't gehaald?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:00 schreef Quoi het volgende:
Barefootrunning devant la lettre. Ik moest een end rennen voor de trein, maar had onmogelijke schoenen aan. Dan maar uit en op blote kakkies.
[..]
Dat wist ik
Ja doei.![]()
Hij is weer leuk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
Goed van je huisarts dat je preventief iets gekregen hebt, Devv!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ook een maandje of 3 extra alert zijn bij griepachtige verschijnselen. Die ring komt niet altijd tevoorschijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:48 schreef Devv het volgende:
Er zijn nog geen rode ringen maar ik heb op advies van de huisarts wel wat voorgeschreven gekregen. En natuurlijk deze week even in de gaten houden. Ik mocht eventueel deze week nog langs komen als er toch vlekken zouden komen.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Vraagje voor Mr.Y:
Waar kon ook alweer dat proefpakket sportvoeding (vooral gels, geloof ik) besteld worden? Ik heb al gegoogled maar ik weet dat Stream en/of Guard enthousiast waren over een bepaalde site.
Meneer wil eea testen voor de marathon en vroeg beginnen, zodat hij kan wennen aan z'n uiteindelijke keuze
Edit: zover ik weet kon je zelf samenstellen, door x gels te kiezen uit assortiment van y.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Maar weer voor een wedstrijdje ingeschreven, mooi in de buurt. Wedstrijdje van 10 km zou beter in voorbereiding passen, maar vind 2 rondjes wel genoeg. Mag deze in de op Guard?
1
2[b]4 juli 2015 - [url=http://wiezoloop.nl/]Wiezoloop (Wierden)[/url][/b]
[*] Voccar - 5 km![]()
Was dat niet bij wiggle?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:20 schreef Yuki het volgende:
Vraagje voor Mr.Y:
Waar kon ook alweer dat proefpakket sportvoeding (vooral gels, geloof ik) besteld worden? Ik heb al gegoogled maar ik weet dat Stream en/of Guard enthousiast waren over een bepaalde site.
Meneer wil eea testen voor de marathon en vroeg beginnen, zodat hij kan wennen aan z'n uiteindelijke keuze
Edit: zover ik weet kon je zelf samenstellen, door x gels te kiezen uit assortiment van y.![]()
Da was'knie , ik koop altijd Etixx bij de lokale RW.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:20 schreef Yuki het volgende:
Vraagje voor Mr.Y:
Edit: zover ik weet kon je zelf samenstellen, door x gels te kiezen uit assortiment van y.
Daywalker en streamnl hebben wel eens zo'n "proefpakket" bij een site besteld ja, maar ik weet niet welke.
Kwam laatst nog wel in WA voorbij, maar daarin wordt zoveel geouwehoerd (over drank) dat ik het daar niet meer kan terugvinden
Donequote:Op woensdag 24 juni 2015 19:25 schreef Voccar het volgende:
Maar weer voor een wedstrijdje ingeschreven, mooi in de buurt. Wedstrijdje van 10 km zou beter in voorbereiding passen, maar vind 2 rondjes wel genoeg. Mag deze in de op Guard?
[ code verwijderd ]
- verkeerde topic -
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wij zijn allen gek van sportvoedingwebshop.nl en van duursport.nl, waarbij je bij allebei alle combinaties kan kiezen die je wil.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:20 schreef Yuki het volgende:
Vraagje voor Mr.Y:
Edit: zover ik weet kon je zelf samenstellen, door x gels te kiezen uit assortiment van y.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Spot on!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:30 schreef McTwente het volgende:
Of er komt een interessante functie vrij bij de (vrijwillige?) brandweer waar hij bij is of zo?
Heb mijn hele leven nog nooit een sollicitatiebrief geschreven of een contract gehad en nu moet ik opeens een sollicitatiebrief schrijven.... en dat ook nog voor een functie waarvoor ik de enige kandidaat voor ben
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb net uitgerekend dat k in de 6 dagen vóór mijn hem alsnog 45-50km maak.. Lekkere taperweek
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Loop nu wat vaker per week en ben de komende tijd ook van plan 4 keer per week te lopen, dus leek me toch handig om nog paar schoenen erbij te hebben. Zelfde type als ik al had, maar dan een ander kleurtje![]()
![]()
Ik vraag me altijd af of dat echt nut heeft. Als je een product echt goed wil testen voor een marathon moet je dat toch wel op een afstand van 15-20km doen, en meerdere malen. Anders ben je veel te afhankelijk van de situatie van de dag zelf om een goed oordeel te kunnen vellen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:20 schreef Yuki het volgende:
Overigens heb ik mn eerste marathon gelopen op powergel, niks mis mee.![]()
Ik denk dat het ook met name om de smaak en textuur gaat, om te testen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat echt nut heeft. Als je een product echt goed wil testen voor een marathon moet je dat toch wel op een afstand van 15-20km doen, en meerder malen. Anders ben je veel te afhankelijk van de situatie van de dag zelf.
Overigens heb ik mn eerste marathon gelopen op powergel, niks mis mee.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat kan inderdaad wel. Maar ik hoor vaak mensen spreken over hoe goed je maag zo'n gelletje trekt tijdens inspanning. Dat is moeilijker testbaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met name om de smaak en textuur gaat, om te testen?![]()
Gewoon een gel kopen en kijken of je hem binnen houdt, zo ja stick with it.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met name om de smaak en textuur gaat, om te testen?
Tis allemaal mierzoet spul, niet echt een festijn voor je papillen.
Vele merken proberen lijkt me dan ook overbodigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit is niet waar. Gu Energy heeft talloze smaken die niet mierzoet zijn. Waaronder Espresso-smaak <3quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Guard het volgende:
Tis allemaal mierzoet spul, niet echt een festijn voor je papillen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gelukkig heb ik het nergens voor nodigquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon een gel kopen en kijken of je hem binnen houdt, zo ja stick with it.
Tis allemaal mierzoet spul, niet echt een festijn voor je papillen.
Vele merken proberen lijkt me dan ook overbodig
Gu espresso, dat vind ik nu juist de minste smaak
mijn favouriete gels zijn VFuels...veel minder "in your face"-zoet dan alle anderen die ik geprobeert heb en ze hebben maple bacon
En naar aanleiding van Dev's verhaal vraag ik mij eigenlijk af of er hier teken zijn, er nooit op gelet maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat over gehoord en/of gelezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Er waren wel gels uit mijn proefpakket waarvan ik blij was dat ik er geen 20 hadDus ik denk dat het wel een goed idee kan zijn.. vaak is het goedkoper als je ze per 20 bestelt, dus als je dan al weet welke je wilt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
OTE idem.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Gu Energy heeft talloze smaken die niet mierzoet zijn. Waaronder Espresso-smaak <3![]()
Lady run runners.....quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het nergens voor nodig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: