SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 26-06-2015 09:41:20 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voorspelbare maar goede TT
Uiteraard heb ik net wel bietensmoothie over de hele keuken geknoeid, ook voorspelbaar..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Horror/witwerkblad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:23 schreef Guard het volgende:
Gefeliciteerd! Wat ga je doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Gisteren voor het eerst 15km gelopen, dat ging verrassend goed.
Bij wijze van test voor de ekiden heb ik bewust wat harder dan ldl tempo gelopen en heb ik de laatse km gekeken of ik nog wedstrijdetempo aankan.
Al met al zeer tevreden.
http://app.endomondo.com/workouts/548081149/10707661![]()
Het duurt nog even, maar succes alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn nieuwe column(er wordt nog wat gestoeid met de foto erboven)
Training gister was leukWel wat weinig gelopen uiteindelijk: 2x 10 minuten, wel lekker op 5:20-5:30. Verder fietsen. De gebieden waar we liepen daar had ik alleen al eens gelopen. De mix van verschillende niveau's was echt leuk: iemand die net de Mar-a-thon in 3u17 had gelopen, ik, iemand die rustig af en toe een 5k hobbelt en iemand die eigenlijk niet meer zovaak loopt. Uiteindelijk liepen we ruim 14 km in 1u14 oid.
Het is een signaal en een uitnodiging voor mensen die vinden dat ze niet buiten kunnen lopen. Oók ík loop buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool dat jij gewoon een foto met onderkin hier plaatst.![]()
![]()
Leuk stukjequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
Training gister was leukWel wat weinig gelopen uiteindelijk: 2x 10 minuten, wel lekker op 5:20-5:30. Verder fietsen. De gebieden waar we liepen daar had ik alleen al eens gelopen. De mix van verschillende niveau's was echt leuk: iemand die net de Mar-a-thon in 3u17 had gelopen, ik, iemand die rustig af en toe een 5k hobbelt en iemand die eigenlijk niet meer zovaak loopt. Uiteindelijk liepen we ruim 14 km in 1u14 oid.
[..]
Het is een signaal en een uitnodiging voor mensen die vinden dat ze niet buiten kunnen lopen. Oók ík loop buiten![]()
Alleen dat over die grote koptelefoons, daar ben ik het niet mee eens![]()
![]()
SuerteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar las ik nou in het vorige deel ook dat RD ging solliciteren
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
@TT
Je vergat Jalalalala
BIER EN BIETEN JALALALALA *KLAPKLAPKLAP*![]()
Tof verhaal Quoi!quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is een signaal en een uitnodiging voor mensen die vinden dat ze niet buiten kunnen lopen. Oók ík loop buiten![]()
![]()
Hij omschreeft het iets vager... dat hij een sollicitatiebrief ging schrijven. Dus het kan ook nog zo zijn dat hij een (voorbeeld)brief voor iemand anders schrijft.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
SuerteMaar las ik nou in het vorige deel ook dat RD ging solliciteren
Of er komt een interessante functie vrij bij de (vrijwillige?) brandweer waar hij bij is of zo?![]()
Plannen voor morgen: 13,7 km over het Tourparcours. Verzamelen tussen 18:15 en 18:30 op Utrecht C. We wandelen om 18:30 richting de start (ongeveer 10 minuten); wie er dan is, mag meelopen.![]()
ID-kaart mee, voor als je wordt staande gehouden door de politie...quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:17 schreef pijll het volgende:
Plannen voor morgen: 13,7 km over het Tourparcours. Verzamelen tussen 18:15 en 18:30 op Utrecht C. We wandelen om 18:30 richting de start (ongeveer 10 minuten); wie er dan is, mag meelopen.![]()
![]()
"zeg snor, moet je niet gaan actie voeren of zo?"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb net nog even een klein souvenirtje van de Veluwezoom eruit getrokken. Heel vaag. De teek zat tussen mijn wijs- en middelvinger en toch heb ik het 3 dagen niet gezien. Hoe dan.
![]()
Oei, das best lang!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:52 schreef Devv het volgende:
Ik heb net nog even een klein souvenirtje van de Veluwezoom eruit getrokken. Heel vaag. De teek zat tussen mijn wijs- en middelvinger en toch heb ik het 3 dagen niet gezien. Hoe dan.
Oppassen voor rode ring enzo...
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: