SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door KingRoland op 26-06-2015 18:03:04 ]Jesus saves but death prevails.
play-offs/kwalificatietoernooitjequote:
Ik heb het niet zo op Van Persie maar wel baas dat hij ook heeft gekeken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch 3 topics volgeluld met z'n allen om 4 uur 's nachts.
Netjes.
DAYUMquote:
bedankt hansquote:
6-4quote:
vrouwenquote:
Vrouwen kunnen niet voetballen daar kan je de coach de schuld niet van geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:49 schreef DUTCHKO het volgende:
Nee, kan iemand die coach ontslaan!!!??
Geen diepteballen, geen snelle overschakelingen, het eeuwige ticktack....wat een treurnis...die meiden zijn goed maar gaan niet tot hun volle 100%!!!!
Is dat Monique Smit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zij niet kwam
quote:
Gisteren in mijn bed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zij niet kwam
Dat regel ik wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:51 schreef tralalala het volgende:
Ik bied mij aan om Lieke Martens te troosten, aardig van mij he?
Dan doen Japan, Canada, China en Nieuw-Zeeland iig niet mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:51 schreef Andromache het volgende:
te jong, te onervaren, te weinig vechten als een echte leeuw. jammer. hoop dat de ervaring ons over twee jaar goed doet.
ik moet zo werkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:53 schreef tralalala het volgende:
Slapen of een nachtje ochtendje overslaan?
Het is allemaal gewoon een loterij bij de vrouwen. Heeft amper wat met kwaliteit te maken op Duitsland/VS na. Je ziet het bij die goal van ons tegen Japan. Die keepster laat een kutkopbal gewoon door d'r gleuf glippen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:52 schreef TLC het volgende:
Met alle respect, maar dit zo allemaal gezien hebbende vraag ik me toch een ding af..
hoe slecht moet Italie wel niet zijn bij het vrouwenvoetbal
ochtenden zijn zo saaiquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:53 schreef tralalala het volgende:
Hope Solo beukt iedereen wel in elkaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk dat de USA iedereen opvreet.....
Overslaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:53 schreef tralalala het volgende:
Gewoon de play-offs winnen en dan knallen in Rio!quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook trots op onze dames
Nog even trainen en dan winnen we het volgende toernooi.
winnen wellicht niet maar kunnen we in elk geval de strijd aan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook trots op onze dames
Nog even trainen en dan winnen we het volgende toernooi.
Woon je inVietnam ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 06:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stroom was uitgevallen
Nouja hopelijk niets gemist?
Nee.quote:
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk dat de USA iedereen opvreet.....
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zo, die farce is ook weer voorbij. Nu vlug naar huis dan zijn ze nog op tijd voor het afwassen.
Die Miedema kan er dan ook gewoon geen kut van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:38 schreef TheVulture het volgende:
Het valt aanvallend toch niet mee, Miedema heeft in 4 wedstrijden amper iets goeds gedaan.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:06 schreef Jivis het volgende:
Zelfs Google Adsense heeft vooroordelen over vrouwenvoetbal.
[ afbeelding ]
Haha mortaxx was er wel je hebt wat gemist. Ik vroeg me al af waar jij toto en mexi warenquote:
Laat me niet lachen. Duitsers zijn sws fysiek sterker + mentaliteitquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Hope Solo beukt iedereen wel in elkaar.
Ik lag lekker te slapenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haha mortaxx was er wel je hebt wat gemist. Ik vroeg me al af waar jij toto en mexi waren
WAs het nu wat Roland?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haha mortaxx was er wel je hebt wat gemist. Ik vroeg me al af waar jij toto en mexi waren
Dit, doordat de stroom weg was geen wekker gehoord, heerlijkquote:
Was wel slecht zeg zo veel kansen en steeds misquote:
ja dat is wel jammer dat ik dat gemist heb maar jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was wel slecht zeg zo veel kansen en steeds mismaar ik ging rond 5 uur al slapen want ik moest 6 uur opstaan.
Het was wel gezellig hier dat wel
We hebben jou gemist.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer dat ik dat gemist heb maar ja
De Pax dacht aan mij, wat lief van hemquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Pax dacht aan mij, wat lief van hem
Hier ook. Ik had 'm opgenomen en na de 2-0 afgezet om naar mijn werk te gaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:
Heb ik toch nog bijna een legendarische ontknoping gemist doordat ik na de 2-0 ben gaan slapen....
Mijn voorspelling was nog bijna uitgekomen idd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:
Heb ik toch nog bijna een legendarische ontknoping gemist doordat ik na de 2-0 ben gaan slapen....
echt niet te geloven inderdaad dat zo'n bal door een nationale elftal keeper wordt doorgelaten.quote:
Ik zag Loes Geurts in die oefenpot tegen Zweden ook een bal naast kijken die vervolgens doodleuk binnenplofte, dat was ook al behoorlijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:57 schreef zolderraam het volgende:
[..]
echt niet te geloven inderdaad dat zo'n bal door een nationale elftal keeper wordt doorgelaten.
nou nouquote:
Vanaf nu is het echt voor de diehardsquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Vanaf nu juichen we voor Die Frauschaft
Dit had de finale moeten zijnquote:
Bien surquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier ook mensen voor Frankrijk?
Eigenlijk maakt het me geen kut uit, maar als ik moet kiezen doe mij Frankrijk maarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier ook mensen voor Frankrijk?
Wat een schande.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is nog niemand met de Franse nationaliteit die ooit, gemeend, wat aardigs tegen me zei
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is nog niemand met de Franse nationaliteit die ooit, gemeend, wat aardigs tegen me zei
Zal wel aan jou liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:16 schreef Wicky15 het volgende:
Er heeft nog nooit iemand wat aardigs tegen mij gezegd.
quote:
Maar mensen uit Liechtenstein ben ik nooit tegengekomen voor zover ik weet, dat vind ik toch wel een verschilquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.
Ook niet iemand met de Liechtensteinse nationaliteit, dus ik haat Liechtensteiners.
Waren het geen Walen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar mensen uit Liechtenstein ben ik nooit tegengekomen voor zover ik weet, dat vind ik toch wel een verschil
Fransen in het algemeenquote:
had ook 2-0 kunnen zijnquote:
Die scoren altijd in de laatste minuutquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:33 schreef Wicky15 het volgende:
Frankrijk moet wel eens gaan scoren, anders doen die Duitsers het.
En hoe zit het bij de vrouwen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Voetbal is een simpel spel; 22 mannen rennen achter een bal aan en uiteindelijk winnen de Duitsers.
Nu rennen er geen mannen achter hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Voetbal is een simpel spel; 22 mannen rennen achter een bal aan en uiteindelijk winnen de Duitsers.
De meeste zien eruit als mannen, dus dan geldt het ook.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De meeste zien eruit als mannen, dus dan geldt het ook.
Dat vind ik bij deze wedstrijd niet zo het geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De meeste zien eruit als mannen, dus dan geldt het ook.
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij deze wedstrijd niet zo het geval.
Hoezo? De Fransen scoren ook niet..quote:
Daar is Miedema voor nodig!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoezo? De Fransen scoren ook niet..
Die scoort ook nietquote:
2011–2014 SC Heerenveen 69 (78)quote:
Mondjes snoeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2011–2014 SC Heerenveen 69 (78)
2013– Netherlands 27[2] (19)
Dit WK: 0.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2011–2014 SC Heerenveen 69 (78)
2013– Netherlands 27[2] (19)
Dat zegt nog wel betrekkelijk weinigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland nu wel beter dan in de eerste helft.
Wie deed je nu na?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |