SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
moggequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:19 schreef tralalala het volgende:
Snoeks doet bij elk kansje een "OP WEG NAAR"
boys??quote:
ik denk dat messi speeltquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:20 schreef tralalala het volgende:
Snoeks komt klaar op Japannersverrader
Mortax hield toch niet van vrouwenvoetbal? Ik mis mani en toto op dit moment ookquote:
Dit is een leugen, hij had dit seizoen de meeste reddingen van alle keepers in La Ligaquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat Iker zo slecht is geworden.
niet zo gek, kijk hoe lang die gast al onder de lat staat bij Realquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat Iker zo slecht is geworden.
Mortaxx' woord is niet op te vertrouwen, dat kan elk moment weer anders zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortax hield toch niet van vrouwenvoetbal? Ik mis mani en toto op dit moment ook
Daar heb je gelijk in. Afgelopen jaar viel het wel mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een leugen, hij had dit seizoen de meeste reddingen van alle keepers in La Liga
Was de Real verdediging zo slecht dan? Lijkt me ook niet. Bullshit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een leugen, hij had dit seizoen de meeste reddingen van alle keepers in La Liga
twitter:Persie_Official twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:11:34hup Holland hup Holland come on girls @oranjevrouwen plenty of time to come back into the game!!
reageer retweet
Feiten liegen nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef Shivo het volgende:
[..]
Was de Real verdediging zo slecht dan? Lijkt me ook niet. Bullshit.
Oké, dat is wel baas. of zit hij in Amerika?quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef Joezi het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:11:34hup Holland hup Holland come on girls @oranjevrouwen plenty of time to come back into the game!! [ afbeelding ] reageer retweet
Er is maar 1 vogel die ik nu belangrijk vind en dat is de koekoekquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef tralalala het volgende:
Het wordt alweer licht buiten.Vogeltjes beginnen te fluiten.
Hij kijkt via FOX dus dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké, dat is wel baas. of zit hij in Amerika?
Hij moet in dit topic postenquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef Joezi het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:11:34hup Holland hup Holland come on girls @oranjevrouwen plenty of time to come back into the game!! [ afbeelding ] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |