SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
moggequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:19 schreef tralalala het volgende:
Snoeks doet bij elk kansje een "OP WEG NAAR"
boys??quote:
ik denk dat messi speeltquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:20 schreef tralalala het volgende:
Snoeks komt klaar op Japannersverrader
Mortax hield toch niet van vrouwenvoetbal? Ik mis mani en toto op dit moment ookquote:
Dit is een leugen, hij had dit seizoen de meeste reddingen van alle keepers in La Ligaquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat Iker zo slecht is geworden.
niet zo gek, kijk hoe lang die gast al onder de lat staat bij Realquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat Iker zo slecht is geworden.
Mortaxx' woord is niet op te vertrouwen, dat kan elk moment weer anders zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortax hield toch niet van vrouwenvoetbal? Ik mis mani en toto op dit moment ook
Daar heb je gelijk in. Afgelopen jaar viel het wel mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een leugen, hij had dit seizoen de meeste reddingen van alle keepers in La Liga
Was de Real verdediging zo slecht dan? Lijkt me ook niet. Bullshit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een leugen, hij had dit seizoen de meeste reddingen van alle keepers in La Liga
twitter:Persie_Official twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:11:34hup Holland hup Holland come on girls @oranjevrouwen plenty of time to come back into the game!!
reageer retweet
Feiten liegen nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef Shivo het volgende:
[..]
Was de Real verdediging zo slecht dan? Lijkt me ook niet. Bullshit.
Oké, dat is wel baas. of zit hij in Amerika?quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef Joezi het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:11:34hup Holland hup Holland come on girls @oranjevrouwen plenty of time to come back into the game!! [ afbeelding ] reageer retweet
Er is maar 1 vogel die ik nu belangrijk vind en dat is de koekoekquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef tralalala het volgende:
Het wordt alweer licht buiten.Vogeltjes beginnen te fluiten.
Hij kijkt via FOX dus dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké, dat is wel baas. of zit hij in Amerika?
Hij moet in dit topic postenquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef Joezi het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:11:34hup Holland hup Holland come on girls @oranjevrouwen plenty of time to come back into the game!! [ afbeelding ] reageer retweet
Je zal Frank Snoeks maar zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:28 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar verslaggever zijn bij een dameswedstrijd.
Gelukkig heb ik geen hartquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Elke opbouw krijg ik een hartverzakking
Natuurlijk is Room beter. Maar dit zegt nog niks over Casillas.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:29 schreef wimderon het volgende:
Casillas is overrated en kan er de laatste jaren al helemaal niks meer van. Zelfs Room is beter.
Laten we niet overdrijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:29 schreef wimderon het volgende:
Casillas is overrated en kan er de laatste jaren al helemaal niks meer van. Zelfs Room is beter.
Het was het beste wat ik vinden kon toen iemand weg ging met het goudquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de dames voor jou hebben dat alvast verzwaard
Douchen, inpakken en naar huis gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:31 schreef Paxcon het volgende:
Misschien moeten we overschakelen op plan B
'En toen maakte de buurvrouw van de scheidsrechter in blessuretijd van de interland tegen Oost-Duitsland de vaat schoon en zette de vuile was buiten, en toen ging ze.....Bergkamp....jaaaaaa doelpunt.'quote:
Shirtjes uitrekken en hopen dat de Jappen lesbisch zijn en afgeleid raken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:31 schreef Paxcon het volgende:
Misschien moeten we overschakelen op plan B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |