Bros vind ik wel een heerlijke candybar plaatquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Nieuwe versie van Bros is minder dan de EP versie, maar o.a. Giant Peach en Silk zijn heerlijk.
Jawel, Bros is de topper van het album, maar is het al ruim 2 jaar oud...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bros vind ik wel een heerlijke candybar plaat
De albumversie is wel wat slap ja. Die oude EP-versie leek wel wat op een Yuck.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, Bros is de topper van het album, maar is het al ruim 2 jaar oud...
Dit is de betere (rauwere) versie imo:
Toch wel. Toch wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Dat lees je toch niet alleen maar af aan de hand van dit lied My Bloody Beach House...
Dit klinkt wel lekker zegquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Beach House. Erg lekker. Zo, heb in één klap gruwelijk veel zin in die plaat van ze.
De band noemt zichzelf overal "FFS (Franz Ferdinand & Sparks)", dus vandaar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef DO2 het volgende:
En ik vind het maar, eh, vreemd dat mensen afkortingen gebruiken die in dezelfde zin alsnog voluit worden geschreven,.
zo noemen ze zichzelfquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef DO2 het volgende:
En ik vind het maar, eh, vreemd dat mensen afkortingen gebruiken die in dezelfde zin alsnog voluit worden geschreven,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vibe is zo heerlijk. Welke vind jij de beste dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:32 schreef Xrenity het volgende:
Ik snap niet dat Loud Places zo veel mensen hier (toch allemaal indie-liefhebbers) zo aanspreektmeest poppy nummer van de plaat met een half luie sample
Hij is prima, maar imo niet eens de beste van zijn plaat.
Wordt natuurlijk wel een momentje op pitch als die langs komt, daar niet van.
Eerst was het nog meer Beach Boys House dan My Bloody Beach House moet ik zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Dat lees je toch niet alleen maar af aan de hand van dit lied My Bloody Beach House...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |