quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:26 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Die is niet zo groot. Bij zulke korte lontjes is dat trouwens best wel interessant.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef -Chakotay- het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen.
Is het altijd de moeite waard om voor een zaak te vechten als je bijna zeker weet dat je van de rechter gelijk krijgt?
Post historie, de topics die je in het verleden hebt aangemaakt.quote:
point takenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:36 schreef Nizno het volgende:
TS, als je een antwoord wilt die reëel voor jouw situatie zul je toch echt aan moeten geven wat er speelt. Je kunt niet oppervlakkig houden en dan verwachten dat je reacties krijgt die voor jou van toepassing zijn.
Als ik vraag of ik een rechtszaak kan aanspannen omdat ik weg ben bij mijn baas dan zal het antwoord anders zijn dan iemand anders die dezelfde vraag zal stellen.
Dus je hebt de keuze; je geeft antwoorden op vragen (waarbij je echt niet het achterste van je tong hoeft te laten zien maar wel een klein beetje netjes wat info te geven) of je opent geen topic voor advies.
Kijk, nou komen we ergensquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
point taken
Het gegeven is dat ik een contractverlenging heb gekregen maar daar kwamen ze in een later stadium op terug. Deze verlenging is mondeling en schriftelijk bevestigd.
Ik kan dit ook bewijzen, maar het gaat maar om een half jaar. Dus verschillende gedachtes doen de ronde. Is het de moeite waard om hiervoor te vechten. Of het lot accepteren en verder gaan met het leven en concentreren op een nieuwe baan.
Je kunt altijd even bij een rechtswinkel binnenlopen om jouw specifieke geval door te nemen, zij kunnen jouw hele verhaal met de details kennende een inschatting maken van je kansen en waar je eventueel recht op hebt. Om dit zo specifiek te beantwoorden gaan wij informatie nodig hebben welke jij hier waarschijnlijk niet wil plaatsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
point taken
Het gegeven is dat ik een contractverlenging heb gekregen maar daar kwamen ze in een later stadium op terug. Deze verlenging is mondeling en schriftelijk bevestigd.
Ik kan dit ook bewijzen, maar het gaat maar om een half jaar. Dus verschillende gedachtes doen de ronde. Is het de moeite waard om hiervoor te vechten. Of het lot accepteren en verder gaan met het leven en concentreren op een nieuwe baan.
En stel voor dat ik er voor ga kiezen om hiervoor te gaan vechten, is dat verstandig? Of kan ik hier later nog problemen aan ondervinden?
Grappig, ik heb zoiets ook meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
point taken
En stel voor dat ik er voor ga kiezen om hiervoor te gaan vechten, is dat verstandig? Of kan ik hier later nog problemen aan ondervinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |