Denk dat mensen jou met zo'n antwoord zieliger vindenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is ook geen ontslag lijkt mij, er is simpelweg geen verlenging.
TS wil denk ik horen dat we het allemaal heel zielig vinden, en dat de rechter hem onmiddellijk gelijk geeft en dat hij een zak met geld krijgt en er nooit meer iets van hoort.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef -Chakotay- het volgende:
Denk dat mensen jou met zo'n antwoord zieliger vinden
Zou fijn zijn als je eens inging op de argumenten die mensen hier posten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het gaat niet om ontslag maar om het niet verlengen van een contract terwijl dit wel gedaan isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Nog één keer dan: wat was er oneervol, waar was er ontslag en welk bewijs heb je?
Welk bewijs heb je dan dat dit wel gedaan is?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het gaat niet om ontslag maar om het niet verlengen van een contract terwijl dit wel gedaan is
Ik wilde het hypothetisch schetsen.. en nogmaals. het gaat niet om de zaak het gaat om de gevolgen
Christus nog aan toequote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het gaat niet om ontslag maar om het niet verlengen van een contract terwijl dit wel gedaan is
Ik wilde het hypothetisch schetsen.. en nogmaals. het gaat niet om de zaak het gaat om de gevolgen
niet relevantquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Welk bewijs heb je dan dat dit wel gedaan is?
En geen 'gevolgen' zonder 'oorzaak'.
Daar willen we je graag een mening over geven maar dat gaat niet op basis van de summiere info die je geeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef -Chakotay- het volgende:
enerzijds: geen negatieve energie meer insteken anderzijds: vecht voor je recht en rechtvaardigheidsgevoel en natuurlijk de financiële kwestie
Oke.quote:
TR gemacht. Bitte. Danke.quote:
En toch heb ik gelijk. Wat een vreemd toevalquote:
Ik zou 100 miljoen miljard eisen en daarbij dat je voormalig werkgever elke dag je schoenen moet poetsen tot aan je overlijden.quote:
Als jij "mensen" bent wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik heb je eerder al gevraagd of je al uren na het vorige contract hebt gemaakt, of dat je al een ondertekent contract hebt, maar je vertikt het verdomme om zelfs maar op de meest simpele vragen te beantwoorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik wilde het hypothetisch schetsen.. en nogmaals. het gaat niet om de zaak het gaat om de gevolgen. ik worstel met 2 gevoelens..
enerzijds: geen negatieve energie meer insteken
anderzijds: vecht voor je recht en rechtvaardigheidsgevoel en natuurlijk de financiële kwestie
Ja, maar je krijgt geen gelijk, want geen ontslag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef -Chakotay- het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen.
Is het altijd de moeite waard om voor een zaak te vechten als je bijna zeker weet dat je van de rechter gelijk krijgt?
Ja, altijd. Onder alle omstandigheden. Doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef -Chakotay- het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen.
Is het altijd de moeite waard om voor een zaak te vechten als je bijna zeker weet dat je van de rechter gelijk krijgt?
Ook zijn PoHi gecheckt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef pijltjegooien het volgende:
Hier geef je trouwens aan dat er een conflict was.
WGR / Sollicitatie tips
Misschien moet je gewoon duidelijk zijn.
jij word al niet meer serieus genomenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, altijd. Onder alle omstandigheden. Doen
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?
Dat deed TS ook al niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij word al niet meer serieus genomenD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |