Was vergeten dat ik wel rauwe komkommer eet en sla ook wel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeg ik me alleen af omdat je zei geen rauwe groente te eten(komkommertje tomaatje) Maar ach als je af en toe wat fruit eet kan het prima toch?
Ow, dan eet je gewoon wel rauwe groente, dat is gewoon genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was vergeten dat ik wel rauwe komkommer eet en sla ook wel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Ja, maar als ik kijk naar wat mijn vega ex eet aan rauw spul kom ik daar echt niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, dan eet je gewoon wel rauwe groente, dat is gewoon genoeg.
Liever een peer dan een appel.quote:
Je thuisbasis van dit moment?quote:
Dat viel me ook al opquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh helaas niet, het is wel een mooie zwaai.
Ik ben geen radioluisteraar, en piratenmuziek hou ik al helemaal niet van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ben wel in die sferen aan het draaien op de radio.
Ik kan sinaasappels (en mandarijnen) met geen mogelijkheid doorslikken. Net vers geperste sinaasappelsap is zóquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liever een peer dan een appel.
En sinaasappels lust ik niet, ik drink ze wel geperst.
Dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben geen radioluisteraar, en piratenmuziek hou ik al helemaal niet van.
Precies, ga ik ook niet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen.
Een beetje kraker bepaalt dat zelf welquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw een beetje kraker houdt van Reggae.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Een beetje kraker bepaalt dat zelf wel
Ik heb in een kraakpand gewoond telt dat ook ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef chufi het volgende:
Zouden er 40+ers zijn die nog nooit gekraakt hebben?
Ja jij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef chufi het volgende:
Zouden er 40+ers zijn die nog nooit gekraakt hebben?
Ja dat telt ook, ik heb zo ook een tijdje gewoondquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in een kraakpand gewoond telt dat ook ?
In 1985 in Adam Zuid hebben een wee aantal leegstaande panden gekraaktquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat telt ook, ik heb zo ook een tijdje gewoond
[..]
In 1985 in Adam Zuid hebben een wee aantal leegstaande panden gekraakt
mijn vader (toen plv hoofd van de politie) vond het een schande.... zijn dochter in een kraakpandquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader (toen plv hoofd van de politie) vond het een schande.... zijn dochter in een kraakpand
Mijn bijnaam was d'n Junk toen en moeder kwam in paniek langs.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader (toen plv hoofd van de politie) vond het een schande.... zijn dochter in een kraakpand
Toen was ik al 2 jaar vader en druk bezig om mijn weg te vinden.quote:
Nog 1,5 jaar dan kraak ik mijn eigen huis. Hypotheek vrijquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik woonde een paar maanden in een ongeregistreerd (kraak)pand. De toenmalige bewoners waren op reis richting Nepal voor een tijdje.... Wat het koste weet ik niet meer... Gewoon de katten een beetje onderhouden was het volgens mij... Maar als net getrouwd student en met mn vrouw die aan het einde van het jaar deze kant op zou komen waren mijn ouders ook niet blij.. Dus uiteindelijk netjes in een 2 persoons-studentenflat gaan wonen...
Goede vriendin van me woont nog steeds in het toenmalige gekraakte object.. Wel legaal nu trouwens
Alleen nog service en gas en licht.. Doe je goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog 1,5 jaar dan kraak ik mijn eigen huis. Hypotheek vrij
Ik dacht dat je gestopt was met roken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:46 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb een cassave vermoord voor straks. Tering wat een hel om die van zijn jas te ontdoen.
In stukken snijden is ook een gym oefening. Maar gekookt en gerookt (ik zit in mijn rook periode)
Nu al lekker straks de pan in [ afbeelding ]
CULinair roken mag nog wel ...quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat je gestopt was met roken?
Nee wacht, nu haal ik dingen door elkaar....
Ik blijf in de rook hangen, ik liep naar huis langs de viskar. Deze geadopteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was met roken?
Nee wacht, nu haal ik dingen door elkaar....
Die ga ik nu kijkenquote:
Wat is dat voor zielig visje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf in de rook hangen, ik liep naar huis langs de viskar. Deze geadopteerd.
[ afbeelding ]
[..]
Die ga ik nu kijken
Een makreeltje, jammie. maar die is al gerookt. Je bent toch niet lui aan het worden mag ik hopen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf in de rook hangen, ik liep naar huis langs de viskar. Deze geadopteerd.
[ afbeelding ]
[..]
Die ga ik nu kijken
Ja vandaag even wel. Heerlijk vers. Wel even uit de ijskast.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een makreeltje, jammie. maar die is al gerookt. Je bent toch niet lui aan het worden mag ik hopen.
Ja buiten zitten ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet van gerookte vis... Las trouwens vandaag dat gerookt niet gezond is en het kanker kan veroorzaken...
En ik heb heerlijk gegetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook idd... Dus ik zorg voor schaduw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:22 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
[ afbeelding ]
EIndelijk heeft TH ons gevonden ....quote:
Ik was eerst Blogger en toen weet ik niet meerquote:
En toen had je een nieuwe camera en schoot je plaatjesquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik was eerst Blogger en toen weet ik niet meer
Ik ben ook kraker eerst in Dordrecht en toen in Amsterdan en toen weer in Dordrecht wij hadden het voormalig Kath. ziekenhuiis gekraakt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
Wanneer was dat en in welke plaats staat dat ziekenhuis?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben ook kraker eerst in Dordrecht en toen in Amsterdan en toen weer in Dordrecht wij hadden het voormalig Kath. ziekenhuiis gekraakt.
Ik ben ook kraker eerst in Dordrecht en toen in Amsterdan en toen weer in Dordrecht wij hadden het voormalig Kath. ziekenhuiis gekraakt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
Katholiek ziekenhuis in Dordrecht en er was een platenzaak daaar zat ik de hele tijd en er waren ook Bands heel vaak 1993 toen met Nirvanaquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wanneer was dat en in welke plaats staat dat ziekenhuis?
Telt mee TH welkom bij de clubquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook kraker eerst in Dordrecht en toen in Amsterdan en toen weer in Dordrecht wij hadden het voormalig Kath. ziekenhuiis gekraakt.
O daar kwam ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Katholiek ziekenhuis in Dordrecht en er was een platenzaak daaar zat ik de hele tijd en er waren ook Bands heel vaak 1993 toen met Nirvana
En kerken en grachtenpanden en andere panden en gewone huizrn. Ach eigenlijk alles wel. Alleen een boot heb ik nog niet meegemaskt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
Quoten gaat niet echt lekker, maar Katholieke Ziekenhuizen werden volgens mij overal gekraakt..
Wanneer was dat en in welke plaats staat dat ziekenhuis?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was leuk daar ik ging er elke dag naar toequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
Quoten gaat niet echt lekker, maar Katholieke Ziekenhuizen werden volgens mij overal gekraakt..
Misschien ken je Drakin dan wel van daarquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was leuk daar ik ging er elke dag naar toe
weet ik niet maar kraken was mijn levenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ken je Drakin dan wel van daar
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet maar kraken was mijn leven
Fuck the U$A
Ik heb daar ook niet zoveel mee Dus doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Fuck the U$A
of mijn broer, die was bij de MEquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ken je Drakin dan wel van daar
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Stoere familie just me... Arme krakertjes slaan
die was al een keer voorbij gekomenquote:
Shufie heeft de zelfde ziekte als ik. Geen passende smiley toevoegen.quote:
EN een schop onder je kont daarna?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die was al een keer voorbij gekomen
ik heb een militaire onderscheiding
Ja soms sla ik dat overquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Shufie heeft de zelfde ziekte als ik. Geen passende smiley toevoegen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik kreeg van Deissy op mijn kop omdat ik dan niet zo vriendelijk overkom. Dat is terechtquote:
Niets van aantrekken, maar soms kun je wel eens bot zijn. Dees is ook niet moeders liefstequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg van Deissy op mijn kop omdat ik dan niet zo vriendelijk overkom. Dat is terecht
Ik haat die dingen soms, zeker als er veel zijn. Dan neem ik een persoon niet meer serieus. Wat een lastige materiequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, maar soms kun je wel eens bot zijn. Dees is ook niet moeders liefste
Als je mobiel gaat, heb je die icoontjes niet dus dan moet je ze uittypen.. Daar begin ik niet aan want vaak werkt het weer nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die dingen soms, zeker als er veel zijn. Dan neem ik een persoon niet meer serieus. Wat een lastige materie
S5?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zover hoeven laten komen.... Afgekeurd op knieen.quote:
Mijn hele bouwjaar wilde ze niet hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zover hoeven laten komen.... Afgekeurd op knieen.
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn hele bouwjaar wilde ze niet hebben.
Slechte jaren sloegen ze overquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn hele bouwjaar wilde ze niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kans, kwam vaak in kraakpanden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Fuck the U$A
In Groningen kwam ik dagelijks bij mn maat over de vloer die met een aantal mensen in een groot kraakpand aan de A-weg woondequote:
+ een vrije middagquote:
Ik ook... Ooit een keer een gele overall van de Spaanse NS gedragen op een feestje en ik had ooit een vliegeniers overall als ski-pak....quote:
Ik bedoel eigenlijk ook andere mensen in uniform.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook... Ooit een keer een gele overall van de Spaanse NS gedragen op een feestje en ik had ooit een vliegeniers overall als ski-pak....
Ik wel, mijn enige keer dat ik een uniform moest dragen, was ook meteen genezen. Hoewel ik een combatbroek voor mezelf best lekker vind zitten, af en toe draag ik ze ook, maar dan wel zwart ipv groen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
Ik ben gelukkig nooit in dienst geweest dus die ervaring mis ik...
Die extra zakken zijn wel makkelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, mijn enige keer dat ik een uniform moest dragen, was ook meteen genezen. Hoewel ik een combatbroek voor mezelf best lekker vind zitten, af en toe draag ik ze ook, maar dan wel zwart ipv groen.
Ja, 's zomers als je geen jas aan wil en je spullen toch kwijt wil zodat je niet met een tasje hoeft te gaan lopen.quote:
* just me trekt verpleegstersuniform weer uitquote:
"Uit" vindt elke man altijd goed natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:40 schreef just me het volgende:
* just me trekt verpleegstersuniform weer uit
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Uit" vindt elke man altijd goed natuurlijk
moet ik helpen zoeken ?quote:
Dat is geen aanname het is gewoon een feitquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Uit" vindt elke man altijd goed natuurlijk
Dus uit is geen enkel probleem.quote:Ik bedoel eigenlijk ook andere mensen in uniform.
Dat zeker... Misschien iets voor een doolhof, zou TH de weg kwijt zijn?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die haag moet hoognodig gesnoeid worden.
Volgens mij is dat spul giftig. Dus dat is dan wel een kortdurende carričre als vegetariër.quote:
Ik was het ook niet van plan, ben veel te gek op vlees.....quote:Op zondag 28 juni 2015 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat spul giftig. Dus dat is dan wel een kortdurende carričre als vegetariër.
Ik voel me altijd zo hypocriet als ik er over nadenk. Ik vind namelijk dat we geen diertjes zouden moeten vermoorden omdat we ze zo nodig willen opeten.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was het ook niet van plan, ben veel te gek op vlees.....
Als peerdenboer wil ik het niet in de tuin hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat spul giftig. Dus dat is dan wel een kortdurende carričre als vegetariër.
Onzin, varkens worden gehouden om gegeten te worden, niet voor de fun. Daarbij zijn wij mensen nu eenmaal omnivoren.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo hypocriet als ik er over nadenk. Ik vind namelijk dat we geen diertjes zouden moeten vermoorden omdat we ze zo nodig willen opeten.
Maar vlees is zo lekker![]()
Dat botst ietwat in mijn brein. Dus negeer ik het allemaal maar zoveel mogelijk.
Varkens zijn heel sociale dieren die intelligenter zijn dan de hond. En een argument als 'worden nou eenmaal gehouden om op te eten' is natuurlijk geen enkel argument om dieren dood te mogen maken.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Onzin, varkens worden gehouden om te eten, niet voor de fun. Daarbij zijn wij mensen nu eenmaal omnivoren.
Hou het er dan gewoon op dat 'we' omnivoren zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Varkens zijn heel sociale dieren die intelligenter zijn dan de hond. En een argument als 'worden nou eenmaal gehouden om op te eten' is natuurlijk geen enkel argument om dieren dood te mogen maken.
10% van de huisdieren sneuvelt onderweg vanaf geboorte tot volwassen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo hypocriet als ik er over nadenk. Ik vind namelijk dat we geen diertjes zouden moeten vermoorden omdat we ze zo nodig willen opeten.
Maar vlees is zo lekker![]()
Dat botst ietwat in mijn brein. Dus negeer ik het allemaal maar zoveel mogelijk.
Dat is ook mijn manier van 'goed praten' dat ik vlees eetquote:Op zondag 28 juni 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hou het er dan gewoon op dat 'we' omnivoren zijn.
vleeeschquote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
10% van de huisdieren sneuvelt onderweg vanaf geboorte tot volwassen.
Een veulen die been breekt gaat naar de slager en de beste stukken daarna op mijn BBQ.
Dan zien we je zo wel in R49 verschijnen.quote:
hmmm ik heb ook nog de ONZ SC in m'n ATquote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zien we je zo wel in R49 verschijnen.
Hahahaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb ook nog de ONZ SC in m'n AT
Je schuldig voelen heeft geen zin, ik vind wel dat ze gedurende het leven van die beesten een beetje waardig behandeld dienen te worden, en dat gebeurt regelmatig niet of nauwelijks, daar mag wel eens iets aan gedaan worden.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook mijn manier van 'goed praten' dat ik vlees eetJe moet toch wat.
Het massale staat me ook tegen maar aan de andere kant nam ik ook stel braadhaantjes die na paar maanden precies goed waren voor de grill.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Varkens zijn heel sociale dieren die intelligenter zijn dan de hond. En een argument als 'worden nou eenmaal gehouden om op te eten' is natuurlijk geen enkel argument om dieren dood te mogen maken.
een paar maandenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het massale staat me ook tegen maar aan de andere kant nam ik ook stel braadhaantjes die na paar maanden precies goed waren voor de grill.
Ja, helemaal mee eensquote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je schuldig voelen heeft geen zin, ik vind wel dat ze gedurende het leven van die beesten een beetje waardig behandeld dienen te worden, en dat gebeurt regelmatig niet of nauwelijks, daar mag wel eens iets aan gedaan worden.
Die garantie is niet meer dan de verpakking, maar dat garandeert natuurlijk helemaal niets.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eensOm mijn geweten te sussen probeer ik toch waar mogelijk de biologische variant te kopen. En ook dan heb je volgens mij geen enkele garantie dat dat dier wel fatsoenlijk is behandeld.
Dat heb ik al 10 keer aan de orde gebracht hier.... Ja ze hebben een prachtig leven in de vrije natuur een kilometers om vrij rond te rennen. EN het is nog lekker vlees ookquote:Op zondag 28 juni 2015 01:35 schreef Koen66 het volgende:
omgang met dieren is een en al hypocriet gedrag
We spreken allemaal schande van sterenvechten, maar realiseert iemand zich uberhaupt dat stieren in Spanje 10x beter af zijn dan in NL?
in NL eindigt iedere stier als kalfslapjequote:Op zondag 28 juni 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik al 10 keer aan de orde gebracht hier.... Ja ze hebben een prachtig leven in de vrije natuur een kilometers om vrij rond te rennen. EN het is nog lekker vlees ook
Zo van jij kunt geen melk geven en we hebben al een FoK!stier... We maken maar vlees van je, voordat je onhandelbaar wordt.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in NL eindigt iedere stier als kalfslapje
Ok, paar weken dan.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een paar maanden
dan zijn ze al oud man
die was zaterdag-ochtendquote:
Hee TH toffe muziek bij het snoeien. http://www.radio49.nl/listen.plsquote:Op zondag 28 juni 2015 08:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die was zaterdag-ochtend
lekker bezig buiten beetje snoeien leuk
Ga je er zo lekker van geniet in het zonnetje?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:25 schreef just me het volgende:
Zo.. net gras gemaaid, wat ruikt het toch heerlijk
ben nu aan het sproeien, dan snel wat eten ! Heb vanavond golfvergadering maar ga voor die tijd nog even....quote:Op maandag 29 juni 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je er zo lekker van geniet in het zonnetje?
Veel plezier dan maar weer. Ik denk dat ik zo even vanaf mn balkonnetje in de zon, over het water ga staren.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
ben nu aan het sproeien, dan snel wat eten ! Heb vanavond golfvergadering maar ga voor die tijd nog even....golfen natuurlijk
peinzend over de zin en onzin van het levenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar weer. Ik denk dat ik zo even vanaf mn balkonnetje in de zon, over het water ga staren.
Zoiets jaquote:Op maandag 29 juni 2015 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
peinzend over de zin en onzin van het leven
Shit weer gemist.. Wanneer is de volgende gelegenheid TH?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
Wie heeft er gisteren goed opgelet?
[ afbeelding ]
http://www.astroblogs.nl/(...)ter-vlak-bij-elkaar/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door chufi op 30-06-2015 23:15:14 ]
[/quote]quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
Lekker duidelijk en eerlijk ook Fok op FB over sluiten fora
[..]
[/quote]quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
Lekker duidelijk en eerlijk ook Fok op FB over sluiten fora
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Danny laat zich niet kennen zo te zien
Dat zal mij aan mijn reet roesten
De quote gaat klotenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Danny laat zich niet kennen zo te zien
Dat zal mij aan mijn reet roesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hadden er geen omkijken na totdat ze zelf dachten dat ze aangesproken werden en vandaar uit is alles ge-escaleerd door mis interpretatie van de mods en de admins... zonder verdere navraag was het over...
Somsquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door chufi op 01-07-2015 00:07:57 ]
Ik tripel of meer ... 2 x voetbal kijken, R49 radio stream, 2 Fok forasquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik multitask, voetbal kijken en draaien op de radio tegelijk.
Heb ook broodje Shoarma gemaakt tussendoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik tripel of meer ... 2 x voetbal kijken, R49 radio stream, 2 Fok foras
Deze nacht onthou ik me van snacksquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook broodje Shoarma gemaakt tussendoor.
Ja ik ook wel ... Maar ik doe het niet... Ik heb een wat andere stofwisseling dan jijquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook nog 2 gehaktballen liggen.
De Griek kan maar voor 60 Euri inkopen ... Ik zou voor de Surinamer gaan... Vandaag toch groot bevrijdings feest voor ze ... KetiKoti... oa op het Museumplein...quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met de komende temperaturen ga ik mijn vaste Griek en Surinamer opzoeken.
De Griek heeft voor 10 Euro een heerlijke grillschotel op doordeweekse dagen, ik ga die steunen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
De Griek kan maar voor 60 Euri inkopen ... Ik zou voor de Surinamer gaan... Vandaag toch groot bevrijdings feest voor ze ... KetiKoti... oa op het Museumplein...
maar als ik hier Grieks bestel voel ik me alsnog genaaid omdat de keuken gewoon niet origineel Grieks is.. Ik kan er ook een kapsalon en een shis kebab halen ......quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Griek heeft voor 10 Euro een heerlijke grillschotel op doordeweekse dagen, ik ga die steunen.
Of het origineel Grieks is, boeit me geen reet, Voor 10 Euro heb je bord vol met Gyros, Souflaki, varkenslap, platte gehaktbal, friet, rijst en salade.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar als ik hier Grieks bestel voel ik me alsnog genaaid omdat de keuken gewoon niet origineel Grieks is.. Ik kan er ook een kapsalon en een shis kebab halen ......
Ik bel ff en ga het dan ophalen. Tot 2u kan dat bij mijn Egyptische vriend.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:28 schreef chufi het volgende:
Hier kan ik nog tot 6 uur bestellen als ik zou willen... Pizzeria stuf en hamburgerdingen...
Oh ik dacht ff dat je nu zou gaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bel ff en ga het dan ophalen. Tot 2u kan dat bij mijn Egyptische vriend.
neequote:Op woensdag 1 juli 2015 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben we hier een 40+ promoter ?
Lets see
Maar je kunt hier altijd langs komen met je dagelijkse beslommeringen... We staan voor alles openquote:
Kook jij?quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je kunt hier altijd langs komen met je dagelijkse beslommeringen... We staan voor alles open
En vrouw PP ? Of kookt die de restjes de volgende dag warm?quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder nog een toffe Toko en die Griek, ik kook haast nooit meer.
Mijn vrouw was nooit een kooktalent, eerlijk gezegd ben ik beter maar lui.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En vrouw PP ? Of kookt die de restjes de volgende dag warm?
Ja hoor. lekker mee eten dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb nog nooit gekookt. Ben ik hier welkom?
Bij ons welquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb nog nooit gekookt. Ben ik hier welkom?
Jij hebt er verstand van.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:39 schreef chufi het volgende:
Of een heerlijke Tortilla met chorizo en ouwe kaas
Hoezo bij ons? Dit is gewoon een leuk topic in CUL.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons wel
Wij zijn hier met ons topic ook slechts tijdelijk zolang als het duurt... Maar voel je vrij je smaken kenbaar te maken.. Er lezen meer mensen mee dan je denkt
Hoe oud ben je ? 19? Ja als je thuis woont is dat wel een oplossingquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben en moet 'koken' gaat het al vrijwel direct via thuisbezorgd.nl
19 ja, en thuis iddquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? 19? Ja als je thuis woont is dat wel een oplossing
1 tip, regel rechtstreeks een deal met de plaatselijke ondernemers.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben en moet 'koken' gaat het al vrijwel direct via thuisbezorgd.nl
Lijkt of we hier blijven hangen.. Op zich vind ik dat OKquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo bij ons? Dit is gewoon een leuk topic in CUL.
whyquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 tip, regel rechtstreeks een deal met de plaatselijke ondernemers.
Ja jij bent tegen alles wat online gaat ...quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 tip, regel rechtstreeks een deal met de plaatselijke ondernemers.
Ik snap dat we nooit zo goed, er was eens een leuke SC die nu verdwaald is,quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt of we hier blijven hangen.. Op zich vind ik dat OK
Ach de prijs maakt me niet uit, ben al blij dat ik niks zelf hoef te makenquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg je meer vlees en goedkoper.
Het zal nooit meer hetzelfde worden ... Maar ik blijf ook gewoon posten waar ik zin in heb..quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap dat we nooit zo goed, er was eens een leuke SC die nu verdwaald is,
Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten waar het staat, die oude zal het niet meer worden.
Lig ik er wakker van? Neuh post gewoon verder waar ik zin heb.
Daar heb ik mijn plaatselijke contacten voor. ff bellen en het staat klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ach de prijs maakt me niet uit, ben al blij dat ik niks zelf hoef te maken
wat eet je dan zoal?quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn plaatselijke contacten voor. ff bellen en het staat klaar.
Ok ik dus gewoon vrijwel altijd döner als ik bestelquote:Op woensdag 1 juli 2015 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grieks, Surinaams, Egyptisch, Turks en Indonesisch.
Thuisbezorgd is hier maar beperkt, je ken ook gewoon ff bellen om wat af te halen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ok ik dus gewoon vrijwel altijd döner als ik bestel
Oh ik woon dus in een grote stad, keuze zatquote:Op woensdag 1 juli 2015 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is hier maar beperkt, je ken ook gewoon ff bellen om wat af te halen.
Oké, mijn bijdrage: shoarma met knoflookquote:Op woensdag 1 juli 2015 04:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ben waar leven is. Blijkbaar hier, nooit geweest verder.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oké, mijn bijdrage: knoflook met shoarma
Lam of varken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oké, mijn bijdrage: shoarma met knoflook
Airco op de zolderkamer?quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Merk ik niks van, lig dan lekker te pitten
Je gaat bed uitdrijven met 35+ en de zon vol op het dak.quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nop niks, maar wordt meestal rond een uur of 5/6 wakker
hehequote:Op woensdag 1 juli 2015 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat bed uitdrijven met 35+ en de zon vol op het dak.
Heeft ie wel ventilatie in de stal?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knol heeft de rest van de week rust.
Rijden ze daar rond met koelwagens voor de dierenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die stal is luxer dan mijn woning.
Airco in de stal.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijden ze daar rond met koelwagens voor de dieren
Das idd niet slecht... Ik ga zo ff afkoelen in de Super... Ik weet alleen nog niet wat wil gaan eten....quote:
De Griek heb ik al gehad, vanavond wordt het Surinaams.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd niet slecht... Ik ga zo ff afkoelen in de Super... Ik weet alleen nog niet wat wil gaan eten....
Zo'n eilanders ding met daaronder een geruit hemd?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn vestjasdinges weer aangetrokken
En de zuidwester ligt zeker binnen handbereik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn vestjasdinges weer aangetrokken
Ik ga voor de macroni van gisteren, altijd lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:17 schreef chufi het volgende:
Ik ga straks voor een vullende Mediterrane salade....
Perenijsjes !!! We kregen er één van de buurvrouw waar we waren. Zij blij met de kerstboom die op de stort lag. En een blikje koude cola van de buurman aan de andere kant. Die heeft een nieuwe douche deurquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:12 schreef chufi het volgende:
Misschien als toetje een ijsje![]()
Ondertussen bakken we langzaam aan hier in CUL ... Is Yvonne op een cruise of zo?
Ja leuk idd die buren die blij worden van iets simpels..quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Perenijsjes !!! We kregen er één van de buurvrouw waar we waren. Zij blij met de kerstboom die op de stort lag. En een blikje koude cola van de buurman aan de andere kant. Die heeft een nieuwe douche deurOh leuk soms dat werk.
Oh en Yvonne is ziek, nou ja borstkanker dus die is wat minder aanwezig. Ziek dus...
Heb je haast om te vertrekken dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk idd die buren die blij worden van iets simpels..![]()
Ja dat ze ziek is mij ook wel bekend.. Ik wens haar ook gewoon beterschap. Mn zus had het ook...
Ondertussen keuvelen we hier voort
De narigheid is Chuuf voorbij gegaan ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je haast om te vertrekken dan?
Geen idee ik wist het wel, dus niet gek dat ze geen tijd heeft om hier de reisleidster uit te hangen nu.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De narigheid is Chuuf voorbij gegaan ofzo
Tis hier wel rustig... Voel me eigenlijk ook wel een beetje op mn gemak...quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je haast om te vertrekken dan?
Nee dat heb ik tijden terug al vernomen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De narigheid is Chuuf voorbij gegaan ofzo
Dat bedoel ik, laat het lekker hangen hier, eten doet iedereen dus af en toe komen er toch wel even gasten aanwaaien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis hier wel rustig... Voel me eigenlijk ook wel een beetje op mn gemak...
Ja zo gaat hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
Ok .. Ik geef het een kans. Binnenkort ga ik toch ook zelf echt weg..
Wat miep jij nou weerquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
Ok .. Ik geef het een kans. Binnenkort ga ik toch ook zelf echt weg..
Hij gaat er een einde van maken, of zoiets.....quote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij gaat er een einde van maken, of zoiets.....
Dat is best dramatischquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:43 schreef chufi het volgende:
Gewoon even niet zelf koken .. Daar laat ik het bij OK
Ik bel die Surinamer zelf wel ff,om het op te halen werkt stuk sneller.quote:
Zou ie nog wakker zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bel die Surinamer zelf wel ff,om het op te halen werkt stuk sneller.
De Griek bezorgd sowieso niet.
https://twitter.com/stevenemmens/status/616714772990439425quote:Op vrijdag 3 juli 2015 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier slechts wat gerommel en 2 korte buitjes ....
Zo dat was idd een fiksequote:Op vrijdag 3 juli 2015 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://twitter.com/stevenemmens/status/616714772990439425
Waarvan?quote:
Die kijk je vast voor de porno scenesquote:
Ow bah wat eng.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://twitter.com/stevenemmens/status/616714772990439425
O dat is wel heel erg zonde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |