Was vergeten dat ik wel rauwe komkommer eet en sla ook wel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeg ik me alleen af omdat je zei geen rauwe groente te eten(komkommertje tomaatje) Maar ach als je af en toe wat fruit eet kan het prima toch?
Ow, dan eet je gewoon wel rauwe groente, dat is gewoon genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was vergeten dat ik wel rauwe komkommer eet en sla ook wel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Ja, maar als ik kijk naar wat mijn vega ex eet aan rauw spul kom ik daar echt niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, dan eet je gewoon wel rauwe groente, dat is gewoon genoeg.
Liever een peer dan een appel.quote:
Je thuisbasis van dit moment?quote:
Dat viel me ook al opquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh helaas niet, het is wel een mooie zwaai.
Ik ben geen radioluisteraar, en piratenmuziek hou ik al helemaal niet van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ben wel in die sferen aan het draaien op de radio.
Ik kan sinaasappels (en mandarijnen) met geen mogelijkheid doorslikken. Net vers geperste sinaasappelsap is zóquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liever een peer dan een appel.
En sinaasappels lust ik niet, ik drink ze wel geperst.
Dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben geen radioluisteraar, en piratenmuziek hou ik al helemaal niet van.
Precies, ga ik ook niet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen.
Een beetje kraker bepaalt dat zelf welquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw een beetje kraker houdt van Reggae.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Een beetje kraker bepaalt dat zelf wel
Ik heb in een kraakpand gewoond telt dat ook ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef chufi het volgende:
Zouden er 40+ers zijn die nog nooit gekraakt hebben?
Ja jij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:13 schreef chufi het volgende:
Zouden er 40+ers zijn die nog nooit gekraakt hebben?
Ja dat telt ook, ik heb zo ook een tijdje gewoondquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in een kraakpand gewoond telt dat ook ?
In 1985 in Adam Zuid hebben een wee aantal leegstaande panden gekraaktquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in een kraakpand gewoond telt dat ook ?
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat telt ook, ik heb zo ook een tijdje gewoond
[..]
In 1985 in Adam Zuid hebben een wee aantal leegstaande panden gekraakt
mijn vader (toen plv hoofd van de politie) vond het een schande.... zijn dochter in een kraakpandquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader (toen plv hoofd van de politie) vond het een schande.... zijn dochter in een kraakpand
Mijn bijnaam was d'n Junk toen en moeder kwam in paniek langs.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader (toen plv hoofd van de politie) vond het een schande.... zijn dochter in een kraakpand
Toen was ik al 2 jaar vader en druk bezig om mijn weg te vinden.quote:
Nog 1,5 jaar dan kraak ik mijn eigen huis. Hypotheek vrijquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik woonde een paar maanden in een ongeregistreerd (kraak)pand. De toenmalige bewoners waren op reis richting Nepal voor een tijdje.... Wat het koste weet ik niet meer... Gewoon de katten een beetje onderhouden was het volgens mij... Maar als net getrouwd student en met mn vrouw die aan het einde van het jaar deze kant op zou komen waren mijn ouders ook niet blij.. Dus uiteindelijk netjes in een 2 persoons-studentenflat gaan wonen...
Goede vriendin van me woont nog steeds in het toenmalige gekraakte object.. Wel legaal nu trouwens
Alleen nog service en gas en licht.. Doe je goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog 1,5 jaar dan kraak ik mijn eigen huis. Hypotheek vrij
Ik dacht dat je gestopt was met roken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:46 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb een cassave vermoord voor straks. Tering wat een hel om die van zijn jas te ontdoen.
In stukken snijden is ook een gym oefening. Maar gekookt en gerookt (ik zit in mijn rook periode)
Nu al lekker straks de pan in [ afbeelding ]
CULinair roken mag nog wel ...quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat je gestopt was met roken?
Nee wacht, nu haal ik dingen door elkaar....
Ik blijf in de rook hangen, ik liep naar huis langs de viskar. Deze geadopteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was met roken?
Nee wacht, nu haal ik dingen door elkaar....
Die ga ik nu kijkenquote:
Wat is dat voor zielig visje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf in de rook hangen, ik liep naar huis langs de viskar. Deze geadopteerd.
[ afbeelding ]
[..]
Die ga ik nu kijken
Een makreeltje, jammie. maar die is al gerookt. Je bent toch niet lui aan het worden mag ik hopen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf in de rook hangen, ik liep naar huis langs de viskar. Deze geadopteerd.
[ afbeelding ]
[..]
Die ga ik nu kijken
Ja vandaag even wel. Heerlijk vers. Wel even uit de ijskast.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een makreeltje, jammie. maar die is al gerookt. Je bent toch niet lui aan het worden mag ik hopen.
Ja buiten zitten ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet van gerookte vis... Las trouwens vandaag dat gerookt niet gezond is en het kanker kan veroorzaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |