Again?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef MissJ het volgende:
Anton en Maxime, dat wordt neuken binnenkort, let maar op.
denk het wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:49 schreef rvtm het volgende:
Half Nederland ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onsterfelijk.quote:
Hier wil ik de volledige versie vanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Promo voor volgende week: http://www.rtlxl.nl/#!/go(...)26-bb19-1f68c8ba0694
Eén prangende vraag: wie heeft die achtergrondtune gemaakt?![]()
inderdaad. Ze kent dat hele mens toch niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:52 schreef LetsGame het volgende:
Ik lees dat Linda het jammer vindt dat ze niet bij Bianca's begrafenis kon zijn.........???????
Die posterquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:52 schreef LetsGame het volgende:
Ik lees dat Linda het jammer vindt dat ze niet bij Bianca's begrafenis kon zijn.........???????
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 07:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
inderdaad. Ze kent dat hele mens toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:31 schreef maily het volgende:
[..]
[..]hoop t niet. Linda is nooit mijn favoriet geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd wie der precies in die luchtballon zit aan het einde.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
wiet.en die andere zal rover wel zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:19 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie der precies in die luchtballon zit aan het einde.
Zou een mooie cliffhanger zijn. En gelijk Rikki en Bing er ook bij.quote:
En uiteindelijk raakt Wiet al weer een vent kwijt aan Lucas.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
wiet.en die andere zal rover wel zijn.
hahahaha zou wat zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En uiteindelijk raakt Wiet al weer een vent kwijt aan Lucas.
Bij Nina was alleen Noud al genoeg om daar op te gaan schieten hopelijk doet ze dat nu ook bij Lucas
Maar niet alleen Merenpark:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat ook alweer toen:
Hier had Ludo het nog over het Waterfront project.
Bij 1:30 ineens Merenpark.
Later overal ineens eroverheen geplakt.
Vanaf 21:20.
Bleken bestaande bedrijven, dus na de eerste uitzending een belletje richting de productie en slechte last-minute dubovers tot gevolgquote:Tjezus, wat een spannende aflevering voor de maandagavond. Hulde aan de
regie met al dat plak en knipwerk. Blijkt dat de naam StoneHenge BV
vervangen is voor Hafworks BV en de naam van Ludo is Atlantrix BV
geworden...én Waterfront Project is Merenpark Project geworden.
Volgende keer toch wat beter uitzoeken, zeker een stagiare daar
Bron: http://nl.media.tv.narkive.com/JETdoTQe/knipwerk-bij-gtst
Waar heb je dat gelezen dan? Ik heb de afleveringen van maandag en dinsdag gezien en daarin zegt ze alleen tegen Jef dat ze graag bij de begrafenis van Dian had willen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:52 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk is het heel snel zo:Je weet toch wel dat het ze gaat lukken. Het lukte haar met Nick en Janine ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Lucas is een makkelijk te raken doelwit met die oren en botoxlippen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En uiteindelijk raakt Wiet al weer een vent kwijt aan Lucas.
Bij Nina was alleen Noud al genoeg om daar op te gaan schieten hopelijk doet ze dat nu ook bij Lucas
Oh, vergeet gelezen denk ik dan. Sorryquote:Op zondag 28 juni 2015 13:12 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan? Ik heb de afleveringen van maandag en dinsdag gezien en daarin zegt ze alleen tegen Jef dat ze graag bij de begrafenis van Dian had willen zijn.
Ik lees dus dat Linda net als ieder ander (nieuw) personage tegenwoordig geen uitgesproken karakter heeft maar gewoon 13-in-een-dozijn wordt.quote:Babette vertelt over Linda in Televizier: “Vroeger was ze erg ambitieus en carrièregericht. Ze ging over lijken als ze iets wilde bereiken: of ze nu fotomodel wilde worden of haar eigen bedrijf runde. Zeker in de eerste jaren was ze een haaibaai en de bitch van de serie. Die scherpe kantjes zijn er wat af, haar focus ligt nu meer op haar gezin. Ze wil het beste voor haar twee kinderen en is bereid daarin heel ver te gaan.”
De actrice heeft tijdens haar absentie niet voortdurend GTST gekeken. “Dus toen het zeker was dat Linda terug zou komen heb ik een spoedcursus GTST gedaan. Ik zat thuis op de bank te kijken en had soms echt geen idee wie nou wie was, en vroeg van alles aan vrienden en kennissen die vaker kijken. Wat betreft het soort verhalen merk ik weinig verschil; het blijven altijd variaties op bekende thema’s als relaties, liefde en bedrog.”
En hoe lang Babette te zien blijft? Daar worden geen concrete uitspraken over gedaan. Maar gezien het feit dat er twee kinderen zijn gecast, zou Linda wel eens voor onbepaalde tijd kunnen rondlopen in Meerdijk. Zelf zegt Babette in Televizier: “De komende tijd krijg ik heel leuke, diverse dingen te doen. Maar het zou zomaar kunnen dat ik op den duur ook vooral met kopjes thee m’n kinderen zit op te wachten. Dat hoort er gewoon bij.”
Bron: Zappen/televizier
Niet alleen vergeet gelezen, ook vergeet geschreven.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, vergeet gelezen denk ik dan. Sorry
Dat zou een gemiste kans zijn van de schrijvers.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:36 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik lees dus dat Linda net als ieder ander (nieuw) personage tegenwoordig geen uitgesproken karakter heeft maar gewoon 13-in-een-dozijn wordt.
Sorry for being human.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet alleen vergeet gelezen, ook vergeet geschreven.
Ik probeer mij niet te storen.quote:
Die lach naar Laura was vooral heel gemaakt.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:27 schreef fotostarter het volgende:
Die linda moet er echt even inkomen weer. Acteren lijkt moeizaam te gaan. Ze praat ook zo sloom en bijna nep.
In het geval van Linda en Laura is dat misschien dan juist wel goed geacteerdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die lach naar Laura was vooral heel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wellicht, ik dacht alleen dat zij het sinds Linda's laatste bezoek hadden bijgelegd.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het geval van Linda en Laura is dat misschien dan juist wel goed geacteerd
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef Frey het volgende:
Anton in de shortie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dit of dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:34 schreef vencodark het volgende:
"Voorgoed".
Yeah, 'onze' schrijvers kennende is Linda over pakweg 3 jaar dood, in de gevangenis of naar het buitenland.
Volgens mij blijft die gewoon hoor. Is officieel niks naar buiten gebracht door RTL of Endemol.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef vencodark het volgende:
Maar Vincent gaat er dus officieel uit?
Jammer, goed acteur en een slim personage. Hij heeft wat mogen keuvelen met Lorena, Nina, Sasha en Aysen.
Dus wat is er gebeurt? Was de acteur niet populair genoeg bij het publiek? Wilde Oscar zelf niet meer?
Want hij begon best met potentie maar uiteindelijk is hij dus alleen ex van Nina en businesspartner van Ludo en Lukas.
Ohja en de zoon van Maxime!
Dat vergat ik dus gewoon.
Ach ja dat probleem is toch bij meerdere personages.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:30 schreef loezzzje het volgende:
die rover heeft ook totaal geen engels accent, en hij is in canada geboren toch? heerlijk die soap logica
en Lucas trouwens ook niet. die heeft volgens mij ook zijn halve leven in NYC gewoond.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ach ja dat probleem is toch bij meerdere personages.
Sophia had een accent, waarom de rest van de familie Sanders niet?
was die er maar gebleven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
en Lucas trouwens ook niet. die heeft volgens mij ook zijn halve leven in NYC gewoond.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:24 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef kissaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:24 schreef kissaa het volgende:
Dat zegt nog niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beau en Ruud zijn geshopt in de 2012 castfoto.
Ferry en Dilan zijn geshopt in de 2014 castfoto.
en als hij er echt uit ging, gingen ze het niet vertellen zoals ze dat nu deden. Dan ging het wel Meern officieel bericht etc en had Endemol/RTL er niet zo makkelijk over gedaan.
Elvira's vertrek werd ook pas bevestigd door RTL nadat ze dood ging, kwam geheel onverwachts.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks.
Beau en Ruud zijn geshopt in de 2012 castfoto.
Ferry en Dilan zijn geshopt in de 2014 castfoto.
en als hij er echt uit ging, gingen ze het niet vertellen zoals ze dat nu deden. Dan ging het wel Meern officieel bericht etc en had Endemol/RTL er niet zo makkelijk over gedaan.
Gaat hij eerst nog op een foto van haar decolleté kwijlen? De pastoor van Meerdijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef James1988 het volgende:
Goed, dat is dus duidelijk. Anton gaat aanpappen met Linda.
Weet je wat nou grappig zou zijn? Dat Wiet en Anna megaruzie krijgen en dat straks blijkt dat Rover er met Lucas vandoor gaat. Voor niks ruzie gemaakt....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:31 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat gezeik met Anna en Wiet, mijn god wat een slechte scènes
Ik zie het nog gebeuren ook met deze schrijvers...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:33 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Weet je wat nou grappig zou zijn? Dat Wiet en Anna megaruzie krijgen en dat straks blijkt dat Rover er met Lucas vandoor gaat. Voor niks ruzie gemaakt....
Wiet heeft Rover al betaald om met haar te zoenen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:37 schreef Jaytje07 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren ook met deze schrijvers...
Ik had Wiet ook wel gratis een zoen gegeven....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:42 schreef James1988 het volgende:
Goed, Rover is dus een manwhore. Ook een interessante wending
Volgens mij belooft het wat te worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:46 schreef vencodark het volgende:
Linda.![]()
Dit speelde ze al een stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:49 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen komen we dan niet snel van haar af...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef Frey het volgende:
Tante Heks verdient een langzame en pijnlijke dood.
Had Nick haar een paar seizoenen geleden maar verzopen in dat zwembad van Ludo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef Frey het volgende:
Tante Heks verdient een langzame en pijnlijke dood.
Ze hadden nooit met dat hele zusje verhaal moeten komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Had Nick haar een paar seizoenen geleden maar verzopen in dat zwembad van Ludo.
Wat zou je er van vinden als Roxy tante Heks komt ombrengen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:09 schreef Frey het volgende:
Ze hadden nooit met dat hele zusje verhaal moeten komen.
Wat is haar motief? Ziet ze Maxime aan voor Ludo?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:11 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als Roxy tante Heks komt ombrengen?
Ze wil Ludo terug. Maxime doorziet dat en grijpt in. Dat pikt Roxy niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:14 schreef Frey het volgende:
Wat is haar motief? Ziet ze Maxime aan voor Ludo?
Roxy was cool!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:28 schreef vencodark het volgende:
Roxy was helemaal om te kotsen.
Janine die haar destijds zeer treffend: "Molenpaard" noemde.
Twee jaar geleden deden ze dat iniedergeval niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:15 schreef msnguy het volgende:
Is de aflevering van vrijdag morgen gewoon te kijken op RTL XL of zetten ze die expres niet online?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ja hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Vorig jaar waren ze wel zo dom én natuurlijk ook de preview op RTL Lounge.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
Twee jaar geleden deden ze dat iniedergeval niet.
Vorig jaar weet ik niet.
Zou best logisch zijn als ze die pas op vrijdag om 20:00 openbaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |