abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153799028
McLaura wat een leukje! Gefeliciteerd *O*
En hopelijk een goed herstel en snel naar huis :*
pi_153799125
Minarosa, succes deze 4e keer ^O^
Sicilia, gefeliciteerd *O*
McLaura, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon O+

Hier nu op 39+4 en er helemaal klaar voor. Laat maar komen!
pi_153799131
Gefeliciteerd mcLaura! Wat een prachtmannetje O+ .

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef kazy het volgende:

LuDann was ik ook al even kwijt. Joycie heb ik ook een tijdje niet meer gezien geloof ik.

Nu je het zegt! Joyciee heb ik ook al even gemist geloof ik. Hopelijk gaat het nog wel goed met haar...

Ik heb weer een lichamelijke vraag (sorry hoor, stomme klachtjes allemaal), maar misschien dat iemand het herkent: ik zit dus met die blaasontsteking, maar het merendeel van die klachten zakt al flink af, lang leve antibiotica.

Wat ik wel heb, en eigenlijk al had voor ik die ontsteking echt ging voelen, is als ik loop een heel vervelend, drukkend gevoel in mijn buik. Echt super pijnlijk is het niet, maar het voelt "trekkend", alsof m'n buik te zwaar hangt ofzo.
Nu lees ik overal dat je in mijn termijn ook last kan hebben van bandenpijn omdat je baarmoeder snel groeit. Is de "druk" bij het lopen herkenbaar hier? Is dat inderdaad bandenpijn? Of doe ik er verstandiger aan toch nog even bij de huisarts aan te kloppen?
pi_153799225
Dat kan Sillie. Geef het ook even aan bij de fysio als je langsgaat. Pijn of druk op het schaambot (waar het trekt) kan ook te maken hebben met bekkenklachten. Daarnaast kan het er ook gewoon bijhoren. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153799309
Pfff, even klagen. Wat zijn de nachten toch ruk, ik slaap zo slecht. Word ook van ieder geluidje wakker, bij iedere keer dat ik me wil omdraaien ook. Moet minstens 3 keer per nacht eruit om te plassen en als ik wakker lig, ga ik liggen piekeren. Inclusief huils en zulks en dat is vast helemaal niet goed voor Frummel dus dan maak ik me weer druk en kan ik pas weer slapen als ik hem/haar gevoeld heb. En dan ben ik pas 27w4d dus dat belooft wat...
Man is superveel weg voor zijn werk momenteel, zodat hij het over een paar weken wat rustiger heeft en niet meer naar het buitenland hoeft tegen de tijd dat de zwangerschap op zijn einde loopt. Maar hij maakt dus lange dagen en wil hem 's nachts dus goed laten slapen en vooral niet wakker maken.
Maar zo voelt het wel wat eenzaam of zo. Overdag ben ik thuis (nog steeds volledig ziekgemeld) maar de dagen kom ik wel goed door. Maar de nachten vind ik echt stom.

Einde klaagmodus!

Hier zitten de meubels van de babykamer in elkaar :). De basis is er dus, maar nu dus de aankleding enz. En dat vinden we lastig!! Ik geloof dat ik eens even het kinderkamer topic goed door ga spitten en Pinterest aanslinger vandaag. Even wat inspiratie op doen.
pi_153799412
Dat klinkt ook niet prettig Malteser. Piekeren sucks. Heb je andere mensen die je 's nachts mag bellen? Familie? Goede vriendinnen? Ik mocht als ik aan het piekeren was in ieder geval niet in bed blijven liggen. Eruit, beker warme melk drinken, desnoods je gedachten opschrijven. Dan zijn ze uit je hoofd. :*
pi_153799424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:11 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd mcLaura! Wat een prachtmannetje O+ .

[..]

Nu je het zegt! Joyciee heb ik ook al even gemist geloof ik. Hopelijk gaat het nog wel goed met haar...

Ik heb weer een lichamelijke vraag (sorry hoor, stomme klachtjes allemaal), maar misschien dat iemand het herkent: ik zit dus met die blaasontsteking, maar het merendeel van die klachten zakt al flink af, lang leve antibiotica.

Wat ik wel heb, en eigenlijk al had voor ik die ontsteking echt ging voelen, is als ik loop een heel vervelend, drukkend gevoel in mijn buik. Echt super pijnlijk is het niet, maar het voelt "trekkend", alsof m'n buik te zwaar hangt ofzo.
Nu lees ik overal dat je in mijn termijn ook last kan hebben van bandenpijn omdat je baarmoeder snel groeit. Is de "druk" bij het lopen herkenbaar hier? Is dat inderdaad bandenpijn? Of doe ik er verstandiger aan toch nog even bij de huisarts aan te kloppen?
Ik heb als ik loop het gevoel van een harde buik zeg maar. Voelt zwaar aan. Is dat het? Want bandenpijn is meer naar de zijkanten volgens mij. Ik denk dat het erbij hoort :)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:24:43 #58
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153799436
mcLaura gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! *G*

Sicilia gefeliciteerd! Kindjes dicht op elkaar heeft ook voordelen en is ook echt heel leuk!
pi_153799452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:14 schreef Krisvc het volgende:
Dat kan Sillie. Geef het ook even aan bij de fysio als je langsgaat. Pijn of druk op het schaambot (waar het trekt) kan ook te maken hebben met bekkenklachten. Daarnaast kan het er ook gewoon bijhoren. :)
Dat ben ik van plan om te doen, al heb ik momenteel al veel minder last van mijn stuitje dan vorige week.
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:29:06 #60
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153799533
Gefeliciteerd mclaura!!! Hoop op een voorspoedig herstel!

En ook gefeliciteerd sicilia. Ik poste hier ook net toen jij bij je vorige zwangerschap poste.

Malteser is er geen mogelijkheid om arbeidstherapeutisch te gaan werken voor een paar uur per dag of is dat echt geen optie? Ook al kom je de dagen wel goed door, het lijkt me idd wat eenzaam!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153799547
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb als ik loop het gevoel van een harde buik zeg maar. Voelt zwaar aan. Is dat het? Want bandenpijn is meer naar de zijkanten volgens mij. Ik denk dat het erbij hoort :)
Harde buiken heb ik nog maar weinig gehad, maar zo voelt het wel ongeveer geloof ik, vooral een heel zwaar gevoel inderdaad! Dan hoop ik dat het er bij hoort en dat het weer wat over gaat ook binnenkort :P .

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:19 schreef Malteser het volgende:
Pfff, even klagen. Wat zijn de nachten toch ruk, ik slaap zo slecht. Word ook van ieder geluidje wakker, bij iedere keer dat ik me wil omdraaien ook. Moet minstens 3 keer per nacht eruit om te plassen en als ik wakker lig, ga ik liggen piekeren. Inclusief huils en zulks en dat is vast helemaal niet goed voor Frummel dus dan maak ik me weer druk en kan ik pas weer slapen als ik hem/haar gevoeld heb. En dan ben ik pas 27w4d dus dat belooft wat...
Man is superveel weg voor zijn werk momenteel, zodat hij het over een paar weken wat rustiger heeft en niet meer naar het buitenland hoeft tegen de tijd dat de zwangerschap op zijn einde loopt. Maar hij maakt dus lange dagen en wil hem 's nachts dus goed laten slapen en vooral niet wakker maken.
Maar zo voelt het wel wat eenzaam of zo. Overdag ben ik thuis (nog steeds volledig ziekgemeld) maar de dagen kom ik wel goed door. Maar de nachten vind ik echt stom.

Einde klaagmodus!

Hier zitten de meubels van de babykamer in elkaar :). De basis is er dus, maar nu dus de aankleding enz. En dat vinden we lastig!! Ik geloof dat ik eens even het kinderkamer topic goed door ga spitten en Pinterest aanslinger vandaag. Even wat inspiratie op doen.
Wat rot van de nachten! Helpt het je niet om, in plaats van wakker te liggen, even te gaan lezen ofzo? Misschien leidt je jezelf dan een beetje af van het piekeren en val je dan weer sneller in slaap? Bij mij werkt dat altijd goed. Ik zou wel een boek lezen en niet op je telefoon ofzo gaan zitten, want dat activeert juist weer...
pi_153799728
Nee dat gaat niet over vrees ik. Ja ergens tussen de 37 en 42 weken :+
pi_153799761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:38 schreef Estrys het volgende:
Nee dat gaat niet over vrees ik. Ja ergens tussen de 37 en 42 weken :+
:o

Dan ga ik toch de auto maar dichter bij mijn werk parkeren. Dat halve uur lopen is dan niet heel prettig.
pi_153800137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef silliegirl het volgende:

[..]

:o

Dan ga ik toch de auto maar dichter bij mijn werk parkeren. Dat halve uur lopen is dan niet heel prettig.
Jij loopt tenminste nog. Ik waggel al :P
pi_153800794
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jij loopt tenminste nog. Ik waggel al :P
Pas zei iemand (die achter me liep) "Goh! Je loopt echt als een zwangere!"

Nu weet ik niet wat dat betekend, maar ik vrees toch wel voor een soort van waggelpas ;)
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:18:10 #66
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153800801
Welkom Sicillia!

Gefeliciteerd McLaura!! *G* *G*
Wat een mooi mannetje! En een mooie, stoere naam!

En Malteser, ik heb daar ook last van. Ook wel een paar keer per nacht wakker en liggen piekeren. Dit heb ik al vanaf dat ik een jaar of 16 ben. Wat je het beste kunt doen is je er geen zorgen over proberen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) dat je wakker bent. Je ligt in bed dus je rust wel uit. Dat je niet slaapt wil niet zeggen dat je niet goed uitrust. Dus voor de baby kan het weinig kwaad. Slapen is natuurlijk altijd beter, maar rusten is ook goed. Als je je er druk over gaat maken dat het niet kunt slapen dan kan je helemaal niet meer slapen. Bij mij helpt het inderdaad ook om even de televisie aan te zetten of en boek te lezen. Even geen gedachten die op hol slaan.
Oost west, mij best.
pi_153800997
Ik heb wel wat vriendinnen maar zou er niet eentje 's nachts uit bed bellen of wat dan ook. Daar voel ik me veel te bezwaard voor. Bovendien kan ik dan toch niet precies delen wat er in me om gaat, want niemand van hen kent mijn geschiedenis.

Een paar uur per dag aan het werk is nog wel mijn wens, maar zowel de vk als de gyn raden het af vanwege mijn lichamelijke conditie en de grootte van Frummel (of eigenlijk het gebrek aan grootte). De psych raad het stellig af, omdat het proces waar ik met haar in zit heel veel van me vraagt. Het levert me ook de concentratie van een goudvis op en dat is op mijn werk echt geen optie.
Ze zijn het er gezamenlijk over eens dat zwanger zijn en op psychisch gebied hard aan jezelf werken, meer is dan een dagtaak. Mijn verstand vind dat ergens ook wel maar het schuldgevoel tov mijn werkgever en mijn collega's is heel erg groot.

Ik las altijd heel erg graag, maar vanwege dat goudvisniveau lukt het me nu niet.

Ik moet er gewoon even doorheen en dat komt ook echt wel goed maar na de zoveelste woelnacht, heb ik er heel eventjes de P in.
pi_153801350
Gefeliciteerd Mc Laura! Wat een mooie naam (en knul)!

Ik zit er ook een beetje doorheen.. wat was mijn zwangerschap bij de VK veel leuker dan in dat stomme ziekenhuis!

Vrijdag voor een suikertest geweest, maandag de 'afwijkende uitslag' gehad en tot op heden nog aan t wachten op een telefoontje vd diëtiste. Blijkbaar denken ziekenhuis van test en ziekenhuis van behandeling anders over de uitslag. Iets met een mug en een olifant.

Maar goed, ik heb vrijdag aangegeven al n paar dagen grieperig te zijn, en het moest en zou toch doorgaan.
Nuchtere waarde van 5,7 en na 2 uur n waarde van 7,6. De waarde na 1 uur wilde ze niet vertellen?! Nu zegt t mij niks, dus we wachten t wel allemaal af..

En dan nog in gevecht met personeelszaken. Ik ga officieel volgende week woensdag met verlof, maar ga nog drie dagen werken. Nu vroeg ik dus heel netjes hoe we die uren gaan 'bewaren' verlof / tijd voor tijd.. Maar daar kan me niemand antwoord op geven..
Ik heb ze nu de tijd gegeven tot vrijdag want anders ga ik niet meer, dan weet ik op voorhand al dat mijn uren 'verdwijnen'.
pi_153801434
Mc Laura van harte! *O*

En :W Sicilia
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:47:16 #70
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_153801515
McLaura, gefeliciteerd *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_153801533
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja!

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:

Malteser is er geen mogelijkheid om arbeidstherapeutisch te gaan werken voor een paar uur per dag of is dat echt geen optie? Ook al kom je de dagen wel goed door, het lijkt me idd wat eenzaam!
Dit lijkt me wel een goeie, dat je wat afleiding hebt inderdaad. Het klinkt niet fijn, zulke nachten :*
oh, ik lees nu verder, het is geen optie zie ik al.

Is er iets anders dat je kunt doen waar je niet teveel bij moet nadenken? Ik zeg maar wat, buiten fysiek een beetje bezig zijn? Heeft er iemand een moestuin of zo? Of een tuinbankje schilderen? Dat soort kleine klusjes?

En wb lezen, gewoon een simpel boek, bv shopaholic of zoiets, is dat iets?
pi_153801562
Gefeliciteerd McLaura!!! Prachtige naam voor jullie mooie zoon en broertje. Heeft T hem al gezien?

En een :* vvoor Mina's geduld.
pi_153801567
Aahw zijn er zelfs fokbaby's op komst :D. Ik wens iedereen een voorspoedig&fijne zwangerschap toe met leuke kindjes
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_153801580
Gefeliciteerd McLaura!!! Wat een mooie jongen en een toffe naam!
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:01:50 #75
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153801821
Gefeliciteerd Laura *O* Wat een mooie knul O+

En welkom Sicilia, ik heb ook het idee dat je nog hier poste toen ik hier net kwam kijken :D Maar kan ook zijn dat je toen net al weg was. Gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:03:59 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153801876
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]

23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
Gefeliciteerd McLaura!
in de haak.
pi_153801933
Rot Malteser! Ik slaap eigenlijk nog best prima, maar vind het dan nog wel rot dat ik 's nachts een keer een uur wakker lig door zuur :@
Mijn advies zou ook lezen zijn, als ik pieker is een boek het enige dat echt helpt.

Hier geen werklui vandaag *O*
Tot 11 uur op bed gelegen, net flink geshopt bij de Hema en nu op een terrasje lunchen in de stad. Heerlijk even! En dan terug en vanmiddag lekker op de bank en een paar kleine klusjes thuis denk ik :)
pi_153802190
McLaura, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.
Leuke naam.

Geniet en een spoedig herstel :)
pi_153802381
Vervelend Malteser. Zouden misschien ontspanningsoefeningen voor het slapen gaan nog kunnen helpen? Zo'n oefening die ook met zwangerschapsyoga wordt gedaan aan het einde van de les. (Gedurende mijn zwangerschapsyogacursus heb ik iedere vrijdagnacht als een roosje geslapen, omdat ik zo ontspannen was.)

Ggirl: lekkere communicatie weer daar in het ziekenhuis (en op je werk). Enig idee wanneer je meer hoort?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Pas zei iemand (die achter me liep) "Goh! Je loopt echt als een zwangere!"

Nu weet ik niet wat dat betekend, maar ik vrees toch wel voor een soort van waggelpas ;)
En zodra je vriend of iemand anders *kwaak-kwaak-kwaak* zegt terwijl hij achter je loopt, weet je zeker hoe laat het is :'( ;)
pi_153802655
Malteser, heel herkenbaar die nachten helaas :( Hier is het vaak tussen de 5 en 8 keer plassen. Uit bed komen is 1 groot drama want pijn (bekken). Daarna weer in slaap vallen ook. Inmiddels loop ik rond als een zombie. Ik probeer maar gewoon rustig aan te doen, maar dat lukt niet echt met 2 kinderen en regelmatig 2 oppaskinderen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153803006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:21 schreef kazy het volgende:

[..]

En zodra je vriend of iemand anders *kwaak-kwaak-kwaak* zegt terwijl hij achter je loopt, weet je zeker hoe laat het is :'( ;)
Piepgeluidjes alsof je een vrachtwagen bent als je achteruit loopt. Ook zo leuk. }:|
pi_153803036
Nohh MCLaura, wat een ontzettend mooi jongetje heb je daar afgebakken <3 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Sicilia :o O+ Een echt wondertje! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
pi_153803052
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

Hier geen werklui vandaag *O*
Tot 11 uur op bed gelegen, net flink geshopt bij de Hema en nu op een terrasje lunchen in de stad. Heerlijk even! En dan terug en vanmiddag lekker op de bank en een paar kleine klusjes thuis denk ik :)
Klinkt als een lekker dagje! Een beetje de balans vinden tussen wat doen en tijd voor jezelf nemen. Even geen werklui over de vloer lijkt me ook heerlijk.

Ik heb vandaag latjes in het trappengat geverfd, daarna een tukkie gedaan en straks ga ik met een boek in bad. :9
pi_153803153
Zo, wij komen net bij de gyn vandaan. Ingevoerd in het duitse systeem. Echo gedaan, alles zag er goed uit. Vrijdag terug om bloed te prikken suikertest te doen, is standaard. Over 4 weken weer terug, dan gaan ze ook een ctg doen. Dat vind ik wat gek, maar goed, ik ga er maar gewoon in mee...
pi_153803239
Gefeliciteerd McLaura! *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153804156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij komen net bij de gyn vandaan. Ingevoerd in het duitse systeem. Echo gedaan, alles zag er goed uit. Vrijdag terug om bloed te prikken suikertest te doen, is standaard. Over 4 weken weer terug, dan gaan ze ook een ctg doen. Dat vind ik wat gek, maar goed, ik ga er maar gewoon in mee...
Fijn dat alles goed is :)!
pi_153804200
Dank voor alle reacties trouwens. Het was een soort van dagboek-klaag-post maar wel lief dat jullie reageren en meedenken.
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:37:01 #88
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_153804380
Klinkt als een heerlijke dag, IMA!

Haha jagar, in Dld is het dan weer het andere uiterste van Zweden he? Maar fijn dat alles goed is!

Ook productief bezig Kris!

Ik ben vanochtend naar de markt geweest, deurpost geschuurd, nu even in de tuin liggen met een boek (zon!!!! O+ O+ O+ ) en straks aan de scriptie. Vorige week was ik best klaar met zwanger zijn, maar nu ik verlof heb vind ik het weer heerlijk! *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:37:05 #89
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153804382
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is goed nieuws! Gewoon in mee gaan inderdaad.
Heb je ook nog echofoto's meegekregen of doen ze daar in Duitsland niet aan?
Oost west, mij best.
pi_153804795
Ik heb altijd een 'zwangerschaps' loopje. Waarschijnlijk iets van een afwijking of zo. Alleen nu relateren mensen het aan de zwangerschap. Maar normaal loop ik dus ook al zo moeilijk en waggelend. Aldus mijn directe omgeving. :P
pi_153805756
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]

23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaahwwwwww O+ wat een hummeltje O+

Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:48:39 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_153806261
Gefeliciteerd McLaura. Wat een prachtig jongetje. Ik zie echt gelijkenis met zijn broer.
Spoedig herstel en fijne kraamtijd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_153806611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:37 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws! Gewoon in mee gaan inderdaad.
Heb je ook nog echofoto's meegekregen of doen ze daar in Duitsland niet aan?
nope, geen foto's meegekregen. Echo was ook erg snel, en vond het weinig spannend. Hier is de schedel, dit is het dijbeen, en de maag is gevuld. Nog een paar metingen (baby loopt voor op schema) en klaar. Geen leuk profiel gezien ofzo. Maar goed, nog een week of 10-12 wachten en dan zijn er genoeg profielen te zien!
pi_153806710
*O* stickers van de verloskundige gehad *O*

Bloeddruk was goed O+
Gewicht was ipv de 2 kg totaal van vorige keer 0,6 kg totaal en had ik dus gelijk van het vocht en dikke drol :P
Wurm lag weer bibi en baarmoeder groeit volgens eigen lijntje netjes mee ^^,

Deze verloskundige zie ik hoogst waarschijnlijk pas weer met of na de bevalling -O- Het is toch wel een van de leukste, gezelligste, strengste (wanneer nodig) van de vier. Over twee weken heb ik bij een ander de afspraak om o.a. geboorteplan door te nemen. Zal mij benieuwen :D

Wat een heerlijk weer is het trouwens vandaag! Kom maar op met dat zonnetje *O*
Schudden voor gebruik
pi_153806745
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nope, geen foto's meegekregen. Echo was ook erg snel, en vond het weinig spannend. Hier is de schedel, dit is het dijbeen, en de maag is gevuld. Nog een paar metingen (baby loopt voor op schema) en klaar. Geen leuk profiel gezien ofzo. Maar goed, nog een week of 10-12 wachten en dan zijn er genoeg profielen te zien!
Best jammer eigenlijk dat het zo "gehaast" ging.

Wij hebben ook nog niet echt een fatsoenlijk beeld of foto gezien. Ik ben zo nieuwsgierig naar zijn snoetje. Misschien a.s. dinsdag bij de groeiecho.

Heb je nu nog een echo op de planning staan?
Schudden voor gebruik
pi_153806777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:07 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Best jammer eigenlijk dat het zo "gehaast" ging.

Wij hebben ook nog niet echt een fatsoenlijk beeld of foto gezien. Ik ben zo nieuwsgierig naar zijn snoetje. Misschien a.s. dinsdag bij de groeiecho.

Heb je nu nog een echo op de planning staan?
Nee, volgens mij geen echo meer. Maar, het is een beetje uitvinden hoe het hier nu gaat. Over 4 weken weer een afspraak, we shall see. Ach, en zolang het medische gedeelte goed zit vind ik het wel ok.
pi_153806997
Fijn die goede controles van Jagär en Stippel! Heb jij ook bijna verlof Stippelrientje?

Strippen vandaag ging wat steviger dan de vorige drie keer (ook elke keer andere vk), ze zei al ze het flink zou doen en ik voel het nu wel een beetje :X Hopelijk doet het iets. Morgenochtend hebben we overtijdcontrole in het ziekenhuis en gesprek over inleiden. Dat zou dan as. zondag zijn, bij exact 42 weken. Vanaf nu duimen dus dat hij echt uit zichzelf gaat komen...
pi_153807032
Ik hoop dat het stevige strippen eindelijk resultaat mag hebben Mina!
pi_153807060
Dat het stevige strippen maar goed mag helpen!

Mijn baan is huisvrouw/moeder dus ik heb nooit verlof ben ik bang :P
Schudden voor gebruik
pi_153807106
Spannend Mina!

Poeh. Ik ben moe. Een luie dag met peuter is best wel fijn soms :D niet heel pedagogisch oké waarschijnlijk maar goed :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')