Nu je het zegt! Joyciee heb ik ook al even gemist geloof ik. Hopelijk gaat het nog wel goed met haar...quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef kazy het volgende:
LuDann was ik ook al even kwijt. Joycie heb ik ook een tijdje niet meer gezien geloof ik.
Ik heb als ik loop het gevoel van een harde buik zeg maar. Voelt zwaar aan. Is dat het? Want bandenpijn is meer naar de zijkanten volgens mij. Ik denk dat het erbij hoortquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:11 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd mcLaura! Wat een prachtmannetje.
[..]
Nu je het zegt! Joyciee heb ik ook al even gemist geloof ik. Hopelijk gaat het nog wel goed met haar...
Ik heb weer een lichamelijke vraag (sorry hoor, stomme klachtjes allemaal), maar misschien dat iemand het herkent: ik zit dus met die blaasontsteking, maar het merendeel van die klachten zakt al flink af, lang leve antibiotica.
Wat ik wel heb, en eigenlijk al had voor ik die ontsteking echt ging voelen, is als ik loop een heel vervelend, drukkend gevoel in mijn buik. Echt super pijnlijk is het niet, maar het voelt "trekkend", alsof m'n buik te zwaar hangt ofzo.
Nu lees ik overal dat je in mijn termijn ook last kan hebben van bandenpijn omdat je baarmoeder snel groeit. Is de "druk" bij het lopen herkenbaar hier? Is dat inderdaad bandenpijn? Of doe ik er verstandiger aan toch nog even bij de huisarts aan te kloppen?
Dat ben ik van plan om te doen, al heb ik momenteel al veel minder last van mijn stuitje dan vorige week.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:14 schreef Krisvc het volgende:
Dat kan Sillie. Geef het ook even aan bij de fysio als je langsgaat. Pijn of druk op het schaambot (waar het trekt) kan ook te maken hebben met bekkenklachten. Daarnaast kan het er ook gewoon bijhoren.
Harde buiken heb ik nog maar weinig gehad, maar zo voelt het wel ongeveer geloof ik, vooral een heel zwaar gevoel inderdaad! Dan hoop ik dat het er bij hoort en dat het weer wat over gaat ook binnenkortquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb als ik loop het gevoel van een harde buik zeg maar. Voelt zwaar aan. Is dat het? Want bandenpijn is meer naar de zijkanten volgens mij. Ik denk dat het erbij hoort
Wat rot van de nachten! Helpt het je niet om, in plaats van wakker te liggen, even te gaan lezen ofzo? Misschien leidt je jezelf dan een beetje af van het piekeren en val je dan weer sneller in slaap? Bij mij werkt dat altijd goed. Ik zou wel een boek lezen en niet op je telefoon ofzo gaan zitten, want dat activeert juist weer...quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:19 schreef Malteser het volgende:
Pfff, even klagen. Wat zijn de nachten toch ruk, ik slaap zo slecht. Word ook van ieder geluidje wakker, bij iedere keer dat ik me wil omdraaien ook. Moet minstens 3 keer per nacht eruit om te plassen en als ik wakker lig, ga ik liggen piekeren. Inclusief huils en zulks en dat is vast helemaal niet goed voor Frummel dus dan maak ik me weer druk en kan ik pas weer slapen als ik hem/haar gevoeld heb. En dan ben ik pas 27w4d dus dat belooft wat...
Man is superveel weg voor zijn werk momenteel, zodat hij het over een paar weken wat rustiger heeft en niet meer naar het buitenland hoeft tegen de tijd dat de zwangerschap op zijn einde loopt. Maar hij maakt dus lange dagen en wil hem 's nachts dus goed laten slapen en vooral niet wakker maken.
Maar zo voelt het wel wat eenzaam of zo. Overdag ben ik thuis (nog steeds volledig ziekgemeld) maar de dagen kom ik wel goed door. Maar de nachten vind ik echt stom.
Einde klaagmodus!
Hier zitten de meubels van de babykamer in elkaar. De basis is er dus, maar nu dus de aankleding enz. En dat vinden we lastig!! Ik geloof dat ik eens even het kinderkamer topic goed door ga spitten en Pinterest aanslinger vandaag. Even wat inspiratie op doen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:38 schreef Estrys het volgende:
Nee dat gaat niet over vrees ik. Ja ergens tussen de 37 en 42 weken
Jij loopt tenminste nog. Ik waggel alquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik toch de auto maar dichter bij mijn werk parkeren. Dat halve uur lopen is dan niet heel prettig.
Pas zei iemand (die achter me liep) "Goh! Je loopt echt als een zwangere!"quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij loopt tenminste nog. Ik waggel al
Dat heb ik ook ja!quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb als ik loop het gevoel van een harde buik zeg maar. Voelt zwaar aan. Is dat het? Want bandenpijn is meer naar de zijkanten volgens mij. Ik denk dat het erbij hoort
Dit lijkt me wel een goeie, dat je wat afleiding hebt inderdaad. Het klinkt niet fijn, zulke nachtenquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:29 schreef Mariposas het volgende:
Malteser is er geen mogelijkheid om arbeidstherapeutisch te gaan werken voor een paar uur per dag of is dat echt geen optie? Ook al kom je de dagen wel goed door, het lijkt me idd wat eenzaam!
Gefeliciteerd McLaura!quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
En zodra je vriend of iemand anders *kwaak-kwaak-kwaak* zegt terwijl hij achter je loopt, weet je zeker hoe laat het isquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Pas zei iemand (die achter me liep) "Goh! Je loopt echt als een zwangere!"
Nu weet ik niet wat dat betekend, maar ik vrees toch wel voor een soort van waggelpas
Piepgeluidjes alsof je een vrachtwagen bent als je achteruit loopt. Ook zo leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:21 schreef kazy het volgende:
[..]
En zodra je vriend of iemand anders *kwaak-kwaak-kwaak* zegt terwijl hij achter je loopt, weet je zeker hoe laat het is![]()
Klinkt als een lekker dagje! Een beetje de balans vinden tussen wat doen en tijd voor jezelf nemen. Even geen werklui over de vloer lijkt me ook heerlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier geen werklui vandaag
Tot 11 uur op bed gelegen, net flink geshopt bij de Hema en nu op een terrasje lunchen in de stad. Heerlijk even! En dan terug en vanmiddag lekker op de bank en een paar kleine klusjes thuis denk ik
Fijn dat alles goed isquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij komen net bij de gyn vandaan. Ingevoerd in het duitse systeem. Echo gedaan, alles zag er goed uit. Vrijdag terug om bloed te prikken suikertest te doen, is standaard. Over 4 weken weer terug, dan gaan ze ook een ctg doen. Dat vind ik wat gek, maar goed, ik ga er maar gewoon in mee...
Dat is goed nieuws! Gewoon in mee gaan inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij komen net bij de gyn vandaan. Ingevoerd in het duitse systeem. Echo gedaan, alles zag er goed uit. Vrijdag terug om bloed te prikken suikertest te doen, is standaard. Over 4 weken weer terug, dan gaan ze ook een ctg doen. Dat vind ik wat gek, maar goed, ik ga er maar gewoon in mee...
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaahwwwwwwquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
23 juni zijn wij (na een zwangerschap van bijna 39 weken) om 19:35 trotse ouders en broer geworden van Koen! Koen weegt 3915 gram en is ongeveer 50 cm lang.
Zoals gepland met een keizersnede, maar net als zijn broer heeft Koen zijn eigen verjaardag gekozen.
nope, geen foto's meegekregen. Echo was ook erg snel, en vond het weinig spannend. Hier is de schedel, dit is het dijbeen, en de maag is gevuld. Nog een paar metingen (baby loopt voor op schema) en klaar. Geen leuk profiel gezien ofzo. Maar goed, nog een week of 10-12 wachten en dan zijn er genoeg profielen te zien!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:37 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Gewoon in mee gaan inderdaad.
Heb je ook nog echofoto's meegekregen of doen ze daar in Duitsland niet aan?
Best jammer eigenlijk dat het zo "gehaast" ging.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nope, geen foto's meegekregen. Echo was ook erg snel, en vond het weinig spannend. Hier is de schedel, dit is het dijbeen, en de maag is gevuld. Nog een paar metingen (baby loopt voor op schema) en klaar. Geen leuk profiel gezien ofzo. Maar goed, nog een week of 10-12 wachten en dan zijn er genoeg profielen te zien!
Nee, volgens mij geen echo meer. Maar, het is een beetje uitvinden hoe het hier nu gaat. Over 4 weken weer een afspraak, we shall see. Ach, en zolang het medische gedeelte goed zit vind ik het wel ok.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:07 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Best jammer eigenlijk dat het zo "gehaast" ging.
Wij hebben ook nog niet echt een fatsoenlijk beeld of foto gezien. Ik ben zo nieuwsgierig naar zijn snoetje. Misschien a.s. dinsdag bij de groeiecho.
Heb je nu nog een echo op de planning staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |