Ik heb al vakantie. Lig nog lekker in bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef Juup© het volgende:
Nog heel even, en dan is het weer zomervakantie
Volgende week ook zomer!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef Juup© het volgende:
Nog heel even, en dan is het weer zomervakantie
oke doeiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het 30 graden volgens mij
Mijn vakantie begint met 27, 26, 26, 25 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Waar gaat je naartoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint met 27, 26, 26, 25 graden
Nou nog de ticketprijs op ticketswap nog omlaag.
Als we kaarten voor een leuke prijs kunnen krijgen, Madnes (Ameland, op het strand). Dan midweek Ardennen in een huisje gevolgd door 8 dagen Zwarte Woud met de tentquote:
Met bewolkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we kaarten voor een leuke prijs kunnen krijgen, Madnes (Ameland, op het strand). Dan midweek Ardennen in een huisje gevolgd door 8 dagen Zwarte Woud met de tent
Gezelligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de boom opruimen! Je kan hem beter laten staan
Tegen de tijd dat het weer kerst is staat er alleen nog een bruin stammetje met wat dorre takjes eraan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de boom opruimen! Je kan hem beter laten staan
Je moet hem wel water geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weer kerst is staat er alleen nog een bruin stammetje met wat dorre takjes eraan.
Als het je lukt zo'n ding een jaar lang in je woonkamer in leven te houden, trakteer ik op een bioscoopfilm naar keuze.quote:
Ik heb een kunstboom dus die uitdaging durf ik aan te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het je lukt zo'n ding een jaar lang in je woonkamer in leven te houden, trakteer ik op een bioscoopfilm naar keuze.
Aannames... aannames...quote:
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven stekenquote:
De boef is mee. Hij vindt het prachtigquote:
Ik wel. Leven is zo gedefinieerd dat plastic er never nooit niet onder zal vallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken
Definitiekwestie dus. Ik zie het andersquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel. Leven is zo gedefinieerd dat plastic er never nooit niet onder zal vallen.
Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn (evolutie).
Plastic heeft geen metabolisme
Ja, zo kun je elke discussie 'winnen'quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Definitiekwestie dus. Ik zie het anders
Zo hoort dat toch hier op FOK!?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke discussie 'winnen'
Goede troll.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Definitiekwestie dus. Ik zie het anders
twitter:MartijnKonings twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 12:09:15Hahaha. Video van de dag. http://t.co/GDE1pnVPXF (via @tbhjuststop) reageer retweet
Het is een sandaal!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n schandalen inlopen maar m'n tenen worden blauw
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Van de kou of van ee schandalen zelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Insidious 3quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
OK jij wint. Welke film en wanneer gaan we?
Van de kou gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van de kou of van ee schandalen zelf?
Slapen! Is een hobby van me en die beoefen ik te weinig op het moment. Moet nodig weer in training. Weekje of 3quote:
Oh ja, slapen. Heb ik ook zin in.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slapen! Is een hobby van me en die beoefen ik te weinig op het moment. Moet nodig weer in training. Weekje of 3
Ik zou ze niet herkennenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
Stikt van de (ex-) FOK!kers hier in de buurt. Kwam in mn pauze zowel Tijn als Slarioux tegen. Voor de oldbies onder ons wel bekend.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
Stikt van de (ex-) FOK!kers hier in de buurt. Kwam in mn pauze zowel Tijn als Slarioux tegen. Voor de oldbies onder ons wel bekend.
Slar! Post die nog onder een andere nick?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn buurmanDurf ik gister geen bericht terug te sturen via de VvE over de afgebroken ruitenwissers, m'n buurman ramt gewoon een mailbericht terug dat ze dan maar wat aan dat wildparkeren moeten doen
Volgens mij is ie weg helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slar! Post die nog onder een andere nick?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn buurmanDurf ik gister geen bericht terug te sturen via de VvE over de afgebroken ruitenwissers, m'n buurman ramt gewoon een mailbericht terug dat ze dan maar wat aan dat wildparkeren moeten doen
Vroeger, toen alles beter was.quote:
Ja voor mij. Dat dan weer wel.quote:
Ik ken al die kleuters van na 2005 toch niet meer. Vroeger, toen FOK! nog interessant was. Mooie tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja voor mij. Dat dan weer wel.
Dago was oit bezig dacht ik met een Mod overzicht.
Niet meer bij te houden en niet meer boeiend lijkt me.
Dat is 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken al die kleuters van na 2005 toch niet meer. Vroeger, toen FOK! nog interessant was. Mooie tijd.
Was dat niet Zargon of zo? Ik kwam het laatst nog tegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Damn ik word oud.quote:
Volgens mij weet ik dat zelfs nog.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn ik word oud.![]()
Volgende week ook 10 jaar geleden dat ik uit Enschede vertrok. Zo lang voelt het ook nog niet echt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort open ik er een topic over voor de schermen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was dat niet Zargon of zo? Ik kwam het laatst nog tegen.
Newbiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort open ik er een topic over voor de schermen..
Jullie mogen al spieken: http://fokcrew.nl/.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Newbie
FB / Het grote Wie was wanneer waarvan crew topic!
Mooie layooutquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Kadootjes voor de tett'n?quote:
Waar is Tijn?quote:
De schandaalsandaalquote:
Nee, die zijn vorige week verwend. Inrichting voor m'n huisquote:
Hij schijnt een vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is Tijn?
Is ie al ontmaagd?
Door man of vrouw?
Tijnbrein bedoel je, of?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is Tijn?
Is ie al ontmaagd?
Door man of vrouw?
Iedereen is verder................quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schijnt een vriendin te hebbenOf te hebben gehad, dat kan ondertussen ook.
Hadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schijnt een vriendin te hebbenOf te hebben gehad, dat kan ondertussen ook.
Als die nog hetzelfde is dan kan je het er toch ook niet mee uithoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had. Je leest er alles over in SC Relaties.
Hij heeft haar gedumptquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die nog hetzelfde is dan kan je het er toch ook niet mee uithouden
Super hunk of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij is opeens heel normaal geworden.
Dat kan ook
Nee, zij was een drama als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij is opeens heel normaal geworden.
Dat kan ook
Ik wil roddels!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zij was een drama als ik het goed begrepen heb.
Hij klopt (nog) nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
NOU IK DUS WEL!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Laten we het er maar op houden dat er wel van alles op kan groeien
nieuwsposter, fp-mod en SEX-mod. Maar ik heb er ook niet genoeg tijd voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nooit crew geweest.
Ain't nobody got time fo'that.
Ik scheid hobby en "werk" altijd redelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nieuwsposter, fp-mod en SEX-mod. Maar ik heb er ook niet genoeg tijd voor.
Wij hebben dat precies andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil bij jullie zijn omdat ik t wil, niet omdat ik t moet
quote:
Dus eigenlijk was het voor de productiviteit voordeliger om gewoon iedereen aan te houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Dit is echt de klotigste werkdag in jaren. En ik moet nog een jaar. De sfeer is er niet bepaald beter op geworden hier met die reorganisatie.
Waar zit je nu weer in?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg net de live opnames van m'n optreden toegestuurd. De bandleader vond m zo vet tijdens de repetitie dat ie t optreden heeft opgenomenAlleen ik durf m niet te luisteren want ik zit op m'n werk
WOEIIII
Dat sowieso. Iedereen gaat nu alleen zn eigen belangen verdedigen en verdomd het om samen te werken. Je krijgt nu echt helemaal niets meer gedaan hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het voor de productiviteit voordeliger om gewoon iedereen aan te houden
Op YouTube zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg net de live opnames van m'n optreden toegestuurd. De bandleader vond m zo vet tijdens de repetitie dat ie t optreden heeft opgenomenAlleen ik durf m niet te luisteren want ik zit op m'n werk
WOEIIII
T is een audio opnamequote:
Was de showcase van de zangschool maarquote:
Passend lied. Daar kan je weer beter gemaakt wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was de showcase van de zangschool maar
Ik heb Hozier - Take me to church gezongen.
Heb het al gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt ons Engeltje wel op FB? Daar staat het filmpje
Ja dat is een hele crappy versie van een telefoonquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt ons Engeltje wel op FB? Daar staat het filmpje
Pray the gay away!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Passend lied. Daar kan je weer beter gemaakt worden
Love ya!quote:
Zou eens tijd worden!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pray the gay away!
"I was born sick, but I loved it. Command me to be well."
Compleet met stoken en anderen pootje proberen te lichten/zwart maken bij collegae en management?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Iedereen gaat nu alleen zn eigen belangen verdedigen en verdomd het om samen te werken. Je krijgt nu echt helemaal niets meer gedaan hier.
Uiteraard! Wat anders? Gelukkig wordt op dit moment de grootste strijd geleverd op team-leider niveau. Die zijn helemaal niet happy volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Compleet met stoken en anderen pootje proberen te lichten/zwart maken bij collegae en management?
Wanneer heb je vakantiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Wat anders? Gelukkig wordt op dit moment de grootste strijd geleverd op team-leider niveau. Die zijn helemaal niet happy volgens mij.
Ah, jij ook al zo'n dag!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Dit is echt de klotigste werkdag in jaren. En ik moet nog een jaar. De sfeer is er niet bepaald beter op geworden hier met die reorganisatie.
Ik verwachtte ook niet anders eigenlijk maar hoopte voor jou dat het mee vielquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Wat anders? Gelukkig wordt op dit moment de grootste strijd geleverd op team-leider niveau. Die zijn helemaal niet happy volgens mij.
September. Als ie doorgaat. Nog veel te weinig aanmeldingen nu. Alvast even naar een alternatief kijken.quote:
Nu was mijn werkplezier al niet zo groot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook niet anders eigenlijk maar hoopte voor jou dat het mee viel![]()
Maar dat is echt de pest voor de sfeer en het werkplezier ja.
Australiëquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
September. Als ie doorgaat. Nog veel te weinig aanmeldingen nu. Alvast even naar een alternatief kijken.
quote:
En wie doet dan de tuin?! Rob?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden!
We beginnen met de potten!
Zeer waarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is het werk voor.Anders was het een hobby geweest.
Dat wijf is al gestopt voor ze is begonnen dus die gaat het niet doenquote:
Zitten wij trouwens allemaal in team 2? snapte namelijk weinig van de mailquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:58 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ik heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag. Nog even een kwartiertje uit mijn neus vreten en dan maar eens richting trein
ik heb geen mail gezien met herziene indelig, maar wij zitten in hetzelfde team jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zitten wij trouwens allemaal in team 2? snapte namelijk weinig van de mail
Ik nog maar 3 dagen en... 2 uur!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie een groepsdate ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb geen mail gezien met herziene indelig, maar wij zitten in hetzelfde team ja
Coolquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb geen mail gezien met herziene indelig, maar wij zitten in hetzelfde team ja
Maar ik zit met DrMarten in een Team...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Je bent zelf een team en de rest van de wereld van het zelfde geslacht is de tegenstander.
Intriguingquote:
na afstuderen kwam dat besef. Tot die tijd was het fuctioneel SOG-genquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik scheid hobby en "werk" altijd redelijk.
Vriend van me was ooit film recensent voor fok, want film kijken was leuk.
Op een gegeven moment werd t "Ik moet nog naar de bios,want...." en weg ging de lol.
Dat lijkt me ook een beetje bij mod/crew zijn. Ik kom wel op fok als ik t zelf wil. Pure onstpanning.
Als er een "moeten" bij komt kijken dan gaat dat weg voor mij.
Jij kijkt ook Orphans Black? Gaaf he!quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik gewoon vanaf 5:45, toen de wekker ging. (en deze keer gewoon netjes Orphan Black gekeken ipv geslapen in de trein)
De eerste paar afleveringen vond ik wel leuk, maar tegen het einde van het seizoen ben ik toch echt wel afgehaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij kijkt ook Orphans Black? Gaaf he!
Ik moet nog een afleverng kijken en dan ben ik bij
Dat is de laatste drie seizoenen dan ook een aardige zitquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben eindelijk door Californication heen
Ben ook goed aan het multitasken geweestquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de laatste drie seizoenen dan ook een aardige zit
Dat gebeurt dus vaker daar?quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:59 schreef DrMarten het volgende:
Weer eens iemand voor de trein gesprongen in Borne
Mooie chaos weer.
Ik heb de laatste geen eens afgekeken. Herhaling van zetten. eerste paar seizoenen tegen briljant aan. Zeker deel 1 voor die tijd in Amerika.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben ook goed aan het multitasken geweest
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste geen eens afgekeken. Herhaling van zetten. eerste paar seizoenen tegen briljant aan. Zeker deel 1 voor die tijd in Amerika.
En te lang door gegaan.
Is wel eens vaker gebeurd daar. Bij Drienerlo (enschede) ook nog wel eens.quote:
Ik zit juist in een fase van pulp gewoon weg flikkeren, niet downloaden of afzetten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Maar goed, ik zit momenteel in een persoonlijke finish what you started-fase, dus ik wilde het wel allemaal 'gezien' hebben
Ik zou er als NS zelf ook wel echt goed moe van wordenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is wel eens vaker gebeurd daar. Bij Drienerlo (enschede) ook nog wel eens.
Heb ik de mazzel dat ik een auto heb en zo naar Almelo kan. Maar weer een mooie bende met scholieren en te weinig bussen enzo.
Ik gebruikte het al meer als afleiding tijdens het strijken ofzo. Van die domme klusjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit juist in een fase van pulp gewoon weg flikkeren, niet downloaden of afzetten.
Toch geen tijd voor. Als ik dan tijd heb iets wat goed is
Als ik niet door een boek heen kom (wat al maar weinig is) dan moet hij ook weg inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruikte het al meer als afleiding tijdens het strijken ofzo. Van die domme klusjes
Ik heb dus ook met boeken dat ik ze dan niet uitlees. Kunnen best goede boeken zijn, maar kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten het af te maken
Oh, maar als ik dan lees heb ik er ook wel lol in. Het komt gewoon regelmatig niet in me op om dan ff dat boek te pakken. Uit het oog uit het hart ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik niet door een boek heen kom (wat al maar weinig is) dan moet hij ook weg inderdaad.
Zonde lezen om te lezen. Moet er wel lol in hebben.
Ik ben er laatst mee begonnen. Vond seizoen 1 tof. Toen ben ik Sense8 gaan kijken. Daarna was OB seizoen 2 saai eigenlijk. Tenminste de eerste paar afleveringen. Maar dat ligt dus aan Sense8, niet aan OB.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij kijkt ook Orphans Black? Gaaf he!
Ik moet nog een afleverng kijken en dan ben ik bij
Ik moet een boek uitlezenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruikte het al meer als afleiding tijdens het strijken ofzo. Van die domme klusjes
Ik heb dus ook met boeken dat ik ze dan niet uitlees. Kunnen best goede boeken zijn, maar kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten het af te maken
Welk boek?quote:
Of de seriequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elk boek waar ik niet doorheen kom
Ik ben gestopt met HoC. Werd er zo depri vanquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Series wil ik vaak ook uitkijken, alleen true detective lukte me niet.
House of Cards deprimerend?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met HoC. Werd er zo depri van
Die moet ik nog weer verder gaan kijken. Maar iedere keer als ik wil kijken ben ik moe en die die serie moet je niet kijken als je moe bent. Krijgnje de helft niet meequote:Op woensdag 24 juni 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met HoC. Werd er zo depri van
Ja, al dat gekonkel. Niet mijn ding voor vermaakquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
House of Cards deprimerend?Ik moet er ooit nog aan beginnen
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:53 schreef Renesite het volgende:
Kak... heb vandaag de hele dag stagiaire. Dus moet doen alsof het druk is en ik de hele dag werk
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Nog
6 uur te gaan
Ik vind dat altijd zo'n onzin vergelijking... Een boek bevat 1000x zoveel informatie, is het daarom 1000x beter? Lezen is een heel andere en dus onvergelijkbare activiteit tov TV kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of de serie
Maar is mij nog niet overkomen dat de film of serie beter was dan het boek. Ik geniet bijvoorbeeld reuze van GoT, maar het boek is duizend maal beter.
ik zit alleen. Alle kranten al gelezen... Heb de metro nog liggen dus straks even de sudoku maken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:53 schreef Renesite het volgende:
Kak... heb vandaag de hele dag stagiaire. Dus moet doen alsof het druk is en ik de hele dag werk
Waarom is er geen werk dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:54 schreef DrMarten het volgende:
ik zit alleen. Alle kranten al gelezen... Heb de metro nog liggen dus straks even de sudoku maken.
Wijfquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Wel betaaldag vandaag
dus gister vast een paar schoenen gekocht
Hij is weer terug. En er is wel weer wat werk, maar niet genoeg om 40 uur mee te vullen deze week.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is er geen werk dan?
Omdat ie nog steeds op vakantie is?
Morgen betaaldag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Wel betaaldag vandaag
dus gister vast een paar schoenen gekocht
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef Renesite het volgende:
Had deze gekocht. Beetje voor erbij naast mn van Liertjes.
http://www.ziengs.nl/mc-gregor-nette-schoen_blauw_10173.html
Biblebeltschoentjequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze gekocht
http://www.schuurman-scho(...)d-dames-sandaal.html
Toch wel in het roze he?quote:
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag was een vriendin hier, zit ze echt naar de refo's te kijken van 'moet je zien! moet je zien! je herkent ze zo aan de rokken en dat muizige haar!'
En dat komt dan van iemand die zelf ook naar de kerk gaatStel je niet aan zeg.
Nee, juist in die bruingrijze kleurquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, juist in die bruingrijze kleurIk heb grote poten en roze trekt alleen maar de aandacht
Ik zie het niet eens meer. Leven en laten leven, iedereen is zo zogenaamd enorm tolerant maar als er een refo langsloopt is het lachen geblazen.quote:
Ik lach om alles wat langslooptquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens meer. Leven en laten leven, iedereen is zo zogenaamd enorm tolerant maar als er een refo langsloopt is het lachen geblazen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Aktie sport. Sneakers voor de helft van de prijsquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen betaaldag.
Valt altijd weer mee
Ziengs heeft aanbiedings.
Goed, ik vind A Song of Fire and Ice 1000x beter dan de serie GoT. Zo beter?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n onzin vergelijking... Een boek bevat 1000x zoveel informatie, is het daarom 1000x beter? Lezen is een heel andere en dus onvergelijkbare activiteit tov TV kijken.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]Een broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre: Leuk
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
weet je hoe koud het isquote:
Maarr.. das toch niet leuk?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is weer terug. En er is wel weer wat werk, maar niet genoeg om 40 uur mee te vullen deze week.
Tevaquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze gekocht
http://www.schuurman-scho(...)d-dames-sandaal.html
Panty aan en gaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe koud het ishet moet minstens 30 graden zijn wil ik een korte broek aantrekken,
Ik in een rok
de zweep ligt al klaar?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow en 1 juli begint een nieuwe onderdaan![]()
Tis wel een junior, maar daar maken we vast wel wat leuks van.
Haha nee dat niet, maar we hebben wel duidelijk gemaakt dat we groei willen zien (wat logisch is natuurlijk)quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:28 schreef DrMarten het volgende:
de zweep ligt al klaar?
Ik ben cijfers aan het lezen en ik snap er geen zak van
Neuh. Degene die het heeft aangeleverd mag het volgend week uit gaan leggenquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar we hebben wel duidelijk gemaakt dat we groei willen zien (wat logisch is natuurlijk)
Moet je terug naar groep 3 om te leren lezen en rekenen?
Ik vind ze gewoon ontzettend fijn lopen, maakt ook geen ruk uit hoe ze er uit zien, toch alleen aan op vakantiequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teva
![]()
Ze hadden nog een ander model dat ik heel tof vond, maar deze zat beter.
Nou, ik vind die 'gewone' echt superlomp en ik heb al niet van die poezelige voetjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon ontzettend fijn lopen, maakt ook geen ruk uit hoe ze er uit zien, toch alleen aan op vakantie
helemaal als je op voorhand al weet dat er geen ene klote van klopt.quote:
Mijn vingers ruiken naar...quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n vingers ruiken naar aardbeienlipgloss ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn vingers ruiken naar...Die van mij naar gesneden uitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk, ui, alleen jammer dat je de rest van de dag die lucht niet meer van je vingers krijgt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik kan ze opzich geen ongelijk geven. De arrogantie van de betrokken ministers in de CAO onderhandelingen is stuitend. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat bij ons ook alles plat gaat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/2043180-politie-wil-tour-peloton-stilleggen
En dit is redelijk publieksvriendelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan ze opzich geen ongelijk geven. De arrogantie van de betrokken ministers in de CAO onderhandelingen is stuitend. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat bij ons ook alles plat gaat.
Hard aan het werkquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
't zal het weer wel zijn, niemand heeft zin om te fokken.
Ik moet een vinkje inbouwen, anders krijgen we een boetequote:Op woensdag 24 juni 2015 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
't zal het weer wel zijn, niemand heeft zin om te fokken.
quote:Status:
onopgelost
Melding bekend
24-06-2015 14:24
Verwachte oplostijd
24-06-2015 22:23![]()
En geen minuut eerder!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:51 schreef Juup© het volgende:
Rustig hier thuis, Ziggo ligt er al zo'n 30 minuten uit. Dus geen tv en internet signaal
[..]
Vanwege de foto?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, kut ziengs. Breng de schoenen ook züruck
Tattoos ja?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:09 schreef Cue_ het volgende:
De sollicitant zou ik best graag in het team willen hebben,want goede gozer.
Maar wel enorm alternatief incl het uiterlijk. Dat gaat veeeeeel opmerkingen opleveren binnen het bedrijf, dat is zeker.
Die heb ik niet gezien. Wel wat slordig lang haar, flinke baard, slobbet broek en natuurlijk t zwarte tshirt, flinke roker . dat soort dingenquote:
Klinkt als de gemiddelde campusbewonerquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Wel wat slordig lang haar, flinke baard, slobbet broek en natuurlijk t zwarte tshirt, flinke roker . dat soort dingen
Of een gemiddelde Rocks gastquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde campusbewoner
Tja ieder zo zijn stijl he. En hij wil best iets aanpassen maar niet teveel. Snap ik ook wel. En hij kiest er bewust voor weet ook goed dat dit voor sollicitaties een punt kan zijn of voor sommige mensen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt je afvragen of het positief is dat iemand er op kantoor uitziet alsof hij op weg was naar de kroeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |