Ik heb al vakantie. Lig nog lekker in bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef Juup© het volgende:
Nog heel even, en dan is het weer zomervakantie
Volgende week ook zomer!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef Juup© het volgende:
Nog heel even, en dan is het weer zomervakantie
oke doeiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het 30 graden volgens mij
Mijn vakantie begint met 27, 26, 26, 25 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Waar gaat je naartoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint met 27, 26, 26, 25 graden
Nou nog de ticketprijs op ticketswap nog omlaag.
Als we kaarten voor een leuke prijs kunnen krijgen, Madnes (Ameland, op het strand). Dan midweek Ardennen in een huisje gevolgd door 8 dagen Zwarte Woud met de tentquote:
Met bewolkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we kaarten voor een leuke prijs kunnen krijgen, Madnes (Ameland, op het strand). Dan midweek Ardennen in een huisje gevolgd door 8 dagen Zwarte Woud met de tent
Gezelligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de boom opruimen! Je kan hem beter laten staan
Tegen de tijd dat het weer kerst is staat er alleen nog een bruin stammetje met wat dorre takjes eraan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de boom opruimen! Je kan hem beter laten staan
Je moet hem wel water geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weer kerst is staat er alleen nog een bruin stammetje met wat dorre takjes eraan.
Als het je lukt zo'n ding een jaar lang in je woonkamer in leven te houden, trakteer ik op een bioscoopfilm naar keuze.quote:
Ik heb een kunstboom dus die uitdaging durf ik aan te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het je lukt zo'n ding een jaar lang in je woonkamer in leven te houden, trakteer ik op een bioscoopfilm naar keuze.
Aannames... aannames...quote:
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven stekenquote:
De boef is mee. Hij vindt het prachtigquote:
Ik wel. Leven is zo gedefinieerd dat plastic er never nooit niet onder zal vallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken
Definitiekwestie dus. Ik zie het andersquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel. Leven is zo gedefinieerd dat plastic er never nooit niet onder zal vallen.
Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn (evolutie).
Plastic heeft geen metabolisme
Ja, zo kun je elke discussie 'winnen'quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Definitiekwestie dus. Ik zie het anders
Zo hoort dat toch hier op FOK!?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke discussie 'winnen'
Goede troll.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Definitiekwestie dus. Ik zie het anders
twitter:MartijnKonings twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 12:09:15Hahaha. Video van de dag. http://t.co/GDE1pnVPXF (via @tbhjuststop) reageer retweet
Het is een sandaal!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n schandalen inlopen maar m'n tenen worden blauw
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Van de kou of van ee schandalen zelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Insidious 3quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
OK jij wint. Welke film en wanneer gaan we?
Van de kou gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van de kou of van ee schandalen zelf?
Slapen! Is een hobby van me en die beoefen ik te weinig op het moment. Moet nodig weer in training. Weekje of 3quote:
Oh ja, slapen. Heb ik ook zin in.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slapen! Is een hobby van me en die beoefen ik te weinig op het moment. Moet nodig weer in training. Weekje of 3
Ik zou ze niet herkennenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
Stikt van de (ex-) FOK!kers hier in de buurt. Kwam in mn pauze zowel Tijn als Slarioux tegen. Voor de oldbies onder ons wel bekend.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
Stikt van de (ex-) FOK!kers hier in de buurt. Kwam in mn pauze zowel Tijn als Slarioux tegen. Voor de oldbies onder ons wel bekend.
Slar! Post die nog onder een andere nick?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn buurmanDurf ik gister geen bericht terug te sturen via de VvE over de afgebroken ruitenwissers, m'n buurman ramt gewoon een mailbericht terug dat ze dan maar wat aan dat wildparkeren moeten doen
Volgens mij is ie weg helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slar! Post die nog onder een andere nick?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn buurmanDurf ik gister geen bericht terug te sturen via de VvE over de afgebroken ruitenwissers, m'n buurman ramt gewoon een mailbericht terug dat ze dan maar wat aan dat wildparkeren moeten doen
Vroeger, toen alles beter was.quote:
Ja voor mij. Dat dan weer wel.quote:
Ik ken al die kleuters van na 2005 toch niet meer. Vroeger, toen FOK! nog interessant was. Mooie tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja voor mij. Dat dan weer wel.
Dago was oit bezig dacht ik met een Mod overzicht.
Niet meer bij te houden en niet meer boeiend lijkt me.
Dat is 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken al die kleuters van na 2005 toch niet meer. Vroeger, toen FOK! nog interessant was. Mooie tijd.
Was dat niet Zargon of zo? Ik kwam het laatst nog tegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Damn ik word oud.quote:
Volgens mij weet ik dat zelfs nog.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn ik word oud.![]()
Volgende week ook 10 jaar geleden dat ik uit Enschede vertrok. Zo lang voelt het ook nog niet echt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort open ik er een topic over voor de schermen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was dat niet Zargon of zo? Ik kwam het laatst nog tegen.
Newbiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort open ik er een topic over voor de schermen..
Jullie mogen al spieken: http://fokcrew.nl/.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Newbie
FB / Het grote Wie was wanneer waarvan crew topic!
Mooie layooutquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort open ik er een topic over voor de schermen..
Jullie mogen al spieken: http://fokcrew.nl/.
Kadootjes voor de tett'n?quote:
Waar is Tijn?quote:
De schandaalsandaalquote:
Nee, die zijn vorige week verwend. Inrichting voor m'n huisquote:
Hij schijnt een vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is Tijn?
Is ie al ontmaagd?
Door man of vrouw?
Tijnbrein bedoel je, of?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is Tijn?
Is ie al ontmaagd?
Door man of vrouw?
Iedereen is verder................quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schijnt een vriendin te hebbenOf te hebben gehad, dat kan ondertussen ook.
Hadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schijnt een vriendin te hebbenOf te hebben gehad, dat kan ondertussen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |