SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga ik gewoon alsnog maar mn bed opzoeken. Dramatisch gekeept.
Ze is de derde keeperquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap dat zij de tweede keeper is.
Dit is een aanraderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:15 schreef svann het volgende:
[..]
Yep.
Kijk wel weer bij Nederland.
Of bij een aanrader.
Nederland is om 4:00 morgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:15 schreef svann het volgende:
[..]
Yep.
Kijk wel weer bij Nederland.
Of bij een aanrader.
*die keepers hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:23 schreef Paxcon het volgende:
Die keeper heeft de hele wedstrijd verneukt
ik ga slapen
Trustenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:23 schreef Paxcon het volgende:
Die keeper heeft de hele wedstrijd verneukt
ik ga slapen
Waarom zijn Noorwegen en Nederland "the remaining teams" en niet Zweden?quote:Germany and France confirmed their presence in the Women's Olympic Football Tournament at the Rio de Janeiro 2016 Summer Olympics as two of the best European teams in the FIFA Women's World Cup Canada 2015™. Germany had missed the last edition in London 2012, while France were beaten by Canada in the bronze medal match.
Canada 2015 serves as the qualification for Rio 2016 where the top three European teams will qualify for next summer's showcase. With Norway's exit after the Round of 16 do to England's 2-1 win over the Scandinavian side, Germany and France have confirmed their place as two of the top teams.
The Netherlands could join the duo at the Olympics if the Oranje can defeat Japan in their Round of 16 match on Tuesday. In the event where results from the Women's World Cup do no clearly identify the third best team from Europe, a play-off with the two remaining teams (in this instance Netherlands and Norway) will take place, which will be organised by UEFA.
al geplaatst wellicht? Engeland won van de Noren en wordt ook niet genoemd. De Franse en Duitse meiden zijn wel al zeker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:54 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.fifa.com/women(...)io-2016-2652563.html
[..]
Waarom zijn Noorwegen en Nederland "the remaining teams" en niet Zweden?
Zweden is toch ook in deze ronde gesneuveld, net als Noorwegen (en "in this instance Netherlands")?
* spijkerbroek is confused
volgens mij gaat het als NL is uitgeschakeld op ranking en daarin is Noorwegen het hoogst geklasseerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom zijn Noorwegen en Nederland "the remaining teams" en niet Zweden?
Zweden is toch ook in deze ronde gesneuveld, net als Noorwegen (en "in this instance Netherlands")?
* spijkerbroek is confused
en op basis waarvan is GB dan gekwalificeerd? Historie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:38 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij gaat het als NL is uitgeschakeld op ranking en daarin is Noorwegen het hoogst geklasseerd.
Engeland gaat niet naar OS omdat ze daar uitkomen als groot Brittannië
Ze gaan helemaal niet, ook niet als GB.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
en op basis waarvan is GB dan gekwalificeerd? Historie?
Wat knut zegt. Meestal gaat GB al niet als voetbalteam, puur omdat de landen het vaak niet eens worden over selectie e.d. In 2012 ging dat voor de verandering wel goed, maar ja toen was het in eigen landquote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
en op basis waarvan is GB dan gekwalificeerd? Historie?
De laatste 7 jaar is er een hoop veranderd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef OmniRocket het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)erland_%28vrouwen%29
niet best
quote:Olympisch kwalificatietoernooi in maart
Nederland kan het derde land worden als er gewonnen wordt van Japan. Wint Oranje niet, dan wacht er in maart 2016 nog een olympisch kwalificatietoernooi samen met de Europese landen Zweden, Zwitserland en Noorwegen die ook in de achtste finales op het WK zijn uitgeschakeld. Deze vier landen spelen dan in de vorm van een minitoernooi om één ticket voor de Spelen.
De reden dat Engeland geen aanspraak maakt op een olympisch ticket heeft te maken met onenigheid tussen de Britse landen Wales, Noord-Ierland, Schotland en Engeland. "Na veel discussie, heeft de FA besloten geen vrouwen- en geen mannenteam te sturen naar de Olympische Spelen van 2016 te sturen", aldus de FA in maart.
Ik geloof een artikel van de FIFA meer dan een artikel van de NOS, om eerlijk tezijn.quote:
Geen enkel europees land was vóór dit WK gekwalificeerd voor de OS. Dit WK was/is het kwalificatietoernooi voor Europa.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
al geplaatst wellicht? Engeland won van de Noren en wordt ook niet genoemd. De Franse en Duitse meiden zijn wel al zeker.
Dat denk ik ook. Dit is de kans om kwalificatie af te dwingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie een grotere kans om vanavond van Japan te winnen dan eventueel zo'n Olympisch minitoernooi te winnen.
Die Frauschaft doet het goedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef vluggejapie99 het volgende:
Jammer dat de Arische Noren eruit vlogen.
quote:
Dat zou spijtig zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]JAJA
Ik heb morgen grote presentatie dat ik moet voorbereiden dus ik weet niet zeker of ik om 4:00 ga kijken.
Mietjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb morgen grote presentatie dat ik moet voorbereiden dus ik weet niet zeker of ik om 4:00 ga kijken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie een grotere kans om vanavond van Japan te winnen dan eventueel zo'n Olympisch minitoernooi te winnen.
quote:
jammerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]JAJA
Nederland heeft gelijk gespeeld tegen Canada. En China hadden ze ook wel kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgende ronde Australië?
China-VS
Duitsland-Frankrijk
Engeland-Canada
Australië-NL/Japan
Wel de makkelijkste die je kunt treffen eigenlijk denk ik. Moet je alleen wel de wereldkampioen verslaan.
Dat klinkt allemaal wel gezellig, historisch gezien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgende ronde Australië?
China-VS
Duitsland-Frankrijk
Australië-Japan
Leuk filmpjequote:
Ik twijfel inmiddels ook of ik niet gewoon even om vijf uur moet kijken wat de stand is en indien die niet hopeloos is de tweede helft inhaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:33 schreef Toekito het volgende:
Vannacht wekker een half uurtje eerder. Dan kan ik iig de eerste helft zien en stuk tweede helft.
Was dan ook een wereldoorlog. Met Japan en Duitsland heb je altijd beladen duels.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel gezellig, historisch gezien.
Duitsers koesteren geen wrok jegens Frankrijk, de rivaliteit komt van één kant. De gezamenlijke vijand van Europa is de islam. Voor kleinstaaterij is geen ruimte.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel gezellig, historisch gezien.
Ik wil je wel wakker maken hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar de kans bestaat dat ik in slaap val/de wekker niet hoor
Verschillende plekken, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:47 schreef Nober het volgende:
Waar verblijven ze eigenlijk, op een plek of op meerdere plekken?
Ze moeten vannacht in Vancouver en daarna in Edmonton (als ze Japan hebben verslagen) en dat is 1160km.
22:00 Australiëquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Hoe laat spelen ze de volgende wedstrijd MOCHTEN ze winnen?
Oh stuk beterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
22:00 Australië
02:00 Engeland/Canada
01:00 China/VS/Frankrijk/Duitsland
Bedankt. Daar ging ongeveer de helft van het vorige topic over.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:51 schreef Nober het volgende:
De wedstrijd tegen Japan wordt door de zege van Engeland op Noorwegen nog specialer. Bij winst gaan we namelijk samen met Frankrijk en Duitsland naar de Olympische spelen!
Engeland zit ook op de laatste acht op het WK, maar kunnen zich niet plaatsen omdat ze tijdens de Spelen onder Groot-Britannie vallen. Mochten we uitgeschakeld worden, dan komt er een kwalificatietoernooi met Noorwegen, Zwitserland en Zweden voor het laatste ticket.
We wisten toch niet wat er zou gebeuren als Nederland vannacht verliest? De OranjeLeeuwinnen facebook gaf de doorslag met dit bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt. Daar ging ongeveer de helft van het vorige topic over.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
We wisten toch niet wat er zou gebeuren als Nederland vannacht verliest? De OranjeLeeuwinnen facebook gaf de doorslag met dit bericht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met een gelijkspel ?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Play-offs tussen alle landen die even ver zijn geëindigd. Als Noorwegen, Nederland en Frankrijk er bijvoorbeeld alle drie in de kwartfinale uitvliegen krijg je een mini-toernooi.
Volgens de link die ik vannacht gepost heb (bron: FIFA) niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:51 schreef Nober het volgende:
Mochten we uitgeschakeld worden, dan komt er een kwalificatietoernooi met Noorwegen, Zwitserland en Zweden voor het laatste ticket.
die speelt t hele toernooi toch al niet,?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen de regerend wereldkampioen kan bondscoach Roger Reijners beschikken over een nagenoeg fitte selectie. Alleen Anouk Hoogendijk is niet inzetbaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu kan ze helemaal niet in actie komen, waar er nog enig hoop wasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
die speelt t hele toernooi toch al niet,?
http://www.uefa.com/womensworldcup/news/newsid=2258982.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens de link die ik vannacht gepost heb (bron: FIFA) niet.
De link:
In de comments wordt dezelfde vraag gesteld die ik hier gesteld heb. De antwoorden van "Waterreusje" () heb ik niet veel vertrouwen in, aangezien hij (m/v) het heeft over Spanje i.p.v. Zweden. Nogmaals
Bedankt, maarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:14 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.uefa.com/womensworldcup/news/newsid=2258982.html
Hier staat je antwoord.
kan dus een play-off tussen Nederland en Noorwegen zijn maar ook een minitoernooi met Zwitserland en Zweden erbij.quote:If needed, play-offs or a mini-tournament
Ahja, dat weet ik ook niet. Maar het lijkt me dan tussen die vier te gaan, aangezien ze allemaal even ver zijn geraakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, maar
[..]
kan dus een play-off tussen Nederland en Noorwegen zijn maar ook een minitoernooi met Zwitserland en Zweden erbij.
M.a.w. nietszeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |