SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 22 juni 2015 22:42 schreef Tchock het volgende:
Omgekeerd: als Noorwegen wint is het voor Oranje niet meer mogelijk zich te plaatsen voor de Spelen met enkel een overwinning op Japan.
Ja, dus is het niet meer mogelijk om dat alleen met een overwinning op Japan te doen - je moet immers ook een beslissingswedstrijd (of meerdere) van Noorwegen, Duitsland en/of Frankrijk winnenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal
Het is dan niet meer mogelijk om zich op dit WK te plaatsen voor de Spelen met enkel een overwinning op Japan
Nee, precies wat ik zeg. Als Noorwegen wint is het niet meer mogelijk voor Oranje zich te plaatsen voor de OS met enkel een overwinning op Japan. Dan is er namelijk minstens nog één wedstrijd nodig en misschien nog meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal
Het is dan niet meer mogelijk om zich op dit WK te plaatsen voor de Spelen met enkel een overwinning op Japan
Oh jaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus is het niet meer mogelijk om dat alleen met een overwinning op Japan te doen - je moet immers ook een beslissingswedstrijd (of meerdere) van Noorwegen, Duitsland en/of Frankrijk winnen
Absoluut mee eens hoor, maar als het op Nederland aankomt ben ik wel pro-Nederland.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Noorwegen wint en Nederland verliest, zijn Noorwegen, Duitsland en Frankrijk zeker van de OS. Gezien het spel van deze 3 landen, vergeleken met de andere europese landen, eigenlijk best wel terecht.
Uiteraardquote:Op maandag 22 juni 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Absoluut mee eens hoor, maar als het op Nederland aankomt ben ik wel pro-Nederland.
Echt, tering.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef heywoodu het volgende:
Iemand heeft dat intromuziekje bij Eurosport verkracht
Daarom.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er coaches zijn die dat nog doen. Wisten wij in de e'tjes al.
Ja, dit is inderdaad niet goed voor de OS-plannen van Nederland.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dit is niet goed voor de OS plannen van Nederland?
Nope.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dit is niet goed voor de OS plannen van Nederland?
Ik denk dat dit een goede research question is van een masterscriptie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
Die Noorse bij de paal... Waarom denkt ze precies dat zij daar staat?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
die stond voor paalquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
Noorwegen verliest, Nederland verliest: Duitsland, Frankrijk naar OS + playoffs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Noorwegen wint, Nederland verliest: Duitsland, Frankrijk en Noorwegen naar OS
Noorwegen verliest, Nederland wint: Duitsland, Frankrijk en Nederland naar OS
Nee?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Noorwegen wint, Nederland wint: Duitsland, Frankrijk naar OS + playoffs.
Dat ligt er maar net aan welk van beide landen het verst komt in dit toernooiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Noorwegen wint, Nederland wint: Duitsland, Frankrijk naar OS + playoffs.
Ja, oké. Dat hangt af van hoe Nederland en Noorwegen dan vervolgens in de kwartfinales presteren. Als ze er tegelijk uit gaan, dan komen er play-offs.quote:
Ja, tenzij play-offsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Is dit nog de enige mogelijkheid voor kwalificatie voor de OS?
Duitsland en Frankrijk spelen tegen elkaar in de kwartfinale, dus feitelijk is het door jou geschetste scenario onmogelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat hangt af van hoe Nederland en Noorwegen dan vervolgens in de kwartfinales presteren. Als ze er tegelijk uit gaan, dan komen er play-offs.
Ja lap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk spelen tegen elkaar in de kwartfinale, dus feitelijk is het door jou geschetste scenario onmogelijk
Japan is wel beter dan Australie toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland van Japan en Australie wint spelen ze dus zeker op de OS.
Zo groot is die kans alleen niet
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Japan is wel beter dan Australie toch?
Waarom ben jij niet voor de Noorse meisjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch nog maar weer even:
COME ON, ENGLAND!!!
Australië is best te doen. Japan niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Nederland meer kans heeft op de OS als Engeland wint.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet voor de Noorse meisjes?
[ afbeelding ]
Japanners kunnen toch helemaal niet voetballen joh, die pakken wij wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of je leest je ff in.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ben jij niet voor de Noorse meisjes?
Zijn slechts de huidige wereldkampioenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Japanners kunnen toch helemaal niet voetballen joh, die pakken wij wel.
Japan is eigenlijk niet te doen nee, zou echt een enorme stunt zijn als we die verslaan :'quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Australië is best te doen. Japan niet.Het is dus echt heel hard hopen dat Engeland hier wint, anders kun je dat ticket wel op je buik schrijven.
Hoewel play-offs tegen Noorwegen ook geen wandeling in het park zijn. Die uitdrukking werkt niet in het Nederlands.
Ok dat is dan een lastige keuze, hoe mooi zijn die Noorse speelsters?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland meer kans heeft op de OS als Engeland wint.
Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn slechts de huidige wereldkampioenen.
Hoe zit dat eigenlijk met een gelijkspel ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland meer kans heeft op de OS als Engeland wint.
Gelukkig is Japan geen Europees Kampioen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden.
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie ook VS - Colombia kijken?
Dan gaat de ploeg door die het meeste uitdoelpunten scoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met een gelijkspel ?
Dan gaan we door tot er een winnaar is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik zou ze zo ruilen met een hoop Europese landen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig is Japan geen Europees Kampioen.
Play-offs tussen alle landen die even ver zijn geëindigd. Als Noorwegen, Nederland en Frankrijk er bijvoorbeeld alle drie in de kwartfinale uitvliegen krijg je een mini-toernooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik had toen voorspeld dat ze in de finale zouden komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden.
Zit ook misselijke vriendjespolitiek achter. Er staat een waardeloze chick in het veld die al meerdere doelpunten heeft veroorzaakt terwijl een veel betere vervanger nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef Obiekulu het volgende:
Bij Nederland mag die coach wel een of twee andere speelsters opstellen.
Nu zijn ze allemaal 'zeker' van hun plek.
De legende van jouw poultjes gaat nog verder terug dan ik dacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen voorspeld dat ze in de finale zouden komen.
De party pan staan nog steeds te verstoffen bij ons op zolder.
Nu zijn ze Europees Kampioen in het rood staanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen voorspeld dat ze in de finale zouden komen.
De party pan staan nog steeds te verstoffen bij ons op zolder.
Is er eentje zonder?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
De eerste Noorse speler die ik zie heeft een dansende blonde paardenstaart, ik ben verkocht.
Wie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit ook misselijke vriendjespolitiek achter. Er staat een waardeloze chick in het veld die al meerdere doelpunten heeft veroorzaakt terwijl een veel betere vervanger nog geen minuut heeft gespeeld.
Als twaalfjarige was ik maar wat blij met een partypan, voorgeschoten door de plaatselijke snackbar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De legende van jouw poultjes gaat nog verder terug dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als twaalfjarige was ik maar wat blij met een partypan, voorgeschoten door de plaatselijke snackbar.
Ik moest daadwerkelijk lachen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu zijn ze Europees Kampioen in het rood staan
Ik ga heel fijn dromen vannacht weet ik al.quote:
Dat is pech hebben Paxcon, er zaten geen euroknallers bij!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kipstokjes vind ik erg lekker
Ik zou er nog steeds wat blij mee zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als twaalfjarige was ik maar wat blij met een partypan, voorgeschoten door de plaatselijke snackbar.
Dat is nóg beter inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is pech hebben Paxcon, er zaten geen euroknallers bij!
Van Dongen staat er in. Kan er niks van; veroorzaakte zowel tegen China als Canada een tegengoal. Hogewoning zit op de bank.quote:
Ik dacht dat die van Dongen ingevallen was tegen China.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Dongen staat er in. Kan er niks van; veroorzaakte zowel tegen China als Canada een tegengoal. Hogewoning zit op de bank.
Van Dongen is het aanstormende talent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Dongen staat er in. Kan er niks van; veroorzaakte zowel tegen China als Canada een tegengoal. Hogewoning zit op de bank.
Heeft nog behoorlijk wat stormen te doen dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Dongen is het aanstormende talent.
Storm in een glas water idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft nog behoorlijk wat stormen te doen dan.
Nee, fok.no ook vast wel.quote:
Wow dit kende ik nog niet, wat een held. Vooral die Hey Jude cover.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
zoiets zou het vrouwenvoetbal nóg leuker maken
Misschien kunnen we onze goede vriend, de U-S-A om een gunst vragen.quote:
Hey Mani, welkom terugquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we onze goede vriend, de U-S-A om een gunst vragen.
Die gaan zo Cavaliers naar huis ballen. Kijkt allen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we onze goede vriend, de U-S-A om een gunst vragen.
Op de Paralympische spelen ben je er dan al.quote:
Bedankt Sked, alles kids jongen?quote:
Dat is fijn om te horen, ik heb jullie natuurlijk ook gemist. Heb je je al ingeschreven voor alle Tourpoultjes?quote:
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen, ik heb jullie natuurlijk ook gemist. Heb je je al ingeschreven voor alle Tourpoultjes?
Ik weet nog niet of ik aan elke mee ga doen, dat vind ik zo sneu voor de andere deelnemers.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen, ik heb jullie natuurlijk ook gemist. Heb je je al ingeschreven voor alle Tourpoultjes?
Ja maar dan kunnen we niet bij elke poule weer onder een hoedje spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik aan elke mee ga doen, dat vind ik zo sneu voor de andere deelnemers.
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eis dat de volgende wedstrijd NU begint.
Een enveloppe met inhoud wil nog wel eens werken in die wereld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eis dat de volgende wedstrijd NU begint.
Welke?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga maar weer pokemon spelen
baasquote:
Rood.quote:
Wees blij dat je geen laatste generatie speelt danquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood.
Ik twijfel waarin ik mijn Eevee moet laten evolueren. Zoveel keuzes
Gewoon je Hoot Hoot level uppen, dan wordt het vanzelf een Noctowl.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga maar weer pokemon spelen
Altijd Jolteon, keiharde baas.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood.
Welke pokemon is dat? Die is te nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon je Hoot Hoot level uppen, dan wordt het vanzelf een Noctowl.
vaporeonquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood.
Tweede generatie joh.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke pokemon is dat? Die is te nieuw voor mij.
nog een shiny ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan je Noctowl nou niet kennen, Ash had er een.
Er is geen wedstrijd aan de gangquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef Typisch het volgende:
is er ergens een streampje van de wedstrijd die aan de gang is?
pokemon goud/zilverquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke pokemon is dat? Die is te nieuw voor mij.
morgennacht om 4 uurquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
jmmr
wanneer is nederland en hoelaat?
Er is geen wedstrijd bezig nu. Om 2 pas weer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef Typisch het volgende:
is er ergens een streampje van de wedstrijd die aan de gang is?
Morgen 4 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
jmmr
wanneer is nederland en hoelaat?
Flareon heeft de blonde lokken van een Noorse Godin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Welke van deze is een vrouwenvoetballer.
espeonquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Het was satire.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan je Noctowl nou niet kennen, Ash had er een.
Sylveon is echt gay.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
wat een tijdquote:
Kan Sylveon wel Dig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sylveon is echt gay.
Glaceon dig ik wel.
Colombiaantjes? Nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:00 schreef Wicky15 het volgende:
Maken die Colombiaantjes eigenlijk kans tegen USA?
Ik heb toch voor Vaporeon gekozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Flareon heeft de blonde lokken van een Noorse Godin.
Die komt uit een rivier van Tsjernobyl. Heb je hem wel een leuk bijnaampje gegeven?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch voor Vaporeon gekozen.
[ afbeelding ]
Nou, dat zie je toch? Ben je blind ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die komt uit een rivier van Tsjernobyl. Heb je hem wel een leuk bijnaampje gegeven?
Dat kan niet, tenzij ik een Pikachu vang in de Power Plant.quote:
Ga voor Zapdos!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenzij ik een Pikachu vang in de Power Plant.
Doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Ongetwijfeld, ik keur hem helemaal goed. Al had Escha beter gepast bij Sylveon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat zie je toch? Ben je blind ofzo.
Daar kan je toch ook Zapdos vangen? Niet vergeten he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dit plaatje al vaker gepost, maar het blijft goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik keur hem helemaal goed. Al had Escha beter gepast bij Sylveon.
die namenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit plaatje al vaker gepost, maar het blijft goed.
[ afbeelding ]
Jammer dat je geen mannelijke Nidorina hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat je geen mannelijke Nidorina hebt.
Dus jij vindt Danny Vera een man?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat je geen mannelijke Nidorina hebt.
Ik zou voor een vrouwelijke Stantler gaan.quote:
Sierd het genie, Johan de brompot, Aad de wijsgeer, Boskamp The Mountain that eats, Emile het onbegrepen genie, ja het klopt allemaal perfect. Alleen Danny kan ik niet goed plaatsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je over Escha heen mag ben je wel een man ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt Danny Vera een man?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je over Escha heen mag ben je wel een man ja.
Jij vindt Emile pienter?
Niet Sigur Ros ofzo? Had ik ook wel een mooie naam voor een Pokemon gevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pokemon hebben interessante namen als Steen, SQPR en Oef.
welke pokemon heet jessicaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt Danny Vera een man?
Ik had voor Kieft gekozen, een Kadabra slaapt namelijk heel erg veel.quote:
Ik had ooit een Heracross die Jonsi heette.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet Sigur Ros ofzo? Had ik ook wel een mooie naam voor een Pokemon gevonden.
Drowzee ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had voor Kieft gekozen, een Kadabra slaapt namelijk heel erg veel.
quote:
Gardevoir.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen een want met Jessica wil ik de liefde bedrijven.
jessica is mistyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen een want met Jessica wil ik de liefde bedrijven.
Nee, Drowzee is Jeroen Grueter, die lult andere mensen in slaap.quote:
GGMM, rust in vrede. 1963 - 2015.quote:
ninetailsquote:
Lopunny, ken je die?quote:
Zonet deed je nog alsof je alleen de eerste generatie kende.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopunny, ken je die?
Die is namelijk vrij nieuw volgens mij
Is dit kritiek?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:08 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat SdVfan niet echt actief meer is de laatste tijd.
Oeps.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet deed je nog alsof je alleen de eerste generatie kende.
BETRAPT
jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopunny, ken je die?
Lopunny is vierde generatie, dat is intussen best oudquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopunny, ken je die?
oh ja klopt, ik dacht vijfdequote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Lopunny is vierde generatie, dat is intussen best oud
Ik ga dit filmpje nu even kijkenquote:
Een Cloyster is een gastly die in een kut is gestopt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:10 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat Cloyster is gebaseerd op het vrouwelijke gereedschap? Vieze mannetjes die Japanners.
Ik vond Misty met Tentacool / Tentacruel met die tentakels ook erg verdacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:10 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat Cloyster is gebaseerd op het vrouwelijke gereedschap? Vieze mannetjes die Japanners.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond Misty met Tentacool / Tentacruel met die tentakels ook erg verdacht.
Ik heb de fiets van Jessica gejatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:10 schreef Anonymousz het volgende:
johannes vermeer is ash
jessica is misty
Een beetje het omgekeerde van Carice, die beviel van een spookje in GOT.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Cloyster is een gastly die in een kut is gestopt ja
ze blijft je volgen todat je een nieuwe fiets hebt gekocht voor haarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de fiets van Jessica gejat
Er is geen wedstrijd aan de gang, dan mag allesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed dat ik de mod ben want volgens mij zijn we offtopic geraakt, of niet soms?
Echt dom van haar, want als je een bike voucher hebt kan je gratis een fiets krijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze blijft je volgen todat je een nieuwe fiets hebt gekocht voor haar
Die had een Snorlax op het topic gegooidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is KingRoland er niet, anders zwaaide er nu wat.
Zou er ooit iemand zijn die dat gemist heeft en de 9999999999$ heeft gespaard om er 1 te kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt dom van haar, want als je een bike voucher hebt kan je gratis een fiets krijgen.
Ze zocht gewoon een excuus mij te achtervolgen.
Hihi dat kan niet want de limiet op je bank is 999999quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou er ooit iemand zijn die dat gemist heeft en de 9999999999$ heeft gespaard om er 1 te kopen?
Vieze communistische staat dat Pokemon land.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Hihi dat kan niet want de limiet op je bank is 999999
Gary is Godquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan de Gyarados van Gary Hydro Pump op level 23?
Wat doet die gast?
Veel rare candy power hacksquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet die gast?
Omdat GARY MOTHERFUCKING OAK.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet die gast?
Hij had een harem, dus mee eens.quote:
Een jongen van 10 met een auto en vet veel chickies kan zijn Gyarados gewoon Hydro Pump lerenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had een harem, dus mee eens.
Maar toch
Jawel hoor. Er was geen verschil tussen special attack en special defense.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Een jongen van 10 met een auto en vet veel chickies kan zijn Gyarados gewoon Hydro Pump leren
Gelukkig was er in Gen I nog geen verschil tussen Attack en Special Attack anders was het heel dom
Geheel off-topic maar heb je dit gezien:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga dit filmpje nu even kijken
Zo mooi, zo mooi
Dat was genot ja. Jammer alleen dat dit niet over Pokemon gaat, maar verder een goede postquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geheel off-topic maar heb je dit gezien:
[ afbeelding ]
Evenblij weer in de rol van Bassie.
Ok dat vind ik best treurig nieuws. Wie was het?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat zijn stem dood is?
RIP
Oh jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er was geen verschil tussen special attack en special defense.
Waardoor de special attack overigens sterker was dan daarna denk ik, dat wel.
Erik zet ook een uitstekende Adriaantje neer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geheel off-topic maar heb je dit gezien:
[ afbeelding ]
Evenblij weer in de rol van Bassie.
Was ook Jamesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dat vind ik best treurig nieuws. Wie was het?
Nou James was dan ook een kat met 20 levens, die had allang het loodje moeten leggen. Maar wel treurig hoor.quote:
Sked wacht even, het is een vrouw. Daar moeten we voorzichtig mee zijn.quote:
James had wat levens van Meowth geleendquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou James was dan ook een kat met 20 levens, die had allang het loodje moeten leggen. Maar wel treurig hoor.
Niet als ze Johannes afblaftquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sked wacht even, het is een vrouw. Daar moeten we voorzichtig mee zijn.
Ik denk dat Victreebell best aan de bak zou kunnen komen als fetish prostitué.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:24 schreef Sked het volgende:
[..]
James had wat levens van Meowth geleend
Arme James met zijn Victreebell
Ik doe dit vrijwillig he, jammer dat er dan toch users zijn die proberen te trollen en te stoken.quote:
Alle Pokémon van James hadden vrij rare trekjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Victreebell best aan de bak zou kunnen komen als fetish prostitué.
James gaf het rijkeluisleventje op voor een boevenbestaan, niets arms aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:24 schreef Sked het volgende:
[..]
James had wat levens van Meowth geleend
Arme James met zijn Victreebell
over 24 minuten ja.quote:
Ja, wat bezielt sommige mensen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dit vrijwillig he, jammer dat er dan toch users zijn die proberen te trollen en te stoken.
Ja, uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:27 schreef Mani89 het volgende:
Maar laten we als de wedstrijd begint wel weer gewoon ontopic gaan.
zeker jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog genoeg tijd voor het volgende plaatje:
[ afbeelding ]
Cool he
Waar wil jij het over hebben dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:27 schreef Andromache het volgende:
moet ik nou de mod gaan TR'en? fokking irritant dit draadje.
Ik denk dat China deze herhaling van China - Kameroen gaat winnenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:27 schreef Andromache het volgende:
moet ik nou de mod gaan TR'en? fokking irritant dit draadje.
Spoiler. TR.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat China deze herhaling van China - Kameroen gaat winnen
Ik gok op 1-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeker ja
waarom heb je episode 10 nit?
Niemand trollt, een offtopic gesprek is iets anders dan trollen?quote:
Hij is afgelopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, vanaf NU gaat het over de herhaling van China - Kameroen en niet meer over andere zaken.
Ik verwacht zinnige posts over deze herhaling.
Belachelijk, dit is een algemeen topic hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, vanaf NU gaat het over de herhaling van China - Kameroen en niet meer over andere zaken.
Ik verwacht zinnige posts over deze herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |