SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 22 juni 2015 22:42 schreef Tchock het volgende:
Omgekeerd: als Noorwegen wint is het voor Oranje niet meer mogelijk zich te plaatsen voor de Spelen met enkel een overwinning op Japan.
Ja, dus is het niet meer mogelijk om dat alleen met een overwinning op Japan te doen - je moet immers ook een beslissingswedstrijd (of meerdere) van Noorwegen, Duitsland en/of Frankrijk winnenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal
Het is dan niet meer mogelijk om zich op dit WK te plaatsen voor de Spelen met enkel een overwinning op Japan
Nee, precies wat ik zeg. Als Noorwegen wint is het niet meer mogelijk voor Oranje zich te plaatsen voor de OS met enkel een overwinning op Japan. Dan is er namelijk minstens nog één wedstrijd nodig en misschien nog meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal
Het is dan niet meer mogelijk om zich op dit WK te plaatsen voor de Spelen met enkel een overwinning op Japan
Oh jaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus is het niet meer mogelijk om dat alleen met een overwinning op Japan te doen - je moet immers ook een beslissingswedstrijd (of meerdere) van Noorwegen, Duitsland en/of Frankrijk winnen
Absoluut mee eens hoor, maar als het op Nederland aankomt ben ik wel pro-Nederland.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Noorwegen wint en Nederland verliest, zijn Noorwegen, Duitsland en Frankrijk zeker van de OS. Gezien het spel van deze 3 landen, vergeleken met de andere europese landen, eigenlijk best wel terecht.
Uiteraardquote:Op maandag 22 juni 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Absoluut mee eens hoor, maar als het op Nederland aankomt ben ik wel pro-Nederland.
Echt, tering.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef heywoodu het volgende:
Iemand heeft dat intromuziekje bij Eurosport verkracht
Daarom.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er coaches zijn die dat nog doen. Wisten wij in de e'tjes al.
Ja, dit is inderdaad niet goed voor de OS-plannen van Nederland.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dit is niet goed voor de OS plannen van Nederland?
Nope.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dit is niet goed voor de OS plannen van Nederland?
Ik denk dat dit een goede research question is van een masterscriptie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
Die Noorse bij de paal... Waarom denkt ze precies dat zij daar staat?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
die stond voor paalquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
Noorwegen verliest, Nederland verliest: Duitsland, Frankrijk naar OS + playoffs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Noorwegen wint, Nederland verliest: Duitsland, Frankrijk en Noorwegen naar OS
Noorwegen verliest, Nederland wint: Duitsland, Frankrijk en Nederland naar OS
Nee?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Noorwegen wint, Nederland wint: Duitsland, Frankrijk naar OS + playoffs.
Dat ligt er maar net aan welk van beide landen het verst komt in dit toernooiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:20 schreef Tchock het volgende:
Noorwegen wint, Nederland wint: Duitsland, Frankrijk naar OS + playoffs.
Ja, oké. Dat hangt af van hoe Nederland en Noorwegen dan vervolgens in de kwartfinales presteren. Als ze er tegelijk uit gaan, dan komen er play-offs.quote:
Ja, tenzij play-offsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Is dit nog de enige mogelijkheid voor kwalificatie voor de OS?
Duitsland en Frankrijk spelen tegen elkaar in de kwartfinale, dus feitelijk is het door jou geschetste scenario onmogelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat hangt af van hoe Nederland en Noorwegen dan vervolgens in de kwartfinales presteren. Als ze er tegelijk uit gaan, dan komen er play-offs.
Ja lap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk spelen tegen elkaar in de kwartfinale, dus feitelijk is het door jou geschetste scenario onmogelijk
Japan is wel beter dan Australie toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland van Japan en Australie wint spelen ze dus zeker op de OS.
Zo groot is die kans alleen niet
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Japan is wel beter dan Australie toch?
Waarom ben jij niet voor de Noorse meisjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch nog maar weer even:
COME ON, ENGLAND!!!
Australië is best te doen. Japan niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Nederland meer kans heeft op de OS als Engeland wint.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet voor de Noorse meisjes?
[ afbeelding ]
Japanners kunnen toch helemaal niet voetballen joh, die pakken wij wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of je leest je ff in.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ben jij niet voor de Noorse meisjes?
Zijn slechts de huidige wereldkampioenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Japanners kunnen toch helemaal niet voetballen joh, die pakken wij wel.
Japan is eigenlijk niet te doen nee, zou echt een enorme stunt zijn als we die verslaan :'quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Australië is best te doen. Japan niet.Het is dus echt heel hard hopen dat Engeland hier wint, anders kun je dat ticket wel op je buik schrijven.
Hoewel play-offs tegen Noorwegen ook geen wandeling in het park zijn. Die uitdrukking werkt niet in het Nederlands.
Ok dat is dan een lastige keuze, hoe mooi zijn die Noorse speelsters?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland meer kans heeft op de OS als Engeland wint.
Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn slechts de huidige wereldkampioenen.
Hoe zit dat eigenlijk met een gelijkspel ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland meer kans heeft op de OS als Engeland wint.
Gelukkig is Japan geen Europees Kampioen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden.
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie ook VS - Colombia kijken?
Dan gaat de ploeg door die het meeste uitdoelpunten scoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met een gelijkspel ?
Dan gaan we door tot er een winnaar is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik zou ze zo ruilen met een hoop Europese landen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig is Japan geen Europees Kampioen.
Play-offs tussen alle landen die even ver zijn geëindigd. Als Noorwegen, Nederland en Frankrijk er bijvoorbeeld alle drie in de kwartfinale uitvliegen krijg je een mini-toernooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik had toen voorspeld dat ze in de finale zouden komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden.
Zit ook misselijke vriendjespolitiek achter. Er staat een waardeloze chick in het veld die al meerdere doelpunten heeft veroorzaakt terwijl een veel betere vervanger nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef Obiekulu het volgende:
Bij Nederland mag die coach wel een of twee andere speelsters opstellen.
Nu zijn ze allemaal 'zeker' van hun plek.
De legende van jouw poultjes gaat nog verder terug dan ik dacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen voorspeld dat ze in de finale zouden komen.
De party pan staan nog steeds te verstoffen bij ons op zolder.
Nu zijn ze Europees Kampioen in het rood staanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen voorspeld dat ze in de finale zouden komen.
De party pan staan nog steeds te verstoffen bij ons op zolder.
Is er eentje zonder?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
De eerste Noorse speler die ik zie heeft een dansende blonde paardenstaart, ik ben verkocht.
Wie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit ook misselijke vriendjespolitiek achter. Er staat een waardeloze chick in het veld die al meerdere doelpunten heeft veroorzaakt terwijl een veel betere vervanger nog geen minuut heeft gespeeld.
Als twaalfjarige was ik maar wat blij met een partypan, voorgeschoten door de plaatselijke snackbar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De legende van jouw poultjes gaat nog verder terug dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als twaalfjarige was ik maar wat blij met een partypan, voorgeschoten door de plaatselijke snackbar.
Ik moest daadwerkelijk lachen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu zijn ze Europees Kampioen in het rood staan
Ik ga heel fijn dromen vannacht weet ik al.quote:
Dat is pech hebben Paxcon, er zaten geen euroknallers bij!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kipstokjes vind ik erg lekker
Ik zou er nog steeds wat blij mee zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als twaalfjarige was ik maar wat blij met een partypan, voorgeschoten door de plaatselijke snackbar.
Dat is nóg beter inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is pech hebben Paxcon, er zaten geen euroknallers bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |