quote:Op maandag 22 juni 2015 22:34 schreef THEFXR het volgende:
UFC in juli, 11,12,15,18,25 en 1 aug events, zijn er 6 in 3 weken!
Het zit ook gewoon in de naam, what did you expect.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
Fake! Hoewel Shamrock het nu als een echte Sham aangaat zwengelen, en beweren dat hij dacht dat Kimbo tapte.
Of het Mainstream Fighting Championship noemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef superniger het volgende:
[..]![]()
Ze moeten gewoon maximaal 2 events per maand doen.
Bullshit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet niet of iemand zit te zieken maar ik lees net dat Aldo injured is
Ik zie alleen dat UFC Nederland het gepost heeft... die hebben natuurlijk Andy Souwer als bronquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja hoor.. nu meerdere sources die claimen dat Aldo een gebroken rib heeft.
Als die fight gecancelled wordt draai ik door...
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat UFC Nederland het gepost heeft... die hebben natuurlijk Andy Sauer als bron
twitter:MMAjunkieSteven twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 21:06:13So, to summarize, there was a rumor of an injury from yesterday, now there's a real injury today, per @AnaHissa reageer retweet
mag toch hopen dat het waar is, anders wordt die acc veel geblokt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat UFC Nederland het gepost heeft... die hebben natuurlijk Andy Souwer als bron
Watquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef THEFXR het volgende:
die promo van aldo vs conor heeft een miljoen gekost
ik denk dat ze het verplaatsen naar een andere UFC cardquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]twitter:MMAjunkieSteven twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 21:06:13So, to summarize, there was a rumor of an injury from yesterday, now there's a real injury today, per @AnaHissa reageer retweet
fuck, Califoniaquote:Marc Raimondi @marc_raimondi
Alexander Shlemenko was found to have a 50-1 T/E ratio. CSAC exec director Andy Foster is asking for a three-year suspension and $10K fine.
Absurd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://forums.sherdog.com/forums/showthread.php?p=106747915
die is vervangen door Cathal Pendredquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Nu Tatch out... Droom ik?? Wat de fuck is aan de hand man...
hij liegt altijd, normaal zou hij het keihard ontkennen, verbaast me dat hij niet van de brug is afgesprongenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana twittert net: relax everybody
Aaaaargh!
Geweldig he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het zit ook gewoon in de naam, what did you expect.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10k fine lol, dat is weinig. 50:1 tering
quote:@marc_raimondi
Alexander Shlemenko has been suspended for three years and fined $10,000 by the California State Athletic Commission. Unanimous.
Grote kans dat dit gaat gebeuren dus ipv een Frankie Edgar.quote:
de tweet is alweer verwijdert van zijn twitterquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:52 schreef Paxlie het volgende:
Mocht het Nate worden dan ben ik vooral benieuwd naar de betting lines
Die is echt kansloos tegen McGregor
twitter:jeremybotter twitterde op woensdag 24-06-2015 om 19:38:40The next man to fight Fabricio Werdum will be Stipe Miocic, multiple sources confirm. So that will be fun. reageer retweet
twitter:danawhite twitterde op woensdag 24-06-2015 om 22:13:09Now our production building is on fire!!!! What's next? What else can go wrong this week? http://t.co/sIpyVzxCRa reageer retweet
ik geloof ze niet echt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:05 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.ufc.com/news/UFC-Statement-on-UFC-189
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Fight still on! Aldo vs Gregor
2,50 voor Romero
Machida favo?
Romero gaat Machida breken!
! voor de betters.
twitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 25-06-2015 om 14:55:27From a source close to the Conor McGregor camp.. Conor has been receiving stem cell injections for his injured knee the past 3 months. reageer retweet
Lekker bezig de UFC, interim titel meteen en geen Edgar tegen McGregor. Man, man, man.twitter:FrankieEdgar twitterde op donderdag 25-06-2015 om 15:29:31Disappointed I wasn't the stand by guy. Felt it should of been me, think a lot of you feel the same. Thanks for all the support. reageer retweet
zolang die irse fans conor maar met een belt zien, vinden ze het goedquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
While Aldo has indicated that he will compete in Las Vegas on July 11, UFC has confirmed a contingency plan. No.1 featherweight contender Chad Mendes will face McGregor for the interim UFC featherweight championship in the event Aldo cannot compete.
instant interim belt, man man man, wat een kut gehype
per 1 juli WADA regels, geen water infuus meer. dus kunnen ze niet zo veel cutten, dus missing weight.quote:
en de UFC laat het gevecht gewoon doorgaan, echt niet dat hij door de pre fight medicals van Neveda komt. #fraudtwitter:guicruzzz twitterde op zaterdag 27-06-2015 om 07:17:48Jose Aldo’s medical report indicates fracture, final decision to be made next week http://t.co/5lTg5hp1pm http://t.co/emAk4owPMT reageer retweet
Ik ga mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:58 schreef Fyodor het volgende:
Telt UFC Fight Night 70 ook 'gewoon' mee?
Zo ja, hier mij picks
Lyoto Machida vs Yoel Romero
Lorenz Larkin vs Santiago Ponzinibbio
Antonio Carlos Junior vs Eddie Gordon
Thiago Santos vs Steve Bosse
Hacran Dias vs Levan Makashvili
Samequote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:58 schreef Fyodor het volgende:
Zo ja, hier mij picks
Ook mee ;Dquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:58 schreef Fyodor het volgende:
Zo ja, hier mij picks
quote:Lyoto Machida vs Yoel Romero
TUP is hier begonnen op FOK, waarom moet dat verhuizen naar just bleed?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:17 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen, hierbij ook een oproep, dat ik voor het nieuwe seizoen echt iemand erbij kan gaan gebruiken op JustBleed.
Automatisering waardoor degene die het bijhoudt minder administratief werk heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
TUP is hier begonnen op FOK, waarom moet dat verhuizen naar just bleed?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
TUP is hier begonnen op FOK, waarom moet dat verhuizen naar just bleed?
Vooral dit. En nog simpeler gezegd... Wie gaat het anders doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Automatisering waardoor degene die het bijhoudt minder administratief werk heeft.
voor sommige kan dat een drempel zijn, weer een andere website met aparte login.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Vooral dit. En nog simpeler gezegd... Wie gaat het anders doen?
Ik vind het leuk om Just Bleed zo goed en zo kwaad mogelijk bij te houden, mede ook vanuit eigen interessen op meerdere vlakken.
Het google sheet dat nu nog bijgehouden wordt, is te fout gevoelig.
Daar wil ik vanaf.
Ook is het zo dat je op Just Bleed tot een kwartier voor aanvang van de main card, je je picks nog kan toevoegen of wijzigen.
Dit is zelfs nog op te vijzelen naar een kwartier voordat een gevecht begint. (Alleen hier heb ik dan echt complete timetables voor nodig.)
Ben je te laat? Geen desillusie meer, je score wordt gewoon niet opgeslagen.
Meh, je kunt G+ of facebook gebruiken om in te loggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor sommige kan dat een drempel zijn, weer een andere website met aparte login.
Fyodor en J--Star mogen zich de kampioen van dit seizoen noemen.quote:Champs:
Fyodor
J--Star
Runners/Up:
Hooidraad
n00cL30n
MVP:
splackavellie02
zou ver vantevoren?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Op 1 juli wordt er een nieuw event aangekondigd in Dublin. Althans zo lijkt het.
Zit net even wat hotels te bekijken, zie dat het Croke Park Hotel in het weekend van 13-14 februari nagenoeg vol zit... ?
Zou het...?
https://www.facebook.com/UFCUnitedKingdom/videos/862436463792305/
Ik denk zeker McGregor, maar Aldo ben ik niet zeker vanquote:Op zondag 28 juni 2015 19:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
misschien Aldo vs Mc Gregor 2
Mocht Aldo de eerste partij verliezen, en blessure als excuses gebruiken.
Volgens mij is er iets mis met je nek.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Gefeliciteerd Fyodor en J-Star!!![]()
Na 3 jaar eens een andere winnaar dan Geo of ikzelf
Vanaf volgend seizoen ga ik weer meedoen om die felbegeerde titel hoor!!
Benieuwd of iemand van jullie 2 erin slaagt voor het eerst ooit!! die titel te verdedigen!!
My man Romero!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Kan alleen beter zijn bakkes houden na zijn gevecht.. how not to promote yourself!
Lol, looking weird indeed. Giraffe nekquote:Op zondag 28 juni 2015 20:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met je nek.![]()
Je doelt op het zeggen van "no forget Jesus" wat geïnterpreteerd werd door de media als "no for gay Jesus?"quote:Op zondag 28 juni 2015 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Kan alleen beter zijn bakkes houden na zijn gevecht.. how not to promote yourself!
Ik heb net niet op al die Jezus talk en als je geen fatsoenlijk Engels praat moet je geen hele verhalen lopen verkondigen. Gelukkig was het geen anti gay shizzle.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je doelt op het zeggen van "no forget Jesus" wat geïnterpreteerd werd door de media als "no for gay Jesus?"
fucka duckquote:Op zondag 28 juni 2015 22:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan Henderson kwam een haai tegen. Henderson won!
[ afbeelding ]
What happened to you? Go for Jezus, no forget Jezus!quote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
RomeroAchterlijke reli-nutcase. Dat ontkennen is ook gewoon damage control. "What's going on?" "Wake up USA" "Not forget Jesus" op de dag dat gay marriage legaal is gemaakt, nigga please.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
RomeroAchterlijke reli-nutcase. Dat ontkennen is ook gewoon damage control. "What's going on?" "Wake up USA" "Not forget Jesus" op de dag dat gay marriage legaal is gemaakt, nigga please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:15 schreef THEFXR het volgende:
Ronda vs Miesha III zal ze toch echt moeten gaan winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ChrisWeidmanUFC twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 14:52:22That awkward moment when @JacareMMA come & sits next to you at breakfast & has @FabricioWerdum with him for backup 😁 http://t.co/IjVustnjzU reageer retweet
Mendes heeft dan 2 wins over goede vechters in de divisie, sinds zijn verlies (2e, tegen Aldo), dus dat is ook prima.quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind het we oké, die gast verdiende toch nog geen titleshot. Ben benieuwd wat hij gaat doen tegen Mendes, gaat sowieso een toffe fight worden.
Weet niet, kan mij voorstellen dat Mendes beter in shape blijft, aantrekkelijker is voor het publiek om naar te kijken (vechtend) en inderdaad hun cashcow willen beschermen. Mendes zal sneller voor een KO willen gaan dan Edgar die gecalculeerd vecht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ja snap ik, ik ook maar dit is wel een prima alternatief. Beter dan uitstel maar dat had Ome Dana niet kunnen maken. Snap alleen niet zo goed dat ze niet voor Egar hadden gekozen want die staat nu op 4 wins na zijn verlies tegen Aldo, behalve dan dat het een moeilijkere matchup voor Connor zou zijn dan.
We kunnen straks iig niet meer zeggen dat Connor nooit tegen een fatsoenlijke vechter heeft gestaan. En als hij wint dan verdient hij de titleshot 100% aangezien Mendes door niemand anders dan Aldo verslagen is, maar het zou ook mooi zijn als Mendes alles verpest voor Danaquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet, kan mij voorstellen dat Mendes beter in shape blijft, aantrekkelijker is voor het publiek om naar te kijken (vechtend) en inderdaad hun cashcow willen beschermen. Mendes zal sneller voor een KO willen gaan dan Edgar die gecalculeerd vecht.
Niks daarvan, ik denk dat hij 24 Oktober af mag reizen naar een tot de nok toe gevuld Croke park in Ierland.quote:Je zult zien dat Aldo straks weer in Brazillie wilt vechten
Als McGregor wint en daar komt de wedstrijd tegen Aldo dan mogen ze dat stadion wel gaan beschermen tegen een aardbeving zo wild zal het worden in het publiek.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Niks daarvan, ik denk dat hij 24 Oktober af mag reizen naar een tot de nok toe gevuld Croke park in Ierland.
Zou een beetje raar zijn als de kampioen in het land van zijn tegenstander zou vechten, hoewel hij ook al eens tegen Edgar vocht in de VS. Maar Ierland is natuurlijk een stuk kleiner en zal veel meer voor McGregor supporteren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik denk dat hij 24 Oktober af mag reizen naar een tot de nok toe gevuld Croke park in Ierland.
Vreemd dat Lawler vs MacDonald II niet de headliner is aangezien het voor de titel is.quote:
dat is gewoon disrespect naar hun toe, UFC is gewoon gekquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:13 schreef Nober het volgende:
Vreemd dat Lawler vs MacDonald II niet de headliner is aangezien het voor de titel is.
Wat zal ik blij zijn als Mendes wint.quote:
Hij is ook nog maar 28 en lijkt veel ouder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5 title fights een blessure gehad. Dat is ook wel veel
Mee eensquote:Op woensdag 1 juli 2015 07:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind het we oké, die gast verdiende toch nog geen titleshot. Ben benieuwd wat hij gaat doen tegen Mendes, gaat sowieso een toffe fight worden.
Triest ja, ze hebben totaal geen moeite genomen om deze fight te promoten, alles was op Aldo vs. McGregor gericht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon disrespect naar hun toe, UFC is gewoon gek
De UFC heeft voor zoiets belangrijks geen beleid, wel voor de rest.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mee eens
[..]
Triest ja, ze hebben totaal geen moeite genomen om deze fight te promoten, alles was op Aldo vs. McGregor gericht.
Het is trouwens wel een beetje vroeg voor een interim-titel als je het vergelijkt met Velasquez, St-Pierre en Cruz. Hoe lang verwachten ze dat Aldo wegblijft?
Niet helemaal met je eens..quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lawler vs MacDonald I stelde niks voor, geen spektakel.
Daarom misschien.
Alhoewel MacDonald favoriet is voor de winst. Geen idee waarom.
quote:Rory vs. Robbie echt een van de mooiste decision fights die ik gezien heb (of het kwam door de sfeer in de arena), zeker 75% was op voorhand voor Rory, maar zodra in de 2e ronde Rory tijd wilde gaan rekken kwamen de boooh’s echt van alle kanten, oorverdovend! Echt vet om te zien hoe op een gegeven moment zeker 75% achter Lawler stond!! Heerlijke 3e ronde ook van Lawler, FUCK! Toen de decision kwam en Lawler ook nog won werd iedereen gek
quote:"You should have stayed home, kid. You shouldn't have answered that phone. I'm going to butcher you!"
Conor is gewoon een lightweight maar daar maakt hij geen kans.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Nate Kelly, 11 year old Irish BJJ & kickboxing champ and SBG team member, takes a shot at Mendes
[ afbeelding ]
Lol
Je zou toch denken dat Aldo wel geld zou hebben voor een goede camera, kanonne he.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:33 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je Lawler gezien na het einde van de eerste ronde tijdens rust, zat gewoon te giechelen daar , kijk maar terug in de beelden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens..
Post van mij na de fight live gezien te hebben. Andere gozerts in het topic waren toen ook enthousiast over de 'comeback' van Lawler.
[..]
dat het dan ook aankomt op het laatste gevecht, puur gescriptquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:43 schreef TonyMalony het volgende:
Damn iemand de laatste TUF gezien? Pretteh controversial
Vergelijkbaar met Browne vs. Overeem, sommige refs hadden het gestopt maar als hij nog terug kan komen en de overwinning pakt dan vind ik dat de keuze van de ref niet slecht is geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:43 schreef TonyMalony het volgende:
Damn iemand de laatste TUF gezien? Pretteh controversial
dus een goedmakertje door het zo lang laten door gaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Browne vs. Overeem, sommige refs hadden het gestopt maar als hij nog terug kan komen en de overwinning pakt dan vind ik dat de keuze van de ref niet slecht is geweest.
Vond het controversiëler dat de ref die enorme kick to the nuts niet zag.
True.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Chad Mendes is +2.20 op pkr. Erg aantrekkelijke odds.
na lang denken, Joannaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac vertrekt dinsdagochtend naar Vegas en de officiële Fan Expo line-up is vandaag bekend gemaakt.
Zou het me lukken om iedereen te kunnen afstrepen? gelukkig heb ik vorig jaar al een leuke start gemaakt aan dit jaars rooster!!
Ga met een missie overigens.. zou te gek zijn als ik met de 3 European champions tegelijkertijd op de foto zou kunnen. Bas Rutten, Andrei Arlovski & Joanna Jedrzejczyk![]()
![]()
Voor de rest als een dolle achter Cerrone, VanZant, CM Punk, Werdum en BJ Penn aan.
Wie zou bij jullie op #1 staan als je uit deze line-up kon kiezen?
[ afbeelding ]
Zal proberen zoveel mogelijk te posten tijdens UFC Fight Week / UFC 189.
Want jullie pakken het event toch zeker live mee... of niet dan??
paige is wel cute, maar heeft het net niet, ze vecht wel vol overgave.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij voor Paige VanZant zou gaan. Ik zelf BJ Penn.
Erick Silva, voor mij de tofste vechter die er tussen staat. Zijn fight brengen altijd fireworks, ik heb nog nooit een saaie Erick Silva fight gezien.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac vertrekt dinsdagochtend naar Vegas en de officiële Fan Expo line-up is vandaag bekend gemaakt.
Zou het me lukken om iedereen te kunnen afstrepen? gelukkig heb ik vorig jaar al een leuke start gemaakt aan dit jaars rooster!!
Ga met een missie overigens.. zou te gek zijn als ik met de 3 European champions tegelijkertijd op de foto zou kunnen. Bas Rutten, Andrei Arlovski & Joanna Jedrzejczyk![]()
![]()
Voor de rest als een dolle achter Cerrone, VanZant, CM Punk, Werdum en BJ Penn aan.
[ afbeelding ]
Goede keuze, ook zeker een fighter waarmee ik graag op de foto zou gaanquote:Op zondag 5 juli 2015 11:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Erick Silva, voor mij de tofste vechter die er tussen staat. Zijn fight brengen altijd fireworks, ik heb nog nooit een saaie Erick Silva fight gezien.
Die Fitch-fight was ook gruwelijk....eerst ontsnapte Fitch aan een 100% RNC van Silva en Silva ontsnapte uit een 100% armbar. Fitch werd daarna overigens gecutquote:Op zondag 5 juli 2015 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goede keuze, ook zeker een fighter waarmee ik graag op de foto zou gaan
Na de Fitch fight dacht ik dat het alleen maar hype was, maar hij heeft bewezen flink wat talent te beschikken. 2x submission of the Night, 2x Performance of the Night en 2x Fight of the Night
Mocht hij echter van Story verliezen zie ik hem ook nooit meer in de top 10 opduiken.
quote:Op zondag 5 juli 2015 12:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die Fitch-fight was ook gruwelijk....eerst ontsnapte Fitch aan een 100% RNC van Silva en Silva ontsnapte uit een 100% armbar. Fitch werd daarna overigens gecutStory kan hij wel hebben denk ik, al was zijn laatste gevecht waarmee hij Nelson zijn eerste loss opleverde wel uitstekend.
Talent.. ja met goede matchups in Brazillie tegen nonamesquote:Op zondag 5 juli 2015 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goede keuze, ook zeker een fighter waarmee ik graag op de foto zou gaan
Na de Fitch fight dacht ik dat het alleen maar hype was, maar hij heeft bewezen flink wat talent te beschikken. 2x submission of the Night, 2x Performance of the Night en 2x Fight of the Night
Mocht hij echter van Story verliezen zie ik hem ook nooit meer in de top 10 opduiken.
Sowieso Werdum en Bas Rutten. O en Joanna ook trouwens, Arlovski trouwens ook. Denk de andere chicks wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nr1!, jij noemt er weer 8quote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sowieso Werdum en Bas Rutten. O en Joanna ook trouwens, Arlovski trouwens ook. Denk de andere chicks wel.En Browne misschien ook wel. Rumble is ook nog steeds mn man.
Iig sws niet met Schijtman en die gekke WWE gastje.
O nr. 1 is niet zo moeilijk. Werdumquote:
http://livestream.com/accounts/690164/events/4129761twitter:arielhelwani twitterde op maandag 06-07-2015 om 14:00:07Link to watch today's #themmahour with Sonnen, Holohan, Masvidal, Garbrandt, Lambert, Lunardelli, Carroll -- http://t.co/Z81sEouNQd reageer retweet
twitter:jeremybotter twitterde op maandag 06-07-2015 om 21:02:16Gilbert Melendez failed drug test at UFC 188 for testosterone metabolites. Suspended one year. reageer retweet
Relax : )quote:Following his bout at UFC 188 in Mexico City on June 13, UFC lightweight Gilbert Melendez tested positive for exogenous origin of testosterone metabolites. The UFC has a strict, consistent policy against the use of any illegal and/or performance enhancing drugs, stimulants or masking agents by our athletes. As a result of the positive test, Melendez has accepted a one-year suspension, effective from the date of the bout, for violating the UFC Fighter Conduct Policy and Promotional Agreement with Zuffa, LLC.
"Regrettably, I tested positive in my post fight urine sample for UFC 188," Melendez said. "I did not inject anything, but I am responsible and accept the consequences for the results. I will make sure I am better educated about the products I use and their implications. Going forward I will ensure no products I use will contain banned substances. I am sincerely apologetic to everyone who supports me, including my fans, sponsors and the UFC. I value your trust and respect and will do everything in my power to keep it."
Melendez will no longer compete as scheduled on July 15. UFC officials are currently seeking a new opponent for Al Iaquinta, who was scheduled to face Melendez.
Cowboy to the rescue!!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:05 schreef superniger het volgende:
[..]twitter:jeremybotter twitterde op maandag 06-07-2015 om 21:02:16Gilbert Melendez failed drug test at UFC 188 for testosterone metabolites. Suspended one year. reageer retweet
Relax : )
twitter:marc_raimondi twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 01:19:44I requested McGregor’s test results from NAC. They won’t release until after 189, per policy. They released Aldo because he’s not fighting. reageer retweet
Misschien tussendoor nog events die nog aangekondigd worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:10 schreef n00cL30n het volgende:
Hey mannen,
voor het nieuwe TUP seizoen, zat ik te denken aan de volgende events:
UFC 189: Mendes vs. McGregor
- July 11th | MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada, U.S
UFC on Fox 16: Dillashaw vs. Barão 2
- July 25th | United Center Chicago, Illinois, U.S.
UFC 190: Rousey vs. Correia
- August 1st | HSBC Arena, Rio de Janeiro, Brazil
UFC 191
- September 5th | TBA, TBA
UFC Fight Night 76: Nelson vs. Barnett
- September 27th | Saitama Super Arena Saitama, Japan
UFC 192
- October 3rd | Toyota Center, Houston, Texas, U.S.
UFC Fight Night
- October 24rd | 3Arena, Dublin, Ireland
UFC 193
- November 15th | TBA, Melbourne, Australia
UFC 194
- December 5th | TBA, TBA
UFC on Fox 17
- December 19th | TBA, TBA
Door nummer van events een beetje in te perken, hoop ik dat het voor iedereen wat makkelijker te behappen valt.
Mocht je een event erbij willen hebben, gooi het in de groep.
Corruptquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef THEFXR het volgende:
lekker veilig en efficient
twitter:marc_raimondi twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 01:19:44I requested McGregor’s test results from NAC. They won’t release until after 189, per policy. They released Aldo because he’s not fighting. reageer retweet
Paige van Zant vs Kailin Curranquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:54 schreef Nober het volgende:
Best fight of 2015?
Pettis vs Dos Anjos
Velasquez vs Werdum
Browne vs Arlovski
Gustafsson vs Johnson
Jędrzejczyk vs Esparza
Benoit vs Pettis
Mendes vs Lamas
Cro Cop vs Gonzaga
Moroz vs Calderwood
Saint Preux vs Cummins
Sterling vs Mizugaki
Nguyen vs Ozkilic
Magny vs Gyu Lim
Rothwell vs Mitrione
Williams vs Perez
Rodriguez vs Rosa
Nog meer?
Browne - Alorvski.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:54 schreef Nober het volgende:
Best fight of 2015?
Pettis vs Dos Anjos
Velasquez vs Werdum
Browne vs Arlovski
Gustafsson vs Johnson
Jędrzejczyk vs Esparza
Benoit vs Pettis
Mendes vs Lamas
Cro Cop vs Gonzaga
Moroz vs Calderwood
Saint Preux vs Cummins
Sterling vs Mizugaki
Nguyen vs Ozkilic
Magny vs Gyu Lim
Rothwell vs Mitrione
Williams vs Perez
Rodriguez vs Rosa
Nog meer?
Dat is altijd nog mogelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Misschien tussendoor nog events die nog aangekondigd worden.
twitter:MakwanAmirkhani twitterde op woensdag 08-07-2015 om 20:47:42So tell me @MasioFullenMMA how does it feel to spend more time in a Plane than in a octagon? ??? http://t.co/9FvagWSKXP reageer retweet
Jenna Renee is dus weer single?quote:
jepquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Jenna Renee is dus weer single?
https://instagram.com/p/45zaB4qbx6/
http://www.mmamania.com/2(...)jenna-renee-webb-mma
ik zou palmer ook rought doenquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
"The unfortunate news comes just one day after Brittney Palmer's husband was accused of attempted murder after allegedly slamming Palmer on the bed and suffocating her for two long minutes."
wut![]()
gaat lekker in mma land
http://www.mmafighting.co(...)l&utm_source=twitterquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Jenna Renee is dus weer single?
https://instagram.com/p/45zaB4qbx6/
http://www.mmamania.com/2(...)jenna-renee-webb-mma
Human cockfighting.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
"The unfortunate news comes just one day after Brittney Palmer's husband was accused of attempted murder after allegedly slamming Palmer on the bed and suffocating her for two long minutes."
wut![]()
gaat lekker in mma land
Wie is haar vriend, ook een MMA'er?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
wut![]()
gaat lekker in mma land
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Met mij gaat alles goed jongens, enjoying the shit out of this experience!! 😊
Over 2 uurtjes naar Invicta en morgen expo, weigh-ins en Joe Rogan!!
Zaterdag expo en UFC 189!!!!!
Gaethje vs. Palomino in WSOFquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:54 schreef Nober het volgende:
Best fight of 2015?
Pettis vs Dos Anjos
Velasquez vs Werdum
Browne vs Arlovski
Gustafsson vs Johnson
Jędrzejczyk vs Esparza
Benoit vs Pettis
Mendes vs Lamas
Cro Cop vs Gonzaga
Moroz vs Calderwood
Saint Preux vs Cummins
Sterling vs Mizugaki
Nguyen vs Ozkilic
Magny vs Gyu Lim
Rothwell vs Mitrione
Williams vs Perez
Rodriguez vs Rosa
Nog meer?
Ik mag zijn pit en vecht mentaliteit wel, maar jammer dat zijn motivatie schijnbaar geld en luxe is.quote:
Dat moment wanneer je de bekende niet kent maar de onbekende wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Jongens, ik heb me weer een dag gehad!!!
Kan zojuist ook nog een bekende tegen op FB van UFC Fight Week
[ afbeelding ]
😃😃😃
Mendes wint dat, mee eens?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:55 schreef Odaiba het volgende:
Wie gaat er winnen volgens jullie?
[ afbeelding ]
Ched Mendes of Conor McGreggor
[ afbeelding ]
Yep, same here.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef Nober het volgende:
UFC Tonight is te downloaden, ze zijn ook in Vegas weet niet of Taz tussen de Ieren staat.
[..]
Mendes wint dat, mee eens?
Aldo vs McGregor zal er ook wel komen ook al verliest ie van Mendes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Yep, same here.
UFC promoot McGregor graag.
Worstelend naar de overwinning voor Mendes, of zie jij een ander scenario voor je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo vs McGregor zal er ook wel komen ook al verliest ie van Mendes.
Denk zoals Romero het deed tegen Machida.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Worstelend naar de overwinning voor Mendes, of zie jij een ander scenario voor je?
Met het verschil dat McGregor al twee keer verloren heeft via submission. Wil wel een rematch tegen Duffy op 155.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik denk dat McGregor gaat winnen.
McGregor doet me denken aan Jon Jones.
hij doet het erg goed voor een junkiequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik mag zijn pit en vecht mentaliteit wel, maar jammer dat zijn motivatie schijnbaar geld en luxe is.
Heb je ook bewijs of zeg je gewoon maar wat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:44 schreef Broempoe het volgende:
Iemand ervaring met betten op fights? Heb wat vrij besteedbaar inkomen en wil wel eens een gokje wagen. Niet met veel geld, maar gewoon voor de leuk en om het nog wat spannender te maken. Blijven jullie bij één site die je altijd gebruikt of bekijk je bij welke de odds het beste zijn en wissel je aan de hand daarvan?
Hosselaar!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Jongens, ik heb me weer een dag gehad!!!
Kan zojuist ook nog een bekende tegen op FB van UFC Fight Week
[ afbeelding ]
😃😃😃
Ik doe het via pkr.com, omdat ik daarop ook poker en ik daarvoor hetzelfde saldo kan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:44 schreef Broempoe het volgende:
Iemand ervaring met betten op fights? Heb wat vrij besteedbaar inkomen en wil wel eens een gokje wagen. Niet met veel geld, maar gewoon voor de leuk en om het nog wat spannender te maken. Blijven jullie bij één site die je altijd gebruikt of bekijk je bij welke de odds het beste zijn en wissel je aan de hand daarvan?
Bewijs dat ik een paar losse euro's over heb om op MMA fights te betten? Wat is er mis met jou?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb je ook bewijs of zeg je gewoon maar wat?
Haha verkeerde persoon gequote. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Bewijs dat ik een paar losse euro's over heb om op MMA fights te betten? Wat is er mis met jou?
quote:
Jullie mogen ze op Just Bleed plaatsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:55 schreef J--Star het volgende:
Ziet er niet verkeer uit Taz! Veel plezier daar de komende dagen.![]()
Mijn picks:
Mendes
McDonald
Bermudez
Thatch
Almeida
wat bedoel je daar precies mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ze op Just Bleed plaatsen.
Ben niet thuis dus kan niet inloggenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ze op Just Bleed plaatsen.
Dat ik het dit seizoen alleen nog maar op Just Bleed bijhou.quote:
Ik ben ook niet thuis dus het gaat mij ook niet lukken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben niet thuis dus kan niet inloggen
ja lekker dan, dat is dan de doodsteek voor het MMA topic van FOK!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat ik het dit seizoen alleen nog maar op Just Bleed bijhou.
joh, rot op met die smilies, je hebt nooit gezegd dat het verplicht zou gaan worden op justbleed!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef n00cL30n het volgende:
Oe, caps lock. Ik kondig dit al minimaal 3 events aan.
Geeft maar weer aan, hoe weinig waarde je hecht aan wat ik post.
En ook, ik verantwoordelijk voor de doodsteek? Wat dacht je er van dat de anderen ook mee hadden kunnen helpen.
Ik wil dat McGregor verliest want die partij tegen Aldo komt er hoe dan ook wel alleen duurt het wat langer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die McGregor kan zijn spullen pakken als die van Mendes verliest na al die trashtalks richting Aldo.
Gast, als het je zo hoog zit, ga je toch lekker zelf even alles organiseren en bijhouden?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, rot op met die smilies, je hebt nooit gezegd dat het verplicht zou gaan worden op justbleed!
ik vind het trouwens ook niet kunnen posters weg lokken naar een andere site.
ik denk niet dat er meer zoveel mensen meedoen op deze manier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer je wachtwoord?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Kerftminister het volgende:
Mendes wint duidelijk.
Heb met Justbleed trouwens weer verificatie problemen, kom er niet in.
Daar gaat het niet om, jij had gewoon op tijd moeten zeggen dat het verplicht is voor de TUP een justbleed acc te hebben en dat je picks op FOK niet meer meeneemt en niet 24 uur voor een event daarmee aankomen. Verder valt er niks bij te houden alles gaat toch automatisch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gast, als het je zo hoog zit, ga je toch lekker zelf even alles organiseren en bijhouden?
aah, dus gewoon je eigen site hier spammen, denk dat je even de FOK regels opnieuw moet lezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:50 schreef n00cL30n het volgende:
Wederom lees je echt bijna niets wat ik in de afgelopen maanden heb gezegd hier, behalve de uitslag per event.
En ja, ik heb Just Bleed spreciaal opgezet om deze score bij te houden. Anders zou ik deze niet zo lopen benadrukken.
das wel beter,jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Morgen UFC 189 op Foxsports kijken en niet naar kut streams.
Ik denk dat je even moet opgroeien en je kinderzinnen even opzij moet gaan zetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, dus gewoon je eigen site hier spammen, denk dat je even de FOK regels opnieuw moet lezen.
Ik denk dat jij even had moeten opletten in het verleden, want deze site http://www.mmaplayground.com/ is al 10 jaar geleden opgezet om picks bij te houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet opgroeien en je kinderzinnen even opzij moet gaan zetten.
Als je wilt dat jouw picks bijgehouden worden, kun je ze achterlaten op mijn site ja. Ik ga het hier niet meer bij houden.
En spammen... oei ja... sorry als ik iets voor jullie opzet en dan de URL voorbij laat gaan.
Wat laat je je weer kennen met je tere gevoelentjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even had moeten opletten in het verleden, want deze site http://www.mmaplayground.com/ is al 10 jaar geleden opgezet om picks bij te houden.
Had je al dat werk kunnen besparen ipv jouw gammele spamsite te maken.
Als er iemand kinderachtig is, dan ben jij het wel met je smilies
SPT / [Centraal] MMA topic #298 "Fake as F*ck"
Ik vind deze matchup een stuk interessanter eigenlijk, en ik denk dat McGregor gaat winnen dankzij z'n reach. Ik hoop echter dat hij flinke klappen gaat krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Echt klote dat McGregor niet tegen Aldo vecht.
Dit is gewoon neppe WWE shit.quote:
Nja had hem gewoon goed ingevuld (die jij me had doorgestuurd), maar staat van niet, snap er niks van.quote:
Ik heb je wachtwoord weer gereset en via de mail toegezonden. Het zou weer moeten werken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja had hem gewoon goed ingevuld (die jij me had doorgestuurd), maar staat van niet, snap er niks van.
Wachtwoord reset zit in de mail.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan geen picks plaatsen op Justbleed, dus dan maar hier..
Chad Mendes vs. Conor McGregor
Robbie Lawler (c) vs. Rory MacDonald
Dennis Bermudez vs. Jeremy Stephens
Gunnar Nelson vs. Brandon Thatch
Brad Pickett vs. Thomas Almeida
dit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, rot op met die smilies, je hebt nooit gezegd dat het verplicht zou gaan worden op justbleed!
ik vind het trouwens ook niet kunnen posters weg lokken naar een andere site.
ik denk niet dat er meer zoveel mensen meedoen op deze manier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jups, dank je homeboy daar maar voor.quote: