is zeker een realityseriequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks om 20.30 lekker first dates kijken op npo3. Genietmomentje..
Heb een beetje geduld. Blijf gewoon door squatten, heb komt vanzelf goed. En uiteraard zijn pics hier in goede handen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jongens, ik heb een vraag. Over de gym.
Ik heb zo progress pics gemaakt en ik zie verbeteringen in mijn rug, buikspieren en kont.. maar nauwelijks in mijn benen! wtf.
Wat voor oefeningen mis ik? Ik squat sinds een paar weken, daarvoor deed ik soms leg press. Heb altijd al SLD gedaan - hoezo werkt het niettttt
Ik eet al paar weken goed!
Ik overweeg album van imgur te posten maar weet niet of dit in goede handen is hier :/
Hoe diep squat jequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jongens, ik heb een vraag. Over de gym.
Ik heb zo progress pics gemaakt en ik zie verbeteringen in mijn rug, buikspieren en kont.. maar nauwelijks in mijn benen! wtf.
Wat voor oefeningen mis ik? Ik squat sinds een paar weken, daarvoor deed ik soms leg press. Heb altijd al SLD gedaan - hoezo werkt het niettttt
Ik eet al paar weken goed!
Ik overweeg album van imgur te posten maar weet niet of dit in goede handen is hier :/
Tot parallel (of hoe je het ook noemt)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe diep squat je
en pics mogen ook in dm![]()
Net gedownload en kwartiertje gespeeld. Voelt wel nice aan tbh, is ook van hetzelfde team als Diablo 2 hoorde ik. Ben benieuwd hoe het verder is.quote:
Hey ben jij dat in je UI? Wil wel meer foto's zien danquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
jajajaja nou ik wacht wel met pics hoor
dat is nicky minajquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ben jij dat in je UI? Wil wel meer foto's zien dan
Ja, hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
hebben we hier geen progress pic topic ergens op fok?
en wat heb je gestuurd?quote:
Butters!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
IK WIST NIET DAT ER EEN BRILJANTE BEHIND THE SCENES WAS VAN WHAT WHAT
gvd McNultyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:39 schreef PatriciaPrecies het volgende:
hebben we hier geen progress pic topic ergens op fok?
Whahah hij heeft wel gelijk wat betreft die kleuter mocro rappersquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:15 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)landse_rapperts.html
aahahhahahh
#genietenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:52 schreef stinkie het volgende:
Weekje ziektewet. Nog even van genieten nu get nog betaald word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |