Ik heb vaker met losse gewichten getraind dan jij waarschijnlijk makker, het beviel me alleen niet zo want zag geen resultaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
Als jij gaat krachttrainen gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Tsja, ik denk dat ze me zo'n algemene schema zullen geven wat niet echt gegarandeerd succes biedtquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon op je sportschool?
Bij mij werken van die knakkers die dan met je gaan kijken naar het hele hoe en wat en de bewegingen precies uitleggen en zo
Wat verwacht je van fokkers (amateurs) die jou en je gewoonten etc niet kennen?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat ze me zo'n algemene schema zullen geven wat niet echt gegarandeerd succes biedt
Misschien hebben jullie ervaring met krachttraining en was een van jullie ooit net zo dun als ik en nu niet meerquote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat verwacht je van fokkers (amateurs) die jou en je gewoonten etc niet kennen?
In dat topic zitten ook mensen die vroeger dun waren en meer zijn gaan eten in combinatie met krachttraining.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie ervaring met krachttraining en was een van jullie ooit net zo dun als ik en nu niet meer
Ik denk dat ik dit beter niet hier kan vragen inderdaad
Dan moet je meer eten.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik heb vaker met losse gewichten getraind dan jij waarschijnlijk makker, het beviel me alleen niet zo want zag geen resultaat.
In de gemiddelde sportschool werken alleen maar amateurs. Het is niet voor niks dat 90% van de sportschoolbezoekers te vet blijft of magere hein.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad veel liever een CIOS-instructeur met een fetish voor de smith machine.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan is je gevoel voor humor wel wat magertjesquote:
Mwa, van te vaak trainen val je ook af he. Tussen 3-4 is wel goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:49 schreef tailfox het volgende:
Minstens 3 keer per week.
En eet minstens 3000 kcal.(2500 kcal denk ik dat dat logischer is
nee zeer uitgebreid maar sorry hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan is je gevoel voor humor wel wat magertjes
Voor beginner van nog geen 50kg.? Lijkt me verstandiger dat dergelijke typen eerst eens gaan wennen aan wat gewicht op de spieren en de juiste techniek leren anders zit ze in 4 weken thuis met blessures.quote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef WHISTLE het volgende:
krachttraining max 6 reps
o.a. powerliften
Want? Van kip kom je aan?quote:
Ik woog vroeger, als man zijnde, 75kg met een lengte van 1.88.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef PatriciaPrecies het volgende:
TS is aan de dunne kant en moet serieus wat aankomen, maar denkt dat het goed is om veel te eten en geleidelijk aan te komen in combinatie met krachttraining.
Dus ik ben op zoek naar een effectieve schema voor mensen die aan willen komen in spiermassa, het liefst een schema voor vrouwen.
- Ik train het liefst op van die Smith-machines, ook al boek je eerder resultaten met vrije gewichten
- Hoe vaak zou ik naar de sportschool moeten om resultaten te kunnen zien?
Nogmaals: de nadruk ligt op gezond aankomen in combinatie met krachttraining..
Thanks
Overige info:
Gewicht: 49 (veel te dun I know)
Lengte: 1.68
pics van je 5,2% graagquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Ik woog vroeger, als man zijnde, 75kg met een lengte van 1.88.
Dus ik was ook aan de dunne kant.
Binnen 5 jaar woog ik 90kg, met een vetpercentage van 5,2 %
Als vrouw is het lastiger om zwaarder te worden, door spieropbouw.
Begin met je eiwit inname te verhogen en dagelijks pasta of rijst te eten.
Ik begon in die tijd de dag met macaroni of rijst.
Om blessures te voorkomen en ook de kleine spieren goed te trainen kun je toch beter trainen met losse gewichten.
Het meest ideaal is iedere spiergroep twee keer in de week te trainen, dus 4 keer per week zou het beste zijn.
Ik fitness zelf op dit moment maar 2 keer per week, naast verschillende groepslessen voor mijn conditie en dat blijkt ook voldoende.
Alsof je perse kip moet eten om aan je eiwitten te komenquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef Ryuuzen het volgende:
Ze wil spieren aan komen met krachttraining. Dan heb je veel eiwitten nodig en drie keer raden welke vogel je veel moet eten
Wow. Heb ongeveer dezelfde lengte en woog voordat ik ging trainen van mezelf al 83.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef gewoonmeppen het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:55 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Wow. Heb ongeveer dezelfde lengte en woog voordat ik ging trainen van mezelf al 83.
Bodybuildwedstrijden gedaan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef gewoonmeppen het volgende:
Dit.quote:
http://www.slank-en-sterk.nl/voeding.php?go=aankomenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie ervaring met krachttraining en was een van jullie ooit net zo dun als ik en nu niet meer
Ik denk dat ik dit beter niet hier kan vragen inderdaad
Ga specifiek op kracht trainen als je spier wilt aankomen... Dat Logicquote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef WHISTLE het volgende:
krachttraining max 6 reps
o.a. powerliften
squat gains wordt dan ook moeilijk.. lijkt mij toch vrij belangrijk als (dunne) vrouwquote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef PatriciaPrecies het volgende:
- Ik train het liefst op van die Smith-machines, ook al boek je eerder resultaten met vrije gewichten
Omdat vrijwel iedereen focust op gewichten maar het behalen van echt resultaat te vinden is in het eten van juiste voedingquote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik heb vaker met losse gewichten getraind dan jij waarschijnlijk makker, het beviel me alleen niet zo want zag geen resultaat.
Bron?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Omdat vrijwel iedereen focust op gewichten maar het behalen van echt resultaat te vinden is in het eten van juiste voeding.
veel te licht.quote:
dodo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef Ryuuzen het volgende:
Ze wil spieren aan komen met krachttraining. Dan heb je veel eiwitten nodig en drie keer raden welke vogel je veel moet eten
Je deed er 5 jaar over om 15 kilo aan te komen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Dus ik was ook aan de dunne kant.
Als vrouw is het lastiger om zwaarder te worden, door spieropbouw.
Begin met je eiwit inname te verhogen en dagelijks pasta of rijst te eten.
Ik begon in die tijd de dag met macaroni of rijst.
Om blessures te voorkomen en ook de kleine spieren goed te trainen kun je toch beter trainen met losse gewichten.
Het meest ideaal is iedere spiergroep twee keer in de week te trainen, dus 4 keer per week zou het beste zijn.
Ik fitness zelf op dit moment maar 2 keer per week, naast verschillende groepslessen voor mijn conditie en dat blijkt ook voldoende.
Jij denkt zonder anabolen te gebruiken, meer dan 15 kilo aan spieren te kunnen aankomen in die tijd?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Je deed er 5 jaar over om 15 kilo aan te komen?
Is dat ehh .. snel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |