met matrassen tegen de muurquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet je nu ook in een speciale kamer?
Champy kan je wel even oppikken. Is nauwelijks om voor hem.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zaterdag, maar ik heb echt heel erg geen zin meer. Jij?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zaterdag, maar ik heb echt heel erg geen zin meer. Jij?
Vrijdag, laat je wel weten hoe het was.
Rotterdam is best wel de andere kant op dan den bosch voor mijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Champy kan je wel even oppikken. Is nauwelijks om voor hem.
Het was toch in Amsterdam???quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:05 schreef Champy het volgende:
[..]
[..]
Rotterdam is best wel de andere kant op dan den bosch voor mij
Na de foto van die auteur ben ik al afgehaakt eigenlijk. Wat een dramatisch gezeur man. Sommige mensen hebben echt een WO3 nodig om weer een beetje te beseffen wat eigenlijk de belangrijke dingen in het leven zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
http://m.huffpost.com/us/entry/7597046?ncid=fcbklnkushpmg00000046
"You need to step up your trigger warnings, Game of Thrones."
Dit begint een beetje zielig te worden nu, is al de derde keer dat je ons graag wil laten weten dat je Bert ontmoet hebt en al de derde keer dat er niemand op ingaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:09 schreef no1uknow het volgende:
btw, ik kan wel zeggen dat ossum 1 buffe mofo is zeg
Terug in de keuken jij nu dan. Waar is m'n kip?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Drie wassen en een afwas weggewerkt, en het is nog niet eens 11 uur. Die volwassen leef.
Dunno, vraag het je chick zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Terug in de keuken jij nu dan. Waar is m'n kip?
M'n chick loopt stage en heeft de stress. Maak jij nou even die kip, Rotterdam toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dunno, vraag het je chick zou ik zeggen.
Je hebt vrouwen die wassen wegwerken en afwassen en je hebt vrouwen die neuken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Drie wassen en een afwas weggewerkt, en het is nog niet eens 11 uur. Die volwassen leef.
Wees blij dat hij een keer buiten komt en iemand ontmoet heeft. Is voor sommige mensen best een stap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit begint een beetje zielig te worden nu, is al de derde keer dat je ons graag wil laten weten dat je Bert ontmoet hebt en al de derde keer dat er niemand op ingaat.
WAE was het toch? Ik kon sowieso niet.
Je hebt ook vrouwen die het allebei doen, op de vroege ochtend, maar als ik dat erbij meld verpest ik m'n imago als eenzaam dikkerdje. Dat willen we niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt vrouwen die wassen wegwerken en afwassen en je hebt vrouwen die neuken.
Nope in den boschquote:
Dus je gaat van tevoren nog even met c_c naar Flash?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |