abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2015 @ 20:08:08 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153754828
WAR, WAR NEVER CHANGES!


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Substitute op 22-06-2015 20:27:52 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153757691
Ik ga fallout 2 maar weer eens installeren, om de vijf maanden door te komen. Eens kijken of ik een keer niet keihard zuig.

Is er overigens al enige realistische speculatie op systeemeisen? Als het erg steil is, moet ik misschien een nieuwe videokaart aanschaffen.
-nee-
pi_153758783
Weer even wat vakantiedagen opsparen :) Dat wordt op zijn minst een week in November :P
  dinsdag 23 juni 2015 @ 08:55:19 #4
85962 ioko
I Appear Missing
pi_153767382
Ben verder gegaan met de DLC van New Vegas. Het kost even tijd, maar ik begin er weer in te komen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:01:53 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153767470
Pip Boy edition is uitverkocht :'). Echt, het idee is wel grappig, maar dat ding is zo enorm lomp :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153774179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Pip Boy edition is uitverkocht :'). Echt, het idee is wel grappig, maar dat ding is zo enorm lomp :').
Hij is niet 'lomp'. Hij is dik en van mij :Y

ik val niet op lomp :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:02:46 #7
97079 Jeff89
Conquer All
pi_153775349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef ioko het volgende:
Ben verder gegaan met de DLC van New Vegas. Het kost even tijd, maar ik begin er weer in te komen.
Ik ben NV weer gaan spelen voor de DLC, maar ik wil eigenlijk eerst het verhaal afmaken, maar ik weet niet welke kant ik wil kiezen.. Verhaal spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153776174
Ik ben ook weer begonnen met NV na alle DLC's (excl. Gun Runners en Courier dingetje) voor een tientje te hebben gekocht op Steam.
Flesje bier
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:41:45 #9
85962 ioko
I Appear Missing
pi_153776574
Ik ben met Honest Hearts begonnen. Heel stuk opnieuw gespeeld omdat ik een companion vermoorde zonder het door te hebben.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:46:39 #10
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_153776780
Ben ook weer met een NV run bezig op hardcore... Lekker een beetje populair worden bij zowel NCR als Legion (lang leve de silencer op mijn sniper rifle >:) ). Denk ik Boone weer op te pikken vanuit zijn huisje in Novac begint die een beetje boos te worden dat ik populair ben bij Legion. Kies per ongeluk een verkeerd antwoord krijg ik m niet meer aan het praten....

Naja dan maar een kogel door de kop. :(
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:49:26 #11
432999 NothingHappened
...seriously...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:50:08 #12
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153776919
Het onvermijdelijke FPS vraagstuk
pi_153777078
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:46 schreef numero_uno het volgende:
Naja dan maar een kogel door de kop. :(
Zolang je z'n hoedje maar kan looten 8-)

Ik ben ook weer begonnen maar ik heb zoveel playtroughs gedaan dat ik eigenlijk alles nog tot in de puntjes weet, dan merk ik toch weer dat ik me snel aan het vervelen ben.

Compagnions ben ik nooit van geweest. Vind ze eigenlijk altijd een beetje irritant en het voornaamste dat ze doen is fijne kills die ik zelf wil maken stealen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:50 schreef NothingHappened het volgende:
Het onvermijdelijke FPS vraagstuk
Mwa, iig goed dat bethesda de PC apart aanpakt. Verder maak ik me niet druk om de framerate. Ik heb genoeg te mekkeren over de engine maar één van de dingen die het heel goed doet zijn indrukwekkende visuals neerzetten zonder dat dat heel veel van je computer vergt.
Conscience do cost.
pi_153777354
Dat is bij mij het probleem inderdaad. Daarom ben ik er ook echt nu mee gestopt en wacht ik tot Fallout 4 er is. Ik heb soms nog steeds de neiging om Fallout 3 of New Vegas te spelen, maar eigenlijk is dat ook zonde van mijn tijd aangezien ik het meeste gewoon uit mijn hoofd weet. Heb die games echt al zoveel keer gespeeld/uitgespeeld.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:46:54 #15
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_153780840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat is bij mij het probleem inderdaad. Daarom ben ik er ook echt nu mee gestopt en wacht ik tot Fallout 4 er is. Ik heb soms nog steeds de neiging om Fallout 3 of New Vegas te spelen, maar eigenlijk is dat ook zonde van mijn tijd aangezien ik het meeste gewoon uit mijn hoofd weet. Heb die games echt al zoveel keer gespeeld/uitgespeeld.
eigenlijk speel ik ook om maar wat aan te kutten daar ik eigenlijk alles wel gevonden en uitgespeeld heb op alle manieren. Tis vermaak nog maar eigenlijk is het net als minimal house-muziek; opbouwen naar een climax die niet komt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:53:57 #16
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153792187
Toch vind ik 3 nog altijd leuker om eens opnieuw op te pakken dan NV. Ook al heb ik vrijwel iedere quest al eens gehad.
Flesje bier
pi_153792842
Hier ook ja. Gek genoeg kan ik geen genoeg krijgen van Fallout 3. Ok ik speel het nu echt niet meer, maar die wereld is gewoon veel interessanter om in rond te lopen.
pi_153796748
Meer mensen hier die Fallout Shelter spelen? *O*
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Redactie Games woensdag 24 juni 2015 @ 09:53:21 #19
181272 crew  Noppie2000
pi_153797498
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 08:51 schreef jankaas020 het volgende:
Meer mensen hier die Fallout Shelter spelen? *O*
Sowieso *O*

Bezig met mijn tweede vault, de eerste groeide ik te snel en waren al mijn resources op en ging iedereen dood ;( Nu dus wat langzamer spelen, al mijn dwellers hebben nu gear en bijna allemaal een wapen en gaat nu prima ^O^
pi_153797544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Sowieso *O*

Bezig met mijn tweede vault, de eerste groeide ik te snel en waren al mijn resources op en ging iedereen dood ;( Nu dus wat langzamer spelen, al mijn dwellers hebben nu gear en bijna allemaal een wapen en gaat nu prima ^O^
Goed bezig. ^O^
Mijn huidige en eerste vault gaat ook niet zo heel best. Je moet echt wel opletten wie je met welke SPECIAL waar neer zet. En al heb je het op orde, 1 dweller of ruimte erbij en alles kan weer op de schop. ;( Maar dat maakt het ook wel weer leuk. :)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_153807242
quote:
Can you tell us how big the map's going to be?
"I avoid answering that, and I'll tell you why. If you look at our previous stuff, it's kind of like that. We don't actually measure it like that. Because Skyrim is one size, but the mountains take up a lot of space. That's not really a game place, it's in your way, you have to go around it, so we're not really doing that. In the city, it's very dense, but there is no load - like in Fallout 3, there's a load - for areas of the city, we don't do that. So it's very dense, the buildings are tall, and a lot of them are open, so you can just walk in and around, so... it's big. I wouldn't say, you know, if you played Skyrim, I couldn't tell you it's X bigger, so we're just saying it's about the same size."
http://www.digitalspy.com(...)html#~pgxwUuO6xVonwv
Map size ongeveer even groot als Skyrim. Daarnaast ook geen load times in steden enzo. Nice! :D Ergerde er mij altijd aan die laadtijden als je een huisje binnen wilde.
pi_153807561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:28 schreef bjorntju het volgende:

[..]

http://www.digitalspy.com(...)html#~pgxwUuO6xVonwv
Map size ongeveer even groot als Skyrim. Daarnaast ook geen load times in steden enzo. Nice! :D Ergerde er mij altijd aan die laadtijden als je een huisje binnen wilde.
Heb je het stuk nou niet gelezen behalve de laatste zin? Ze geven duidelijk aan dat ze het niet echt kunnen vergelijken met Skyrim of afmetingen kunnen geven. Laatste zin is daardoor wel een beetje vreemd, dat wel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 24 juni 2015 @ 16:43:17 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153807625
Het bespeelbare gebied is (ruwweg) even groot als Skyrim. Dus de map zou kleiner kunnen zijn omdat er geen bergen in zitten. Zo lees ik het.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_153807785
Dit is altijd wel leuk. Beetje bij beetje steeds meer info *)
  woensdag 24 juni 2015 @ 17:55:19 #25
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153809181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:28 schreef bjorntju het volgende:

[..]

http://www.digitalspy.com(...)html#~pgxwUuO6xVonwv
Map size ongeveer even groot als Skyrim. Daarnaast ook geen load times in steden enzo. Nice! :D Ergerde er mij altijd aan die laadtijden als je een huisje binnen wilde.
Hij zegt niet specifiek dat laadtijden bij het enteren van een gebouw weg zullen gaan, alleen dat er gebouwen zijn waar dat niet hoeft. En dat de map niet is opgedeeld in grote stukken zoals stukjes New Vegas en de Mojave, of stukjes Washington en de Capital Wasteland.
When all else fails, you always have delusion.
pi_153809244
Precies, lijkt me sterk dat de loading screens bij interiors weggaan. Heeft namelijk niet alleen met optimalisatie te maken maar ook met het triggeren van missies.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:12:34 #27
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153809520
Enkel een kleine omgeving inladen is veel chiller voor de processor en geheugen dan de hele map erbij, ookal worden dingen buiten je directe omgeving low-res gerenderd.

Doet GTA V op PS4, Xbox One en PC dat trouwens wel? Want op PS3 en 360 deden ze dat niet erg veel, en met de nextgen hardware voor een ietjes oudere game kan dat opzich wel.
When all else fails, you always have delusion.
pi_153809843
Ik denk dat er gewoon interiors blijven bestaan, vooral door de grote hoeveelheid spullen die in huizen liggen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153811366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:55 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hij zegt niet specifiek dat laadtijden bij het enteren van een gebouw weg zullen gaan, alleen dat er gebouwen zijn waar dat niet hoeft. En dat de map niet is opgedeeld in grote stukken zoals stukjes New Vegas en de Mojave, of stukjes Washington en de Capital Wasteland.
De meeste gebouwen waarschijnlijk wel gewoon. Hij zegt ook letterlijk "there is no load". Dat de grotere gebouwen wél laadtijden hebben kan ik mij nog wel invinden. Maar aan de hand van dat stukje ga ik er van uit dat de wat kleinere gebouwen gewoon geen laadtijden hebben.

quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Heb je het stuk nou niet gelezen behalve de laatste zin? Ze geven duidelijk aan dat ze het niet echt kunnen vergelijken met Skyrim of afmetingen kunnen geven. Laatste zin is daardoor wel een beetje vreemd, dat wel.
Ik maak er uit dat de "spelruimte" ongeveer even groot is als Skyrim.

[ Bericht 14% gewijzigd door bjorntju op 24-06-2015 19:38:56 ]
pi_153811541
Laadtijden? Je bedoelt die snelle flitst met gameplay tips die ik niet kan lezen die voorbij komt bij Skyrim/fallout als je een gebouw binnenloopt? Zelfs op mijn oude hdd was dat al maximaal 2 seconden, laat staan op mijn SSD :P

Maarja, hoe minder hoe beter natuurlijk. Zeker als de performance er niet onder hoeft te lijden.
Conscience do cost.
pi_153811612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:41 schreef ems. het volgende:
Laadtijden? Je bedoelt die snelle flitst met gameplay tips die ik niet kan lezen die voorbij komt bij Skyrim/fallout als je een gebouw binnenloopt? Zelfs op mijn oude hdd was dat al maximaal 2 seconden, laat staan op mijn SSD :P

Maarja, hoe minder hoe beter natuurlijk. Zeker als de performance er niet onder hoeft te lijden.
Ik ergerde mij daar best aan ja, het was niet zozeer de tijd die je er aan kwijt was maar meer dat je wel weer even "uit de game" was zegmaar. Daarnaast vind ik laadtijden voor een grote omgeving niet zo erg, maar voor een klein huisje van 30 vierkante meter vind ik het toch wel jammer.
pi_153812050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:45 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ik ergerde mij daar best aan ja, het was niet zozeer de tijd die je er aan kwijt was maar meer dat je wel weer even "uit de game" was zegmaar.
Eens. Zeker Washington en New Vegas die in stukken zijn verdeeld vond ik altijd jammer. Je zag nooit echt de grote puinzooi die Washington was, altijd maar een stukje. New Vegas wouden ze eigenlijk 1 groot gebied maken maar dankzij de consoles van die tijd moesten ze het opsplitsen. De 360 en PS3 konden zo'n groot gebied vol mensen en dingen gewoon niet aan blijkbaar. Best jammer. Gelukkig zijn er mods die alles samenvoegen ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153812178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:45 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ik ergerde mij daar best aan ja, het was niet zozeer de tijd die je er aan kwijt was maar meer dat je wel weer even "uit de game" was zegmaar. Daarnaast vind ik laadtijden voor een grote omgeving niet zo erg, maar voor een klein huisje van 30 vierkante meter vind ik het toch wel jammer.
Oh, ja zeker. Ik heb het ook liever niet. Alleen vind ik dat je nauwelijks meer kan spreken van laadtijden aangezien het zó kort was. Maar sowieso, beter zonder. Ook voor de immersion :)

Ik weet nog dat ik als jong mannetje Resident Evil ging spelen op de playstation 1. Daar hadden ze ook 'instances' die verbonden waren door een laadscherm. Maar daar zag je zo langzaam een 3D deur krakend opengaan, dat wist de laadtijden sfeervol te verbloemen 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:32:21 #34
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153812746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, ja zeker. Ik heb het ook liever niet. Alleen vind ik dat je nauwelijks meer kan spreken van laadtijden aangezien het zó kort was. Maar sowieso, beter zonder. Ook voor de immersion :)

Ik weet nog dat ik als jong mannetje Resident Evil ging spelen op de playstation 1. Daar hadden ze ook 'instances' die verbonden waren door een laadscherm. Maar daar zag je zo langzaam een 3D deur krakend opengaan, dat wist de laadtijden sfeervol te verbloemen 8-)
En dan opende een zo'n deur naar een zombie en aangezien het een laadmoment was waarbij je moest wachten was het toch wel ff SHIT SHIT :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_153812791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Eens. Zeker Washington en New Vegas die in stukken zijn verdeeld vond ik altijd jammer. Je zag nooit echt de grote puinzooi die Washington was, altijd maar een stukje. New Vegas wouden ze eigenlijk 1 groot gebied maken maar dankzij de consoles van die tijd moesten ze het opsplitsen. De 360 en PS3 konden zo'n groot gebied vol mensen en dingen gewoon niet aan blijkbaar. Best jammer. Gelukkig zijn er mods die alles samenvoegen ^O^
Was inderdaad een limiet van de console ja. Voor de release zag je dacht ik in die making off video's nog een geheel Freeside en Vegas maar in de retail game was dat niet meer :(

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, ja zeker. Ik heb het ook liever niet. Alleen vind ik dat je nauwelijks meer kan spreken van laadtijden aangezien het zó kort was. Maar sowieso, beter zonder. Ook voor de immersion :)

Ik weet nog dat ik als jong mannetje Resident Evil ging spelen op de playstation 1. Daar hadden ze ook 'instances' die verbonden waren door een laadscherm. Maar daar zag je zo langzaam een 3D deur krakend opengaan, dat wist de laadtijden sfeervol te verbloemen 8-)
Ja de laadtijden vielen op de PC met een SSD gelukkig wel mee. Oorspronkelijk speelde ik NV op de PS3 en dat duurde wel aardig lang. Namate ik langer speelde gingen de laadtijden alleen maar langer duren haha. Toen ik er 100+ uur op had zitten op een enkele savegame ging na een (half) uurtje spelen de hele game veranderen in een slideshow van ongeveer 1 frame per 5 seconden :') Precies zoals in dit filmpje:
Dan moest ik mijn hele PS3 opnieuw opstarten en toen kon ik weer spelen voor een half uurtje ofzo :D
pi_153814101
Hoewel de laadtijden op de console (ik speelde op de 360) echt irritant werden naarmate je verder in de game kwam, en nog weleens wat vergat en terug freeside in moest ofzo, heeft het mijn eerste playthrough ook voor wat extra immersion gezorgd. De muziek speelde door, en ik zat me twintig seconden af te vragen wat ik tegen zou komen. De vertraging complementeerde de ervaring, zogezegd.

Ik ben echter nooit nuchter als ik fallout speel, een relevante kanttekening.
-nee-
pi_153815259
https://www.youtube.com/p(...)7YNNbt103xp0PkkUCoPU
Goede playlist als je wat over de lore wil leren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_153838168
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:47:48 #39
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153843257
Godverdomme. Dat fallout shelter lijkt me leuk om te spelen. Maar volgens mij crashed dat spel bij IEDEREEN.

Weet iemand of er al een stabiele update voor het spel uit komt?
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:50:41 #40
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_153843355
quote:
Toffe actie van zowel die fan als van Bethesda.

De een krijgt een "gratis" game en de ander krijgt publiciteit, want de hype lijkt alleen maar groter te worden.
  Redactie Games donderdag 25 juni 2015 @ 22:56:00 #41
181272 crew  Noppie2000
pi_153843525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme. Dat fallout shelter lijkt me leuk om te spelen. Maar volgens mij crashed dat spel bij IEDEREEN.

Weet iemand of er al een stabiele update voor het spel uit komt?
Sinds launch 0 crashes.
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:09:24 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153843974
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Sinds launch 0 crashes.
Heb je vast gelijk in. Heb het verwijderd want ik zie dat t spel niet is gebouwd voor een Iphone 4s ;(

Alleen Iphone 5 en duurder. En van die ipads waar je makkelijk 500 euro voor mag dokken :')
  Redactie Games donderdag 25 juni 2015 @ 23:13:26 #43
181272 crew  Noppie2000
pi_153844137
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heb je vast gelijk in. Heb het verwijderd want ik zie dat t spel niet is gebouwd voor een Iphone 4s ;(

Alleen Iphone 5 en duurder. En van die ipads waar je makkelijk 500 euro voor mag dokken :')
Zou zomaar kunnen! Gek wel, zo zwaar lijkt de game me niet :P
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:39:02 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_153848953
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Sinds launch 0 crashes.
Op mijn Ipad (2) wil hij niet eens draaien, crashed voordat het spel echt begint. Ik kan wel de eerste 4 schermen zien.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_153849006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme. Dat fallout shelter lijkt me leuk om te spelen. Maar volgens mij crashed dat spel bij IEDEREEN.

Weet iemand of er al een stabiele update voor het spel uit komt?
Enige bug die ik vind:
als een vrouwtje zwanger is geworden kan ik haar niet altijd naar een andere kamer slepen. Maar voro de rest nog geen crash of zo gehad. Al twee vaults met 100 man, een derde nu begonnen om ze wat beter te organiseren. Effientie in de vorige twee waren probeersels :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 juni 2015 @ 09:32:13 #46
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_153849524
Las ook laatst iets dat het voor devs veel lastiger is apps op dat platform te krijgen, ook is de motivatie weg als niemand er apps plaatst ofcourse.
Ik heb verder geen idee over Windows Phones, dus zal niks zeggen, maar dit was puur om wat ik gelezen had.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_153849709
Die laadtijden zullen er wel blijven gezien ze dezelfde engine gebruiken. Op de consoles was dat in New Vegas echt verschikkelijk, tegen het einde van de game zat je echt eeuwen te wachten om de maps te laden (vooral rondom Freeside enz.).
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:46:57 #48
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153855739
Ik kan de 10e NCR dogtag in Searchlight niet vinden, nu moet ik die quest voor eeuwig in m'n log laten staan ;( :')
Flesje bier
pi_153857976
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan de 10e NCR dogtag in Searchlight niet vinden, nu moet ik die quest voor eeuwig in m'n log laten staan ;( :')
Op welk platform? Volgens mij kan dat ook weer een bug zijn. Of nog heeeeel goed zoeken in dat gebied. Kan me nog herinneren dat ik dat ook had en na een lange tijd zoeken toch nog gevonden had.

Heb je ook nog een pratende ghoul gevonden? Daar kan je ook nog een NCR dogtag krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef ufopiloot het volgende:
Die laadtijden zullen er wel blijven gezien ze dezelfde engine gebruiken. Op de consoles was dat in New Vegas echt verschikkelijk, tegen het einde van de game zat je echt eeuwen te wachten om de maps te laden (vooral rondom Freeside enz.).
Naja lag ook wel aan de consoles hoor. Die hadden maar 512 MB geheugen en dan gaat het na een tijdje langzaam inderdaad. Fallout 3 liep wel veel beter, maar toch zit er verschil in. Ik verwacht nu met 8 GB geheugen dat het allemaal wel iets soepeler en sneller kan.
pi_153858991
Zo, maar weer eens New Vegas downloaden. Lekker modden, een keer alle DLC spelen (heb de helft nog nooit gedaan) en misschien een ENB er overheen. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')