Onder welke rock ben jij vandaan gekropen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:52 schreef APK het volgende:
Ik kende die hele Rock niet, maar vind het wel vermakelijk en ga het volgen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Onder welke rock ben jij vandaan gekropen.
Had je net als Tim86 iets hoogstaands verwacht dan? Al die zogenaamde clichés vallen mij niet op of ik hou van clichés haha, eerst True Detective afgewisseld met dit is gewoon relaxed.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:15 schreef vinnypassy het volgende:
Inderdaad wel eens dat The Rock het iets minder serieus mag doen, ik vond deze ep toch wat matjes. Maar goed, het was nog maar de pilot, dus we kijken het gewoon nog een paar afleveringen aan.
Er zitten een aantal staff members bij die ook bij Entourage zaten ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Had je net als Tim86 iets hoogstaands verwacht dan? Al die zogenaamde clichés vallen mij niet op of ik hou van clichés haha, eerst True Detective afgewisseld met dit is gewoon relaxed.
Is het nou ook deels van dezelfde makers als Entourage trouwens? Maar goed, benieuwd naar episode 2. Hoop wel op iets meer uiteendlopende en gekke side verhalen, het american football zelf boeit me nul.
Die was z'n inspiratie af en toe ook wel een beetje kwijt, al waren veel latere afleveringen van Entourage ook door anderen geschreven volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zitten een aantal staff members bij die ook bij Entourage zaten ja.
Peter Berg, Stephen Levinson, Rob Wiess, Mark Wahlberg, Spencer Strasmore en Brat Slater.
De grote naam die bij Entourage zat, Doug Ellin, zit dan weer niet bij Ballers.
Hoogstaand niet, maar gewoon lekker no nonsense vermaak. Ik vond het nu gewoon nergens echt heel grappig of heel lekker. Als het wordt weggezet als een soort Entourage, verwacht ik wel zo'n zelfde soort vibe. Maar goed, dat deden ze ook al bij How To Make It In America en Silicon Valley en dat zijn eigenlijk onterechte verwachtingspatronen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Had je net als Tim86 iets hoogstaands verwacht dan? Al die zogenaamde clichés vallen mij niet op of ik hou van clichés haha, eerst True Detective afgewisseld met dit is gewoon relaxed.
Is het nou ook deels van dezelfde makers als Entourage trouwens? Maar goed, benieuwd naar episode 2. Hoop wel op iets meer uiteendlopende en gekke side verhalen, het american football zelf boeit me nul.
Hmmm ok, ik heb eigenlijk alles gezien wat ik wilde zien. Leuk verhaal erbij en klaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:53 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Hoogstaand niet, maar gewoon lekker no nonsense vermaak. Ik vond het nu gewoon nergens echt heel grappig of heel lekker. Als het wordt weggezet als een soort Entourage, verwacht ik wel zo'n zelfde soort vibe. Maar goed, dat deden ze ook al bij How To Make It In America en Silicon Valley en dat zijn eigenlijk onterechte verwachtingspatronen.
Maar nu voor de eerste ep vond ik het simpelweg wat vlakjes ofzo. Weinig bijzonder iig.
Voorbeeldje? Ben hier wel benieuwd naar, tenmiste als de sport op de achtergrond blijft en het voornamelijk over de personen/rijkdom gaat.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Het verhaal rondom die spelers is ook al 800 keer gedaan (en veel beter).
Volgens mij is het niet de bedoeling dat dit grappig is toch? Hij is een soort papa, moet de losgeslagen rijke arrogante voetballertjes in toom houden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:41 schreef planethugo het volgende:
eerste ep was inderdaad niet hoogstaand maar het keek wel lekker weg. Jammer dat The Rock meer een serieuze rol speelt, had hem liever nog eens een rol als in Be Cool willen zien spelen.
Tot nu toe nog weinig bijzonder of origineel, maargoed het was pas de eerste ep
klopt en juist dat vind ik jammer. Ik kan zo een boom van een vent niet echt als een serieuze papa zienquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat dit grappig is toch? Hij is een soort papa, moet de losgeslagen rijke arrogante voetballertjes in toom houden.
Klopt, zelfs als ik 12u in een vliegtuig moet zitten en ze hebben alleen actiegedoe dan kijk ik liever uit het raampjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
Als je The Rock niet kent, dan heb je wel heel weinig (actie)films gezien inderdaad.
Haha ja die hoop had ik ook, ook die song aan het eind gaf me weer zo'n geweldig oh yeah gevoel!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:35 schreef WammesWaggel het volgende:
De banden tussen de spelers en de organisatie zijn mij niet altijd even duidelijk, verder boeit het wel.
Hopelijk gaat die dikke autoverkoper weer sporten
Dat eerste had ik ook, begrijp niet helemaal wie wat doet. Vind het verder wel aardig. Doet mij een beetje denken aan Californication. Joe (die blanke dude, baas van The Rock denk ik, begrijp de verhouding tussen hen nog niet helemaal) is duidelijk afgekeken van Runkle.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:35 schreef WammesWaggel het volgende:
De banden tussen de spelers en de organisatie zijn mij niet altijd even duidelijk, verder boeit het wel.
Hopelijk gaat die dikke autoverkoper weer sporten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |