Smaak erin krijgen, inkoken, etc...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
Hoezo duurt het 3 kwartier om jus te maken?

bak een biefstuk in veel boter en je hebt heerlijke jus... veel snellerquote:

15 afleveringen of zo... Dus dat schiet wel op.. in 3 weken klaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
Als het maandag al komt dan is dus vrijdag de finale al! Dat is vlot gegaan.

ja echt welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
Als het maandag al komt dan is dus vrijdag de finale al! Dat is vlot gegaan.

iedere dag 1, finale tussen 2 of 3 man...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
Ik heb die van NZ volgens mij ook al gezien.
Maar nu al de laatste week van deze? Dat moeten ze nog snel doen om er mensjes uit te werken.

Zijn er nu nog 5 toch? Woensdag en donderdag nog 1 eruit dan vrijdag 3 over.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
Ik heb die van NZ volgens mij ook al gezien.
Maar nu al de laatste week van deze? Dat moeten ze nog snel doen om er mensjes uit te werken.

Ze zijn nog met 6... Morgen beginnen ze met 5quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er nu nog 5 toch? Woensdag en donderdag nog 1 eruit dan vrijdag 3 over.

Oh verkeerd geteldquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zijn nog met 6... Morgen beginnen ze met 5
 Dan donderdag 2 eruit zeker.
 Dan donderdag 2 eruit zeker.  

Vrijdag beginnen met 3 is makkelijkste denk ik:P valt er ieder half uur iemand afquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verkeerd geteldDan donderdag 2 eruit zeker.
Die felgroene boontjes vind ik zo vies he

Chris, Sabrina en David gok ik. Verreweg de besten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dinsdag: 6
Woensdag: 5
Donderdag: 4
Beginnen ze vrijdag met 3 man aan de finale...

En nog 2 anderequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Ah verdorie, alleen door dat ene stukje rauwe kip
Nu zijn alleen die 2 stomme wijven en die saaie vent over.

wie is de saaie vent? ;pquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Ah verdorie, alleen door dat ene stukje rauwe kip
Nu zijn alleen die 2 stomme wijven en die saaie vent over.

Cody FTWquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja van dit groepjeJij bent blij dat cody er nog in zit natuurlijk

ZAP en tot morgen.

Voor de niet Amsterdammers, de genoemde locaties zijn dus in Amsterdamquote:Restaurant Baut keert na een half jaar afwezigheid terug op de Wibautstraat met een nieuwe zaak.
Dat bevestigt eigenaar Michiel van der Eerde aan De Telegraaf. De ondernemer begon Baut in 2012 als een tijdelijk pop-uprestaurant, dat ontzettend populair bleek. Nadat het afgelopen maart de deuren sloot, opende het restaurant een nieuwe vestiging in de voormalige Citroëngarage aan het Stadionplein in Zuid.
Van der Eerde zegt tegen de krant dat hij op exact dezelfde plek in de Wibautstraat weer een nieuw restaurant opent. Hij verwacht dat het restaurant half september open kan.
http://www.at5.nl/artikel(...)ug-naar-wibautstraat

Alles van MC NL was toch in Amsterdam? Zelfs op locatie zaten ze altijd in Amsterdamquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:22 schreef Karina het volgende:
Even een nieuwtje tussendoor over 'knotje' (oftewel Michiel van der Eerde):
[..]
Voor de niet Amsterdammers, de genoemde locaties zijn dus in Amsterdam

Voor de volledigheidquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles van MC NL was toch in Amsterdam? Zelfs op locatie zaten ze altijd in Amsterdam

We zullen aan je denkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de volledigheid
Ben niet online straka trouwens kijk wel uiteraard. Iets met ongezellig als ik zit te internetten

De mengbeker past net niet in de koelkast (te hoog). Dus ik had het in een kom gedaan, maar huishoudfolie plakt overal op, behalve op die kom
 De mengbeker past net niet in de koelkast (te hoog). Dus ik had het in een kom gedaan, maar huishoudfolie plakt overal op, behalve op die kom   (maar met tie-rips om de kom met huishoudfolie doet wonderen
 (maar met tie-rips om de kom met huishoudfolie doet wonderen   )
 ) 

Geen maatbekers ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:52 schreef Burner82 het volgende:
Heeft iemand een idee waar je een smoothie/shake in kunt bewaren?
Ik had er vandaag 1 gemaakt, maar kom niet aan trainen toeDe mengbeker past net niet in de koelkast (te hoog). Dus ik had het in een kom gedaan, maar huishoudfolie plakt overal op, behalve op die kom
(maar met tie-rips om de kom met huishoudfolie doet wonderen
)
Zo dus:
[ afbeelding ]

Heb ik nietquote:
 (ja, 1, maar das een kleine)
 (ja, 1, maar das een kleine)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |