Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
nou mensen gaan we nieuw zeeland ook zien?
ik had gehoopt op australie
 Australie loopt nog volgens mij..
 Australie loopt nog volgens mij..

Nieuw Zeeland is ook leuk vind ik. Al is Australië leuker. Denk dat die laatste ook nog wel komt, die is nu nog bezig, zal de reden zijn dat eerst NZ komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
nou mensen gaan we nieuw zeeland ook zien?
ik had gehoopt op australie

)
)

Welk seizoen gaan ze uitzenden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef Jessica11111 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen NZ is? (wil het zelf niet opzoeken aangezien ik geen spoilers wil zien)

als het het laatste seizoen is is het 37 afleveringenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef Jessica11111 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen NZ is? (wil het zelf niet opzoeken aangezien ik geen spoilers wil zien)

Zoiets heb ik al eens gezien... best grappigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
als het het laatste seizoen is dan zijn het duo's die meedoen. das apart ;p

Burner was me voor, dat hebben we al een keer gezien. Was een poosje terug bij SBS, niet eens zo heel lang geleden volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
als het het laatste seizoen is dan zijn het duo's die meedoen. das apart ;p
Volgens mij gewoon deze.quote:The fifth series of MasterChef New Zealand was announced in May 2013. Unlike previous series, this series was based around pairs of contestants, similar to the format of Australian series My Kitchen Rules. The series premiered on 2 February 2014

No. of episodes: 37 (including 10 MasterClass episodes)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
als het het laatste seizoen is is het 37 afleveringen

Moet rood toch maar verliezen.
 Moet rood toch maar verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Lastig. Ik wil dat Michael door gaat en Line niet, maar die zitten in hetzelfde teamMoet rood toch maar verliezen.
hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nier gezocht!
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/

quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Lastig. Ik wil dat Michael door gaat en Line niet, maar die zitten in hetzelfde teamMoet rood toch maar verliezen.
Sabrina mag er ook uit... Dus sowieso Go BlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Dare to unleash my rage..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.

Nou ik denk dat rood inderdaad gaat verliezen, die raken de kluts kwijt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Sabrina mag er ook uit... Dus sowieso Go Blauw

Nee, er moet nog een 2e opdracht in de aflevering geperst wordenquote:

Kost teveel tijd zeker inderdaad. Valt me wel vaker op bij dit soort opdrachten dat er geen toetje wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, er moet nog een 2e opdracht in de aflevering geperst worden

quote:

Uh ik lust geen puddingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
joh ze hadden gewoon monatoetjes in de koeling staan
Roze met van die heerlijke rode saus

ik moet de hele tijd aan fran fine denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Dat accent van Line doet pijn aan mijn oren.

Haha ja inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moet de hele tijd aan fran fine denken

whahah ja nu je het zegt ;pquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moet de hele tijd aan fran fine denken

die stem kon ik ook niet aan, dat keek ik altijd met het geluid uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel zielig voor Fran (die vond ik altijd wel leuk)

Ach ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stem kon ik ook niet aan, dat keek ik altijd met het geluid uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |