tsja het ligt eraan wat je ervoor gekocht hebt...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:43 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Valt mee toch? Het is 5 dagen (woensdag en maandag half meegeteld)
Heb nog de laatste avond een vuurtje bij een banaan gevraagd, was op het terrein nadat alles afgelopen was. Was jij misschien?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:58 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
tsja het ligt eraan wat je ervoor gekocht hebt...
Was alleen al omgerekend 14 muntjes kwijt voor een nieuw luchtbed![]()
De laatste dag liep ik niet rond als banaan, wel liep ik na afloop rond met 2 bananenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb nog de laatste avond een vuurtje bij een banaan gevraagd, was op het terrein nadat alles afgelopen was. Was jij misschien?
Ja dat was een beetje jammer, ik al die bananen vragen of ze op fok zaten en keken ze me een beetje schaapachtig aanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:34 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
De laatste dag liep ik niet rond als banaan, wel liep ik na afloop rond met 2 bananen![]()
Nee hoor, ik moest daarna alleen uitleggen wat Fok wasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje jammer, ik al die bananen vragen of ze op fok zaten en keken ze me een beetje schaapachtig aanJe was volgens mij wel licht beschaamd of niet?
Ah, ik dacht dat je misschien niet wilde dat ze wisten dat je op fok zatquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest daarna alleen uitleggen wat Fok was
Een deel van die bananen ken ik juist via het internet, dus dat zal me een zorg wezenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je misschien niet wilde dat ze wisten dat je op fok zat
Lekker warm? Serious?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het niet voor niks verzet was voor de Foo Fighters, was het gewoon komend weekend geweest. Wel lekker warm.
Hadden we maar Placeboquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:09 schreef Leonos het volgende:
Battle for the sun was afgelopen weekend al een drama.
Altijd lekker als het donker gaat worden
Jup en een biertje. Want muntjes waren opquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:53 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Hadden we maar Placebo![]()
Had die banaan trouwens een vuurtje voor je?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jup en een biertje. Want muntjes waren op
Ik krijg net foto's van mijn groep doorgestuurd, zit er een foto tussen met allemaal bananen op de achtergrondquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:53 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Hadden we maar Placebo![]()
Had die banaan trouwens een vuurtje voor je?
Niet te missenquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg net foto's van mijn groep doorgestuurd, zit er een foto tussen met allemaal bananen op de achtergrond![]()
Doe ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:42 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Niet te missenmocht je die foto willen delen... pm
Wie weetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog ongeveer 30 bonnen. Maar die zien er elk jaar hetzelfde uit, dus die zijn denk ik volgend jaar ook nog geldig? Weet iemand dat?
Haha lekker. Wij hadden maandag ontbijt voor 15 bonnen per persoon :p.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog ongeveer 30 bonnen. Maar die zien er elk jaar hetzelfde uit, dus die zijn denk ik volgend jaar ook nog geldig? Weet iemand dat?
Wat voor ontbijt heb je dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:43 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Haha lekker. Wij hadden maandag ontbijt voor 15 bonnen per persoon :p.
Lijkt me sterk overigens, ivm namaak.
Volgens mij zijn ze al jaren hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2015 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch waren ze vorig jaar precies hetzelfde volgens mij. En er staat ook geen jaartal op.
Ja he, dat dacht ik ook. Dan ga ik ze bewaren (om waarschijnlijk volgend jaar te vergeten mee te nemen...).quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor ontbijt heb je dan?![]()
[..]
Volgens mij zijn ze al jaren hetzelfde
Viel nog best mee, 2 broodjes ei, wat croissantjes en drinkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor ontbijt heb je dan?![]()
[..]
Volgens mij zijn ze al jaren hetzelfde
En bedankt MaJo. Zie je wel weer bij de T2000quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Scorpion is gewoon een zeikerdNa 1 afzegging was de line up nog steeds hartstikke goed. Hell, na 4 afzeggingen nog steeds
Je had hem een paar jaar geleden moeten zien tamboerijn spelen bij Pearl Jam op Werchter! Nog nooit iemand zo tekeer zien gaan met zo'n ding. Toen was hij daar met Them Crooked Vultures.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hier was Grohl wel op Werchter
Kijk hem bezig
ditquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je had hem een paar jaar geleden moeten zien tamboerijn spelen bij Pearl Jam op Werchter! Nog nooit iemand zo tekeer zien gaan met zo'n ding. Toen was hij daar met Them Crooked Vultures.
Voor 35 euro?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Viel nog best mee, 2 broodjes ei, wat croissantjes en drinken
Niet zo serieus nemen johquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En bedankt MaJo. Zie je wel weer bij de T2000![]()
Burnett: er was moeilijk een goede vervanging te vinden denk ik, FF zijn tamelijk uniek. Ikzelf had de Editors/Pearl Jam wel zien zitten, met Blur als absolute topvervanger, maar compleet onhaalbaar binnen deze tijd. Maargoed, ik heb lekker naar Oscar and the Wolf en Elbow gekeken, en me daar prima vermaakt
Hopen dat Coca Cola ze nog sponsort..., en dan die kant omhoog houden...quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ga je mond spoelen! Magnus was ongeveer het beste van heel Werchter! Maar ik kan me voorstellen als je ze niet kent en de nummers niet kent dat het de eerste keer best moeilijk is om in te komen. Tom ging helemaal uit zijn plaat.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
-Magnus. Zelfde als RA. Verder weinig bijzonders. Tom mag van mij lekker bij dEUS blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |