Is goed.quote:
Dan stuur je hem toch lekker naar een retedure priveopleiding? Daar word zijn souffle in de middag opgediend. Elke dag stipt om 12 uur, want regelmaat is zeer belangrijk voor de rekruten.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef Buurpoes het volgende:
Overigens, als geld zo'n probleem is, zou ik mijn kind graag naar een duurdere school sturen waar je dit soort gedoe niet hebt. Of waar ouders niet om de haverklap moeten komen poetsen, versieren, luizenkammen, taxichauffeur spelen....
Voor wat leuks inhoudelijks (ik werk in een labomgeving, dus ik weet wel leuke, leerzame proefjes) kom ik graaaag naar school. Voor dom sopwerk mogen ze iemand inhuren (nee, dat hoeft de juf van mij ook niet te doen, laat die lekker lesgeven).
Of ben ik nu ook ineens een 'ontaarde' moeder ofzo?
Al de goede argumenten hebben we eerder al uitgetypt. Maar goed TLDR: De school is er niet om jou als ouder te dienen. De school is er voor onderwijs. That's it. Je hebt je te schikken naar de school en niet andersomquote:
Laatste poging: ik zou het tof vinden als ze inderdaad meer onderwijs zouden geven.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch lekker naar een retedure priveopleiding? Daar word zijn souffle in de middag opgediend. Elke dag stipt om 12 uur, want regelmaat is zeer belangrijk voor de rekruten.
En wat maakt het uit dat ouders meehelpen? Dan spaart een school weer geld uit om spullen te kopen voor de leerlingen.
[..]
Al de goede argumenten hebben we eerder al uitgetypt. Maar goed TLDR: De school is er niet om jou als ouder te dienen. De school is er voor onderwijs. That's it. Je hebt je te schikken naar de school en niet andersom
Haha ik zou als ik jou was voor "beter" in plaats van "meer" gaanquote:Op maandag 22 juni 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Laatste poging: ik zou het tof vinden als ze inderdaad meer onderwijs zouden geven.
En als er een priveopleiding was geweest, had ik dat zeker overwogen.
Bij de huidige school zit het met de kwaliteit wel goed hoor, ik heb alle vertrouwen in de juffen en meesters.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha ik zou als ik jou was voor "beter" in plaats van "meer" gaan![]()
En die zijn er genoeg hoor.
Lolwutquote:Op maandag 22 juni 2015 14:43 schreef Buurpoes het volgende:
Die studiedagen zijn ingeroosterd vanwege de wettelijke urennorm, niet voor de bijscholing van de juffen.
Jij doceert een klas in een labomgeving?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef Buurpoes het volgende:
ik werk in een labomgeving, dus ik weet wel leuke, leerzame proefjes
Op een studiedag op de basisschool is doorgaans het gehele team aanwezig. Hoeveel blikken invallers wil je op zo'n dag opentrekken?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben zelf docent en ik regel ook invallers als ik zelf verhinderd ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |