abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153754237
Hallo allemaal!

Ik zit met een probleem.. Ik heb een paar maanden geleden een reis geboekt met mijn familie naar een Aziatisch land. wij gaan een rondreis maken waarvan 6 dagen buiten de schoolvakantie vallen. Nu heb ik al het een en ander opgezocht over vakantie opnemen buiten de schoolvakanties maar nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ze het alleen goedkeuren als je kan bewijzen dat een van je ouders niet anders dan buiten de schoolvakanties om op vakantie kan gaan. Dit is bij mij niet het geval. Ik ben minderjarig dus ik ben leerplichtig. Er bestaat ook nog eens een kans dat ik in die 6 dagen toetsen heb. Ik wil heel graag deze reis maken en wil het niet annuleren. Ik ben dan sowieso een hoop geld kwijt!! heeft iemand een idee, smoes of toch een mogelijkheid dat ik wel verlof krijg?

Ja het is stom van me dat ik het niet beter had uitgezocht voor ik de reis had geboekt. maar ik ga het echt niet meer annuleren, dit is me eerste echte verre reis en ik kijk hier al heel lang naar uit.
pi_153754266
Toestemming krijg je niet. Domme actie.
Je kan op vakantie gaan, problemen met school krijgen, of thuis blijven.

Easyyyyyyyy ^O^
pi_153754288
zeg dat je naar de tandarts moet.
  maandag 22 juni 2015 @ 19:52:51 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_153754398
Waar zit je op school?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_153754432
Als je minderjarig bent, ben jij niet degene die zich er druk om moet maken, maar je ouders.
Best dom dat ze er niet over nagedacht hebben.

Maar goed, ze kunnen je altijd nog ziek melden. Zo moeilijk is dat niet. Zo niet, betaal je een boete van ik dacht ¤50 per dag
pi_153754535
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
Waar zit je op school?
Roc in Tilburg
pi_153754634
Ziek melden... flauw, mag allemaal natuurlijk niet, maar wel de beste oplossing.
Whatever...
pi_153754878
Tja, vragen bij de school. Als zij Nee zeggen, kan je het vragen aan de schoolinspectie. Als zij Nee zeggen, moet je naar school. Groot kans dat ze beide Nee zeggen trouwens, wegens toetsen.
Je kan je ook ziek melden. Maar als je eerst vrij hebt gevraagd en dan ziek bent, is het bijzonder verdacht en heb je kans dat ze er meer werk van maken.
Of je meldt je ziek zonder eerst vakantie te vragen, maar ja, ook dan heb je kans dat ze het verder gaan onderzoeken. Zeker als je ook nog eens tegen iedereen die het wil horen gaat zeggen dat je op vakantie gaat.

Niet zo slim om dit niet eerst uit te zoeken.
Maar goed. Leergeld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_153755478
Gewoon ziekmelden vanuit Azië zonder dat de school op de nummermelder een buitenlands nummer ziet.
Anders een nichtje ofzo laten bellen.
En niet aan klasgenoten verklappen dat je op vakantie gaat/bent.
Voor je het weet zegt er 1 tijdens de presentielijst 'die is op vakantie'.
5 Ferrari's op videoband!
pi_153755548
En geen foto's op FB zetten :')
pi_153756012
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Spanky78 het volgende:
Ziek melden... flauw, mag allemaal natuurlijk niet, maar wel de beste oplossing.
en social media mijden tijdens je vakantie
pi_153756136
Hoe krijg je het voor elkaar??

Overleg anders even met je mentor op school.
Professioneel gifmenger.
pi_153756375
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef mirannie het volgende:
En geen foto's op FB zetten :')
Ja dat is echt rot want ik wil het natuurlijk wel op facebook zetten of op instagram. Maar als ik mijn account volledig afscherm kunnen ze toch niks zien?
pi_153756440
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gewoon ziekmelden vanuit Azië zonder dat de school op de nummermelder een buitenlands nummer ziet.
Anders een nichtje ofzo laten bellen.
En niet aan klasgenoten verklappen dat je op vakantie gaat/bent.
Voor je het weet zegt er 1 tijdens de presentielijst 'die is op vakantie'.
En als ik met toetsen zit? Moet ik die dan na de vakantie inhalen?
pi_153756475
Verkeerde account, troll.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_153756495
Haha, wat slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')