Maar ze walgt van hem het meest omdat hij een dwerg isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:05 schreef BaasBanaan het volgende:
"And so my watch begins".
Wat is Tyrion toch een baas. Van alle mannen waar Sansa mee opgescheept is, veruit de minst kwade.
Errm, ttbpowhtwycb!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Emilia is leuk![]()
En Terminator boeit echt niemand
Jaime is ook alleen maar zijn hand kwijt hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze walgt van hem het meest omdat hij een dwerg is
Hopelijk verwekt Tyrion ooit nog wel kinderen, om de Lannister legacy voort te zetten
Die wil alleen zijn zus aanduwen, dus verwacht ik niks van.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jaime is ook alleen maar zijn hand kwijt hoor
Die zit in de kingsguardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jaime is ook alleen maar zijn hand kwijt hoor
Als de koning toestemming geeft kan het altijd volgens mijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef DutchSL het volgende:
Hij had zijn vader beloofd om uit de Kingsguard te stappen en Lord of Casterly Rock te worden.
Niet dat die belofte nu nog iets waard is, maar het kán dus wel.
Castingnieuws klinkt wel erg interessant.quote:
Gaat gewoon over dingen die niet zijn uitgezonden dus #spoilerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is toch gewoon casting nieuws over de serie
Ik was al op de hoogte van deze 'theorie' maar dit is gewoon een vies harde spoiler voor neutrale tv kijkers en ik vind het een tyfusstreek om dat hier zo neer te plempen.quote:
Behalve bj Dany, want die hoer redt het altijd weer op magische wijze.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:26 schreef Slayage het volgende:
jammer dat stannis geen lightsabers had in zijn arsenaal
http://imgur.com/account/favorites/MK0JPx7
[ afbeelding ]
En dus verzinnen ze voor Dany, Tyrion en Arya gewoon nieuwe verhaallijnen?quote:Op zondag 28 juni 2015 09:16 schreef So_Surreal het volgende:
Wat ik al zei, ik denk dat ze de rest van de dingen die in de boeken staan gaan verfilmen + flashbacks
En dan komt het nieuwste boek uit, en met seizoen 7 gaan ze daar mee verder.
She is the chosen onequote:Op zondag 28 juni 2015 13:41 schreef VeX- het volgende:
[..]
Behalve bj Dany, want die hoer redt het altijd weer op magische wijze.
Bah bah bah.
Nope.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:16 schreef So_Surreal het volgende:
Wat ik al zei, ik denk dat ze de rest van de dingen die in de boeken staan gaan verfilmen + flashbacks
En dan komt het nieuwste boek uit, en met seizoen 7 gaan ze daar mee verder.
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat gewoon over dingen die niet zijn uitgezonden dus #spoiler
Het is toch nog steeds gewoon een theorie ?!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte van deze 'theorie' maar dit is gewoon een vies harde spoiler voor neutrale tv kijkers en ik vind het een tyfusstreek om dat hier zo neer te plempen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Emilia is leuk![]()
En Terminator boeit echt niemand
Ik snap de haat ook niet. Ik vind haar als actrice alleen erg zwak in vergelijking met andere castmembers. Ik denk dat er betere opties waren om haar toch-wel-hoofdrol te vullen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
Ik snaap die haat tegen Dany echt niet. Er zijn wel meer mensen die nog niet dood zijn gegaan in de serie, en Dany heeft het ook echt niet makkelijk gehad.
Ik vind haar als brunette juist veel meer uitstralenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:49 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Moest echt even goed kijken (en spieken op iMDB). Blond is ze toch sexier.
Als brunette mag ze met mij trouwen en mij voorzien van kindjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:31 schreef ems. het volgende:
Als brunette mag ze inderdaad ook eerder met mijn piemel spelen dan als blondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |