quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voorNiets geen spoilers. Het is alleen maar de logische keuze omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zal ik niet zeggen want dan gaan mensen weer huilen door spoilers in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Als deze informatie hier al zo zonder spoilertags gepost mag worden, wat is dan nog het verschil tussen dit topic en het topic met boekspoilers?quote:
Het is toch gewoon casting nieuws over de seriequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als deze informatie hier al zo zonder spoilertags gepost mag worden, wat is dan nog het verschil tussen dit topic en het topic met boekspoilers?
Je hebt net uitgelegd wie Jon's ouders zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is toch gewoon casting nieuws over de serie
Het is een speculatie manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je hebt net uitgelegd wie Jon's ouders zijn...
Dat dit niet in de boeken voorkomt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als deze informatie hier al zo zonder spoilertags gepost mag worden, wat is dan nog het verschil tussen dit topic en het topic met boekspoilers?
Oh maakt mij niet uit. Ik vind het prima. Vroeg me het wel af. Omdat dit speculatie is basis van boekkennis, die mensen die alleen de serie kijken nog niet hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat dit niet in de boeken voorkomt?![]()
Het leuke is het speculeren tussen de seizoenen door, als je dat niet wilt zien raad ik je aan om het topic te verlaten tot S6 begint. Niet persoonlijk bedoeld, maar speculeren mag gewoon en houd het een beetje leuk, want niemand weet hoe het gaat lopen.
Moet zeggen dat ik de hints in de serie duidelijker vind dan in de boeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit. Ik vind het prima. Vroeg me het wel af. Omdat dit speculatie is basis van boekkennis, die mensen die alleen de serie kijken nog niet hebben.
Maar als ik tegen een serie kijker Tower of Joy zeg, gaat er niet echt een lichtje brandenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:23 schreef Young_David het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de hints in de serie duidelijker vind dan in de boeken.
Het is wel genoemd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar als ik tegen een serie kijker Tower of Joy zeg, gaat er niet echt een lichtje branden
Ik moet het het ook googelen hoor. Het is kennelijk één keer genoemd in het eerste boek. De meeste kennis uit de boeken die tegenwoordig voorbij komt zijn kleine details die bij boekenlezers ook niet zijn blijven hangen, maar dankzij internet weer makkelijk zijn terug te vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar als ik tegen een serie kijker Tower of Joy zeg, gaat er niet echt een lichtje branden
Ze moeten toch eerst bekend zijn bij de kijker voordat ze iemands ouders kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is wel genoemd.
En het verhaal tussen Rhaeger en Lyanna is afgelopen seizoen nog eens extra belicht door Littlefinger en Selmy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft Jon Snow die loopt te liegen:
Misschien komt ie wel helemaal niet terug in seizoen 6, dan liegt ie inderdaad niet. Of zijn scene's voor seizoen 6 zijn al opgenomen, dan komt hij ook niet terug als acteur.
Verder roept hij "ik ben dood" -> dat is duidelijk, wellicht brengt Melissandre hem weer tot leven, maar nu is hij dood. Daarnaast, wellicht komt hij terug als Azor Ahai, dan is Jon Snow ook echt dood.
Meer heeft hij nog niet gezegd. Harrington komt terug
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Omdat t waarschijnlijk 1x tussen neus en lippen (op de plaats van de snor) genoemd is en t verder in de SERIE nog niet belangrijk is geweest om te onthouden. Dat t later in de BOEKEN wel of niet belangrijk wordt dat weten wij SERIEkijkers nog niet. EN dat willen we misschien ook nog wel helemaal niet weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk geweest in de boeken hoor, voornamelijk een fan-theorie. Verder ging het hierboven alleen om de casting voor S6, wat niet iedereen wil weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat t waarschijnlijk 1x tussen neus en lippen (op de plaats van de snor) genoemd is en t verder in de SERIE nog niet belangrijk is geweest om te onthouden. Dat t later in de BOEKEN wel of niet belangrijk wordt dat weten wij SERIEkijkers nog niet. EN dat willen we misschien ook nog wel helemaal niet weten.
Emiliagodinquote:
Mooie meid, alleen jammer dat ze voor geen meter kan acteren.quote:
Muah ze is niet de beste actrice dat klopt, maar ze doet het nog wel redelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mooie meid, alleen jammer dat ze voor geen meter kan acteren.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Ramsay Bolton komt bij Feyenoord voetballen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mooie meid, alleen jammer dat ze voor geen meter kan acteren.
Kan niet acteren, wil niet uit de kleren. Ze is wat mij betreft rijp voor een recast.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze is niet de beste actrice dat klopt, maar ze doet het nog wel redelijk.
Ze mogen haar body double wel promoveren...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Kan niet acteren, wil niet uit de kleren. Ze is wat mij betreft rijp voor een recast.
En dan is ze ook nog gecast als Sarah Connor in de nieuwe terminator film.
Nee. Emilia is leukquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Kan niet acteren, wil niet uit de kleren. Ze is wat mij betreft rijp voor een recast.
Doe maar die eerste.. Past goed hierbij:quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:00 schreef Karstman het volgende:
[..]
[..]
Mellisa Sandra of Sandra Melissa?
The fuck manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Doe maar die eerste.. Past goed hierbij:
Kennelijk wil die ook niet uit de klerenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen haar body double wel promoveren...
Een recast van een van de hoofdrollen na vijf seizoenen, nee dank je. Dat is toch niet serieus te nemen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Maar ze walgt van hem het meest omdat hij een dwerg isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:05 schreef BaasBanaan het volgende:
"And so my watch begins".
Wat is Tyrion toch een baas. Van alle mannen waar Sansa mee opgescheept is, veruit de minst kwade.
Errm, ttbpowhtwycb!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Emilia is leuk![]()
En Terminator boeit echt niemand
Jaime is ook alleen maar zijn hand kwijt hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze walgt van hem het meest omdat hij een dwerg is
Hopelijk verwekt Tyrion ooit nog wel kinderen, om de Lannister legacy voort te zetten
Die wil alleen zijn zus aanduwen, dus verwacht ik niks van.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jaime is ook alleen maar zijn hand kwijt hoor
Die zit in de kingsguardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jaime is ook alleen maar zijn hand kwijt hoor
Als de koning toestemming geeft kan het altijd volgens mijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef DutchSL het volgende:
Hij had zijn vader beloofd om uit de Kingsguard te stappen en Lord of Casterly Rock te worden.
Niet dat die belofte nu nog iets waard is, maar het kán dus wel.
Castingnieuws klinkt wel erg interessant.quote:
Gaat gewoon over dingen die niet zijn uitgezonden dus #spoilerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is toch gewoon casting nieuws over de serie
Ik was al op de hoogte van deze 'theorie' maar dit is gewoon een vies harde spoiler voor neutrale tv kijkers en ik vind het een tyfusstreek om dat hier zo neer te plempen.quote:
Behalve bj Dany, want die hoer redt het altijd weer op magische wijze.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:26 schreef Slayage het volgende:
jammer dat stannis geen lightsabers had in zijn arsenaal
http://imgur.com/account/favorites/MK0JPx7
[ afbeelding ]
En dus verzinnen ze voor Dany, Tyrion en Arya gewoon nieuwe verhaallijnen?quote:Op zondag 28 juni 2015 09:16 schreef So_Surreal het volgende:
Wat ik al zei, ik denk dat ze de rest van de dingen die in de boeken staan gaan verfilmen + flashbacks
En dan komt het nieuwste boek uit, en met seizoen 7 gaan ze daar mee verder.
She is the chosen onequote:Op zondag 28 juni 2015 13:41 schreef VeX- het volgende:
[..]
Behalve bj Dany, want die hoer redt het altijd weer op magische wijze.
Bah bah bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |