Das wel zonde ja. Maarja het idee is er in elk geval. Nu de perfecte uitvoering nogquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer van die politieagent en free parking
beric dondarionquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog dik 9 maanden wachten. Binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen... Was die kerel die 6 keer opnieuw tot leven werd gebracht door Thoros of Myr in seizoen 3 alweer vergeten.
Allerlei websites, maar enkel de casting calls die HBO uitgeeft. Dit zijn vage beschrijvingen van de rollen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan je alle castinginformatie over seizoen 6 vinden?
Mehquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:21 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/TheDove_Stark/status/613418544559099904
Damn you autocorrect
Precies, daar baal ik nu veel meer van. 10 maanden valt wel te overbruggen met nieuwe series. Drie jaar is toch wel anders..quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
10 maanden... tussen Sherlock seizoenen zit 2 a 3 jaar...
Doelde vooral op het niveau in dit topic, dat nogal scherp daalt tussen de seizoenen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
10 maanden... tussen Sherlock seizoenen zit 2 a 3 jaar...
Niveau is tijdens het seizoen vaak nog lager...quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Doelde vooral op het niveau in dit topic, dat nogal scherp daalt tussen de seizoenen.
Maar goed, om de een of andere reden moet ik toch steeds weer kijken.
Dat dus.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:28 schreef Joosie200 het volgende:
Anders gooi je het uit je AT. Hoef je je er ook niet meer aan te storen. Volgend jaar weer terug in je AT en klaar ben je
Haha, daar zit was in.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niveau is tijdens het seizoen vaak nog lager...![]()
Dan zit het de helft van de week vol met panische spoilerfoben en de rest van de week met zuurpruimen die seizoen x veeeel beter vonden.
Ik weet het, ik doe het mezelf aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:28 schreef Joosie200 het volgende:
Anders gooi je het uit je AT. Hoef je je er ook niet meer aan te storen. Volgend jaar weer terug in je AT en klaar ben je
Hmm dus niet alle Greyjoy broers waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 05:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Allerlei websites, maar enkel de casting calls die HBO uitgeeft. Dit zijn vage beschrijvingen van de rollen.
Bijv.
http://watchersonthewall.(...)-and-heres-the-list/
en
http://watchersonthewall.(...)of-thrones-season-6/
Over een paar weken is Comic Con, dan zullen alle belangrijke rollen gecast zijn.
Ik denk gewoon 1, beter dan geen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dus niet alle Greyjoy broers waarschijnlijk
Ik denk dat ze voorquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dus niet alle Greyjoy broers waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zal ik niet zeggen want dan gaan mensen weer huilen door spoilers in spoilers.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:23 schreef turance het volgende:
http://www.nu.nl/film/407(...)m-als-dekmantel.html
Dekmantel voor Kit Harington.
"Die hoop wordt versterkt door het nieuws van afgelopen woensdag; Harington speelt dus in Brimstone en dat zou volgens de fans een slinkse afleidingsmanoeuvre zijn.Hierdoor zullen mensen denken dat Jon Snow niet meer terugkomt."
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voorDie broers samen is toch juist tof. Met hun band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zal ik niet zeggen want dan gaan mensen weer huilen door spoilers in spoilers.
Waarom doen ze ze niet allemaal dan
Oh.
Geen tijd meer voor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broers samen is toch juist tof. Met hun band.
Waarom doen ze ze niet allemaal dan
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voorIk denk juist voor de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zal ik niet zeggen want dan gaan mensen weer huilen door spoilers in spoilers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er eentje snel ergens anders terecht komt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je er nou eentje of drie introduceert.
Als je toch bezig bent
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2015 18:12:49 ]
quote:Uit informatie voor de casting van seizoen 6 blijkt dat de legendarische Ser Arthur Dayne zeer waarschijnlijk in de serie gaat voorkomen, oftewel de Sword of the Morning. Dit is mogelijk/waarschijnlijk voor een flashback, waarin te zien is dat Ned Stark samen met o.a. Howland Reed (vader van Jojen) de Tower of Joy bestormt waarin Ned's zus Lyanna Stark zich bevindt. Lyanna zat daar met prins Rhaegar Targaryen, die dan echter al weg is, en wordt beschermd door de Kings Guard, onder wie Arthur Dayne. Het is zeer waarschijnlijk dat de Kings Guard Lyanna moest beschermen, omdat ze net was bevallen van een kind van Rhaegar: Jon Snow. Ned maakte een belofte: waarschijnlijk dat hij de ware identiteit van het kind geheim houdt... Deze flashback zal niet zonder reden getoond worden... Maar het blijven slechts speculaties natuurlijk...;-)
Hoe Jon zal terugkeren is nog niet duidelijk natuurlijk. In het boek is zijn laatste woord 'Ghost', voordat het zwart wordt voor zijn ogen. Theorie is dat hij zijn direwolf Ghost ´overneemt´ net voordat hij sterft. In de serie is het misschien niet toevallig dat Melisandre op Castle Black is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |