Nope.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:16 schreef So_Surreal het volgende:
Wat ik al zei, ik denk dat ze de rest van de dingen die in de boeken staan gaan verfilmen + flashbacks
En dan komt het nieuwste boek uit, en met seizoen 7 gaan ze daar mee verder.
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat gewoon over dingen die niet zijn uitgezonden dus #spoiler
Het is toch nog steeds gewoon een theorie ?!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte van deze 'theorie' maar dit is gewoon een vies harde spoiler voor neutrale tv kijkers en ik vind het een tyfusstreek om dat hier zo neer te plempen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Emilia is leuk![]()
En Terminator boeit echt niemand
Ik snap de haat ook niet. Ik vind haar als actrice alleen erg zwak in vergelijking met andere castmembers. Ik denk dat er betere opties waren om haar toch-wel-hoofdrol te vullen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
Ik snaap die haat tegen Dany echt niet. Er zijn wel meer mensen die nog niet dood zijn gegaan in de serie, en Dany heeft het ook echt niet makkelijk gehad.
Ik vind haar als brunette juist veel meer uitstralenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:49 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Moest echt even goed kijken (en spieken op iMDB). Blond is ze toch sexier.
Als brunette mag ze met mij trouwen en mij voorzien van kindjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:31 schreef ems. het volgende:
Als brunette mag ze inderdaad ook eerder met mijn piemel spelen dan als blondje.
Moet je eens filmpjes van haar kijken hoe ze in het echt is.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:47 schreef Young_David het volgende:
Ik vind haar eigenlijk niets uitstralen. Ze is knap, maar heeft altijd zo'n neppe glimlach en ze is een van de zwakkere acteurs in de serie ...
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je eens filmpjes van haar kijken hoe ze in het echt is.
Humor, leuke lach en beetje stout
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:49 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Moest echt even goed kijken (en spieken op iMDB). Blond is ze toch sexier.
Je bent zelf een knap en leuk meisjequote:Op maandag 29 juni 2015 19:01 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik vind haar echt wel een knap en leuk meisje
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een knap en leuk meisje
Emilia is een gekkiequote:Op maandag 29 juni 2015 19:29 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dank je wel maar Emilia is toch wel wat leuker en knapper
5e boekje uitlezen, en hopen dat boek 6 uitkomt voor seizoen 6.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:35 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
jammer dat we nu een jaartje mogen wachten, Jon
hij zag er toch wel akelig echt dood uit maar ja er zijn al meer karakters uit de dood opgestaan in GoTquote:Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5e boekje uitlezen, en hopen dat boek 6 uitkomt voor seizoen 6.
Jon ga ik vanuit dat hij terugkeert. Anders is het wel een desillusie.
En Jon moet gewoon nog weten wie zijn ouders zijn en een rol gaan spelen tegen de WW.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:38 schreef Wingding het volgende:
[..]
hij zag er toch wel akelig echt dood uit maar ja er zijn al meer karakters uit de dood opgestaan in GoT
fire and blood in de subtitel zou naar mijn idee dan niet meer kloppenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Jon moet gewoon nog weten wie zijn ouders zijn en een rol gaan spelen tegen de WW.
Zal toch niet echt alleen Dany van de hoofdpersonages tegen de WW zijn
Tyrion, Jon & Dany vond ik altijd endgame material. En Bran ook wel denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
fire and blood in de subtitel zou naar mijn idee dan niet meer kloppen
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyrion, Jon & Dany vond ik altijd endgame material. En Bran ook wel denk ik.
Arya zal de eerstvolgende Stark zijn die het moet afleggen denk ik. Sansa kan ook nog wel dood
Tommen pleegt zelfmoord. Cersei woedend van verdriet en boos tegen iedereen. Dan vermoordt Jaime haar inderdaad waarna hij zichzelf ook van kant maakt.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:55 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik denk dat Jaime zijn zus Cersei vermoord en dan ook de hand aan zichzelf legt, Arya zal haar lijstje afwerken en dan op een draak klimmen, Bran zal ook een draak berijden, Tommen zal snel dood gaan, Jon zal wel verder leven en afstammen van die WW op de een of andere manier en Ramsay zal wel gefileerd worden, dat hoop ik tenminste![]()
zo maar wat losse gedachtes
Rhaegar en Lyanna zijn Jon's ouders, dat klinkt aan alle kanten wel logisch inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tommen pleegt zelfmoord. Cersei woedend van verdriet en boos tegen iedereen. Dan vermoordt Jaime haar inderdaad waarna hij zichzelf ook van kant maakt.
Arya zie ik niet zo snel wat zij op een draak te zoeken heeft dan. Bran zal een draak besturen en er niet perse fysiek opzitten gok ik. Jon zal herrijzen, verder gaan als Jon Stark en komt erachter dat zijn vader Rhaegar was. Hij zet alles op alles om de WW te bestrijden die dan Westeros binnentrekken doordat de Wall gevallen is (geen idee hoe trouwens).
Ramsay zal wel dood gaan in één of andere battle aan de hand van Jon gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |