The National is een gedroomde headliner voor Lowlands, Best Kept Secret, Pinkpop, Down The Rabbit Hole, Paaspop, De Zwarte Cross, Indian Summerfestival, We Are Electric, Defqon1, Decibel, Masters Of Hardcore... alles!quote:
True, die was erg indrukwekkend, maar het is op dit moment toch niet de muziek die hele massa's kan meezuigen... hun stijl spreekt niet automatisch een gemiddelde festivalbezoeker aanquote:Op maandag 22 juni 2015 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Naast dat Alt-J niet mijn band is hadden ze wel een hele dikke lichtshow mee.
Whut?quote:Op maandag 22 juni 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke gek roept daar nou dat er meer Nederlandse bandjes nodig zijn op BKS?
Steek je hand op graag.
"Mijn enige puntje van kritiek: er spelen iets teveel rommelige en rammelende bandjes uit het buitenland (met name Engeland) terwijl Nederland boordevol talent zit. Een iets groter aandeel van eigen bodem zou ik wel tof vinden."quote:
En dan met Typhoon enzo komen. Kwalitatief weinig mis mee hoor, maar niet bepaald een 'Best Kept Secret' ofzoquote:Op maandag 22 juni 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Mijn enige puntje van kritiek: er spelen iets teveel rommelige en rammelende bandjes uit het buitenland (met name Engeland) terwijl Nederland boordevol talent zit. Een iets groter aandeel van eigen bodem zou ik wel tof vinden."
Metropolis is namelijk gratis. (en genot)
Nee vind het juist fijn dat er zo weinig NL acts staan. Die kunnen we het hele jaar door zien. Al deed Typhoon het wel erg goed moet ik zeggen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Mijn enige puntje van kritiek: er spelen iets teveel rommelige en rammelende bandjes uit het buitenland (met name Engeland) terwijl Nederland boordevol talent zit. Een iets groter aandeel van eigen bodem zou ik wel tof vinden."
Nouja Thomas Azier was wel spot on 2 jaar geleden, er zit daar wel iets in het water waardoor ze dat begrijpen op de een of andere manier. Maar dat was ook een beetje mijn punt. Ik heb het idee dat BKS 'exclusief' wil zijn. Veel (ook kleinere) bandjes die eigenlijk alleen op LGW en LC zouden passen, en ook te klein zijn voor een grote clubshow, krijgen hun kans hier en dat is dan vaak de enige NL show van ze. Ook grotere acts hebben een exclusieve NL show, vaak. En dan nog een goede ook. Dat hebben ze gewoon goed voor elkaar.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan met Typhoon enzo komen. Kwalitatief weinig mis mee hoor, maar niet bepaald een 'Best Kept Secret' ofzo
Thomas Azierquote:Op maandag 22 juni 2015 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Thomas Azier was wel spot on 2 jaar geleden, er zit daar wel iets in het water waardoor ze dat begrijpen op de een of andere manier.
Nee, maar je moet het er ook niet neerzetten omdat het uit Nederland komt. Al gebeurt dat voornamelijk uit kostenoverwegingen. Maar het is onzin dat alle Britse rommelbandjes niks zijn terwijl we moeten juichen voor alles uit Nederland.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja en zo'n Klangstof bijvoorbeeld had ik nog nooit van gehoord voor BKS. Dus dat zijn prima boekingen wat mij betreft. Je moet niet allergisch ervoor zijn als iets iets uit NL komt.
Eens, ik ben vooral blij met bands die ik nog niet eerder gezien heb. En dat doet BKS toch wel goed tot nu toe.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar je moet het er ook niet neerzetten omdat het uit Nederland komt. Al gebeurt dat voornamelijk uit kostenoverwegingen. Maar het is onzin dat alle Britse rommelbandjes niks zijn terwijl we moeten juichen voor alles uit Nederland.
Nou, kan me er wel enigzins in vinden... er wordt soms wat minderwaardig over nederlandse bands gedaan terwijl er zat goeds speelt... ik heb me prima bij Pretty Vicious vermaakt, maar waar hebben die hun speeltijd aan te danken en zijn er echt niet 12 nederlandse bands in hetzelfde genre te bedenken?quote:Op maandag 22 juni 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke gek roept daar nou dat er meer Nederlandse bandjes nodig zijn op BKS?
Steek je hand op graag.
Waarom moet de afsluiter of 'headliner' per sé een feestje zijn? Ik vind het zo prima passen bij het concept van BKS. Bij the Vaccines was men vanaf halverwege wel bezig met los gaan maar niet met de muziek hoor. Ik stond halverwege en daar was een soort rugbywedstrijd met een aardappel aan de gang. De feestjes werden op andere plekken en andere momenten gevierd.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:47 schreef ranja het volgende:
Ik vind het terrein zoals het nu is prima voor de hoeveelheid bezoekers.
Overigens heb ik nergens iets over uitverkocht gelezen, dus neem ik aan dat het geen enkele dag uitverkocht was, dus waarom zou je dan überhaupt willen vergroten... ook geen idee over bezoekersaantallen per dag gezien, volgens mij was het wel zondag het drukst.
Qua feestje op het strand denk ik dat ze beter Noel Gallagher en Vaccines hadden kunnen omdraaien, bij Vaccines werd een stuk meer gesprongen/gedanst dan bij Noel (achteraan het strand bedoel ik dan, de pit zal er altijd wel zijn). Als ik dan aan eerdere jaren denk met Franz Ferdinand en Arctic Monkeys dan komt Vaccines daar dichter bij qua beleving. Dan gewoon Vaccines laten afsluiten en niet Noel, als dat dan headliner heet, prima. Sorry Noel
Van wie is deze quote dan? Ik denk dat ze het bij BKS goed door hebben wat ze moeten boeken. Dat hebben ze nu drie jaar achter elkaar bewezen. Ook met de NL acts. Heb er zelfs zoveel vertrouwen in dat ik ook een extremely early bird ticket heb gekochtquote:Op maandag 22 juni 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar met sommige bands (op dit moment John Coffey en Typhoon) is dat echt wel het geval hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 17:13 schreef ranja het volgende:
of dat je alle bands elke week op elke straathoek kunt zien, dan ga ik dat onzin vinden.
Ik vind die opmerking ook irritant worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar met sommige bands (op dit moment John Coffey en Typhoon) is dat echt wel het geval hoor. Dat geld voor een hele blik met benelux namen: Triggerfinger, De Jeugd van Tegenwoordig, Selah Sue, Chef'Special, Splendid, Jett Rebel, Taymir, De Staat, Go Back To The Zoo, The Opposites, The Deaf, Di-Rect, Racoon, Blof, De Dijk, Golden Earring, Kensington, Handsome Poets etc. etc. Hebben we toch allemaal al genoeg gezien
?
Als ik een kaartje koop van door de ¤ 100,00 dan vind ik het toch jammer dat er namen geboekt worden die ik ook gratis op meerdere plaatsen kan zijn bij mij in de buurt.
John Coffey en Typhoon neigen toch die kant wel op. Ik vind het kwalitatief prima acts, maar ik denk dat BKS wel iets exclusievers moet ambiëren.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Zolang ze uit de 3FM-hype/promohoek wegblijven met Nederlandse bands is het goed
Ik durf te wedden van welquote:Op maandag 22 juni 2015 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind die opmerking ook irritant worden.
En de meesten die m gebruiken hebben er in t afgelopen jaar geen 1 van gezien, durf ik te wedden.
Nou... ik had The Deaf best nog een keer willen zien. Maar je noemt nu wel de relatief grote namen.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar met sommige bands (op dit moment John Coffey en Typhoon) is dat echt wel het geval hoor. Dat geld voor een hele blik met benelux namen: Triggerfinger, De Jeugd van Tegenwoordig, Selah Sue, Chef'Special, Splendid, Jett Rebel, Taymir, De Staat, Go Back To The Zoo, The Opposites, The Deaf, Di-Rect, Racoon, Blof, De Dijk, Golden Earring, Kensington, Handsome Poets etc. etc. Hebben we toch allemaal al genoeg gezien
?
Als ik een kaartje koop van door de ¤ 100,00 dan vind ik het toch jammer dat er namen geboekt worden die ik ook gratis op meerdere plaatsen kan zijn bij mij in de buurt.
Maar dat zijn niet de namen waar je men over hoort klagen dat ze op iedere hoek van de straat staan.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou... ik had The Deaf best nog een keer willen zien. Maar je noemt nu wel de relatief grote namen.
Niet de Avery Plains, Labasheeda, Bird on the Moon, AC Berkheimer, (Band of) Beginners, Electric Tears, Drive by Wire en dergelijke. Ik heb geen idee hoe dit soort bands zich verhouden met voor mij vooraf onbekende bands als Hinds, Pretty Vicious, Yak, Fickle Friends...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |