SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rond 16.00uur begreep ik gisterquote:
De heren vinden dat er meer getekend moet worden ..Nicole doet alsof dit niet voor haar bestemd is maar voor de andere twee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole gebruikt ook ff haar twee extra troeven ... om de leraars gunstig te stemmenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd makkelijk een paar handvaten aan zo'n kop, kan je een beetje bijsturen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd makkelijk een paar handvaten aan zo'n kop, kan je een beetje bijsturen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft Nicole weleens echt iets afgemaakt? Waar ze overigens Gaby van beticht...Zie Stef ook nog niet echt iets afmaken, met dr restaurantquote:Op maandag 22 juni 2015 10:56 schreef Yeszie het volgende:
Tattoo meneer zegt elke dag mee bezig zijn veel oefenen , nou Waaif zal wel snel afhaken hierbij.![]()
Ze zal ze hard nodig hebben ,de leraren zijn streng hoop ikquote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nicole gebruikt ook ff haar twee extra troeven ... om de leraars gunstig te stemmen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
OMG OMA!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Werewolf![]()
Alle drie afhakersquote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft Nicole weleens echt iets afgemaakt? Waar ze overigens Gaby van beticht...Zie Stef ook nog echt iets afmaken, met dr restaurant
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole heeft niets afgemaakt waar ze mee is begonnen. Ik hoor haar nog tegen Gina zeggen je kan wel klanten knippen ook al is jou kapsalon er nog niet. Maar zelf heeft ze geen klanten en doet er ook niet veel aan om ze te krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft Nicole weleens echt iets afgemaakt? Waar ze overigens Gaby van beticht...Zie Stef ook nog echt iets afmaken, met dr restaurant![]()
Maar die jongen is de nieuwe tattoomeester? Heb ff geen geluid
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Het zou mij niks verbazen, als Gaby vandaag moet vertrekken, want Nicole moet haar kwijt en zal Ivan er wel op uit gestuurd hebben bij de Febo te gaan kletsen...![]()
Die lui zien er uit alsof ze je alles leren...
U wilt kunnen transplanteren ? Ooh dat kan wel ff op dinsdag
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar die jongen is de nieuwe tattoomeester? Heb ff geen geluid![]()
![]()
Tattoo machine stond verkeerd afgesteld , als je door gaat met tatoeëren wel vaccineren tegen hepatitis B .![]()
Dat is ook het grootste probleem bij/aan Nicolequote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nicole heeft niets afgemaakt waar ze mee is begonnen. Ik hoor haar nog tegen Gina zeggen je kan wel klanten knippen ook al is jou kapsalon er nog niet. Maar zelf heeft ze geen klanten en doet er ook niet veel aan om ze te krijgen.
ze mag dan in het leger gezeten hebben ,maar verder doet ze van alles en maakt ze niets af
en toch anderen ff vertellen dat ze iets af moeten maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijk uit, ze lezen mee. Voor je het weet doen ze transplantaties in de wellness.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die lui zien er uit alsof ze je alles leren...
U wilt kunnen transplanteren ? Ooh dat kan wel ff op dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |