SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snotverdorie wat praten Gaby en Stef zachtjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebben die lui eigenlijk wel iets voor Vaderdag gedaan gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vergeten.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Hebben die lui eigenlijk wel iets voor Vaderdag gedaan gisteren![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Hebben die lui eigenlijk wel iets voor Vaderdag gedaan gisteren![]()
![]()
Ja, in de brief stond dat ze voor de rechtbank moest verschijnen, vraag me af wanneeer en hoe ze dat gaan doen als ze in Utopia zitquote:Op maandag 22 juni 2015 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Vraag me af wat die Stef allemaal op haar kerfstok heeft,raar schichtig wijf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ome Theo kan nog wel een keer opgegraven worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, in de brief stond dat ze voor de rechtbank moest verschijnen, vraag me af wanneeer en hoe ze dat gaan doen als ze in Utopia zit
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Het is ook een ongeregeld zooitje daar ook he.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ome Theo kan nog wel een keer opgegraven worden.
Stef gaat nog ff snel iets tekenen, op advies van Gaby een flesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ome Theo kan nog wel een keer opgegraven worden.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ervarings-deskundige Col adviseerde Rob om even niet te drinken zodat ie niet als alcoholist gezien word.
Als het kalf bezopen is dempt men de tap he![]()
Gaby en Gina hoor je ook helemaal niet over het misschien moeten verlaten van Utopia .
Zo saai deze nominatie ronde die je eigenlijk helemaal niet meer zo kan noemen.![]()
Normaal is het gezegde dat er meer gekken loslopen dan dat er vastzitten.... Maar JdM heeft er toch mooi weer een heel stel achter de hekken gekregenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een ongeregeld zooitje daar ook he.
Stef gaat nog ff snel iets tekenen, op advies van Gaby een fles
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:16 schreef Urb het volgende:
Ervarings-deskundige Col adviseerde Rob om even niet te drinken zodat ie niet als alcoholist gezien word.
Als het kalf bezopen is dempt men de tap he
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Of niet dan, hij is wel ergens goed in.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Normaal is het gezegde dat er meer gekken loslopen dan dat er vastzitten.... Maar JdM heeft er toch mooi weer een heel stel achter de hekken gekregen
Gabs loopt buiten, ze heeft er weer zin in zo te zien.
Iets over brief dat het klaar is tussen haar en vriendquote:Op maandag 22 juni 2015 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdorie wat praten Gaby en Stef zachtjes![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
In dat tempo is die ballon leeg voordat de persoon hem krijgt.
[ afbeelding ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Post van een geheime aanbidder?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
In dat tempo is die ballon leeg voordat de persoon hem krijgt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Och lieve Heer, post voor die Gnoom... nou dan zal in Oostenrijk de luchtvochtigheid wel stijgen![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gekkenhuis.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Och lieve Heer, post voor die Gnoom... nou dan zal in Oostenrijk de luchtvochtigheid wel stijgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon de dag ervoor flink janken, ét voila. Post.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
ja dat zou mooi zijn oma,quote:Op maandag 22 juni 2015 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ergens hoop ik dat die tattooleraar/es vertelt dat één van deze 2 het beste tekent. Misschien dat Nicole een beetje indimt met die grote muil.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Twee keer achter elkaar zender check en net doen alsof ze niks hoort die verwende bitch.Ze zou een schop onder haar reet moeten krijgen.![]()
Daar is een oplossing voor, dat weet zij ook. Gewoon door de poort, hoeven ze hem niet eens eerst open te doenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:27 schreef lonneberga het volgende:
Denk dat het van haar ouders is,die zien ook dat ze het moeilijk heeft.![]()
![]()
Wie had ooit gedacht dat jij de leiding over het schoonmaken zou krijgen![]()
Voorlopig nog leuke post voor Noom, ze kan er om lachenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe treffend ook die kaart![]()
[ afbeelding ]![]()
Werkte bij die dikke muis ook vaak. Die raadde haar in december trouwens doodleuk aan om misbruik te maken van haar leeftijd want werkt altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkenhuis.
Gewoon de dag ervoor flink janken, ét voila. Post.
Maargoed leuk dat ze post heeft idd, kan ze wel gebruiken. Benieuwd of het zal helpen want ze zit saar tegen haar zin lijkt het. Slaappillen werken niet en ze telt de weken af naar eind december. Triest hoor.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe treffend ook die kaart![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
"Wie had ooit gedacht dat jij de leiding over het schoonmaken zou krijgen". leest Naomi voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Me inkt is af en toe op, dan tik ik maar geen letter te zien
[ afbeelding ]Dat zijn hele snelle mods met een gummetje
Bjorn even vragen nieuwe inkt te bestellen.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Me inkt is af en toe op, dan tik ik maar geen letter te zien
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet jij weer Dom praten?
[ afbeelding ]Love Utopia Meisjes![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat zijn hele snelle mods met een gummetje
Potjandorie, denk dat er genoeg andere posts zijn waar de driftig kunnen gummen
OT: Gio krijgt de groetjes van mama NoomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihihihi.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:30 schreef pullup het volgende:
Voorlopig nog leuke post voor Noom, ze kan er om lachen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Col is er met een lange jurk ingekomen, ze wil er zo te zien ook weer uit met een lange jurk. O ik hoop zo dat ze moet blijven he, Helaas weet ik dat het valse hoop is
En hoe reageerde hij? "Bedankt chick en de groeten aan je rammer"quote:Op maandag 22 juni 2015 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]Potjandorie, denk dat er genoeg andere posts zijn waar de driftig kunnen gummen
OT: Gio krijgt de groetjes van mama Noom![]()
![]()
Volgens mij zijn die meestal aan het einde van de middag geweestquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Collie geeft al kleding weg...
Nou als Wim een hero entré wil maken... Dág Gina
Over brief en dat het gewoon klaar is, er staat haar nog wat te wachten als ze eruit is.
Met horten en stoten vid
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die meestal aan het einde van de middag geweest
Post bij Gnoom ...Vader begint in zijn kaart met "Hey lekker ding!"
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Da's nog niet zo erg als honingmosseltje.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:38 schreef snetje het volgende:
Post bij Gnoom ...Vader begint in zijn kaart met "Hey lekker ding!"“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En Gio slaapt lekker verder ...doet al heel geen moeite meer om haar aandacht te geven...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik las dat Col 12.00 weg wilde, wie denkt ze dat ze is om dat te bepalen.quote:
Ik hoop na 16.00 want ben dan wss wel thuis.![]()
O ja die!quote:Op maandag 22 juni 2015 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's nog niet zo erg als honingmosseltje.
Erge dan dat kan ook bijna nietquote:Op maandag 22 juni 2015 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's nog niet zo erg als honingmosseltje.
hoop niet dat gaby weggestuurd gaat worden soms krijg ik dat gevoel. hoop gewoon echt gina en dan hup mark erachteraan.![]()
Wanneer was de laatste keer dan?quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Incestueus!!! Honingmosseltje, walgelijk voor een vader om te zeggen...quote:Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...![]()
Ze kakt ook elke maand even inquote:Op maandag 22 juni 2015 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt wel of die elke maand post heeft
Ik houd dat nooit zo bijquote:Op maandag 22 juni 2015 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt wel of die elke maand post heeftmaar kan me bijvoorbeeld niet herinneren wanneer Gio post zat te lezen
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
is volgens mij ook weer even geleden was dat niet gelijk met bjorn. mark krijgt morgen zijn post om 9 uur las ik op facebook.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd dat nooit zo bijmaar kan me bijvoorbeeld niet herinneren wanneer Gio post zat te lezen
![]()
Echt hè.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkenhuis.
Gewoon de dag ervoor flink janken, ét voila. Post.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
OP de 360 Liep Gina al een minuut beneden,.. en op de stream was ze nog boven..
19 mei, tijdens lockdown. Alweer een naand geleden dus die poppenkast en ze hebben er geet reet van opgestoken en gaan op oude grote voet verder.quote:![]()
In welke envelop zit het bommetje?
Dank jequote:Op maandag 22 juni 2015 09:48 schreef Urb het volgende:
[..]
19 mei, tijdens lockdown. Alweer een naand geleden dus die poppenkast en ze hebben er geet reet van opgestoken en gaan op oude grote voet verder.
Ja, alleen Bas mag dat. Lekker opstandig.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Twee keer achter elkaar zender check en net doen alsof ze niks hoort die verwende bitch.Ze zou een schop onder haar reet moeten krijgen.![]()
![]()
Voor iemand die gezegd heeft dat ze alles daar zou laten is Col toch druk aan het verzamelen nu..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Je wilt toch niet ontkennen dat jij best weleens met jouw waldhoorn tussen haar Alpen wil?quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De briefschijve'/ster ziet dat Gio goed voor Naomi is
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je wilt toch niet ontkennen dat jij best weleens met jouw waldhoorn tussen haar Alpen wil?![]()
![]()
Briefschrijver: Ik heb hem zien veranderen dat hij lief voor je is.
In 100 brieven heeft Naoomi 1 bijna positief dingetje over Gio gevonden...
Dat moest natuurlijk gedeelt worden..![]()
IPV dat ze de hint begrijpt
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je wilt toch niet ontkennen dat jij best weleens met jouw waldhoorn tussen haar Alpen wil?![]()
![]()
Zou ze wel begrijpend kunnen lezen?quote:Op maandag 22 juni 2015 09:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Briefschrijver: Ik heb hem zien veranderen dat hij lief voor je is.
In 100 brieven heeft Naoomi 1 bijna positief dingetje over Gio gevonden...
Dat moest natuurlijk gedeelt worden..![]()
IPV dat ze de hint begrijpt![]()
![]()
Plofkop ligt er ook lekker geïnteresseerd bij
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
"O, wat leuk die plussize models, dat zou leuk zijn", zegt BasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haar ex. Freek heet-ie.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:53 schreef Dotteke het volgende:
De briefschijve'/ster ziet dat Gio goed voor Naomi is
Waarom moet ik nu gelijk aan Willem Wilmink denken?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Plofkop ligt er ook lekker geïnteresseerd bij
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Bas mag van Mark voor iedereen weer drie pakjes sigaretten bezorgen
ALs Bas vraagt of hij voor Colinda ook moet bestellen zegt mark neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet ook niet wat die mankeert de laatste tijd .quote:Op maandag 22 juni 2015 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ergens hoop ik dat die tattooleraar/es vertelt dat één van deze 2 het beste tekent. Misschien dat Nicole een beetje indimt met die grote muil.
[ afbeelding ]![]()
Dus Col vertrektquote:Op maandag 22 juni 2015 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Bas mag van Mark voor iedereen weer drie pakjes sigaretten bezorgen
ALs Bas vraagt of hij voor Colinda ook moet bestellen zegt mark nee
Fuck... sport billy met zijn magische poeders...
Dan haak ik af..
HihihihihihihihiTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
aha dus dingen als "wat ben je toch een stuk traag zaad he!" Zijn liefkozend bedoeld, cute.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:53 schreef Dotteke het volgende:
De briefschijve'/ster ziet dat Gio goed voor Naomi is![]()
Ik hoop het echt Oma , als het maar geen Collie is die mag morgen gaan dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Spannond, zou ze echt weg gaan....Het zou echt de stunt van het jaar zijn als die Gina weggestuurd zou worden
![]()
[ afbeelding ]![]()
nee niet werkelijkquote:Op maandag 22 juni 2015 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Plofkop ligt er ook lekker geïnteresseerd bijLove Utopia Meisjes![]()
Ja, dat is al 2 maanden duidelijk tochquote:
OT< Daar hebben we ArjunaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog meer positieve berichten over Gio, over dat hij eindelijk een echte vent is geworden.
Gio vind het tof maar vraagt na een seconde of 10 toch: " Waarom eindelijk?"Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
"Het is gewoon klaar, zegt Rob. Gistere avond was gewoon ackwoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een echte ventquote:Op maandag 22 juni 2015 10:01 schreef pullup het volgende:
Nog meer positieve berichten over Gio, over dat hij eindelijk een echte vent is geworden.
Gio vind het tof maar vraagt na een seconde of 10 toch: " Waarom eindelijk?"
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Hoe laat gaat het gebeuren??"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
Het loopt bij Rob dun door zn broekquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zat ie achter laptop? Heb hem met Gabri wel es gehoord over big booty iets maar kan ook weer en aangewaaid opdrachtje voor Naomi zijn omdat ze sielug is enzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:57 schreef Dotteke het volgende:
"O, wat leuk die plussize models, dat zou leuk zijn", zegt Bas
Nicole zei vant weekend tattooles van 9 tot 12 dus konden ze niet meesporten. Dat lijkt weer eens verlaat dus nu gaan ze vast wel meesporten. Toch? Achja![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het loopt bij Rob dun door zn broek
Mark's bezoek scheurde er laatst met "zijn" Seat vandoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat is hij lopend? Benzine op?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rob hoopt dat er iets voor hem binnenkomt.
Hij vind de groep nu echt lastig aan het worden, hoog kinder gehalte.
Man.. je zit er zelf net !!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heeft hij buikgriep?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het loopt bij Rob dun door zn broek![]()
Het vertrekquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"Het is gewoon klaar, ik word er pistoff van, ook op me zelf", zegt Rob
Gabry is 1 kilo aangekomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Arjuna wil eerst een gesprek met Gabry voor ze gaan sporten
Gina is boos omdat Bjorn haar gewicht hard op zegt
Goed zo mooi voor haar die heeft heel veel liggen vroten dit weekend , Ivan heeft haar ook flink toe gesproken gisteren.quote:![]()
Het is een kleuterschool waar iedereen een neukertje krijgt en af en toe een schooltoneelstukje moeten opvoerenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:07 schreef Yeszie het volgende:
Hoezo moeten er mannen of vrouwen voor bewoners binnen komen het is toch geen datingprogramma .
Is z'n tekst/script aan het door lezenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wimmpie.,. Zo verdien je niets !!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Damn.. Ik had vroeger de verkeerde kleuterschoolquote:Op maandag 22 juni 2015 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een kleuterschool waar iedereen een neukertje krijgt en af en toe een schooltoneelstukje moeten opvoeren
Tis ook best triest dat hij straks wss de oudste is daar. Gemiddelde leeftijd aan begin was ca 34 en straks zonder col 26 ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob hoopt dat er iets voor hem binnenkomt.
Hij vind de groep nu echt lastig aan het worden, hoog kinder gehalte.
Man.. je zit er zelf net !!
Maar zelf blijft hij natuurlijk een zemelaar. Zegt soms wel rake dingen maar zelf ool plaat voor zn kop.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Tis ook best triest dat hij straks wss de oudste is daar. Gemiddelde leeftijd aan begin was ca 34 en straks zonder col 26 ofzo.
Maar zelf blijft hij natuurlijk een zemelaar. Zegt soms wel rake dingen maar zelf ool plaat voor zn kop.( er zou een niet vrolijk ja knikkertje moeten zijn )
Hoe oud is Rob ?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Tis ook best triest dat hij straks wss de oudste is daar. Gemiddelde leeftijd aan begin was ca 34 en straks zonder col 26 ofzo.
Maar zelf blijft hij natuurlijk een zemelaar. Zegt soms wel rake dingen maar zelf ool plaat voor zn kop.![]()
Tja, de FEBO weet wel hoe ze haar lievelingetjes op hun wenken moet bedienen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef mar378 het volgende:
De post vor Naomi komt precies in de rechte moment omdat haar niet goed gaat!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat ziet Colinda eruit zeg. Ik hoop dat ze naar haar kids kan en zich weer opmaakt.
Utopia is slecht voor haar.Werewolf![]()
Ik zal het maar eerlijk zeggen:
Ik vond Col wel een toevoeging voor de Soap. Niet voor mijn Utopia..
Maar heb stiekum toch wel gelachen , gehuilt en genoten van Col
ThanX maffe ToverCol
Was het het waard, vraagt Arjuna?
Ik heb wel lekker gegeten, maar het was het niet waard
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh echt je kan me wegdragen straks als Wim niet Col eruit zet![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je mij gezien op 4 oktober?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ThanX maffe ToverCol
Werewolf![]()
Ja Fritsiequote:Op maandag 22 juni 2015 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh echt je kan me wegdragen straks als Wim niet Col eruit zet![]()
![]()
mij ook , als dat zo is dan komen er straks nog mooi streams , en daarna weer weken niets . Tijd om te gaan afbouwen
![]()
![]()
Arme Wimquote:Op maandag 22 juni 2015 10:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit levert niets op Wim.. Meubels maken 7K verdienen ...hup hup
[ afbeelding ]
Als die weer buiten is komt ze driedubbel zoveel weer aan ...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Was het het waard, vraagt Arjuna?
Ik heb wel lekker gegeten, maar het was het niet waard
[ afbeelding ]
Gabry heeft ook niet gesport van de week, alleen 2 keer met ArjunaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan mag ze haar kist weer uitpakken, kijken hoe die andere reageren als ze zien watquote:Op maandag 22 juni 2015 10:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja Fritsiemij ook , als dat zo is dan komen er straks nog mooi streams , en daarna weer weken niets . Tijd om te gaan afbouwen
er allemaal uit komt![]()
![]()
Ja, dat zat ik ook al te denkenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Als die weer buiten is komt ze driedubbel zoveel weer aan ...
Ze is door twee mensen aangesproken dat ze te veel at, maar ze trok zich er niets van aan, ze vrat gewoon door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan mag ze haar kist weer uitpakken, kijken hoe die andere reageren als ze zien wat
er allemaal uit komt![]()
![]()
![]()
de post komt van haar ouders wat heeft de febo dus te doen? haar moeder ziet op stream dat haar niet goed gaat en ze huild!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de FEBO weet wel hoe ze haar lievelingetjes op hun wenken moet bedienen.Love Utopia Meisjes![]()
"Het is iedere dag sporten deze week, dinsdag vrij, morgen gewoon sporten, zegt Arjuni om vervolgens te zeggen dat ze deze week iedere dag moet sporten.
Nou Arjuna lekker duidelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mag ik het boek lezen als jij hem uit hebtquote:Op maandag 22 juni 2015 10:18 schreef mar378 het volgende:
[..]
de post komt van haar ouders wat heeft de febo dus te doen? haar moeder ziet op stream dat haar niet goed gaat en ze huild!![]()
![]()
En net nu we het over Col hebben hoor ik dit lied op Qmusic....quote:Op maandag 22 juni 2015 10:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja Fritsiemij ook , als dat zo is dan komen er straks nog mooi streams , en daarna weer weken niets . Tijd om te gaan afbouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Had dat niet te maken met de schulden vanuit de zaak (restaurant dan?) Verder is niets aan de orde gekomen bij Stef. Of zou ze misschien een fugitive zijn? We maken het gewoon spannend...quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, in de brief stond dat ze voor de rechtbank moest verschijnen, vraag me af wanneeer en hoe ze dat gaan doen als ze in Utopia zitHet meisje is verder niks aan, dus
![]()
Ze heeft altijd gezegd dat ze met een busje naar huis moest zoveel had ze mee te nemen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En net nu we het over Col hebben hoor ik dit lied op Qmusic....
![]()
![]()
![]()
wat praat jij?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mag ik het boek lezen als jij hem uit hebtLove Utopia Meisjes![]()
3 : 40quote:Op maandag 22 juni 2015 10:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij ging ook behoorlijk laat naar bed..Love Utopia Meisjes![]()
Col moet wel gaan... anders zouden Mark en Gina veel meer aan elkaar plakken als ze zouden twijfelen
Wat een verschil met de tijd dat ruud bijvoorbeeld vertrok. Die nam niets mee.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ze heeft altijd gezegd dat ze met een busje naar huis moest zoveel had ze mee te nemen.
Tja, Billy pakte de volgende dag nog iets voor hem in.
Die kisten kunnen ze net zo goed afschaffen en meteen binnenkomen met een verhuiswagen![]()
![]()
nou als jij geloofd dat de febo er niks mee te maken heeft,zit jij in een groot sprookjesboek te lezenquote:![]()
![]()
Ze is nog betrekkelijk nieuw hoor, kwartje moet nog vallenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nou als jij geloofd dat de febo er niks mee te maken heeft,zit jij in een groot sprookjesboek te lezen![]()
![]()
Ik hoop nog steeds dat gina eruit moet.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Col moet wel gaan... anders zouden Mark en Gina veel meer aan elkaar plakken als ze zouden twijfelen
Febo moet eens gaan zorgen voor spektakel.![]()
+7quote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat gina eruit moet.
Febo moet eens gaan zorgen voor spektakel.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het zou ook mooi zijn als Naoomi na het lezen op staat...
Een zaag pakt...en de bedden uit elkaar zaagt met de historische woorden:
"Adios"Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Verdorie nou, dat zou fantastisch zijn, maar Febo komt ons nooit tegemoet, terwijl wij braaf naar al die oplichtingspraktijken van Colinda hebben gekeken en niets er tegen hebben gedaan...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als Wim Gina weg stuurt gaan we dat nog beleven straks , als ik Bjorn moet geloven.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Waarom staat die sjaggo dikke op nummer twee?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef Dotteke het volgende:
http://www.utopiatv.nl/ne(...)e-week-de-uitslag-31
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gabri ??quote:Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Haar script moet zeker zo beginnen..
Bjornquote:Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wim heeft dus vanochtend even geschuurd en dat was het.
Toen even een schep gepakt en dat was het.
Mensen moeten vooruit gaan betalen en dat wordt um niet want de kopers hebben daar geen leuke ervaringen mee in utopia.
Geld voor een in investering is er niet en eind juni tuinmeubelen kopen wordt um ook niet.
De tuinmeubelen staan volgende maand al in de uitverkoop.
Nou dan moet Wim maar voor spektakel gaan zorgen. Gina eruit sturen
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2015 10:29:14 ]![]()
GM Cos![]()
Gina dr kist al gepakt![]()
![]()
Corry in dr tutu die is zeker van dr zaak, owacht ze is kaartjes aan het leggen
Steff zichzelf aangeboden ,rob had er ff geen trek an![]()
Col gaat maar ff een kaartje leggen, wat zullen ze zeggen. Col je blijft nog ff
Nee, ze gaat wilde sex hebben met drie boeren ... duidelijk :quote:Op maandag 22 juni 2015 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Col gaat maar ff een kaartje leggen, wat zullen ze zeggen. Col je blijft nog ff
[ afbeelding ]
Hijquote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze is nog betrekkelijk nieuw hoor, kwartje moet nog vallen![]()
![]()
Wim is de nieuwe Tineke hoor, binnenkomen met precies dat wat ze nodig denken te hebben en voorts alleen doen waar hij trek in heeft. Ivan zal zijn werkschema wel klaar hebben liggen, nou ik ben benieuwd. Meestal zie ik zulke dingen wel....quote:Op maandag 22 juni 2015 10:27 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wim heeft dus vanochtend even geschuurd en dat was het.
Toen even een schep gepakt en dat was het.
Mensen moeten vooruit gaan betalen en dat wordt um niet want de kopers hebben daar geen leuke ervaringen mee in utopia.
Nou dan moet Wim maar voor spektakel gaan zorgen. Gina eruit sturen![]()
Dan vandaag nog veel gesprekjes dat Collie iedereen apart neemt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Zal wel vier uur worden. Was gisteren ook.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De kapsalon gaat afbranden !!!
Zie boven .. de schaar op het vuur Ai ai ai
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die kaart van die drol op een stokje beloofd ook niet veel goeds.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De kapsalon gaat afbranden !!!
Zie boven .. de schaar op het vuur Ai ai ai
[ afbeelding ]![]()
Huhquote:Op maandag 22 juni 2015 10:19 schreef Dotteke het volgende:
"Het is iedere dag sporten deze week, dinsdag vrij, morgen gewoon sporten, zegt Arjuni om vervolgens te zeggen dat ze deze week iedere dag moet sporten.
Nou Arjuna lekker duidelijk
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wilco is een mannelijke hoer en de Fles een zatte.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:30 schreef Yeszie het volgende:
Geen Wilco die Collie ophaalt ahhh das wel sneuWerewolf![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wilco is een mannelijke hoer en de Fles een zatte.![]()
![]()
Die liggen dus weer om 22 uur in bed...
GM
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wilco is een mannelijke hoer en de Fles een zatte.En wat is Collie dan ?
![]()
Hahaha denk het niet hoor , die heeft de febo betaald dat raam is echt duur.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Gaan ze dat raam er nou nog uitslopen voor Col?, dat zou ze toch meenemen?![]()
Ja ik snap dat ook niet ze zetten iets neer en doen er niets meer mee.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:35 schreef renevanlaaren het volgende:
er zijn geloof ik 3 klanten geweest ,sinds dat huisje er staat![]()
![]()
Maar Bas moet niet denken dat hij zomaar schroeven kan pakken!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:35 schreef renevanlaaren het volgende:
er zijn geloof ik 3 klanten geweest ,sinds dat huisje er staat
Wie zou het het eerste gaan opeisen?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet ze zetten iets neer en doen er niets meer mee.![]()
Col was ook een toevoeging aan deze soap....en in die zin ga ik Col wel missenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ThanX maffe ToverCol
Het zal nu alleen maar erger gaan worden qua sfeer
Maar ik gun het haar dat ze naar haar dochters toe kan
Wat een wijf .... maar ze was best oke vond ikMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is met bijna alles zo daar 2 a 3x gebruiken en danquote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet ze zetten iets neer en doen er niets meer mee.
Rob zit er al met zijn enorme massage praktijk...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Wie zou het het eerste gaan opeisen?
Dan hebben we Bjorn als studio...
Uiteraard Gina, als tijdelijk kapsalon.. want ze wil een nieuwe
En Nicole natuurlijk.. omdat!
Eenschquote:Op maandag 22 juni 2015 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Col was ook een toevoeging aan deze soap....en in die zin ga ik Col wel missen
Wat een wijf .... maar ze was best oke vond ik
Rob ...die gaat knallen met zijn masage's de eerste staat al gepland voor 10 juliquote:Op maandag 22 juni 2015 10:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Wie zou het het eerste gaan opeisen?![]()
![]()
Wat jat ze allemaal?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Rob doet het goedquote:Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die weet haar goed door te raggen ja. Verder ook nietquote:Op maandag 22 juni 2015 09:53 schreef Dotteke het volgende:
De briefschijve'/ster ziet dat Gio goed voor Naomi is![]()
![]()
De zielen van de mensen die een reading gehad hebben.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wat stopt ze nu in haar kist? Allemaal gekleurde bollen?![]()
Is dat niet van de BV?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gabi is volgens mij al afgehaakt bij het tekenen.
Iemand haar aan het werk gezet?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zo is het Saarquote:Op maandag 22 juni 2015 10:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ehhh mijn crush?
Ik vind het zo laag van die voskabouter. Hij is het niet waard.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat bedoel ik...dat jat ze dus gewoonquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja mee eens :-)quote:Op maandag 22 juni 2015 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Col was ook een toevoeging aan deze soap....en in die zin ga ik Col wel missen
Wat een wijf .... maar ze was best oke vond ik![]()
Ik denk dat je nu iets te veel hooptquote:Op maandag 22 juni 2015 10:41 schreef sararaats het volgende:
Ik hoop dat Colinda me nooit meer vergeet hehe.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mens hou eens op ,je was niks meer als een betalend schuimpjequote:Op maandag 22 juni 2015 10:41 schreef sararaats het volgende:
Ik hoop dat Colinda me nooit meer vergeet hehe.![]()
![]()
Jazeker is dat van de bv , moet je kijken wat voor een kist die straks mee neemt .Wilco had voor haar ook een grote gemaakt.quote:![]()
Dat dusquote:Op maandag 22 juni 2015 10:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas: Je gaat helemaal niet
Col: Dan ga ik morgen
![]()
![]()
Bas moet vandaag zijn Beachclub wit schilderen..
En morgen weer in alle kleuren
Dat zal ze leren
Die kaarten die col gebruikt. Welke zijn dat?
Ik ken die niet. Met plaatjes en woordjes. Inkopperkaarten?
Zijn absoluut niet de klassieke tarotkaarten.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2015 10:45:13 ]![]()
Een aasgier is die Colquote:Op maandag 22 juni 2015 10:42 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jazeker is dat van de bv , moet je kijken wat voor een kist die straks mee neemt .Wilco had voor haar ook een grote gemaakt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja weet ik. Daarom die 'hehe'quote:Op maandag 22 juni 2015 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu iets te veel hoopt
Maar soit, ondertussen is het hier echt rotweer maar voor de gazon is het goed want heel droog.Werewolf![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Die kaarten die col gebruikt. Welke zijn dat?
Ik heb die niet. Met plaatjes en woordjes.
Zijn absoluut niet de klassieke tarotkaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe laat gaat Col weg?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Whutt?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nicole: We gaan vandaag al prikken.
Huh? Dit is les één toch ??
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is geen echte inkt héquote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
is die tatoo nu al zo vervaagd?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet wat er mee is , maar hij is inderdaad erg ligt en ik vind hem vreselijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
is die tatoo nu al zo vervaagd?![]()
oh dat zou nog mooier zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 10:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas: Je gaat helemaal niet
Col: Dan ga ik morgen
gina dr uit
en corry stapt op
2 verse vissen dr in![]()
![]()
Nee, Nicole's huid is zo sterkquote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
is die tatoo nu al zo vervaagd?Minmaal 3x sterker dan de meeste mensen, dat komt omdat ze ooit door een aloe vera veld moest tijgeren terwijl ze achter na gezeten werd door hete balsem !
Was heftig
Geloof het niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
is die tatoo nu al zo vervaagd?![]()
Ow? dat heb ik niet meegekregen dan, ze zat toen wel pijn te lijden, zo te zien moet het nogeens over..quote:![]()
Volgens mij is het henna of zoietsquote:Op maandag 22 juni 2015 10:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow? dat heb ik niet meegekregen dan, ze zat toen wel pijn te lijden, zo te zien moet het nogeens over..Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Op die kunsthuid waarschijnlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nicole: We gaan vandaag al prikken.
Huh? Dit is les één toch ??![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, Nicole's huid is zo sterkMinmaal 3x sterker dan de meeste mensen, dat komt omdat ze ooit door een aloe vera veld moest tijgeren terwijl ze achter na gezeten werd door hete balsem !
Was heftig![]()
![]()
Wim mocht nu al weer weg
[..]
Nee, Nicole's huid is zo sterkMinmaal 3x sterker dan de meeste mensen, dat komt omdat ze ooit door een aloe vera veld moest tijgeren terwijl ze achter na gezeten werd door hete balsem !
Was heftig![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Huh? Maar die kunsthuid gaat zometeen naar huis...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Op die kunsthuid waarschijnlijk
Lastig..lastig..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
[..]
Was heftig![]()
man man en dat allemaal op maandag ochtend![]()
Toch jammer dat joey die veer niet bij haar reet heeft getatoeëerd ipv op haar rug.
Ze steekt hem namelijk graag in haar eigen reet.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Toch jammer dat joey die veer niet bij haar reet heeft getatoeëerd ipv op haar rug.
Ze steekt hem namelijk graag in haar eigen reet.Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ze steekt hem namelijk graag in haar eigen reet.
Werewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: