SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snotverdorie wat praten Gaby en Stef zachtjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebben die lui eigenlijk wel iets voor Vaderdag gedaan gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vergeten.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Hebben die lui eigenlijk wel iets voor Vaderdag gedaan gisteren![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Hebben die lui eigenlijk wel iets voor Vaderdag gedaan gisteren![]()
![]()
Ja, in de brief stond dat ze voor de rechtbank moest verschijnen, vraag me af wanneeer en hoe ze dat gaan doen als ze in Utopia zitquote:Op maandag 22 juni 2015 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Vraag me af wat die Stef allemaal op haar kerfstok heeft,raar schichtig wijf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ome Theo kan nog wel een keer opgegraven worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, in de brief stond dat ze voor de rechtbank moest verschijnen, vraag me af wanneeer en hoe ze dat gaan doen als ze in Utopia zit
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Het is ook een ongeregeld zooitje daar ook he.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ome Theo kan nog wel een keer opgegraven worden.
Stef gaat nog ff snel iets tekenen, op advies van Gaby een flesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ome Theo kan nog wel een keer opgegraven worden.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ervarings-deskundige Col adviseerde Rob om even niet te drinken zodat ie niet als alcoholist gezien word.
Als het kalf bezopen is dempt men de tap he![]()
Gaby en Gina hoor je ook helemaal niet over het misschien moeten verlaten van Utopia .
Zo saai deze nominatie ronde die je eigenlijk helemaal niet meer zo kan noemen.![]()
Normaal is het gezegde dat er meer gekken loslopen dan dat er vastzitten.... Maar JdM heeft er toch mooi weer een heel stel achter de hekken gekregenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een ongeregeld zooitje daar ook he.
Stef gaat nog ff snel iets tekenen, op advies van Gaby een fles
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:16 schreef Urb het volgende:
Ervarings-deskundige Col adviseerde Rob om even niet te drinken zodat ie niet als alcoholist gezien word.
Als het kalf bezopen is dempt men de tap he
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Of niet dan, hij is wel ergens goed in.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Normaal is het gezegde dat er meer gekken loslopen dan dat er vastzitten.... Maar JdM heeft er toch mooi weer een heel stel achter de hekken gekregen
Gabs loopt buiten, ze heeft er weer zin in zo te zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets over brief dat het klaar is tussen haar en vriendquote:Op maandag 22 juni 2015 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdorie wat praten Gaby en Stef zachtjes![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
In dat tempo is die ballon leeg voordat de persoon hem krijgt.
[ afbeelding ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Post van een geheime aanbidder?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
In dat tempo is die ballon leeg voordat de persoon hem krijgt.
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |