SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rond 16.00uur begreep ik gisterquote:
De heren vinden dat er meer getekend moet worden ..Nicole doet alsof dit niet voor haar bestemd is maar voor de andere twee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole gebruikt ook ff haar twee extra troeven ... om de leraars gunstig te stemmenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd makkelijk een paar handvaten aan zo'n kop, kan je een beetje bijsturen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd makkelijk een paar handvaten aan zo'n kop, kan je een beetje bijsturen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft Nicole weleens echt iets afgemaakt? Waar ze overigens Gaby van beticht...Zie Stef ook nog niet echt iets afmaken, met dr restaurantquote:Op maandag 22 juni 2015 10:56 schreef Yeszie het volgende:
Tattoo meneer zegt elke dag mee bezig zijn veel oefenen , nou Waaif zal wel snel afhaken hierbij.![]()
Ze zal ze hard nodig hebben ,de leraren zijn streng hoop ikquote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nicole gebruikt ook ff haar twee extra troeven ... om de leraars gunstig te stemmen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
OMG OMA!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Werewolf![]()
Alle drie afhakersquote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft Nicole weleens echt iets afgemaakt? Waar ze overigens Gaby van beticht...Zie Stef ook nog echt iets afmaken, met dr restaurant
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole heeft niets afgemaakt waar ze mee is begonnen. Ik hoor haar nog tegen Gina zeggen je kan wel klanten knippen ook al is jou kapsalon er nog niet. Maar zelf heeft ze geen klanten en doet er ook niet veel aan om ze te krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft Nicole weleens echt iets afgemaakt? Waar ze overigens Gaby van beticht...Zie Stef ook nog echt iets afmaken, met dr restaurant![]()
Maar die jongen is de nieuwe tattoomeester? Heb ff geen geluid
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Het zou mij niks verbazen, als Gaby vandaag moet vertrekken, want Nicole moet haar kwijt en zal Ivan er wel op uit gestuurd hebben bij de Febo te gaan kletsen...![]()
Die lui zien er uit alsof ze je alles leren...
U wilt kunnen transplanteren ? Ooh dat kan wel ff op dinsdag
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar die jongen is de nieuwe tattoomeester? Heb ff geen geluid![]()
![]()
Tattoo machine stond verkeerd afgesteld , als je door gaat met tatoeëren wel vaccineren tegen hepatitis B .![]()
Dat is ook het grootste probleem bij/aan Nicolequote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nicole heeft niets afgemaakt waar ze mee is begonnen. Ik hoor haar nog tegen Gina zeggen je kan wel klanten knippen ook al is jou kapsalon er nog niet. Maar zelf heeft ze geen klanten en doet er ook niet veel aan om ze te krijgen.
ze mag dan in het leger gezeten hebben ,maar verder doet ze van alles en maakt ze niets af
en toch anderen ff vertellen dat ze iets af moeten maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijk uit, ze lezen mee. Voor je het weet doen ze transplantaties in de wellness.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die lui zien er uit alsof ze je alles leren...
U wilt kunnen transplanteren ? Ooh dat kan wel ff op dinsdag![]()
Nicole heeft de basis al, toen ze in Gambia illegale medicijntesten deed op arme negertjes, heeft ze veel manieren van prikken getest... dus kom daar niet bij Nicole mee aan !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nicole tekent al wel zo nu en dan met een fineliner met een grip ,om te oefenen voor het gewicht van het apparaat want ze heeft kleine handjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vind Nicole Gaby niet leuk dan ?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Het zou mij niks verbazen, als Gaby vandaag moet vertrekken, want Nicole moet haar kwijt en zal Ivan er wel op uit gestuurd hebben bij de Febo te gaan kletsen...![]()
Zal Rob wel als eerste willen, voor een zitvlaktransplantatiequote:Op maandag 22 juni 2015 11:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kijk uit, ze lezen mee. Voor je het weet doen ze transplantaties in de wellness.![]()
![]()
Wat een gedoe, ik ga altijd gewoon pissen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:02 schreef puzziepie het volgende:
Nicole tekent al wel zo nu en dan met een fineliner met een grip ,om te oefenen voor het gewicht van het apparaat want ze heeft kleine handjes![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:01 schreef Yeszie het volgende:
Tattoo machine stond verkeerd afgesteld , als je door gaat met tatoeëren wel vaccineren tegen hepatitis B .![]()
![]()
claimen die idioten
wie van buiten heeft daar een tatoe laten zetten
rel rel rel![]()
![]()
![]()
met of zonder grip?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:03 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat een gedoe, ik ga altijd gewoon pissen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanaf volgende week gaat ze los met de nagels , vertel even dat je het daar doet.
Waaif heeft al aanvragen liggen hoe kan dat nou ??![]()
![]()
![]()
Zometeen met tatoeëren moet je ook zien mensen te krijgen (zegt tattoo-meneer), maar Nicole heeft al 5 aanvragen liggen. Ook Stef en Gaby hebben al van mensen gehoord die wel willen komen zodat ze kunnen oefenen![]()
![]()
Nicole heeft moeite met Gaby omdat Gaby zich niet zoveel aantrekt van wat Nicole zegtquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
+7quote:Op maandag 22 juni 2015 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nicole heeft moeite met Gaby omdat Gaby zich niet zoveel aantrekt van wat Nicole zegtIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Oww dus een ego gevoel , dan mag Waaif Ivan vast ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nicole heeft moeite met Gaby omdat Gaby zich niet zoveel aantrekt van wat Nicole zegt![]()
Bij Ivan is alles andersquote:Op maandag 22 juni 2015 11:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Oww dus een ego gevoel , dan mag Waaif Ivan vast ook niet.Daar vliegt ze voor al zegt ze van niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
*Proest*quote:Op maandag 22 juni 2015 11:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb ook een opzetvizier voor lange afstanden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Ivan is alles andersDaar vliegt ze voor al zegt ze van niet
![]()
Wat een vreselijk dom waaif , maar komt goed in augustus
![]()
![]()
Misschien mag ze in natura betalenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben de Tattoo-mannen al gezegd tegen Waaif dat ze gelijk moet afrekenen voor de les?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eindelijk chirurgiequote:Op maandag 22 juni 2015 11:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kijk uit, ze lezen mee. Voor je het weet doen ze transplantaties in de wellness.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Als ik hele stukken ga inkleuren gebruik ik een Magnum 23.....
Toch fijn dat Utopia, zo leer je nog eens wat![]()
![]()
Yups!!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:07 schreef Yeszie het volgende:
[..]![]()
Wat een vreselijk dom waaif , maar komt goed in augustus
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:08 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Maar dat zal ze wel afschuiven naar Stef en Gaby .Ik zie haar er zo voor aan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is Wim volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob op weg... kopje koffie in de hand...
[ afbeelding ]![]()
quote:![]()
Mijn koffie
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Volgende keer als we komen hebben jullie ook oefenhuid nodig, ik denk dat jullie wel een keer een streeppie willen zetten, zegt tattoo-meneer.![]()
Dan lijkt je piemel groterquote:Op maandag 22 juni 2015 11:02 schreef puzziepie het volgende:
Nicole tekent al wel zo nu en dan met een fineliner met een grip ,om te oefenen voor het gewicht van het apparaat want ze heeft kleine handjes"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Denk Gabi ook niet... Wrong motivation.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:11 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat em niet worden voor Stif volgens mij
En Nicole.. ?
Het is een beetje een triest groepje..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zit niks in het mens, koken kan ze, maar doet ze ook niet meerquote:Op maandag 22 juni 2015 11:11 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat em niet worden voor Stif volgens mij![]()
Ik zie ze het ook niet doen ..geen van allenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk Gabi ook niet... Wrong motivation.
En Nicole.. ?
Het is een beetje een triest groepje..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En nog nooit gedaan en dan al aanvragen hebben .quote:Op maandag 22 juni 2015 11:12 schreef puzziepie het volgende:
Nicole wil zo snel mogelijk rammen met de tattoos![]()
![]()
Blijft toch bizar iddquote:Op maandag 22 juni 2015 11:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
En nog nooit gedaan en dan al aanvragen hebben .
Ik kan dat amper geloven eigenlijk ...
of het zijn bekenden van zeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat moet bijna wel , wie laat zich tatoeëren door iemand die net les krijgt .quote:Op maandag 22 juni 2015 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijft toch bizar idd
of het zijn bekenden van ze![]()
Wat ik al niet begrijp is die adoratie voor Tatoeëren.. die daar heerscht...
Nu al 5 Utopianen die beweren dat dát hun Utopia is.. leren Tatoeëren..
I don't buy it !
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Bekenden en labielen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijft toch bizar idd
of het zijn bekenden van ze
Zonder grapje, TV programma's , zangers.. er is altijd een schare labiele fans die geen grenzen kennen in hun adoratie, en nog net niet opgesloten zijn. Triest maar waar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ja heeft ivan leuk gedaanquote:Op maandag 22 juni 2015 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en toch ziet dat krotwoet huis er best leuk uit, zo op een afstandje![]()
![]()
Gister zei Nicole dat Tattoo haar droom was toen ze binnenkwam ... apart want ze heeft het er nooit over gehad,maar sinds Joey & Laaf ziet Nicole het ineens als haar droomquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik al niet begrijp is die adoratie voor Tatoeëren.. die daar heerscht...
Nu al 5 Utopianen die beweren dat dát hun Utopia is.. leren Tatoeëren..
I don't buy it !
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat verklaarde ze ooit met: Ik wilde niet in de weg lopen, want ik was later binnen... Ik heb mijn kans afgewacht.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gister zei Nicole dat Tattoo haar droom was toen ze binnenkwam ... apart want ze heeft het er nooit over gehad,maar sinds Joey & Laaf ziet Nicole het ineens als haar droomIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nicole is goed in smoesjesquote:Op maandag 22 juni 2015 11:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat verklaarde ze ooit met: Ik wilde niet in de weg lopen, want ik was later binnen... Ik heb mijn kans afgewacht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik schakel net in en ben de stem van Nicole al weer zat.En straks weer pochen dat ze heel goed is n de anderen niet.Gm COS![]()
Nicole weet eigenlijk alles al... .ze heeft heel wat naalden in huiden geprikt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat dusquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik schakel net in en ben de stem van Nicole al weer zat.En straks weer pochen dat ze heel goed is n de anderen niet.Gm COS
Eigenlijk heeft ze geen lessen nodig Nicole weet en kan allesMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |