ik zal het ze vragen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:45 schreef Sjeen het volgende:
Klopt... Ik vraag me wel eens af hoe het met Dutchie en Snoopy is bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
Haha,
Ja hoop het ook :p
Oh ja! Ik weet het weer! We moeten eigenlijk een reüniemeer houden
Voor de volledigheid nog een foto van A. van een paar weken terug:leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik herken haar ook bijna niet meer, maar volgens mij lijkt ze wel veel op d'r vader, klopt dat?
in de haak.
Alles goed hier hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:45 schreef Sjeen het volgende:
Klopt... Ik vraag me wel eens af hoe het met Dutchie en Snoopy is bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 25-06-2015 10:37:49 ]
quote:
fijn om te horenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
Alles goed hier hoor
Appelsap, wat erg! En wat zielig
Ja, toen met dat anorexia uiterlijk, daar denk ik nog wel eens aan terugquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:44 schreef Moppert het volgende:
Ik vind het zo hard gaan bij iedereen hier..![]()
Ik zie bijvoorbeeld troel ook nog zitten met 1 en zwanger van 2was bij julianapark meet.
Er zijn er nog maar weinig over van toen
Wat voegt het diploma toe?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:42 schreef Estrys het volgende:
Proefzwemmen is geen afzwemmen. Hij moet het bij het afzwemmen nog wel laten zien zeg maar. Bij A de vorige keer was hij ziek maar heeft wel een half uur alles meegedaan. Huilend door het gat en zo. Maar hij zwom met opgetrokken schouders en ze vonden het niet goed. 'Hij kan het wel want vorige week ging het perfect' krijg je dan te horen. Maar we hebben hem er dus uit gehaald en hij mocht wel door met de B cursus en dan nu met de volgende lichting A nog eens doen. Omdat er zwemtechnisch niks mis is. Hij zwemt beter dan de meeste in zijn groepje met A.
Maar hij maakt zichzelf dus letterlijk ziek: hoofdpijn, overgeven de hele mikmak.
Hij zei net ook dat hij nu ook bijna moest spugen.
Nou, dat dacht ik dus ook. Waarom moet hij per se afzwemmen?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat voegt het diploma toe?
Je kunt t bij eventuele zwemfeestjes toch uitleggen?
Sterker nog: niemand vraagt naar het papiertje...
Klopt ook hoor. Maar nu is hij nog zo jong...quote:Op zondag 28 juni 2015 20:26 schreef Estrys het volgende:
Nee het diploma voegt in principe niks toe. En als het niet gaat dan niet, zo simpel is het ook wel. Maar ik denk dat dit niet zijn laatste examen/toets weet ik het gaat zijn in zijn leven. Kan wel zeggen dan vermijden we dat maar dat lijkt me ook geen oplossing.
Ik vind het nogal wat, een kind waarvan je weet dat het zo gespannen is en daardoor waarschijnlijk zo krampachtig zwemt, waarvan je weet dat hij het ook netter kan, eruit halen... dus niet het diploma geven. Maar wel door laten gaan voor B. Lijkt me voor zo'n knulletje best verwarrend.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:42 schreef Estrys het volgende:
Proefzwemmen is geen afzwemmen. Hij moet het bij het afzwemmen nog wel laten zien zeg maar. Bij A de vorige keer was hij ziek maar heeft wel een half uur alles meegedaan. Huilend door het gat en zo. Maar hij zwom met opgetrokken schouders en ze vonden het niet goed. 'Hij kan het wel want vorige week ging het perfect' krijg je dan te horen. Maar we hebben hem er dus uit gehaald en hij mocht wel door met de B cursus en dan nu met de volgende lichting A nog eens doen. Omdat er zwemtechnisch niks mis is. Hij zwemt beter dan de meeste in zijn groepje met A.
Maar hij maakt zichzelf dus letterlijk ziek: hoofdpijn, overgeven de hele mikmak.
Hij zei net ook dat hij nu ook bijna moest spugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |