SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
baasquote:Op maandag 22 juni 2015 02:09 schreef Downwards het volgende: Ik heb nog nooit een werkstuk afgemaakt of ingeleverd.
Welbeck.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quebeck, is dat het broertje van Wellbeck?
Kutfransen altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:11 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie dat Quebeck een heuse onafhankelijkheidsstrijd heeft gevoerd? Was nog bijna gelukt ook maar ze waren te netjes om te gaan knokken.
Een baan is leuk, maar mag natuurlijk nooit het uitslapen in de weg zitten.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
ik sta op als de wekker voor de vijfde keer is afgegaan cornflakes eten xboxen fuck me baan
wat cornflakesquote:Op maandag 22 juni 2015 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
ik sta op als de wekker voor de vijfde keer is afgegaan cornflakes eten xboxen fuck me baan
Montréalquote:
Ik had dat al eerder gehoord maar bedankt voor de herinnering aan die heerlijke anekdote.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada is echt zo'n net-niet land.
Heb ik al ooit verteld dat ze nooit een gouden medaille haalden op hun eigen olympische spelen in 1976?
ik eet liever shoarmaquote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
wat cornflakes
tegen de tijd dat ik uit bed kom is de pizzeria al open
Canadezen zijn ook erg chauvinistisch.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dat al eerder gehoord maar bedankt voor de herinnering aan die heerlijke anekdote.
quote:
Kop van een grindtegel.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 02:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zag laatst toevallig een Iers damesteam.. Deden 2 vrouwen in mee.
Maar wel in 2010 want Cindy Klaasen en Maëlle Ricker.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada is echt zo'n net-niet land.
Heb ik al ooit verteld dat ze nooit een gouden medaille haalden op hun eigen olympische spelen in 1976?
Gisteravond 18 bitterballen gehad in de pub, maar neem ook nog een pizza.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
dadelijk lekker pagga slaan, tosti kaas erachteraan
hoeveel drank heb jij opquote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
dadelijk lekker pagga slaan, tosti kaas erachteraan
Dat zullen dan de Belgen wel zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
Even een belangrijke vraag, wie speelt er in het rood?
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
afgelopen woensdag nog gegetenquote:
Canadaquote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
Jij wist zelfs Ottawa niet dus dit verbaasd mij niks, maar ik keek net effe en ik zag wit en rood. Wist ik nog niks.quote:
shoarma met knoflooksaus alleenquote:
quote:
Zonder sla, met sambal en natuurlijk extra vlees want je hebt van te voren twee pistolets gehaald voor een gevulde maag aangezien een zo'n pitabroodje niet vult.quote:
niksquote:
wat hoe laatquote:Op maandag 22 juni 2015 02:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Even wakker blijven voor Match of the Day.
quote:Op maandag 22 juni 2015 02:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Even wakker blijven voor Match of the Day.
quote:
Oh, voor je het weet is het zover.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel lang wakker blijven.
dinsdag moet ik werkenquote:
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
De wedstrijd is weer begonnen, jongens
Laten we het daar maar weer over hebben
uitslapen en fitnessenquote:
Goed nummer.quote:
haha neequote:
Ierland.quote:
Griekenland speelt niet.quote:
postnlquote:
ben voorbereider dus ik werk binnenquote:
Bedankt. Anders had ik het gemist.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Probeer even ontopic te blijven ffs.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Ja Sked is echt vervelendquote:Op maandag 22 juni 2015 02:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Probeer even ontopic te blijven ffs.
albaquote:
Fields of Athenry is gaaf om te beluisteren in een oude pub in Ierland ergens aan de westkust gespeeld door ouwe mannetjes die spontaan hun instrumenten hebben meegebrachtquote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn zeer jonge bestaan.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fields of Athenry is gaaf om te beluisteren in een oude pub in Ierland ergens aan de westkust gespeeld door ouwe mannetjes die spontaan hun instrumenten hebben meegebracht
Dat begint na 20 keer trouwens wel te vervelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fields of Athenry is gaaf om te beluisteren in een oude pub in Ierland ergens aan de westkust gespeeld door ouwe mannetjes die spontaan hun instrumenten hebben meegebracht
Aanrader. Absolute aanrader.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn zeer jonge bestaan.
Canada speelt in het roodquote:
Ze spelen ook wel andere liedjesquote:Op maandag 22 juni 2015 02:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat begint na 20 keer trouwens wel te vervelen.
Alsof je een kind hadquote:
Danny of Daley?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
Ja ben er effe af. Dacht dus dat Zwitserland rood was, zit ik hier voor die Canadezen te juichen godverdomme!quote:
No shit, Sherlock.quote:
ze hebben beide een kutquote:
Maar schat denk je dat je me aan ken...quote:Op maandag 22 juni 2015 02:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
geen alba pics postenquote:Op maandag 22 juni 2015 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, hou het centraal.
De wedstrijd is weer begonnen.
zeg schat je bent heel wat van plan danquote:Op maandag 22 juni 2015 02:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar schat denk je dat je me aan ken...
Zwitserlandquote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dit Zwitserland mist een type Bert Konterman viel mij eerder al op.
konterman xDquote:Op maandag 22 juni 2015 02:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dit Zwitserland mist een type Bert Konterman viel mij eerder al op.
Wie is dat nou weer?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb jij Philip Cocu nog wel zien voetballen?
quote:
Toekomstig ex hoofdcoach van PSV, een voetbalclub in Eindhoven dat ligt dan weer in Noord-Brabant. Je weet wel.quote:
Haha. Cocu heb ik wel zien voetballenquote:Op maandag 22 juni 2015 02:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Toekomstig ex hoofdcoach van PSV, een voetbalclub in Eindhoven dat ligt dan weer in Noord-Brabant. Je weet wel.
quote:Op maandag 22 juni 2015 02:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha. Cocu heb ik wel zien voetballen
Maakte met zijn linker ook een blik erwtensoep open he.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
was ook bijzonder goed in het nemen van penalty'squote:Op maandag 22 juni 2015 02:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachenquote:
Eerlijk gezegd kan ik me Cocu niet meer goed herinneren, weet alleen die goal nog tegen NAC. En tegen Milanquote:Op maandag 22 juni 2015 02:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maakte met zijn linker ook een blik erwtensoep open he.
gewoonquote:
Net als Van Basten, Seedorf, De Boer, Kluivert... Cocu komt ook uit Noord-Holland.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:55 schreef flufffy het volgende:
[..]
was ook bijzonder goed in het nemen van penalty's
Van Basten komt uit Utrechtquote:Op maandag 22 juni 2015 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Van Basten, Seedorf, De Boer, Kluivert... Cocu komt ook uit Noord-Holland.
Hahahaha, Van Basten Oog in Al, Utreg!quote:Op maandag 22 juni 2015 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Van Basten, Seedorf, De Boer, Kluivert... Cocu komt ook uit Noord-Holland.
Ik post hier nog de minste bagger Johannesquote:Op maandag 22 juni 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat merken we aan het niveau van deze toppa
of mensen vinden de wedstrijd heel kut of hebben gewoon te veel gezopenquote:Op maandag 22 juni 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat merken we aan het niveau van deze toppa
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:03 schreef Nober het volgende:
Hopelijk weten die Zwitsers dat ze moeten scoren.
Mensen die teveel stimulerende middelen gebruiken, daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
of mensen vinden de wedstrijd heel kut of hebben gewoon te veel gezopen
Ik vermoed van welquote:Op maandag 22 juni 2015 03:03 schreef Nober het volgende:
Hopelijk weten die Zwitsers dat ze moeten scoren.
Daarom moet je het ook met mate gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2015 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die teveel stimulerende middelen gebruiken, daar heb ik niet zoveel mee.
welke De Boerquote:Op maandag 22 juni 2015 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:
De Jongquote:Op maandag 22 juni 2015 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuke vraag voor jullie:
Welke PSV'er is geboren in Zwitserland?
Boer de Jong?quote:Op maandag 22 juni 2015 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vogelquote:Op maandag 22 juni 2015 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alfred Vogel?quote:Op maandag 22 juni 2015 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johann Volanthen.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luukinhoquote:Op maandag 22 juni 2015 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super de Boerquote:
hopelijk bij Japan Nederlandquote:
Altijd weer die overacting van Hans.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een goede gif bij gevonden:
[ afbeelding ]
jij zekerquote:Op maandag 22 juni 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand ging op een kabel staan.
Niet Jessica.
Quizvraag: welke Canadees heeft PSV naar een hoger plan geholpen?quote:Op maandag 22 juni 2015 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelden er dit seizoen eigenlijk Canadezen of Zwitsers in de Eredivisie?
Jij zoekt natuurlijk de Hutch.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Quizvraag: welke Canadees heeft PSV naar een hoger plan geholpen?
OnTopic, biatchquote:Op maandag 22 juni 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het gewoon over de wedstrijd kan gaan in dit topicquote:Op maandag 22 juni 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zijn naam kwijt.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wat overdreven zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het gewoon over de wedstrijd kan gaan in dit topic
Verkapt: ik weet het antwoord nietquote:Op maandag 22 juni 2015 03:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Het antwoord is Atiba Hutchinson.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkapt: ik weet het antwoord niet
Zwitserland neemt nu een vrije trap, ze schiet tegen een bal aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Het antwoord is Atiba Hutchinson.
Jou ook.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:16 schreef Nober het volgende:
Sjongejonge, vrouwenvoetbal kunnen we wel opheffen.
watquote:Op maandag 22 juni 2015 03:16 schreef Downwards het volgende:
Is er trouwens iets bekend over het schaamhaar van de Zwitserse speelsters?
Lijkt me toch een hele normale vraag.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Of er iets bekend is over het schaamhaar van de Zwitserse speelsters.
geen ideequote:Op maandag 22 juni 2015 03:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Tenzij eigen doelpunt.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:18 schreef Sked het volgende:
Als Canada de bal heeft kunnen de Zwitsers niet scoren
zal wel buitenspel staanquote:Op maandag 22 juni 2015 03:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kijken of de Zwitserse dames in de tweede helft nog wat kunnen forceren.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:18 schreef Sked het volgende:
Als Canada de bal heeft kunnen de Zwitsers niet scoren
Oké Wim Dusseldorpquote:Op maandag 22 juni 2015 03:17 schreef Wicky15 het volgende:
En twee die niet kunnen lopen die flikker ik eruit
Misschien heb ik dat al gedaan.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga je niet nog even pagga slaan zoals Wicky?
Hartstikke mooi.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:27 schreef Downwards het volgende:
Vanavond ook 3 wedstrijden in de Egyptische Premier League.
Who f*cking cares.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:27 schreef Downwards het volgende:
Vanavond ook 3 wedstrijden in de Egyptische Premier League.
Lijkt me wel verstandig. Verdedigend zijn ze niet zo goed.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Al Mokawloon Al Arab weer met 2 controlerende middenvelders speelt.
Japan heeft Godzillaquote:Op maandag 22 juni 2015 03:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Nederland heeft Miedemagodin en die heeft het op haar heupen.
Je trekt een conclusie die we na wedstrijd één al konden trekkenquote:Op maandag 22 juni 2015 03:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb de hele pot van Canada gekeken. Wat een treurige stront door een trechter. Vrouwenvoetbal lijkt vooruit te zijn gegaan want ze spelen achterin ook doelloos balletjes breed waardoor het heel wat lijkt. Maar zodra het spel op de helft van de tegenstander is, stort het compleet in. Die blonde spits van Canada...die kan gewoon niet voetballen. Alleen die Bachmann van Zwitserland denkt na bij aanvallen.
En dan 4 minuten extra tijd. Al hadden ze 100 minuten bijgetrokken. Er was geen enkele aanval met schot op doel geweest. Doelpunt van Canada was ook gewoon erin gooien en vanuit de kluts lag hij goed.
Nja... Het zij zo.
Maak je niet druk.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb de hele pot van Canada gekeken. Wat een treurige stront door een trechter. Vrouwenvoetbal lijkt vooruit te zijn gegaan want ze spelen achterin ook doelloos balletjes breed waardoor het heel wat lijkt. Maar zodra het spel op de helft van de tegenstander is, stort het compleet in. Die blonde spits van Canada...die kan gewoon niet voetballen. Alleen die Bachmann van Zwitserland denkt na bij aanvallen.
En dan 4 minuten extra tijd. Al hadden ze 100 minuten bijgetrokken. Er was geen enkele aanval met schot op doel geweest. Doelpunt van Canada was ook gewoon erin gooien en vanuit de kluts lag hij goed.
Nja... Het zij zo.
Waar ik ook zo moe van word zijn die plaatjes die voorbij komen op Facebook van die triestelingen die zich afvragen waar de media aandacht blijft voor het vrouwenvoetbal. Schei toch uit, niveau 3e klasse zondag. Hooguit!quote:Op maandag 22 juni 2015 03:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja... Het zij zo.
Letterlijk elke wedstrijd die Canada heeft gespeeld dit toernooi was zo. En ze zijn lang niet het enige land.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja... Het zij zo.
Heb de pot van Brazilie nog niet terug kunnen kijken maar dat was toch een van de weinige ploegen waarbij ik aanvallend wel wat hoop had. Naast Duitsland natuurlijk. Maar die zijn er nu dus uit tegen Australie.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Letterlijk elke wedstrijd die Canada heeft gespeeld dit toernooi was zo. En ze zijn lang niet het enige land.
Duitsland is het enige land wat ikheb zien voetballen, en in mindere mate Frankrijk (die moesten tegen echt slechte landen) en Noorwegen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Letterlijk elke wedstrijd die Canada heeft gespeeld dit toernooi was zo. En ze zijn lang niet het enige land.
Altijd weer dezelfde rare argumenten.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
Laatst stond tijdens het fitnessen een herhaling van Korea-Spanje op. Bij de 1-1 dacht ik nog:"aardig ingekopt....voor een vrouw."
Dat soort gedachten zijn killing natuurlijk, zeker als je je naderhand bedenkt dat elke mannelijke spits in de Jupiler League die bal tegendraads had ingekopt. Omdat iedereen met een beetje keepersskills hem anders heeft.
Het niveau is gewoon echt laag. Heeft met topvoetbal niets te maken dit.
Je snapt het niet he. Daar komt het omdat vrouwen minder snel zijn, maar technisch zijn ze niet vel zwakker. Minder conditie, minder de spierbouw om een uniek geheel te kunnen ontwikkelen, enz.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde rare argumenten.
Je vergelijkt de 100 meter sprint van vrouwen toch ook niet met de 100 meter sprint van mannen?
Je vergelijkt schaatsen voor vrouwen toch ook niet met schaatsen voor vrouwen?
Of klaag je ook bij elke gouden medaille van Ireen Wust: "pff, elke derderangse mannelijke schaatser had sneller geschaatst"?
Het heeft alles met topvoetbal te maken. Het is namelijk het beste vrouwenvoetbal dat er is.
Dat mannen het beter kunnen, dat zie ik ook wel, maar dat heeft er nul komma niks mee te maken.
Voor mensen die bovenstaande als argument aandragen, heb ik een tip: kijk er niet naar. Maar ja, dat maakt erover zeiken lastig.
Zeikwijven.
Ik vond Engeland ook nog niet zo heel slechtquote:Op maandag 22 juni 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland is het enige land wat ikheb zien voetballen, en in mindere mate Frankrijk (die moesten tegen echt slechte landen) en Noorwegen.
De VS zal ook wel oke zijn maar die heb ik niet gezienquote:Op maandag 22 juni 2015 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vond Engeland ook nog niet zo heel slecht
Nee, JIJ snapt het niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je snapt het niet he. Daar komt het omdat vrouwen minder snel zijn, maar technisch zijn ze niet vel zwakker. Minder conditie, minder de spierbouw om een uniek geheel te kunnen ontwikkelen, enz.
Hier lijkt de techniek bij de vrouwen niet goed te zijn. Naar elkaar overspelen, tegendraads inkoppen, een uitgespeelde kans creeeren, het lijkt vrijwel onmogelijk. Het is kick and rush maar op zn walgelijkst.
Je hebt ze niet gezien tegen Frankrijk? Was echt helemaal niks!quote:Op maandag 22 juni 2015 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vond Engeland ook nog niet zo heel slecht
Ik snap prima wat het probleem is van het vrouwenvoetbal tegenover andere vrouwensporten hoor. Ik vraag me alleen af hoe dat techniekverschil zoveel groter is in het voetbal..quote:
Kan zijn maar de laatste twee poulewedstrijden waren toch best leuk vond ik...quote:Op maandag 22 juni 2015 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt ze niet gezien tegen Frankrijk? Was echt helemaal niks!
Dat zeg ik, je snapt het niet. Geeft niks, kan iedereen overkomen. Maar hou het ff voor je, ok? Je hebt het al 40 keer gezegd. Het begint triest te worden. Thanks.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap prima wat het probleem is van het vrouwenvoetbal tegenover andere vrouwensporten hoor. Ik vraag me alleen af hoe dat techniekverschil zoveel groter is in het voetbal..
Aha, hij snapt het niet, omdat hij er anders over denkt?quote:Op maandag 22 juni 2015 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je snapt het niet. Geeft niks, kan iedereen overkomen. Maar hou het ff voor je, ok? Je hebt het al 40 keer gezegd. Het begint triest te worden. Thanks.
Dus ik moet hier naar kijken zonder dat ik denk 'ahahaha die bal had er best in gemogen', wanneer dat duidelijk debet is aan beperkte techniek en niet aan conditie.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je snapt het niet. Geeft niks, kan iedereen overkomen. Maar hou het ff voor je, ok? Je hebt het al 40 keer gezegd. Het begint triest te worden. Thanks.
hoho, HIJ zegt dat IK het niet snap.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Aha, hij snapt het niet, omdat hij er anders over denkt?
Omdat?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:
Allemaal juichen voor Engeland zometeen natuurlijk hè.
Noorwegen eruit = 1 concurrent minder voor de olympische ticketsquote:
Nederland verdient een ticket voor de Olympische Spelen als het bij de beste drie Europese landen eindigt. Nu is die kans natuurlijk niet zo groot, maar laten we optimistisch blijven.quote:
als ze winnen en NL wint, dan mogen de leeuwinnen naar de Spelenquote:
Oh oké! Hup Engelandquote:Op maandag 22 juni 2015 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nederland verdient een ticket voor de Olympische Spelen als het bij de beste drie Europese landen eindigt. Nu is die kans natuurlijk niet zo groot, maar laten we optimistisch blijven.
Noorwegen doet mee voor dat klassement. Engeland niet, omdat dat land niet op de Olympische Spelen uit mag komen.
Die zendt alles uit, toch?quote:
Goed zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |