SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
baasquote:Op maandag 22 juni 2015 02:09 schreef Downwards het volgende: Ik heb nog nooit een werkstuk afgemaakt of ingeleverd.
Welbeck.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quebeck, is dat het broertje van Wellbeck?
Kutfransen altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:11 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie dat Quebeck een heuse onafhankelijkheidsstrijd heeft gevoerd? Was nog bijna gelukt ook maar ze waren te netjes om te gaan knokken.
Een baan is leuk, maar mag natuurlijk nooit het uitslapen in de weg zitten.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
ik sta op als de wekker voor de vijfde keer is afgegaan cornflakes eten xboxen fuck me baan
wat cornflakesquote:Op maandag 22 juni 2015 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
ik sta op als de wekker voor de vijfde keer is afgegaan cornflakes eten xboxen fuck me baan
Montréalquote:
Ik had dat al eerder gehoord maar bedankt voor de herinnering aan die heerlijke anekdote.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada is echt zo'n net-niet land.
Heb ik al ooit verteld dat ze nooit een gouden medaille haalden op hun eigen olympische spelen in 1976?
ik eet liever shoarmaquote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
wat cornflakes
tegen de tijd dat ik uit bed kom is de pizzeria al open
Canadezen zijn ook erg chauvinistisch.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dat al eerder gehoord maar bedankt voor de herinnering aan die heerlijke anekdote.
quote:
Kop van een grindtegel.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 02:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zag laatst toevallig een Iers damesteam.. Deden 2 vrouwen in mee.
Maar wel in 2010 want Cindy Klaasen en Maëlle Ricker.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada is echt zo'n net-niet land.
Heb ik al ooit verteld dat ze nooit een gouden medaille haalden op hun eigen olympische spelen in 1976?
Gisteravond 18 bitterballen gehad in de pub, maar neem ook nog een pizza.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
dadelijk lekker pagga slaan, tosti kaas erachteraan
hoeveel drank heb jij opquote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Wicky15 het volgende:
dadelijk lekker pagga slaan, tosti kaas erachteraan
Dat zullen dan de Belgen wel zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
Even een belangrijke vraag, wie speelt er in het rood?
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
afgelopen woensdag nog gegetenquote:
Canadaquote:Op maandag 22 juni 2015 02:19 schreef Nober het volgende:
Jij wist zelfs Ottawa niet dus dit verbaasd mij niks, maar ik keek net effe en ik zag wit en rood. Wist ik nog niks.quote:
shoarma met knoflooksaus alleenquote:
quote:
Zonder sla, met sambal en natuurlijk extra vlees want je hebt van te voren twee pistolets gehaald voor een gevulde maag aangezien een zo'n pitabroodje niet vult.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |