Wat zit jij nou weer te lachenquote:
Eerlijk gezegd kan ik me Cocu niet meer goed herinneren, weet alleen die goal nog tegen NAC. En tegen Milanquote:Op maandag 22 juni 2015 02:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maakte met zijn linker ook een blik erwtensoep open he.
gewoonquote:
Net als Van Basten, Seedorf, De Boer, Kluivert... Cocu komt ook uit Noord-Holland.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:55 schreef flufffy het volgende:
[..]
was ook bijzonder goed in het nemen van penalty's
Van Basten komt uit Utrechtquote:Op maandag 22 juni 2015 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Van Basten, Seedorf, De Boer, Kluivert... Cocu komt ook uit Noord-Holland.
Hahahaha, Van Basten Oog in Al, Utreg!quote:Op maandag 22 juni 2015 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Van Basten, Seedorf, De Boer, Kluivert... Cocu komt ook uit Noord-Holland.
Ik post hier nog de minste bagger Johannesquote:Op maandag 22 juni 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat merken we aan het niveau van deze toppa
of mensen vinden de wedstrijd heel kut of hebben gewoon te veel gezopenquote:Op maandag 22 juni 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat merken we aan het niveau van deze toppa
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:03 schreef Nober het volgende:
Hopelijk weten die Zwitsers dat ze moeten scoren.
Mensen die teveel stimulerende middelen gebruiken, daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 22 juni 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
of mensen vinden de wedstrijd heel kut of hebben gewoon te veel gezopen
Ik vermoed van welquote:Op maandag 22 juni 2015 03:03 schreef Nober het volgende:
Hopelijk weten die Zwitsers dat ze moeten scoren.
Daarom moet je het ook met mate gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2015 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die teveel stimulerende middelen gebruiken, daar heb ik niet zoveel mee.
welke De Boerquote:Op maandag 22 juni 2015 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |