dat zijn mijnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:43 schreef Roces18 het volgende:
wtf man ik raak zon groen ding en opeens lig ik in duizend stukjes
ja godverdomme welke zijn mijnen dan knkrspelquote:
zodra je groter bent dan die groene dingen (mijnen dus) dan explodeer je he.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja godverdomme welke zijn mijnen dan knkrspel
onder de ene groene dinge kan je schuilen en de ander weer niet
als je te groot bent kan het niet meerquote:Op maandag 22 juni 2015 19:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja godverdomme welke zijn mijnen dan knkrspel
onder de ene groene dinge kan je schuilen en de ander weer niet
hmm jaquote:Op maandag 22 juni 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zodra je groter bent dan die groene dingen (mijnen dus) dan explodeer je he.
eensquote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht.
Tevens is het tijd vooor een agar.io topic zodat FOK!kers als team kunnen spelen.
Maar dan moeten we een soort private server op zetten met een IP of zo. iemand die daar watmee kan?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht.
Tevens is het tijd vooor een agar.io topic zodat FOK!kers als team kunnen spelen.
Ik ben een net begonnen met een topic. In de OP leg ik dan ook uit welke extensie je moet hebben om IP's van rooms te kunnen zien en rooms te kunnen zoeken op basis van dat IP.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moeten we een soort private server op zetten met een IP of zo. iemand die daar watmee kan?
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben een net begonnen met een topic. In de OP leg ik dan ook uit welke extensie je moet hebben om IP's van rooms te kunnen zien en rooms te kunnen zoeken op basis van dat IP.
Teamwork.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie heel vaak mensen elkaar voeren zeg maar.
Waarom doen ze dat?
fijn spel is datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:17 schreef Roces18 het volgende:
heb ook vroeger wel eens tag pro gespeeld. Misschien ook geinig als je dit leuk vind om dat te checken
lvl 45 ben ik daarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:21 schreef Eyip het volgende:
[..]
fijn spel is dat
tagpro-chord.koalabeast.com
oh die heb ik ook met regelmaat gehadquote:
Ga met je bolletje naar links onder en zorg dan dat je 200 punten hebt en dan langzamerhand meer naar het midden en beetje rond de hoge luitjes heen teasen en wachten tot iemand teveel split dan kan je in 1x hard groeien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:32 schreef pinman het volgende:
Ik ben misschien wel de slechtste Agar.io speler ooit
Die survey?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:05 schreef Ranjit het volgende:
Protip: Verzamel 100-130 massa, en ga op een virus staan. Op dat moment zal je een soort van 1 worden met het virus, wat de aandacht van anderen trekt. Er is er altijd wel één die je probeert op te eten, hierdoor ontploft, en jou een paar honderd massa doneert.
Of neem de shortcut: http://www.qr.net/agar
Heb ik heel die zooi doorgewerkt, werkt de downloadlink niet: www.filedropper.com/botuserquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:05 schreef Ranjit het volgende:
Protip: Verzamel 100-130 massa, en ga op een virus staan. Op dat moment zal je een soort van 1 worden met het virus, wat de aandacht van anderen trekt. Er is er altijd wel één die je probeert op te eten, hierdoor ontploft, en jou een paar honderd massa doneert.
Of neem de shortcut: http://www.qr.net/agar
Hier issie ook te vinden: https://github.com/Apostolique/Agar.io-botquote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb ik heel die zooi doorgewerkt, werkt de downloadlink niet: www.filedropper.com/botuser
Nee, die is anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Hier issie ook te vinden: https://github.com/Apostolique/Agar.io-bot
Hoe zie je dat getal? Heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb het maar zelf gedaan
[ afbeelding ]
Getal in naam is de mass van de bol.
Groene naam betekent dat hij op te zuigen is met spatie
Paarse naam betekent dat je eroverheen kan om em op te vreten
Oranje naam betekent dat hij jou kan opvreten
Rode naam betekent dat hij jou kan opzuigen met spatie
Maar goed ben pas een paar uurtjes bezig, maar best leuk voor de zondag.
Heb een javascript gemaakt die de engine een klein beetje aanpastquote:Op zondag 28 juni 2015 13:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat getal? Heb ik nog nooit gezien.
Doozj.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef GhpH het volgende:
Fuuuuuuck. Mijn Nasa is opgegeten door Doge!
Hoe spreek je doge eigenlijk uit?
Doggey? Dowgé? Dog?
Zielig voor dat kindje. De maker van die link met echt een flinke trap tegen zijn kaak krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik dit zo lees mag jij de komende tijd wel ff buiten spelen ipv fokken
Paas dat script ff dan plz.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb een javascript gemaakt die de engine een klein beetje aanpast
Custom code zeg maar, wel handig.
GAM / [agar.io #2] #TeamFOK!quote:
Kan je niet bij de absentie van een naam zorgen dat ie een paar letters invult? Ik weet niet hoe java werkt dus kan niet echt helpen.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
GAM / [agar.io #2] #TeamFOK!
Maar is nog niet helemaal af, werkt nog niet als iemand een lege nickname heeft en als je gesplitst bent zit er ook nog iets. Maar goed het is open source, als we daar gezamelijk wat gaafs van kunnen maken vind ik het best
Jawel hoor, da fix ik nog wel wat op. Was alleen tot zover gekomen gisteren, en ben nu weer aan het werk. Dus komt wel, maar dat zijn nog wel wat bugjes zeg maar.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Kan je niet bij de absentie van een naam zorgen dat ie een paar letters invult? Ik weet niet hoe java werkt dus kan niet echt helpen.
Ik dacht altijd dat die 2 hetzelfde warenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jawel hoor, da fix ik nog wel wat op. Was alleen tot zover gekomen gisteren, en ben nu weer aan het werk. Dus komt wel, maar dat zijn nog wel wat bugjes zeg maar.
Tevens is het javascript, java is dan weer een andere taal
Java was er, toen wilden ze die taal ook gebruiken voor scripts op websites.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:06 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die 2 hetzelfde waren
Vind het wel interessant, heb wel eens php-scripts geschreven voor de lol.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Java was er, toen wilden ze die taal ook gebruiken voor scripts op websites.
Toen hebben ze het wat verkracht, en toen rolde er javascript uit wat in eerste instantie zwaar bagger was.
Nu we het eigenlijk allemaal elke dag vaak gebruiken wordt het steeds meer een werkzame (script)taal.
Beetje of topic maar misschien vind je het interessant
Oke dan, php is voornamelijk serverside. javascript runt alleen op de client. (uitzonderingen daargelaten, nodejs, php-cli) Allebei leuke talen om eens met programmeren kennis te maken.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:08 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Vind het wel interessant, heb wel eens php-scripts geschreven voor de lol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |