Zielig voor dat kindje. De maker van die link met echt een flinke trap tegen zijn kaak krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik dit zo lees mag jij de komende tijd wel ff buiten spelen ipv fokken
Paas dat script ff dan plz.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb een javascript gemaakt die de engine een klein beetje aanpast
Custom code zeg maar, wel handig.
GAM / [agar.io #2] #TeamFOK!quote:
Kan je niet bij de absentie van een naam zorgen dat ie een paar letters invult? Ik weet niet hoe java werkt dus kan niet echt helpen.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
GAM / [agar.io #2] #TeamFOK!
Maar is nog niet helemaal af, werkt nog niet als iemand een lege nickname heeft en als je gesplitst bent zit er ook nog iets. Maar goed het is open source, als we daar gezamelijk wat gaafs van kunnen maken vind ik het best
Jawel hoor, da fix ik nog wel wat op. Was alleen tot zover gekomen gisteren, en ben nu weer aan het werk. Dus komt wel, maar dat zijn nog wel wat bugjes zeg maar.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:03 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Kan je niet bij de absentie van een naam zorgen dat ie een paar letters invult? Ik weet niet hoe java werkt dus kan niet echt helpen.
Ik dacht altijd dat die 2 hetzelfde warenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jawel hoor, da fix ik nog wel wat op. Was alleen tot zover gekomen gisteren, en ben nu weer aan het werk. Dus komt wel, maar dat zijn nog wel wat bugjes zeg maar.
Tevens is het javascript, java is dan weer een andere taal
Java was er, toen wilden ze die taal ook gebruiken voor scripts op websites.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:06 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die 2 hetzelfde waren
Vind het wel interessant, heb wel eens php-scripts geschreven voor de lol.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Java was er, toen wilden ze die taal ook gebruiken voor scripts op websites.
Toen hebben ze het wat verkracht, en toen rolde er javascript uit wat in eerste instantie zwaar bagger was.
Nu we het eigenlijk allemaal elke dag vaak gebruiken wordt het steeds meer een werkzame (script)taal.
Beetje of topic maar misschien vind je het interessant
Oke dan, php is voornamelijk serverside. javascript runt alleen op de client. (uitzonderingen daargelaten, nodejs, php-cli) Allebei leuke talen om eens met programmeren kennis te maken.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:08 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Vind het wel interessant, heb wel eens php-scripts geschreven voor de lol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |