dat zijn mijnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:43 schreef Roces18 het volgende:
wtf man ik raak zon groen ding en opeens lig ik in duizend stukjes
ja godverdomme welke zijn mijnen dan knkrspelquote:
zodra je groter bent dan die groene dingen (mijnen dus) dan explodeer je he.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja godverdomme welke zijn mijnen dan knkrspel
onder de ene groene dinge kan je schuilen en de ander weer niet
als je te groot bent kan het niet meerquote:Op maandag 22 juni 2015 19:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja godverdomme welke zijn mijnen dan knkrspel
onder de ene groene dinge kan je schuilen en de ander weer niet
hmm jaquote:Op maandag 22 juni 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zodra je groter bent dan die groene dingen (mijnen dus) dan explodeer je he.
eensquote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht.
Tevens is het tijd vooor een agar.io topic zodat FOK!kers als team kunnen spelen.
Maar dan moeten we een soort private server op zetten met een IP of zo. iemand die daar watmee kan?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht.
Tevens is het tijd vooor een agar.io topic zodat FOK!kers als team kunnen spelen.
Ik ben een net begonnen met een topic. In de OP leg ik dan ook uit welke extensie je moet hebben om IP's van rooms te kunnen zien en rooms te kunnen zoeken op basis van dat IP.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moeten we een soort private server op zetten met een IP of zo. iemand die daar watmee kan?
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben een net begonnen met een topic. In de OP leg ik dan ook uit welke extensie je moet hebben om IP's van rooms te kunnen zien en rooms te kunnen zoeken op basis van dat IP.
Teamwork.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie heel vaak mensen elkaar voeren zeg maar.
Waarom doen ze dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |