Zal ik het ook even insprekenquote:
Om toch een beetje in de 40+-sferen te blijvenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Plasbak!![]()
Ik was de vorige vergeten aan te passen...
Sorry dat kan helemaal niet, Ik heb geen mic, op mijn laptop. Anders had ik de boel wel even stijf gescholdenquote:
Gewoon een speaker in de mic-ingang proppen en dan flink brullen.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat kan helemaal niet, Ik heb geen mic, op mijn laptop. Anders had ik de boel wel even stijf gescholden
Kan je het niet toch proberen? Ik wist ook niet dat mijn laptop een mic had, maar heb ik toch geprobeerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat kan helemaal niet, Ik heb geen mic, op mijn laptop. Anders had ik de boel wel even stijf gescholden
Wat was je plan?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
Dat vocaroo-topic is er ook nooit gekomen. Dat was echt een idee wat heel wat leuks had kunnen opleveren.
Die had ik zowaar nogquote:Op zondag 21 juni 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een speaker in de mic-ingang proppen en dan flink brullen.
Werkt prima...
Dat had ik uiteraard nog niet helemaal uitgewerkt, want daar ben ik te chaotisch voor. Maar het idee dat iedereen van alles in zou gaan spreken dat deed mijn hersenen wel op volle toeren draaien. En ik zag veel potentie.quote:
Ik denk zomaar dat het hilarisch had kunnen wordenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had ik uiteraard nog niet helemaal uitgewerkt, want daar ben ik te chaotisch voor. Maar het idee dat iedereen van alles in zou gaan spreken dat deed mijn hersenen wel op volle toeren draaien. En ik zag veel potentie.
Je stem past niet bij je uitstraling!quote:
Mijn skype mic. Verstoft.quote:
Ik steek er nog één opquote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een geile stem zeg.Je kunt zo bij een 06-lijn gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |