Zal ik het ook even insprekenquote:
Om toch een beetje in de 40+-sferen te blijvenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Plasbak!![]()
Ik was de vorige vergeten aan te passen...
Sorry dat kan helemaal niet, Ik heb geen mic, op mijn laptop. Anders had ik de boel wel even stijf gescholdenquote:
Gewoon een speaker in de mic-ingang proppen en dan flink brullen.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat kan helemaal niet, Ik heb geen mic, op mijn laptop. Anders had ik de boel wel even stijf gescholden
Kan je het niet toch proberen? Ik wist ook niet dat mijn laptop een mic had, maar heb ik toch geprobeerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat kan helemaal niet, Ik heb geen mic, op mijn laptop. Anders had ik de boel wel even stijf gescholden
Wat was je plan?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
Dat vocaroo-topic is er ook nooit gekomen. Dat was echt een idee wat heel wat leuks had kunnen opleveren.
Die had ik zowaar nogquote:Op zondag 21 juni 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een speaker in de mic-ingang proppen en dan flink brullen.
Werkt prima...
Dat had ik uiteraard nog niet helemaal uitgewerkt, want daar ben ik te chaotisch voor. Maar het idee dat iedereen van alles in zou gaan spreken dat deed mijn hersenen wel op volle toeren draaien. En ik zag veel potentie.quote:
Ik denk zomaar dat het hilarisch had kunnen wordenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had ik uiteraard nog niet helemaal uitgewerkt, want daar ben ik te chaotisch voor. Maar het idee dat iedereen van alles in zou gaan spreken dat deed mijn hersenen wel op volle toeren draaien. En ik zag veel potentie.
Je stem past niet bij je uitstraling!quote:
Mijn skype mic. Verstoft.quote:
Ik steek er nog één opquote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een geile stem zeg.Je kunt zo bij een 06-lijn gaan werken.
Ik moest even zoek bedoel ik.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opnieuw! Harder, meer hysterisch gillen, grover taalgebruik en zo...
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daag me niet uit he?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stem past niet bij je uitstraling!
Opnieuw! Harder, meer hysterisch gillen, grover taalgebruik en zo...
Het was te kort om mijn plat accent te horen.quote:
Hoiquote:
Kom op, je kan het...quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was te kort om mijn plat accent te horen.
Klopt.quote:
quote:
Gooi er wat drank in en dan is het duidelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Alles OK hier, dank je.
Ben er alleen niet achter welk plat accent dit is...
Dat zit er al in en helaas, niet duidelijk...quote:Op zondag 21 juni 2015 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gooi er wat drank in en dan is het duidelijk
Nou genoeg gelachen,quote:Op zondag 21 juni 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zit er al in en helaas, niet duidelijk...
Héé duin duikerhttp://vocaroo.com/i/s1SFRzLOLUfNquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé duin duikerhttp://vocaroo.com/i/s1SFRzLOLUfN
Iets zegt me dat je daar meer van weet.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/delete/s0Ec2SqQm0vE/adcbcc686d41d2a4quote:Op zondag 21 juni 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
Beetje saaie boodschappen Soury. Met je hoi. Het is hier niet de spinazie-academie.
Ik ga het niet vragen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
http://vocaroo.com/delete/s0Ec2SqQm0vE/adcbcc686d41d2a4
Poen poen poen poenquote:
Het lijkt me niet verstandig om verder daar op in te gaan op een forum. Maar het was in Tilburg.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iets zegt me dat je daar meer van weet.
Crimineel stadje is dat.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om verder daar op in te gaan op een forum. Maar het was in Tilburg.
http://vocaroo.com/i/s1UCmhrwFLZYquote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om verder daar op in te gaan op een forum. Maar het was in Tilburg.
Ja ik stop er mee, was even lolligquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 21 juni 2015 23:38 schreef Soury het volgende:
http://vocaroo.com/i/s07CJcBJvFUE [ afbeelding ]
Ja,vaste prik op zondagavond.quote:
19quote:
Ne 16quote:
Ja ben zomaar thuis.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n trein gaat nog aardig snel dan.
Dat klopt, ik kan dat niet beluisteren via mobielquote:
quote:
quote:
Nieuw speeltjequote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 00:11 schreef sacha het volgende:
telkens weer opnieuw inloggen bij de radio![]()
Alles in drie. Het wentquote:
of 1quote:
Radio wat een terig herriequote:
Hij gaat al op mijn verzoek inquote:Op maandag 22 juni 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Knokkels draait... en die gaat door... tot laat morgen avond volgens mij...
Jammer! Maar je had al verwacht dat je niet geselecteerd zou worden ?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Helaas ik ben niet geselecteerd om mee te gaan naar Ghana. Maar ik had het wel verwacht.
Jups totaal verkeerde achtergrond/studie voor wat ze zochten denk ik zo.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:38 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer! Maar je had al verwacht dat je niet geselecteerd zou worden ?
Hè, dat is jammer....zul je wel balen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Helaas ik ben niet geselecteerd om mee te gaan naar Ghana. Maar ik had het wel verwacht.
Zo denk ik over bejaarden.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
De jaarlijkse ellende met die motoren is hier ook weer begonnen.
Aangezien tegenwoordig toch bijna alles verboden wordt zou ik het enorm op prijs stellen als iemand het kan regelen dat deze vervelende dingen ook uit het straatbeeld gaan verdwijnen. Alvast bedankt.
Gelijkheid.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
Veel belangrijker: Kan iemand me uitleggen waarom de man en de vrouw in de trouwsmiley even groot zijn?![]()
Dat wijkt dusdanig af van de dagelijkse realiteit dat amper iemand daar vrolijk van wordt. Het is bijna absurdistisch.
Misschien moet ik eens naar Feedback gaan om dit aan te kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |