abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153971654
Riley heeft geen interesse in tellen, het alfabet en de kleuren :D

Spark, knap van je meisje dat ze tot 14 kan tellen O+

Kyara, gewoon heel streng zijn. Kleurcode is kleurcode }:|

As, wat goed van Kyan *O*

Danic, pas na twaalven klaar met je klusjes :*

Cwen, spannend. Ik ben benieuwd. Vroeg opstaan went. :*

Hier onderbroekjes van de Zeeman. Maat 92 ook. Over de luier passen ze best :D
pi_153971722
NTS, draakjes gaat snel he..

cwen, je went eraan.. Inmiddels zijn we 4 jaar verder met de oudste en mijn ritme zit er nu aardig in. Ook in het weekend ;)

Shandaly, laat ze maar praten op het CB. Het is zo makkelijk om je een slecht gevoel te geven, ook omdat je jezelf kwetsbaar opsteld met zo'n opmerking. Na 1 aanvaring (oudste, 6maand afspraak), is het hier ene oor in, andere oor uit.. Zeker bij die arts. Met de verpleegkundige was het makkelijker. Ook goede discussie gehad over vitamine D en zonnebrand smeren.

Danic, wat een latertje zeg.
Nou moet ik ook wel "energie-managen" door mijn chronische darmkwaal. Dat kost een hoop energie soms als het veel pijn doet. Dan gebruik ik de rest van de energie voor de kinderen. Als ik dat niet doe, maar veel aan het huishouden, dan stop ik ze om 19:00 niet zo gezellig meer in bed. Dan liever een dagje wachten met poetsen, maar gezellig met de kinderen..

Zindelijkheid wordt hier nog niks.. Nog 6 maanden, dan mag hij naar school. Dus dat geeft nog even tijd..
pi_153971728
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:36 schreef Kyara het volgende:
Dat was hier ook zo Spark, maar ineens ging het snel en nu kennen ze eigenlijk wel alle kleuren. (de meiden dus).

D. is nu helemaal into roze. Ze wil altijd de roze variant. Daar gaat mijn kleurcode :|W
Hahaha, Isa ook! "Wat voor ijsje wil je, Isa?" ROZE!! :') O+
Sarcasme. Herken het.
pi_153971763
Qua huishouden ben ik heel erg precies, elke dag wel een wasje/stoffen/opruimen/poetsen :7 Kan er niets aan doen, gaat automatisch.

Qua ondergoed slaag ik altijd goed bij de Hema, mooi spul en blijft mooi zitten. Geen onderbroeken :{w wel boxers O+
pi_153971816
Oh men, ik zou echt willen dat het huishouden me meer kon interesseren :@ Ik doe de was als ik thuis werk, omdat ik het dan direct kan ophangen of in de droger kan mikken. De was is ook zo ongeveer het enige dat ik leuk vind om te doen. Stofzuigen misschien 1 a 2 keer per week, maar ik moet echt nog wennen aan 2 verdiepingen dus meestal doe ik er maar 1 :') Dweilen wil ik heel vaak doen, net als afstoffen en de badkamer schoonmaken, maar meestal komt het er gewoon niet van.

Wat ik wel leuk vind, vooral met dit heerlijke weer, is in de tuin rommelen O+ Gisteren lekker onkruid gewied en halve bomen tussen de tegels uitgetrokken. En mn radijsjes omgepland (ja ik ben een tuinnoob).
Sarcasme. Herken het.
pi_153971895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Qua huishouden ben ik heel erg precies, elke dag wel een wasje/stoffen/opruimen/poetsen :7 Kan er niets aan doen, gaat automatisch.

Qua ondergoed slaag ik altijd goed bij de Hema, mooi spul en blijft mooi zitten. Geen onderbroeken :{w wel boxers O+
Wij waren in Londen vorige week en daar dragen jongetjes blijkbaar geen boxers. Superleuk ondergoed gezien van Peppa Big en de Gruffly, maar alleen maar slips }:|

Cijfers oefenen we hier met de dierenplaatjes. M leest ze voor en ik zoek de goede bladzijde erbij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_153972016
Ik vind onderbroeken verschrikkelijk bij mannen :{w
pi_153972037
Hier ook boxers, voor alle 3 de mannen ;)
Daan heeft wel een paar bumba onderbroeken, maar die gebruik ik nu alleen bij het zindelijk worden, ze zitten niet zo lekker, maar gaan wel makkelijk uit bij haast :P
pi_153972122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind onderbroeken verschrikkelijk bij mannen :{w
Ja, ik ook, daarom vond ik dat ik mijn zoon zo vroeg mogelijk moet leren boxers te dragen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_153972177
Boxers check. Gewone onderbroeken vind ik echt niks. Boxers van de zeeman zitten prima bij mijn amalle jongens. Maar het model voor meisjes blijkt inderdaad anders te zijn.

Ik verwacht niet dat het hier door zet hoor maar het voordeel van dit weer is lekker in het badje en zonder luier lopen.

Cijfers en kleuren gaan nog op kyan zijn manier en dat is niet zoals het hoort :P
Hij lijkt totaal niet op zijn grote broer.

Bleh we gaan zo gymmen met dit weer. Is toch veel te warm. En grote broer heeft waterpret. Gister 350 waterballonnen gevuld voor ze :D
pi_153972654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 00:31 schreef caroro het volgende:
Ik heb een meisje hier met echt wel een stevige bilpartij(sorry lieverd, nu maar hopen dat je die voorgevel niet meegeerfd hebt van me :') ) en bij haar zitten de zeeman broekjes juist weer prima! Haar broekjes bevatten meer stof als die van grote zus :'( .
Nog ff terugkomend op het huishouden, met 3 kinderen en een labrador moet er echt wel iedere dag gestofzuigd worden hoor! En de wasmachine draait hier ook elke dag minstens 1x. Voor de ramen heb ik zo'n kärcher ding en de grote dingen zoals dweilen en de badkamer doet mijn man. Ik ben chronisch pijn patiënt, en daardoor best beperkt in mn fysiek.

Vanochtend de beroemde aardbeien teva's gekocht voor J. Ze vind ze prachtig, en moesten dus ook op de kast in haar kamertje zodat ze ze nog kon zien
O+ O+ O+ O+
DIt dus :D Hema zit wat krapper bij haar :') Laatst wel leuke onderbroeken bij Lindex gekocht voor haar, die zijn ook fijn.

Ik hou ook niet zo van gewone slipjes, dus beide kinderen krijgen boxers (bij mijn oudste komen er echt geen ballenknijpers :'))

Huishouden vind ik ook zonde van mijn tijd :+
Met de was ben ik wel enigszins bij, moet alleen mijn droger nog leeghalen en dat opvouwen. Ik probeer het nu wel wat beter bij te houden (want vriendjes over de vloer enzo :@ :')) en dat gaat ook prima, maar dan heb ik opgeruimd en dan laat ik de kinderen los en binnen 3 tellen ligt er weer overal wat... (logisch ook wel, maar dat is altijd wel frustrerend, vooral ook omdat het niet mijn hobby is :P)

Zindelijkheid is niet heel erg aan de orde, ze loopt op het moment zonder luier en ik hoop dat dat zonder ongelukjes gaat :P Een tijdje terug was ze er wel mee bezig, ging twee dagen best goed en toen was het steeds weer plassen in dr onderbroek (en dan ben ik er ook wel weer snel klaar mee). Nou ja we gaan het zien, zo af en toe mee bezig gaan en dan komt het vanzelf wel.
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:33:10 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153975570
Ik vind Zeeman dan weer prima aansluiten bij mijn smalle meisjes :D Hema weet ik niet, nog niet geprobeerd. En slips voor meisjes vind ik ook prima staan (zonder luier dan, met luier eronder ziet er niet uit). Voor M inderdaad wel boxershorts.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:04:18 #238
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_153979515
Onderbroekjes van de action zijn ook wel fijn . Jongens hebben hier ook boxers.

Wbt huishouden... ik heb vandaag alleen de vaat gewassen en een was aangezet/opgehangen.

Strijken heb ik sinds de verhuizing (december) niet meer gedaan. En dat terwijl ik t altijd raar vond dat jullie nooit de was strijkte.

Ik moet nu nog wel 4 manden vol was opvouwen...
pi_153980832
Ziki/Cosi van de Action zijn gaaf ^O^
Helaas pas vanaf maat 98/104 en die zijn nog veel te groot voor mijn kleine kontje. Nou, die van m'n peutert dan :P

Nu Zeeman en Hema, 92 of 98/104. Maten verschillen erg per merk.

Oh eneeh, boxers uiteraard. Ik vind onderbroekjes altijd wat viezig :@ Bij mannen al helemaal.
Geldt niet voor meisjes, daar staat een onderbroekje juist altijd lief O+ Maar ik las hierboven al dat ze niet lekker zitten.

Morgenochtend wil ik met Billy naar het openlucht zwembad hier in de buurt. Is zoiets een beetje te doen voor zo'n kleintje? Er zal wel geen schaduw zijn..
Sowieso pet en zonnebril op en flink smeren.
Uur of 10.00 tot 12.00.

Goed idee of niet? :@
pi_153982040
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

D
Met de was ben ik wel enigszins bij, moet alleen mijn droger nog leeghalen en dat opvouwen. Ik probeer het nu wel wat beter bij te houden (want vriendjes over de vloer enzo :@ :')) en dat gaat ook prima, maar dan heb ik opgeruimd en dan laat ik de kinderen los en binnen 3 tellen ligt er weer wat
Zooooo herkenbaar. Die vriendinnetjes zijn heel goed voor mn huishouden
*poef* nu is het weg
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:22:38 #241
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153985148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Morgenochtend wil ik met Billy naar het openlucht zwembad hier in de buurt. Is zoiets een beetje te doen voor zo'n kleintje? Er zal wel geen schaduw zijn..
Sowieso pet en zonnebril op en flink smeren.
Uur of 10.00 tot 12.00.

Goed idee of niet? :@
Ik zou t niet doen, t is hier 36 graden, en niet te harden in de zon. J wil ook het liefst binnen spelen, en dat is een echt buitenkind...
pi_153986044
Vandaag heeft Luuk best wel een tijd buiten gespeeld. Hij was van de week verbrand bij de opvang, dus vandaag ff zo'n uv pakje aan gedaan. Hij verbrand ecgt heel snel. Heeft dus helaas de huid van zn moeder. Ik heb de kinderen zo rond 14.30 binnen gehaald. Ze waren ook helemaal moe. Toen lekker binnen gespeeld. Op tijd eten en in bed. Morgen tropenrooster op school dus om 7.45 op school zijn voor zn zus en dan hij naar de opvang. Ik geef mooi zn uv pakje mee.
*poef* nu is het weg
pi_153986083
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik zou t niet doen, t is hier 36 graden, en niet te harden in de zon. J wil ook het liefst binnen spelen, en dat is een echt buitenkind...
Billy moest en ZOU naar buiten toen ik hem van de opvang haalde.
Hij heeft gelukkig de huid van z'n vader, ik verbrand ook heel snel.

Op de opvang hebben ze de kinderen ook binnen gehouden vandaag, het was geen doen om 12 baby's, dreumessen en peuters in de schaduw te houden :+
pi_153986702
Kennen jullie dat verhaal van die peuter, die zelf z'n luier kan uittrekken?
En vervolgens met z'n poepbillen op ons bed gaat zitten :')
pi_153986838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef Loj het volgende:
NEE! Gewoon NEE! :r

Brrrr...

Toevallig witte lakens? :P
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:39:49 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153986840
Loj, :X :X :X

Ik ga morgen wel even met M naar een plas in de buurt. Daar is wel schaduw denk ik. Maar zelf wel op de fiets dus ook even rustig aan doen.

In de tuin hebben we het zwembadje en een schaduwdoek hangen dus dat scheelt best wel. Hoewel het binnen nog steeds 29 graden is.
pi_153986886
Wij hadden net ook poep dat uit een zwembroek langs de benen kwam zetten :X

I feel ya, Loj!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:42:11 #248
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153986902
Wij gaan morgen bij een vriendin in de tuin badderen, in de schaduw idd ^O^

En Loj, yuk :r }:| :X
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:45:59 #249
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_153986982
Ah bah loj. Smerig

Ik heb vandaag de 1edag van de 4daagse gelopen met alle 3 de kids. Cristel deed t echt super goed. 2,5 km 👍
pi_153987642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef Loj het volgende:
Oh nee... :X
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')