Hahaha, Isa ook! "Wat voor ijsje wil je, Isa?" ROZE!!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:36 schreef Kyara het volgende:
Dat was hier ook zo Spark, maar ineens ging het snel en nu kennen ze eigenlijk wel alle kleuren. (de meiden dus).
D. is nu helemaal into roze. Ze wil altijd de roze variant. Daar gaat mijn kleurcode![]()
Wij waren in Londen vorige week en daar dragen jongetjes blijkbaar geen boxers. Superleuk ondergoed gezien van Peppa Big en de Gruffly, maar alleen maar slipsquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Qua huishouden ben ik heel erg precies, elke dag wel een wasje/stoffen/opruimen/poetsenKan er niets aan doen, gaat automatisch.
Qua ondergoed slaag ik altijd goed bij de Hema, mooi spul en blijft mooi zitten. Geen onderbroekenwel boxers
Ja, ik ook, daarom vond ik dat ik mijn zoon zo vroeg mogelijk moet leren boxers te dragenquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind onderbroeken verschrikkelijk bij mannen
DIt dusquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:31 schreef caroro het volgende:
Ik heb een meisje hier met echt wel een stevige bilpartij(sorry lieverd, nu maar hopen dat je die voorgevel niet meegeerfd hebt van me) en bij haar zitten de zeeman broekjes juist weer prima! Haar broekjes bevatten meer stof als die van grote zus
.
Nog ff terugkomend op het huishouden, met 3 kinderen en een labrador moet er echt wel iedere dag gestofzuigd worden hoor! En de wasmachine draait hier ook elke dag minstens 1x. Voor de ramen heb ik zo'n kärcher ding en de grote dingen zoals dweilen en de badkamer doet mijn man. Ik ben chronisch pijn patiënt, en daardoor best beperkt in mn fysiek.
Vanochtend de beroemde aardbeien teva's gekocht voor J. Ze vind ze prachtig, en moesten dus ook op de kast in haar kamertje zodat ze ze nog kon zien
![]()
![]()
![]()
Zooooo herkenbaar. Die vriendinnetjes zijn heel goed voor mn huishoudenquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
D
Met de was ben ik wel enigszins bij, moet alleen mijn droger nog leeghalen en dat opvouwen. Ik probeer het nu wel wat beter bij te houden (want vriendjes over de vloer enzo![]()
) en dat gaat ook prima, maar dan heb ik opgeruimd en dan laat ik de kinderen los en binnen 3 tellen ligt er weer wat
Ik zou t niet doen, t is hier 36 graden, en niet te harden in de zon. J wil ook het liefst binnen spelen, en dat is een echt buitenkind...quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Morgenochtend wil ik met Billy naar het openlucht zwembad hier in de buurt. Is zoiets een beetje te doen voor zo'n kleintje? Er zal wel geen schaduw zijn..
Sowieso pet en zonnebril op en flink smeren.
Uur of 10.00 tot 12.00.
Goed idee of niet?
Billy moest en ZOU naar buiten toen ik hem van de opvang haalde.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen, t is hier 36 graden, en niet te harden in de zon. J wil ook het liefst binnen spelen, en dat is een echt buitenkind...
NEE! Gewoon NEE!quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef Loj het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die peuter, die zelf z'n luier kan uittrekken?
En vervolgens met z'n poepbillen op ons bed gaat zitten
Oh nee...quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef Loj het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die peuter, die zelf z'n luier kan uittrekken?
En vervolgens met z'n poepbillen op ons bed gaat zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |