SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.RED ONS HENNIEGOD
Dat lijkt me wel waarschijnlijk ja. Daarom was ik minder blij met de nederlaag van Venezuela.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:23 schreef bamibij het volgende:
salonremise bij Brazilië eventueel las ik?
Brazilie heeft veel mazzel van die late goal tegen Peru.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:26 schreef bamibij het volgende:
oh de nummer 3 gaat ook nog door in die poule natuurlijk.. minder leuk dan
De beste 2 nummer 3s lijkt me... 3 poules = 3 x 2 + 2 om op acht te komen ...quote:Op zondag 21 juni 2015 21:26 schreef bamibij het volgende:
oh de nummer 3 gaat ook nog door in die poule natuurlijk.. minder leuk dan
ja en die zal uit deze poule komen wssquote:Op zondag 21 juni 2015 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De beste 2 nummer 3s lijkt me... 3 poules = 3 x 2 + 2 om op acht te komen ...
nou nouquote:
mehquote:
Ze moeten Cavaliers eens niet teleurstellen.quote:
Aan de ene kant is het belachelijk, aan de andere kant begrijpelijk omdat er al niet extreem veel potjes zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten Cavaliers eens niet teleurstellen.
Maar het is belachelijk dat de laatste wedstrijden niet gelijktijdig worden afgewerkt.
je bent bijna jarigquote:
9 dagen later ben ik jarigquote:
je bent 9 dagen ouder dan mijquote:
je bent ook van juliquote:
Zou wel fijn zijn als Colombia gewoon scoort. Met een 0-0 zijn die wel gezien namelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:33 schreef Beathoven het volgende:
Doodsaaie wedstrijd met hier en daar een stevige kans.
Nee van augustus, zie Robin van Persie, Glen de Randamie en Joran van der Sloot voor de exacte data hieromtrent.quote:
Die liggen d'r inderdaad bijna uitquote:Op zondag 21 juni 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als Colombia gewoon scoort. Met een 0-0 zijn die wel gezien namelijk.
Hopen dat Venezuela wil voetballen. Brazilie zal vermoedelijk alles doen om Colombia de laatste plaats te geven na het incident.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:56 schreef Sked het volgende:
Het grote wachten/hopen voor Colombia is begonnen
Venezuela zal wel blij zijn als ze door mogen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hopen dat Venezuela wil voetballen. Brazilie zal vermoedelijk alles doen om Colombia de laatste plaats te geven na het incident.
Ik acht de kans heel klein. Colombia gaat er uit.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Venezuela wint, dan ligt Brazilië eruit
echt hequote:
Nu kan ik Brazil wel handlen. Robinho is echt slechtquote:Op zondag 21 juni 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
Wel kut dat Neymar niet meer mee doet... Niemand om te haten... Of gaan we voor Alves
Zoals ik het nu zie is Venezuela ondermaats aan Brazilie. Daarom wil Brazilie zich niet laten verassen door een evt sneaky countergoal en winst voor de eer van Venezuela. Dus een goal is noodzakelijk. Dan kunnen ze relaxed naar 't einde waggelen met 1-0 en 'dan' kan Venezuela eventueel nog een doelpuntje maken en is de groep beslist.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht de kans heel klein. Colombia gaat er uit.
Verwacht ik ook jaquote:Op maandag 22 juni 2015 00:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie is Venezuela ondermaats aan Brazilie. Daarom wil Brazilie zich niet laten verassen door een evt sneaky countergoal en winst voor de eer van Venezuela. Dus een goal is noodzakelijk. Dan kunnen ze relaxed naar 't einde waggelen met 1-0 en 'dan' kan Venezuela eventueel nog een doelpuntje maken en is de groep beslist.
Een tweede goal voor Brazilie is dus gewenst voor Colombia.
sinds wanneer ben jij voor Brazilie?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
HEERLIJKE GOAL FIRMINO
Ik ben niet voor Brazilië, ik hou van schreeuwen.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij voor Brazilie?
Ik heb hetzelfde probleem, brazilie kan ik verder best goed hebbenquote:Op maandag 22 juni 2015 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Brazilië, ik hou van schreeuwen.
Overigens haat ik vooral Neymar, wat een walgelijk kereltje is dat.
Geen enkel verstandig mens heeft sympathie voor Neymarquote:Op maandag 22 juni 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, brazilie kan ik verder best goed hebben
Federerfan , FireFoxquote:Op maandag 22 juni 2015 00:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen enkel verstandig mens heeft sympathie voor Neymar
lees nog ns goedquote:
Goed zoquote:Op maandag 22 juni 2015 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verstandig ja
Wat deze 2 niet echt zijn
excuses
Wel apart nu er zes verdedigers instaan bij Braziliëquote:Op maandag 22 juni 2015 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk niet graag in complotjes, maar waar waren die verdedigers?
toppersquote:Op maandag 22 juni 2015 01:26 schreef Nober het volgende:
KWARTFINALE
25/6 - 01:30 CHILI - URUGUAY
27/6 - 01:30 ARGENTINIË - COLOMBIA
Zou ik voor wakker blijven.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:26 schreef Nober het volgende:
KWARTFINALE
25/6 - 01:30 CHILI - URUGUAY
26/6 - 01:30 BOLIVIA - PERU
27/6 - 01:30 ARGENTINIË - COLOMBIA
27/6 - 23:30 BRAZILIË - PARAGUAY
als Bolivia de volgende ronde weer thuis moet dan wil ik het nog wel es zien. In la paz win je niet zomaar. Ligt keihoog gek.quote:
Het is toch gewoon in Chili?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als Bolivia de volgende ronde weer thuis moet dan wil ik het nog wel es zien. In la paz win je niet zomaar. Ligt keihoog gek.
'Normaal gesproken' telt niet in deze Copaquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gesproken worden dat Chili, Peru, Argentinie en Brazilie. Chili - Argentinie in de finale.
Dan moeten ze Falcao eruit zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:50 schreef koosfransoos het volgende:
Kan een mooi potje worden.
Argentinië - Colombia is ook een fantastische wedstrijd. Mits Colombia haar wk niveau haalt dan.
Hoe laat moet je op?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog 1 uur en 23 minuten en dan beginnen we met een topshow
hopelijk zonder verlenging want ik moet morgen wel n beetje vroeg op. Dat wordt volgende week helemaal leuk als ik soms om 10 uur op wil
11 uur, dus prima te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |