Nu kan ik Brazil wel handlen. Robinho is echt slechtquote:Op zondag 21 juni 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
Wel kut dat Neymar niet meer mee doet... Niemand om te haten... Of gaan we voor Alves
Zoals ik het nu zie is Venezuela ondermaats aan Brazilie. Daarom wil Brazilie zich niet laten verassen door een evt sneaky countergoal en winst voor de eer van Venezuela. Dus een goal is noodzakelijk. Dan kunnen ze relaxed naar 't einde waggelen met 1-0 en 'dan' kan Venezuela eventueel nog een doelpuntje maken en is de groep beslist.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht de kans heel klein. Colombia gaat er uit.
Verwacht ik ook jaquote:Op maandag 22 juni 2015 00:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie is Venezuela ondermaats aan Brazilie. Daarom wil Brazilie zich niet laten verassen door een evt sneaky countergoal en winst voor de eer van Venezuela. Dus een goal is noodzakelijk. Dan kunnen ze relaxed naar 't einde waggelen met 1-0 en 'dan' kan Venezuela eventueel nog een doelpuntje maken en is de groep beslist.
Een tweede goal voor Brazilie is dus gewenst voor Colombia.
sinds wanneer ben jij voor Brazilie?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
HEERLIJKE GOAL FIRMINO
Ik ben niet voor Brazilië, ik hou van schreeuwen.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij voor Brazilie?
Ik heb hetzelfde probleem, brazilie kan ik verder best goed hebbenquote:Op maandag 22 juni 2015 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Brazilië, ik hou van schreeuwen.
Overigens haat ik vooral Neymar, wat een walgelijk kereltje is dat.
Geen enkel verstandig mens heeft sympathie voor Neymarquote:Op maandag 22 juni 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, brazilie kan ik verder best goed hebben
Federerfan , FireFoxquote:Op maandag 22 juni 2015 00:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen enkel verstandig mens heeft sympathie voor Neymar
lees nog ns goedquote:
Goed zoquote:Op maandag 22 juni 2015 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verstandig ja
Wat deze 2 niet echt zijn
excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |